Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (21)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. Case Analyses for Creating Competitive Advantages through Omni-Channel Experience

Global Business Research Congress (GBRC-2018), İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2. Gender Equality and Sustainability

4th International Conference on Sustainable Development (ICSD), Atina, Yunanistan, 11 - 15 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Creating Omni-Channel Customer Experiences through Industry 4.0 Technologies

International Scientific Conference on Innovative Marketing (ISCOIM) 2018, Durres, Arnavutluk, 23 - 24 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

4. Investigating the User Acceptance of Autonomous Vehicles to Contribute to Sustainability

2nd International Sustainability Congress, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.90-94, (Tam Metin Bildiri)

5. Users Motivation for a Sharing Economy: A Chaperone of Sustainable Consumption

2nd International Sustainability Congress, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.95-102, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. The Evolution of CRM from the Perspective of an Emerging Country: Past, Present and Future

6th International Conference on Management, Business and Economics, Durres, Arnavutluk, 27 - 29 Ekim 2017, ss.181, (Özet Bildiri)

7. DETERMINING SERVICE QUALITY DIMENSIONS OF SOCIAL COMMERCE WEBSITES

13th International Strategic Management Conference (ISMC), Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.34, ss.113-122, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

8. Determining Service Quality Dimensions of Social Commerce Websites

13th International Strategic Management Conference, 6 - 08 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)

9. Determining Service Quality Dimensions of Social Commerce Websites

13th International Strategic Management Conference, Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, ss.165-174, (Tam Metin Bildiri)

10. Exploring Competitive Gaps to Create a “Turkish” Local SearchEngine

2nd World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.19, (Özet Bildiri)

11. Exploring Google’xxs Strong Brand Image Via Metaphors

II International Conference on Economics, Business Management and Social Sciences (ICEBSS 2017), Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 10 - 14 Mayıs 2017, ss.55, (Özet Bildiri)

12. Exploring Yandex’xxs Brand Image as a Market Challenger in the Information Sector

II International Conference on Economics, Business Management and Social Sciences (ICEBSS 2017), Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 10 - 14 Mayıs 2017, ss.62, (Özet Bildiri)

13. Fransa Cumhurbaşkanlığı Seçimi: Müslüman Türk Komuniteler

SETA - PANEL, Fransa Cumhurbaşkanlığı Seçimi: Müslüman Türk Komuniteler, İstanbul, Türkiye, 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Leaping up the Level of Information Society for Developing Countries: Benefiting from an Age of Industry 4.0

1st International Scientific Conference on Innovative Marketing, Durres, Arnavutluk, 24 - 25 Şubat 2017, ss.30-31, (Özet Bildiri)

15. Marketing Management and Digital Transformation

1st International Scientific Conference on Innovative Marketing, Durres, Arnavutluk, 24 - 25 Şubat 2017, ss.30-31, (Özet Bildiri)

16. Using Information Systems to Develop CRM on the Road to Sustainability

International Sustainability Congress 2016, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, ss.256-259, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Yapısal Olmayan Veriden Rekabet Avantajı Yaratma Türkiye Konaklama Sektörü nde Metin Madenciliği Yaklaşımı

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.78-87, (Tam Metin Bildiri)

18. Text Mining in the Hospitality Sector to Extend the Motivation Theory

International Marketing Trends Conference, Venedik, İtalya, 21 - 23 Ocak 2016, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)

19. Sosyal İnovasyon ile Sakin Şehirler Arasındaki İlişkinin Sosyal Girişim ci ler Boyutu ile İncelenmesi Seferihisar Örneği

İnovasyon Ekosistemleri Aracılığı ile Değer Yaratmak: Disiplinler Arası Yaklaşımlar Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

20. Gaining Competitive Advantage in Tourism Marketing A Text Mining Approach to Hotel Visitors Reviews in Durrës

International Conference for Management, Business and Technology, Durres, Arnavutluk, 6 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

21. Profiling online consumers according to their experiences with a special focus on social dimension

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 22

1. The Melody of Omnichannel Customer Experience Management (OCCEM)

Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and Offline Environments in the Customer Journey, Dirsehan Taşkın, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.1-10, 2020

3. Gelişmesinin Başında Olan Fuarcılık Sektörüne Sahip Bir Ülke Örneği Olarak Arnavutluk

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, SÜMERSAN KÖKTÜRK MEHTAP ÇOBANOĞLU EMİNE, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.110-124, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Fuar Organizasyonlarının Makro Düzeyde Sağladığı Ekonomik Katkıların İncelenmesi

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, SÜMERSAN KÖKTÜRK MEHTAP ÇOBANOĞLU EMİNE, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.99-109, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

5. İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersen Köktürk ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.126-145, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

6. İkinci El Ürünlerin Fuarcılık Kapsamında Değerlendirilmesi

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, SÜMERSAN KÖKTÜRK MEHTAP ÇOBANOĞLU EMİNE, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.262-267, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Fuar Organizasyonlarının Makro Düzeyde Sağladığı Ekonomik Katkıların İncelenmesi

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap SÜmersan Köktürk, Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.99-109, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

8. İnovasyon Yönetimini ve Girişimciliği Öğrenme

İnovasyon ve Girişimcilik, A. Esra Aslan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.483-512, 2018

9. İş Modelleri ve Değeri Yakalama

İnovasyon ve Girişimcilik, A. Esra Aslan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.463-482, 2018

10. Small/Medium Sized Enterprises and Customers: A Case From Hospitality Sector

How Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs) Can Be Competitive, Ensari, M. Şebnem Kıygı-Çallı, Meltem, Editör, LIT Verlag, ss.91-103, 2017

11. Fransa’da Siyasi Gelişmelerde Türk ve Müslümanlara Yönelik Ayrımcılık Vakaları

Fransa’da Müslümanlara Yönelik Ayrımcılıklar: 2015/2016 Yılları İzleme Raporu, Nuri Tınaz,Meltem Çelik Dirsehan, Semra Meral, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.37-48, 2017

12. Fransa’da Ekonomik-İstihdam Hak ve Özgürlükleri: Türk ve Müslüman Toplulukların Durumu

Fransa daki Müslüman ve Türk Toplulukların Hak ve Özgürlüklerinin Analizi, Nuri Tınaz, Meltem Çelik Dirsehan, Ahmet Uysal, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.209-234, 2016

13. Analyzing Countries for Their Luxury Potentials: A Macromarketing Approach

Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods, Mosca, F.; R. Gallo, Editör, IGI Global, Hershey, ss.71-91, 2016

17. An Application of Text Mining to Capture and Analyze eWOM: A Pilot Study on Tourism Sector

Capturing Analyzing and Managing Word of Mouth in the Digital Marketplace, Rathore Sumangla, Panwar Avinash , Editör, IGI Global, ss.168-186, 2015

18. Müşteri Deneyimlerinin Geliştirilmesinde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Rolü

İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular, Erdoğmuş İrem Eren, Gülsoy Tanses Yasemin, Editör, Beta, İstanbul, ss.121-129, 2015

19. Çevrimiçi Satışa İlişkin Çıkarımlar

Çevrimiçi Satış Bugünden Geleceğe Bir Potansiyel, , Editör, Nobel, Ankara, ss.207-211, 2015

20. Building Innovative Competitive Advantage in the Minds of Customers

Adoption of Innovation Balancing Internal and External Stakeholders in the Marketing of Innovation, Brem Alexander, Viardot Éric, Editör, Springer, ss.75-93, 2015

22. Örneklerle Temel Deneyimsel Pazarlama

İkinci Adam Yayınları, İstanbul, 2010
Metrikler

Yayın

77

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

22

Atıf (WoS)

117

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

413

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

1276

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

198

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

16

Toplam Atıf Sayısı

332

Proje

7

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları