SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tekno-Metalaşan ve “Emeğe” Dönüşen Oyun
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.11-22, 2018 (Hakemli Dergi)
Dijital Çağın Çocuklarının Serbest Zamanı
TRT AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.4, ss.604-607, 2017 (Hakemli Dergi)
Flâneur Aylak ve Empatik İşçi Çeviri Makale
TRT Akademi
, cilt.1, sa.2, ss.640-657, 2016 (Hakemli Dergi)
Media in Leisure Time and Turkish Family
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.284-302, 2016 (Hakemli Dergi)
Alternatif Medya Olarak Yeni Medya
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, ss.58-69, 2012 (Hakemli Dergi)
Eleştirel Perspektiften Yeni Medya
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION
, sa.15, ss.185-194, 2009 (Hakemli Dergi)
Tüketim Kültürünün Gölgesinde Kentler
Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.203-215, 2009 (Hakemli Dergi)
Popüler Kültür ve Popüler Müzik
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, sa.20, ss.207-213, 2004 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
DİJİTAL İLETİŞİM ÇAĞINDA MEDYA SEKTÖRÜNÜN PROBLEMLERİ VE MEDYA EĞİTİMİ.
ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİİLETİŞİM FAKÜLTESİ7. Uluslararasıİletişim GünleriDijital Çağda İletişim EğitimiSempozyumu, 21 Ekim - 23 Eylül 2020
Medya Okur - Yazarlığı Nedir?
Yeni Gelenek, Dijital Gelecek., İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2017
NEW MEDIA IN THE LEISURE TIME OF CHILDREN
International Symposium of New Media from the Past to the Future, 10 Mayıs 2017
Koruyucu Tıp Bağlamında Serbest Zaman Medya ve Tüketim
Uluslararası Tıpta İnovasyon Buluşmaları 2 Konferansı, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016
Integrated Marketing Communications Practices in Turkish Companies
13th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 14 - 18 Temmuz 2004, cilt.1, ss.72-77
A Critical Approach to the Quiz Shows on TV and Corporate Image
), 2nd International Symposium Communication in the Millennium, 17 - 19 Mart 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
Medya ve Serbest Zaman
DER Yayınları, 2019
Ötekinin Açığa Çıkardıkları: ”Kirpi” ve Milliyetçiliğin Eril Dili
Kitle İletişimine Bakış, , Editör, Eğitim Yayınevi, ss.81-102, 2018
Flâneur, Aylak ve Empatik İşçi
Yeni Medya Kuramcılarından Yeni Medya Kuramları, FİLİZ AYDOĞAN, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.1-21, 2017
Tüketici Kitleler Olarak Çocuklar ve Çocuk Dergileri Uygulaması
Çocuk ve Medya: Önce Çocuklar Düşlesin Diye, , Editör, Nobel, ss.53-68, 2015
Medyadan Yansıyanlar
Beta Yayınları, 2013