-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2017 - 2023 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2016 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2015 - 2016 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2011 - 2015 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2017 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2019 - 2019 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2008 - 2009 Staj Satış Hizmetleri
Eczacıbaşı - Beiersdorf Kozmetik Ürünler A.Ş., Staj Satış Hizmetleri
-
2008 - 2008 Staj Uluslararası Pazarlama ve Satış Direktörlüğü
Arçelik A.Ş., Staj Uluslararası Pazarlama ve Satış Direktörlüğü
-
2008 - 2008 Staj Tüketim Malları Sektörü
Fransa Başkonsolosluğu Ticaret Müşavirliği, Staj Tüketim Malları Sektörü
-
Doktora
Çağdaş Pazarlama
Dijital ve Sosyal Medya
-
Yüksek Lisans
Marketing Analytics
Seminer
Statistical Data Analysis
Seminar
Marketing Research
Global Pazarlarda Rekabet Analizi
Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama
Special Topics in Marketing Management
Topics in Marketing
Global Pazarlarda Marka Yönetimi
Research in Marketing
Yönetim Bilişim Sistemlerinin Temelleri
Information Systems in Marketing
Research Methods and Ethics
Vision in Marketing
Internal Marketing
Production Management
-
Lisans
Marketing Research Project
Marketing Management-II
Marketing Research
Introduction to Marketing
Management Information Systems
Marketing Decision Making
Health Marketing
Management in Health Services
Marketing Management-I
-
ANALYTICAL EXAMINATION OF AN EXPLORATORY MODEL: THE ROLE OF MOBILE GROCERY APPLICATION ATMOSPHERE IN CONTINUANCE INTENTION TO USE
Dirsehan T. (Danışman)
M.GÖKÇE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Brand image and perceived value in technology acceptance:empirical research on robotic vacuum cleaners
Dirsehan T. (Danışman)
E.GÜNEY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Mobil yemek sipariş uygulamalarında hizmet sorunlarının çözümü için sohbet robotlarının kullanımı
Dirsehan T. (Danışman)
Z.MEZHAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Müzelerde teknoloji kullanımının ziyaretçi deneyimindeki rolü
Dirsehan T. (Danışman)
A.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The role of hospital corporate image on the intention to use smart wearable devices in the healthcare sector
Dirsehan T. (Danışman)
V.ULUSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
İŞ TATMİNİ VE ÇALIŞAN BAĞLILIĞINA YÖNELİK KURUMSAL SOSYAL AĞLARIN İNCELENMESİ
Dirsehan T. (Danışman)
O.AKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Examining the factors leading to the use of e-scooters in the context of micromobility
Dirsehan T. (Danışman)
M.MERT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Video oyun dünyasındaki paketlerin lüks algısının incelenmesi
Dirsehan T. (Danışman)
B.FAZLIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Behavioral consequences of exposure to infodemic by influencers
Dirsehan T. (Danışman)
E.ÜNALMIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
THE ROLE OF USER SATISFACTION IN CONTINUANCE INTENTION TO USE CHATBOTS WITHIN THE TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL(TAM)
Dirsehan T. (Danışman)
H.BADR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
ONE CARD TO RULE THEM ALL: DO CONSUMERS ACCEPT İSTANBULCARD AS A SMART CITY CARD?
Dirsehan T. (Danışman)
Ö.HURMACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Extending the technology acceptance model in understanding the outcomes of food ordering mobile application usage
Dirsehan T. (Danışman)
-
Endüstri 4.0 Sürecinde Dijital Dönüşüm ve Sosyoekonomik Yansımalar Bağlamında İnsan Kaynaklarının Dönüşümü: Disiplinlerarası Bir Yaklaşım
Dirsehan T. (Danışman)
-
The role of customer experiences and lifestyles in post purchase behavior of smartphone users among university students
Dirsehan T. (Danışman)
-
Consumer Acceptance of Autonomous Vehicles: A Proposition to Extend The Technology Acceptance Model
Dirsehan T. (Danışman)
-
Users motivation to take part in the sharing economy in Turkey: A chaperone to sustainable consumption
DİRSEHAN T. (Danışman)
-
2024 - 2024 Uygulamalı ChatGPT Eğitimi (MG-UCGE 24/3)
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
-
2024 - 2024 Uygulamalı ChatGPT Eğitimi (MG-UCGE 24/2)
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim