Prof. Dr. ÖZCAN KARAASLAN


Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

Zihin Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Özel, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Özel Eğitim, Zihin Engelliler Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

134

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

127

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

475

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

4

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

İlk  öğretimini Adana, Orta öğretimini Kayseri ve Lise öğrenimini Adana’da tamamladıktan sonra 1994 yılında Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat bölümünü kazanmış, iki yıl okuduktan sonra iktisat bölümünü yarıda bırakıp yeniden girdiği üniversite sınavında Çukurova Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünü kazanmıştır. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünden 2000 yılında mezun olmuştur. Mezun olduktan sonra Milli Eğitim Bakanlığına bağlı Adana ve Eskişehir’deki köy ve ilçe ilköğretim okullarında sınıf öğretmeni olarak yaklaşık 7 yıl görev yapmıştır. Yüksek lisansını Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde İlköğretim Anabilim Dalında 2003 yılında tamamladıktan sonra  2011 yılında Anadolu Üniversitesi Zihin Engelliler Öğretmenliği Ana Bilim Dalında Doktorasını tamamlamıştır. 2007 yılının sonunda Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümüne araştırma görevlisi olarak göreve başlamış ve 1 yıl çalıştıktan sonra 2547 Sayılı Yüksek Öğretim Kanununun 35. Maddesi uyarınca Anadolu Üniversitesi Engelliler Araştırma Enstitüsü’ne doktora eğitimini tamamlamak üzere görevlendirilmiştir. Eskişehir Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsüne bağlı Zihin Engelliler Öğretmenliği doktora programına devam ederken doktora tezi olan Etkileşime Dayalı Erken Eğitim Programı (Responsive Teaching) üzerine gözlem ve çalışmalarda bulunmak üzere 3 kez Amerika Birleşik Devletleri Cleveland Şehrine bağlı Case Western Reserve Üniversitesi Mandell School adlı kurumda misafir öğretim elemanı olarak gitmiştir. 2011 yılının sonunda 6 aylık bir süre için Amerika Birleşik Devletlerine bağlı San Diego State Üniversitesi Özel Eğitim Bölümüne post-doktora yani doktora sonrası çalışmalarını yürütmek amacıyla otizm spektrum bozluğu olan çocukların tanılama süreçlerini araştırmak için TUBİTAK bursuyla gitmiştir. Yaklaşık 10 yıl yoğun olarak zihinsel yetersizliğe ve otizm spektrum bozukluğuna sahip olan çocuklar ve aileleriyle uygulamalı aile eğitimleri yürütmüştür.

Otizm Spektrum Bozukluğuna sahip küçük çocuklar ve ailelerine yönelik olarak Responsive Teaching (Etkileşime Dayalı Erken Eğitim Programı) üzerine Amerika Birleşik Devletlerinde Programın geliştiricisi olan Prof. Dr. Gerald Mahoney’den eğitim almış ve Prof. Dr. Gerald Mahoney tarafından eğitimcilerin eğitimi konusunda kendisine yetki verilmiştir. Ayrıca Otizmli Çocuklara Yönelik Sınıf içi Temel Tepki Öğretimi (Classroom Pivotal Response Teaching for Children With Autism) adlı kitabın Türkçe çevirisini Doç. Dr. Yasemin TURAN ile birlikte gerçekleştirmiştir.  Dolayısıyla bahsi geçen bu iki erken müdahale programının Türkiye’ye kazandırılmasında önemli katkıları olmuştur. İlgi alanları Otizm, ilişki temelli uygulamalar ve aile eğitimi olup, bu konuda kitap bölümleri ve makaleleri bulunmaktadır. 

2011 yılında doktora eğitimini tamamladıktan sonra Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümüne araştırma görevlisi doktor unvanlıyla göreve başlamış ve 2013 yılında Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümünde Yard. Doç. Dr. ünvanıyla görevini yürütmüştür. 16 Mayıs 2018 tarihinde doçent ünvanını almaya hak kazanmış olup, halen Marmara Üniversitesinde Doç. Dr. ünvanıyla çalışmaktadır.  


Eğitim Bilgileri

2003 - 2010

2003 - 2010

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Türkiye

2000 - 2003

2000 - 2003

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Lisans

Çukurova Üniversitesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

Etkileşime dayalı erken eğitim programının (RESPONSİVE TEACHİNG) gelişimsel yetersizliğe sahip çocuklar ve anneler üzerindeki etkililiği

Anadolu Üniversitesi

2003

2003

Yüksek Lisans

Kaynaştırma ve alt özel sınıfa devam eden eğitilebilir zihinsel engelli çocukların kelime dağarcıkları düzeyleri bakımından karşılaştırılmasının incelenmesi (Adana örneği) Sürdürülebilir Kalkınma

Çukurova Üniversitesi

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Özel Eğitim

Zihin Engelliler Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2020 - 2024

2020 - 2024

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2013 - 2020

2013 - 2020

Yrd. Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2010 - 2013

2010 - 2013

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2012 - 2012

2012 - 2012

Araştırma Görevlisi

San Diego State University, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2010 - 2010

2010 - 2010

Araştırma Görevlisi

Case Western Reserve University, The Mandel School Of Applied Social Sciences

2008 - 2010

2008 - 2010

Araştırma Görevlisi

Case Western Reserve University, The Mandel School Of Applied Social Sciences

2008 - 2010

2008 - 2010

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2007 - 2008

2007 - 2008

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, Engelliler Araştırma Enstitüsü, Zihin Engelliler Anabilim Dalı

2006 - 2007

2006 - 2007

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2012 - 2012

2012 - 2012

Misafir araştırmacı, San Diego State Üniversitesi-2219 TUBİTAK Post Doktora, post doktora

San Diego State University, Misafir araştırmacı, San Diego State Üniversitesi-2219 TUBİTAK Post Doktora, post doktora

2010 - 2010

2010 - 2010

Misafir Araştırmacı

Case Western Reserve University The Mandel School of Applied Social Sciences Cleveland, OHIO, Misafir Araştırmacı

2008 - 2008

2008 - 2008

Misafir Araştırmacı

Case Western Reserve University, The Mandel School of Applied Social Sciences, Cleveland, Misafir Araştırmacı

2000 - 2006

2000 - 2006

Sınıf Öğretmeni

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI , Sınıf Öğretmeni

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Zihin Engellilerde Tanı ve Değerlendirme Yöntemler

Erken Çocuklukta Özel Eğitim

Zihin Engellilerde Tanı ve Değerlendirme Yöntemleri

Lisans

Lisans

Zihin Engellilere Oyun ve Şarkı Öğretimi

Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Erken Müdahale Programları

Erken Çocuklukta Özel Eğitim Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I

Zihin Engellilerde Öğretmenlik Uygulaması I

Çocuk Gelişimi

Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı II

Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı II

Çocuk Gelişimi

Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim

Zihin Engellilerde Öğretmenlik Uygulaması II

Özel Eğitimde Oyun ve Müzik

Erken Çocuklukta Özel Eğitim Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Çocuklukta Özel Eğitim

Zihin Engellilere Oyun ve Şarkı Öğretimi

Erken Çocuklukta Özel Eğitim

Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı I

Çocuk Gelişimi

Zihin Engelliler İçin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı I

Zihin Engellilerde Öğretmenlik Uygulaması I

Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı I

Zihin Engellilere Oyun ve Şarkı Öğretimi

Zihin Engellilere Oyun ve Şarkı Öğretimi

Erken Müdahale Programları

Makaleler

Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (7)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Hafif Düzey Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Çocuklara Dikte (Söyleneni Yazma) Becerisinin Öğretiminde Etkileşim Ünitesi’nin Etkililiği

Bulut H., Karaaslan Ö.

10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER), Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, ss.1077-1079, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. Evaluation of Special Education Teachers in Turkey According to TALIS 2018 Results

Karaaslan Ö., Ilgaz G., Yavuz M.

7. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2023), Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2023, ss.36-37, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2023

2023

4. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Duyu Organlarının Öğretiminde Arttırılmış Gerçeklikle Sunulan Doğrudan Öğretim Yönteminin Etkililiği

Karaaslan Ö., Akdemir B., Yavuz M.

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu UEBAS 2023, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Mart 2023, ss.40-41, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

8. Effects of Video Enhanced-Activity Schedules on a Number of Science Experiments in Students with Autism

Elmaci E., Karaaslan Ö.

2018 ICBTS International Multidiscipline Research Conference, Oslo, Norveç, 25 - 27 Temmuz 2018, ss.158-159, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Mainstreamed Students Opinions about Physical Education Lessons

POLAT R., KARAASLAN Ö., KARAASLAN D.

17th International Conference on Diversity in Organizations, Communities and Nations and the Diversity in Organizations, Communities and Nations Research Network, Toronto, Kanada, 26 - 28 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

10. Investigation of Diagnostic Process through the Opinions of the Medical Doctors who Diagnose Children with Autism

KARAASLAN Ö., KARAASLAN D.

5th International Conference on Learning, Education and Pedagogy (LEAP), İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

11. Using Graduated Guidance to Teach Game Skills Children with Autism

SARAR BOYRAZ D., KARAASLAN Ö.

5th International Conference on Learning, Education and Pedagogy (LEAP), İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

12. Investigation of Mainstreamed Students Attitudes toward the Physical Education Lessons

POLAT R., KARAASLAN Ö.

5th International Conference on Learning, Education and Pedagogy (LEAP), İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

13. Otizmli Çocuklar için İlişki Temelli Yaklaşımlar

KARAASLAN Ö.

Otizmi Anlamak Paneli, İzmir, Türkiye, 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

14. A Comparison of Social Engagement of Children with Autism with Their Mothers and Fathers

KARAASLAN Ö.

International Conference on New Horizons In Education (INTE 2016), VİYANA, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

15. Investigation of Diagnostic Process through the Opinions of the Families Who Have Children with Autism and the Medical Doctors Who Diagnose These Children

KARAASLAN Ö., DERYA T.

7th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

16. Comparison of the Diagnostic Assessment Practices of Young Children with Autism in Turkey and USA

KARAASLAN Ö., james g., ERBAŞ D., Turan Y.

Conference on Research Innovations in Early Intervention (CRIEI), SAN DIEGO, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

17. Adopt or Adapt Working with Parents to Facilitate Implementation of Evidence Based Strategies in Turkey Poland and Mexico

HALL L. J., KARAASLAN Ö.

International Meeting for Autism Research, SAN SEBASTİAN, İspanya, 2 - 04 Mayıs 2013, (Özet Bildiri) identifier

2010

2010

19. Etkileşime Dayalı Erken Eğitim Programının Türkiye Uyarlaması

KARAASLAN Ö., DİKEN İ. H.

20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010

2009

2009

20. Responsive Teaching Early Intervention Program and Its Implementation in Turkey

KARAASLAN Ö., DİKEN İ. H.

International Conference on Primary Education 2009, HONG KONG, Hong Kong, 25 - 27 Kasım 2009

2009

2009

21. Comparision of Receptive Language Skills of Children with Mild Mental Retardation who are in Inclusive and Special Education Classrooms

KARAASLAN Ö.

Arizona Educational Research Organization (AERO) 22nd Annual Conference, PHOENIX, AZ, Amerika Birleşik Devletleri, 06 Kasım 2009

2009

2009

22. Etkileşime Dayalı Erken Eğitim Programının EDEP Etkililiği

KARAASLAN Ö., DİKEN İ. H.

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009

2009

2009

23. Responsive Teaching Early Intervention Program Supporting Young Children with Developmental Delays and Their Parents

DİKEN İ. H., KARAASLAN Ö.

European Network for Social and Emotional Competence (ENSEC) Conference, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

2007

2007

24. Kuruma ve Eve Dayalı Yürütülen PECS Uygulama Örneği

Kapan A., Karaaslan Ö., Odluyurt S.

17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

2007

2007

25. Zihinsel Yetersizlik ve Otistik Spektrum Bozukluğu Alanlarında Tez Bibliyografyası 1974 ten Günümüze

DİKEN İ. H., ÜNLÜ E., KARAASLAN Ö.

17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Tanı ve Değerlendirme Sürecine İlişkin Yasal Düzenlemeler

Karaaslan Ö.

Özel Eğitimde Değerlendirme, Doç. Dr. Ahmet YIKMIŞ,Dr. Öğr. Üyesi Mehmet YAVUZ, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.45-63, 2022 Creative Commons License

2021

2021

2. Erken Çocuklukta Beyin Gelişimi: Zihinsel Yetersizlik ve Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Beyin Gelişimi ve Bilişsel Gelişim

Karaaslan Ö.

Nöropedagoji Çocuk ve Beyin, Doç. Dr. Gülçin Güven,Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Nur Tuğluk,Dr. Öğr. Üyesi Banu Özkan, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.130-155, 2021 Creative Commons License

2020

2020

3. Özel Eğitim ve Kaynaştırma Öğrencilerinde Problem Davranışların Değiştirilmesi

Karaaslan Ö.

Özel eğitim ve kaynaştırma, Beyhan Nazlı Koçbekir Eid,Yahya Çıkılı,Serdal Deniz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.333-363, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

4. Erken Çocukluk Özel Eğitiminde Ekip Çalışması ve Ekip Modelleri

Karaaslan Ö., Karaaslan D.

Özel Gereksinimli Çocuklar: Erken Çocuklukta Gelişim ve Eğitim, Prof. Dr. Yeşim Fazlıoğlu,Dr. Öğr. Üyesi Hatice ŞENGÜL ERDEM, Editör, Vize yayıncılık, Ankara, ss.395-430, 2019 Creative Commons License

2017

2017

5. Özel Eğitime Gereksinim Duyan Çocuklara Oyun Öğretiminde Bilimsel Dayanıklı Uygulamalar

Karaaslan Ö.

Özel Eğitimde Oyun ve Müzik, Aydan Aydın, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.69-100, 2017 Creative Commons License

2017

2017

6. Özel Eğitime Gereksinim Duyan Çocuklarda Oyuncak Seçimi ve Ortam Düzenlemesi

Karaaslan Ö.

Özel Eğitimde Oyun ve Müzik, Aydan Aydın, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.106-121, 2017 Creative Commons License

2017

2017

7. Oyun Nedir?, Neden Önemlidir, Yararları Nelerdir?

Aydın A., Azkeskin K., Güven G., Derya K., Karaaslan Ö., Ergin G., et al.

Özel Eğitimde Oyun ve Müzik, Aydan AYDIN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2017

2015

2015

9. Developing Cross Cultural Communication in a Study Abroad Program in Turkey

Karaaslan Ö., Yanık H. B.

Education Diplomacy in Action Voices From Around the World, Georgianna Duarte ve Ekaterina Strekalova-Hughes, Editör, Association for Childhood Education International, Washington, ss.65-81, 2015 Creative Commons License

2013

2013

10. Mentoring Turkish Students in Graduate Education

Karaaslan Ö., Yanık H. B.

Mentoring Diverse Populations, Georgianna Duarte,Ph.D. & Emma Miller,Ph.D., Editör, Linus Learning, New-York, ss.75-88, 2013 Creative Commons License

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ağustos 2019

Ağustos 2019

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2019

Ağustos 2019

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2019

Mayıs 2019

ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2019

Mart 2019

KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2019

Şubat 2019

BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2018

Nisan 2018

ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2018

Mart 2018

ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2017

Temmuz 2017

Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2017

Mayıs 2017

ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2017

Mart 2017

ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2017

Şubat 2017

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2016

Haziran 2016

ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2014

Haziran 2014

BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ödüller

Aralık 2021

Aralık 2021

ULAKBİM Yayın Teşvik Ödülü

Ulakbim

Ekim 2016

Ekim 2016

ULAKBİM Yayın Teşvik Ödülü

Tübitak

Şubat 2016

Şubat 2016

ULAKBİM Yayın Teşvik Ödülü

Tübitak

Mart 2014

Mart 2014

ULAKBİM Yayın Teşvik Ödülü

Tübitak

Haziran 2013

Haziran 2013

ULAKBİM Yayın Teşvik Ödülü

Tübitak

Kasım 2007

Kasım 2007

Yahya Özsoy En İyi Poster Bildiri Plaketi

17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi



Burslar

2012 - 2013

2012 - 2013

2219-Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu

TÜBİTAK

Jüri Üyelikleri

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

- Marmara Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Doktora Yeterlik Sınavı

- Marmara Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Doktora Yeterlik Sınavı

- Anadolu Üniversitesi

Şubat-2019

Şubat 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Doktor Öğretim Üyeliği Kadrosu - Biruni Üniversitesi