Akademik Unvanlar
-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2017 - 2023 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2016 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2015 - 2016 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2011 - 2015 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2017 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2019 - 2019 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2008 - 2009 Staj Satış Hizmetleri
Eczacıbaşı - Beiersdorf Kozmetik Ürünler A.Ş.
-
2008 - 2008 Staj Tüketim Malları Sektörü
Fransa Başkonsolosluğu Ticaret Müşavirliği
-
2008 - 2008 Staj Uluslararası Pazarlama ve Satış Direktörlüğü
Arçelik A.Ş.
Verdiği Dersler
-
Lisans Marketing Research Project
-
Doktora Çağdaş Pazarlama
-
Yüksek Lisans Marketing Analytics
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Yüksek Lisans Statistical Data Analysis
-
Yüksek Lisans Seminar
-
Lisans Marketing Management-II
-
Yüksek Lisans Marketing Research
-
Yüksek Lisans Global Pazarlarda Rekabet Analizi
-
Doktora Dijital ve Sosyal Medya
-
Yüksek Lisans Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama
-
Yüksek Lisans Special Topics in Marketing Management
-
Yüksek Lisans Topics in Marketing
-
Yüksek Lisans Global Pazarlarda Marka Yönetimi
-
Lisans Marketing Research
-
Yüksek Lisans Research in Marketing
-
Yüksek Lisans Yönetim Bilişim Sistemlerinin Temelleri
-
Lisans Introduction to Marketing
-
Lisans Management Information Systems
-
Yüksek Lisans Information Systems in Marketing
-
Yüksek Lisans Research Methods and Ethics
-
Lisans Marketing Decision Making
-
Lisans Health Marketing
-
Lisans Management in Health Services
-
Yüksek Lisans Vision in Marketing
-
Yüksek Lisans Internal Marketing
-
Lisans Marketing Management-I
-
Yüksek Lisans Production Management
Yönetilen Tezler
-
ANALYTICAL EXAMINATION OF AN EXPLORATORY MODEL: THE ROLE OF MOBILE GROCERY APPLICATION ATMOSPHERE IN CONTINUANCE INTENTION TO USE
Dirsehan T. (Danışman)
M.GÖKÇE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Brand image and perceived value in technology acceptance:empirical research on robotic vacuum cleaners
Dirsehan T. (Danışman)
E.GÜNEY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Mobil yemek sipariş uygulamalarında hizmet sorunlarının çözümü için sohbet robotlarının kullanımı
Dirsehan T. (Danışman)
Z.MEZHAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Müzelerde teknoloji kullanımının ziyaretçi deneyimindeki rolü
Dirsehan T. (Danışman)
A.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The role of hospital corporate image on the intention to use smart wearable devices in the healthcare sector
Dirsehan T. (Danışman)
V.ULUSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
İŞ TATMİNİ VE ÇALIŞAN BAĞLILIĞINA YÖNELİK KURUMSAL SOSYAL AĞLARIN İNCELENMESİ
Dirsehan T. (Danışman)
O.AKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Examining the factors leading to the use of e-scooters in the context of micromobility
Dirsehan T. (Danışman)
M.MERT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Video oyun dünyasındaki paketlerin lüks algısının incelenmesi
Dirsehan T. (Danışman)
B.FAZLIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Behavioral consequences of exposure to infodemic by influencers
Dirsehan T. (Danışman)
E.ÜNALMIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
THE ROLE OF USER SATISFACTION IN CONTINUANCE INTENTION TO USE CHATBOTS WITHIN THE TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL(TAM)
Dirsehan T. (Danışman)
H.BADR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
ONE CARD TO RULE THEM ALL: DO CONSUMERS ACCEPT İSTANBULCARD AS A SMART CITY CARD?
Dirsehan T. (Danışman)
Ö.HURMACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Extending the technology acceptance model in understanding the outcomes of food ordering mobile application usage
Dirsehan T. (Danışman)
-
Endüstri 4.0 Sürecinde Dijital Dönüşüm ve Sosyoekonomik Yansımalar Bağlamında İnsan Kaynaklarının Dönüşümü: Disiplinlerarası Bir Yaklaşım
Dirsehan T. (Danışman)
-
The role of customer experiences and lifestyles in post purchase behavior of smartphone users among university students
Dirsehan T. (Danışman)
-
Consumer Acceptance of Autonomous Vehicles: A Proposition to Extend The Technology Acceptance Model
Dirsehan T. (Danışman)
-
Users motivation to take part in the sharing economy in Turkey: A chaperone to sustainable consumption
DİRSEHAN T. (Danışman)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2024 - 2024 Uygulamalı ChatGPT Eğitimi (MG-UCGE 24/3)
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
-
2024 - 2024 Uygulamalı ChatGPT Eğitimi (MG-UCGE 24/2)
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim