Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (21)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (10)
20. Exploring Cultural Differences in Hospitality Sector Competitiveness via Online Big Data
Marmara Business Review
, cilt.2, ss.71-82, 2017 (Hakemli Dergi)
23. Endüstri 4.0a Göre Gelişen Sağlık Sektörü
Harvard Business Review Türkiye
, 2017 (Hakemsiz Dergi)
29. Coca Cola nın Uluslararası Pazarlama Stratejilerine Yönelik Bir Yazın Taraması
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, ss.18-42, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Y Kuşağının Sosyal Sorumluluk Düzeyi Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlar KGK Açısından Bir İnceleme
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, ss.1-13, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Markaların Kutup Yıldızı Marka Kavram Haritaları
The Brand Age
, ss.75-77, 2015 (Hakemsiz Dergi)
32. Exploring Brand Experience Dimensions for Cities and Investigating Their Effects on Loyalty to a City
Business and Economics Research Journal
, cilt.5, ss.17-37, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
1. Case Analyses for Creating Competitive Advantages through Omni-Channel Experience
Global Business Research Congress (GBRC-2018), İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
8. Determining Service Quality Dimensions of Social Commerce Websites
13th International Strategic Management Conference, 6 - 08 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
9. Determining Service Quality Dimensions of Social Commerce Websites
13th International Strategic Management Conference, Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, ss.165-174, (Tam Metin Bildiri)
14. Leaping up the Level of Information Society for Developing Countries: Benefiting from an Age of Industry 4.0
1st International Scientific Conference on Innovative Marketing, Durres, Arnavutluk, 24 - 25 Şubat 2017, ss.30-31, (Özet Bildiri)
15. Marketing Management and Digital Transformation
1st International Scientific Conference on Innovative Marketing, Durres, Arnavutluk, 24 - 25 Şubat 2017, ss.30-31, (Özet Bildiri)
19. Sosyal İnovasyon ile Sakin Şehirler Arasındaki İlişkinin Sosyal Girişim ci ler Boyutu ile İncelenmesi Seferihisar Örneği
İnovasyon Ekosistemleri Aracılığı ile Değer Yaratmak: Disiplinler Arası Yaklaşımlar Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
20. Gaining Competitive Advantage in Tourism Marketing A Text Mining Approach to Hotel Visitors Reviews in Durrës
International Conference for Management, Business and Technology, Durres, Arnavutluk, 6 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
22
2. Metafor Kullanımıyla Marka İmajı Ölçümü: Google ve Yandex
Marmara Üniversitesi Yayınevi, 2019
5. İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersen Köktürk ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.126-145, 2019
7. Fuar Organizasyonlarının Makro Düzeyde Sağladığı Ekonomik Katkıların İncelenmesi
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap SÜmersan Köktürk, Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.99-109, 2019
8. İnovasyon Yönetimini ve Girişimciliği Öğrenme
İnovasyon ve Girişimcilik, A. Esra Aslan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.483-512, 2018
9. İş Modelleri ve Değeri Yakalama
İnovasyon ve Girişimcilik, A. Esra Aslan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.463-482, 2018
11. Fransa’da Siyasi Gelişmelerde Türk ve Müslümanlara Yönelik Ayrımcılık Vakaları
Fransa’da Müslümanlara Yönelik Ayrımcılıklar: 2015/2016 Yılları İzleme Raporu, Nuri Tınaz,Meltem Çelik Dirsehan, Semra Meral, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.37-48, 2017
12. Fransa’da Ekonomik-İstihdam Hak ve Özgürlükleri: Türk ve Müslüman Toplulukların Durumu
Fransa daki Müslüman ve Türk Toplulukların Hak ve Özgürlüklerinin Analizi, Nuri Tınaz, Meltem Çelik Dirsehan, Ahmet Uysal, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.209-234, 2016
14. Reklam Etkinliklerinde Ünlü Desteğinin Önemi ve Bir Araştırma
Ertem Basım, Ankara, 2015
15. Yeşil Pazarlama Stratejilerinde Ambalajlama Kararı CamPet Üzerine Bir Araştırma
Ertem Basım, Ankara, 2015
16. Tüketici Zihninde Noktaları Birleştirme Oyunu Marka Kavram Haritaları
Beta, İstanbul, 2015
17. An Application of Text Mining to Capture and Analyze eWOM: A Pilot Study on Tourism Sector
Capturing Analyzing and Managing Word of Mouth in the Digital Marketplace, Rathore Sumangla, Panwar Avinash , Editör, IGI Global, ss.168-186, 2015
18. Müşteri Deneyimlerinin Geliştirilmesinde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Rolü
İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular, Erdoğmuş İrem Eren, Gülsoy Tanses Yasemin, Editör, Beta, İstanbul, ss.121-129, 2015
19. Çevrimiçi Satışa İlişkin Çıkarımlar
Çevrimiçi Satış Bugünden Geleceğe Bir Potansiyel, , Editör, Nobel, Ankara, ss.207-211, 2015
20. Building Innovative Competitive Advantage in the Minds of Customers
Adoption of Innovation Balancing Internal and External Stakeholders in the Marketing of Innovation, Brem Alexander, Viardot Éric, Editör, Springer, ss.75-93, 2015
21. Pazarlama Vizyonunu Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar
Erdoğmuş Z. İ. (Editör), Sümersan Köktürk M. (Editör), Çobanoğlu E. (Editör), Yalçın A. M. (Editör), Dirsehan T. (Editör)
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
16
Yayın (Scopus)
22
Atıf (WoS)
117
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
413
H-İndeks (Scopus)
9
Atıf (Scholar)
1276
H-İndeks (Scholar)
17
Atıf (TrDizin)
1
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
198
H-İndeks (Sobiad)
8
Atıf (Diğer Toplam)
16
Toplam Atıf Sayısı
332
Proje
7
Tez Danışmanlığı
16