-
2011 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
-
2006 - 2011 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
-
2011 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
-
Dijital kültürde gösteri olarak tüketim
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Anonim Türk masallarında toplumsal cinsiyet bağlamında kadın
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
15 TEMMUZ DARBE GİRİŞİMİNDE MEDYA
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Lacan'ın üç düzeninden dijital kültürün öznesine : Lacanyen psikanaliz bağlamında kimlik, tanınma ve sosyal medya
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Post-truth ve medyada gerçeklik
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
A.KARAARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Yeni medya ortamında kadına yönelik haberlerde nefret söylemi
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
E.KARAÇAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Çokkültürlülük ve kültürel kimlik inşası bağlamında Türkiye'deki çokkültürcü medya uygulaması: TRT Kûrdi
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Toplumsal hareketler bağlamında hack ve hacktivizm
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Radyo yayıncılığının dijitalleşmesi ve radyo dinleyicisinin dönüşümü
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Radyo, televizyon ve sinema anabilim dalı iletişim bilimleri bilim dalı yeni Türk sinemasında “öteki”nin temsili: milliyetçiliğin eril dili
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Yeni Türk sinemasında "Öteki"nin temsili: Milliyetçiliğin eril dili
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
E.UZUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Lütfi Ömer Akad'ın fordizminden Nuri Bilge Ceylan'ın post-fordizmine Türkiye'de yabancılaşma
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Dijital ortamlarda hedonik tüketim
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Sosyal medya ve gençlik
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Aile içi iletişim bağlamında Türk ailesinin serbest zamanda medya kullanım pratikleri
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
E.CİZMECİ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Aile içi iletişim bağlamında Türk ailelerinin serbest zamanda medya kullanım pratikleri
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Dijital sanatlarda etkileşimsellik: Türkiye'de etkileşimsel dijital sanatların konumu üzerine bir inceleme
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Gerçekliğin kurgulanmasında reality-show'lar
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Küresel gençlik kültürü bağlamında bir gençlik dizisi analizi
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
B.TURHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Bir iletişim aracı ve kodlanmış görüntüler olarak basın fotoğrafları
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Belçika'daki Türk Diasporasının medya ile etkileşimi üzerine bir izleyici çalışması
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Küresel gençlik kültürü kavramı bağlamındabir gençlik dizisi analizi
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Türk televizyon kanallarındaki haber bültenlerinde özdenetim uygulamaları
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Türkiye'de sivil toplum örgütlerinin yeni faaliyet alanı olarak sosyal medya
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Türk medyası bağlamında yaşam tarzı sorunsalı
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)
-
Genç kız dergilerinde kimliğin inşası ve bu bağlamda Heygirl dergisi
AYDOĞAN BOSCHELE F. (Danışman)