Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (11)
3. Sosyal Medyada Dişil Söylemin İnşası: Instagram Örneği
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.118-140, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Citizenship in the Techno-Politics Age
International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS)
, cilt.7, sa.2, ss.176-181, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Dijital Teknolojilerin Vatandaşı ve Politikası
Middle Black Sea Journal of Communication Studies
, cilt.6, sa.2, ss.58-63, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Sürdürülebilirlik, Tüketim ve Medya
İnsan ve İnsan
, cilt.7, sa.26, ss.11-23, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Tekno-Metalaşan ve “Emeğe” Dönüşen Oyun
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.11-22, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Dijital Çağın Çocuklarının Serbest Zamanı
TRT AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.4, ss.604-607, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Flâneur Aylak ve Empatik İşçi Çeviri Makale
TRT Akademi
, cilt.1, sa.2, ss.640-657, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Çokkültürlülük Bağlamında Türkiye de ÇokkültürcüMedya ve TRT Kürdi
İnsan ve İnsan
, cilt.3, sa.9, ss.36-52, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Media in Leisure Time and Turkish Family
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.284-302, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Alternatif Medya Olarak Yeni Medya
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, ss.58-69, 2012 (Hakemli Dergi)
15. Eleştirel Perspektiften Yeni Medya
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION
, sa.15, ss.185-194, 2009 (Hakemli Dergi)
16. Tüketim Kültürünün Gölgesinde Kentler
Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.203-215, 2009 (Hakemli Dergi)
18. Popüler Kültür ve Popüler Müzik
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, sa.20, ss.207-213, 2004 (ESCI)
19. Kitle Kültürü ve Sirk Kültürü
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.2, sa.4, ss.13-20, 2003 (Hakemli Dergi)
20. Televizyonun Çocuklar Üzerinde Etkisi
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, cilt.8, sa.8, ss.143-152, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1. Dijital İletişim Çağında Medya Sektörünün Problemleri ve Medya Eğitimi
7.Uluslararası İletişim Günleri - Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)
2. DİJİTAL İLETİŞİM ÇAĞINDA MEDYA SEKTÖRÜNÜN PROBLEMLERİ VE MEDYA EĞİTİMİ.
ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİİLETİŞİM FAKÜLTESİ7. Uluslararasıİletişim GünleriDijital Çağda İletişim EğitimiSempozyumu, 21 Ekim - 23 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
4. Medya Okur - Yazarlığı Nedir?
Yeni Gelenek, Dijital Gelecek., İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
5. NEW MEDIA IN THE LEISURE TIME OF CHILDREN
International Symposium of New Media from the Past to the Future, 10 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
6. Koruyucu Tıp Bağlamında Serbest Zaman Medya ve Tüketim
Uluslararası Tıpta İnovasyon Buluşmaları 2 Konferansı, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
7. Integrated Marketing Communications Practices in Turkish Companies
13th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 14 - 18 Temmuz 2004, cilt.1, ss.72-77, (Tam Metin Bildiri)
8. A Critical Approach to the Quiz Shows on TV and Corporate Image
), 2nd International Symposium Communication in the Millennium, 17 - 19 Mart 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. ENFORMASYON TOPLUMUNDAN TEKNO-KAPİTALİZME SERBEST ZAMAN
Dijital İletişimi Anlamak-5, ADIGÜZEL YUSUF, BOSTANCI MUSTAFA, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.150-160, 2024
2. Popüler Kültür, Medya ve Dijitalleşme
TRT Yayınları, Ankara, 2023
3. Dijital Medyada Tüketim ve Çoçuklar
Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, AKYÜZ AYŞEN, Editör, ALFA Basım Yayım, İstanbul, ss.21-33, 2023
4. Tekno-Kapitalizm
Medyada Güncel Kavramlar, AYDOĞAN FİLİZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.215-225, 2023
5. COVID-19 ve TEKNO-HAYATLAR
Medya, Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar Covid-19 Pandemi Sürecinde İletişim, Dr. Korhan MAVNACIOĞLU, Editör, Çizgi Kitabevi, ss.111-119, 2021
6. Medya ve Serbest Zaman
DER Yayınları, 2019
7. Ötekinin Açığa Çıkardıkları: ”Kirpi” ve Milliyetçiliğin Eril Dili
Kitle İletişimine Bakış, , Editör, Eğitim Yayınevi, ss.81-102, 2018
8. Flâneur, Aylak ve Empatik İşçi
Yeni Medya Kuramcılarından Yeni Medya Kuramları, FİLİZ AYDOĞAN, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.1-21, 2017
10. Tüketici Kitleler Olarak Çocuklar ve Çocuk Dergileri Uygulaması
Çocuk ve Medya: Önce Çocuklar Düşlesin Diye, , Editör, Nobel, ss.53-68, 2015
11. Medyadan Yansıyanlar
Beta Yayınları, 2013
