Prof. Dr. FİLİZ AYDOĞAN BOSCHELE


İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü

İletişim Bilimleri Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: İletişim, Film Radyo Televizyon


Avesis Araştırma Alanları: İletişim Bilimleri, Radyo, Sinema ve Televizyon, Medya ve İletişim Sistemleri


Yayınlardaki İsimler: Aydoǧan Filiz

Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

203

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

947

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

58

Tez Danışmanlığı

38

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1993 - 1999

1993 - 1999

Doktora

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Türkiye

1990 - 1993

1990 - 1993

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye

1984 - 1988

1984 - 1988

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1999

1999

Doktora

Modern Dönemde Medya ve Serbest Zaman

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi

1993

1993

Yüksek Lisans

Basında Otokontrol ve Basın Konseyleri

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

Araştırma Alanları

İletişim Bilimleri

Radyo, Sinema ve Televizyon

Medya ve İletişim Sistemleri

Akademik Ünvanlar / Görevler

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü

2006 - 2011

2006 - 2011

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü

Yönetilen Tezler

2023

2023

Yüksek Lisans

Tekno-kapitalizm çağında amazon etkisi

Aydoğan Boschele F. (Danışman)

T.FURKAN(Öğrenci) Creative Commons License

2023

2023

Yüksek Lisans

DEZENFORMASYON ÇAĞINDA DİJİTAL AKTİVİZM

Aydoğan Boschele F. (Danışman)

E.BUSE(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans

Yeni medya çağında bireysellik yanılsaması

Aydoğan Boschele F. (Danışman)

O.ŞEKER(Öğrenci) Creative Commons License

2019

2019

Yüksek Lisans

Dijital kültürde gösteri olarak tüketim

AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)

M.Atalay(Öğrenci) Creative Commons License

2019

2019

Yüksek Lisans

15 TEMMUZ DARBE GİRİŞİMİNDE MEDYA

AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)

A.TAN(Öğrenci) Creative Commons License

2018

2018

Yüksek Lisans

Post-truth ve medyada gerçeklik

AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)

A.KARAARSLAN(Öğrenci)

2018

2018

Yüksek Lisans

Yeni medya ortamında kadına yönelik haberlerde nefret söylemi

AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)

E.KARAÇAY(Öğrenci)

2017

2017

Doktora

Toplumsal hareketler bağlamında hack ve hacktivizm

AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)

Ö.ÇETİN(Öğrenci)

2016

2016

Doktora

Dijital ortamlarda hedonik tüketim

AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)

A.KAYA(Öğrenci)

2016

2016

Yüksek Lisans

Sosyal medya ve gençlik

AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)

T.YASİN(Öğrenci) Creative Commons License

2011

2011

Yüksek Lisans

Türk medyası bağlamında yaşam tarzı sorunsalı

AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)

S.DEMİRGÖNÜL(Öğrenci) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (11)

2020

2020

7. Sürdürülebilirlik, Tüketim ve Medya

AYDOĞAN BOSCHELE F.

İnsan ve İnsan , cilt.7, sa.26, ss.11-23, 2020 (Hakemli Dergi)

2016

2016

11. Flâneur Aylak ve Empatik İşçi Çeviri Makale

AYDOĞAN BOSCHELE F.

TRT Akademi , cilt.1, sa.2, ss.640-657, 2016 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

1. Dijital İletişim Çağında Medya Sektörünün Problemleri ve Medya Eğitimi

KARAÇAY E., AYDOĞAN BOSCHELE F.

7.Uluslararası İletişim Günleri - Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

2. DİJİTAL İLETİŞİM ÇAĞINDA MEDYA SEKTÖRÜNÜN PROBLEMLERİ VE MEDYA EĞİTİMİ.

KARAÇAY E., AYDOĞAN BOSCHELE F.

ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİİLETİŞİM FAKÜLTESİ7. Uluslararasıİletişim GünleriDijital Çağda İletişim EğitimiSempozyumu, 21 Ekim - 23 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Children and Game as Techno-Commodity

AYDOĞAN BOSCHELE F.

InternationalChild and Information Safety Congress“Digital Games”, 11 - 13 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

4. Medya Okur - Yazarlığı Nedir?

AYDOĞAN BOSCHELE F.

Yeni Gelenek, Dijital Gelecek., İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. NEW MEDIA IN THE LEISURE TIME OF CHILDREN

AYDOĞAN BOSCHELE F.

International Symposium of New Media from the Past to the Future, 10 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

6. Koruyucu Tıp Bağlamında Serbest Zaman Medya ve Tüketim

AYDOĞAN BOSCHELE F.

Uluslararası Tıpta İnovasyon Buluşmaları 2 Konferansı, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

7. Integrated Marketing Communications Practices in Turkish Companies

TOSUN N. Z., TÜZEL URALTAŞ K. N., AYDOĞAN BOSCHELE F.

13th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 14 - 18 Temmuz 2004, cilt.1, ss.72-77, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

8. A Critical Approach to the Quiz Shows on TV and Corporate Image

TIĞLI M., AYDOĞAN BOSCHELE F., TOSUN N. Z.

), 2nd International Symposium Communication in the Millennium, 17 - 19 Mart 2004, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. ENFORMASYON TOPLUMUNDAN TEKNO-KAPİTALİZME SERBEST ZAMAN

AYDOĞAN BOSCHELE F.

Dijital İletişimi Anlamak-5, ADIGÜZEL YUSUF, BOSTANCI MUSTAFA, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.150-160, 2024

2023

2023

3. Dijital Medyada Tüketim ve Çoçuklar

AYDOĞAN BOSCHELE F.

Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, AKYÜZ AYŞEN, Editör, ALFA Basım Yayım, İstanbul, ss.21-33, 2023

2023

2023

4. Tekno-Kapitalizm

AYDOĞAN BOSCHELE F.

Medyada Güncel Kavramlar, AYDOĞAN FİLİZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.215-225, 2023

2021

2021

5. COVID-19 ve TEKNO-HAYATLAR

AYDOĞAN BOSCHELE F.

Medya, Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar Covid-19 Pandemi Sürecinde İletişim, Dr. Korhan MAVNACIOĞLU, Editör, Çizgi Kitabevi, ss.111-119, 2021

2019

2019

6. Medya ve Serbest Zaman

AYDOĞAN BOSCHELE F.

DER Yayınları, 2019

2018

2018

7. Ötekinin Açığa Çıkardıkları: ”Kirpi” ve Milliyetçiliğin Eril Dili

AYDOĞAN BOSCHELE F., UZUN YEDEKCİ E.

Kitle İletişimine Bakış, , Editör, Eğitim Yayınevi, ss.81-102, 2018

2017

2017

8. Flâneur, Aylak ve Empatik İşçi

AYDOĞAN BOSCHELE F.

Yeni Medya Kuramcılarından Yeni Medya Kuramları, FİLİZ AYDOĞAN, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.1-21, 2017

2015

2015

9. Yeni Medyada Post-Modern Tüketici ve Siber-Simulasyonda Gerçeklik

Aydoğan Boschele F., Uslusoy B., Tümbek Tekeoğlu A. N., Şakrak B. E., Saka E., Parlayandemir G., et al.

İletişim Çalışmaları, Prof.Dr.Filiz Aydoğan, Editör, Derin Yayınları DER Yayınevi, İstanbul, ss.111-125, 2015 Creative Commons License

2015

2015

10. Tüketici Kitleler Olarak Çocuklar ve Çocuk Dergileri Uygulaması

AYDOĞAN BOSCHELE F.

Çocuk ve Medya: Önce Çocuklar Düşlesin Diye, , Editör, Nobel, ss.53-68, 2015

2013

2013

11. Medyadan Yansıyanlar

AYDOĞAN BOSCHELE F.

Beta Yayınları, 2013