Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Dijital İletişim Çağında Medya Sektörünün Problemleri ve Medya Eğitimi

7.Uluslararası İletişim Günleri - Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)

2. DİJİTAL İLETİŞİM ÇAĞINDA MEDYA SEKTÖRÜNÜN PROBLEMLERİ VE MEDYA EĞİTİMİ.

ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİİLETİŞİM FAKÜLTESİ7. Uluslararasıİletişim GünleriDijital Çağda İletişim EğitimiSempozyumu, 21 Ekim - 23 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

3. Children and Game as Techno-Commodity

InternationalChild and Information Safety Congress“Digital Games”, 11 - 13 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. Medya Okur - Yazarlığı Nedir?

Yeni Gelenek, Dijital Gelecek., İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

5. NEW MEDIA IN THE LEISURE TIME OF CHILDREN

International Symposium of New Media from the Past to the Future, 10 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

6. Koruyucu Tıp Bağlamında Serbest Zaman Medya ve Tüketim

Uluslararası Tıpta İnovasyon Buluşmaları 2 Konferansı, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

7. Integrated Marketing Communications Practices in Turkish Companies

13th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 14 - 18 Temmuz 2004, cilt.1, ss.72-77, (Tam Metin Bildiri)

8. A Critical Approach to the Quiz Shows on TV and Corporate Image

), 2nd International Symposium Communication in the Millennium, 17 - 19 Mart 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. ENFORMASYON TOPLUMUNDAN TEKNO-KAPİTALİZME SERBEST ZAMAN

Dijital İletişimi Anlamak-5, ADIGÜZEL YUSUF, BOSTANCI MUSTAFA, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.150-160, 2024

3. Dijital Medyada Tüketim ve Çoçuklar

Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, AKYÜZ AYŞEN, Editör, ALFA Basım Yayım, İstanbul, ss.21-33, 2023

4. Tekno-Kapitalizm

Medyada Güncel Kavramlar, AYDOĞAN FİLİZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.215-225, 2023

5. COVID-19 ve TEKNO-HAYATLAR

Medya, Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar Covid-19 Pandemi Sürecinde İletişim, Dr. Korhan MAVNACIOĞLU, Editör, Çizgi Kitabevi, ss.111-119, 2021

8. Flâneur, Aylak ve Empatik İşçi

Yeni Medya Kuramcılarından Yeni Medya Kuramları, FİLİZ AYDOĞAN, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.1-21, 2017

9. Yeni Medyada Post-Modern Tüketici ve Siber-Simulasyonda Gerçeklik

İletişim Çalışmaları, Prof.Dr.Filiz Aydoğan, Editör, Derin Yayınları DER Yayınevi, İstanbul, ss.111-125, 2015 Creative Commons License

10. Tüketici Kitleler Olarak Çocuklar ve Çocuk Dergileri Uygulaması

Çocuk ve Medya: Önce Çocuklar Düşlesin Diye, , Editör, Nobel, ss.53-68, 2015
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

203

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

947

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

58

Tez Danışmanlığı

38

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları