SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of How Freshman Pre-Service Teachers Relate Chemistry Laboratory with Daily Life
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.13, sa.1, ss.91-103, 2022 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Kimya Dersi Sıvılar Konusuna İlişkin Bilgilerinin Çoklu Gösterimler ile Belirlenmesi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.250-273, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yer Bilimi Kavramlarının Öğretiminde Alternatif Bir Öğretim Yaklaşımı: Grup Döngüsü ile Yapılandırılmış İşbirlikli Öğretim
Uluslararası Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024
Fen ve Teknoloji Kulübü Etkinliklerinin Lise Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Anlayışlarına Etkisi
8. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023
Historical Science Stories by Preservice Teachers: How Do They Reflect their Views of Nature of Science?
The 14th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2021), Braga, Portekiz, 30 Ağustos - 03 Eylül 2021
Historical Science Stories by Pre-Service Teachers: How They Reflect their Views of Nature of Science?
14th Conference of the European Science Education Research Association Conference 2021 (ESERA 2021), Portekiz, 30 Ağustos - 03 Eylül 2021
Öğrenci ve Öğretmen Adaylarının Sıvılar Konusuna İlişkin Düşünce Biçimlerinin Çoklu Model Kullanımıyla Belirlenmesi
2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019
Güncellenen ortaöğretim kimya dersi öğretim programlarının lise türleri açısından incelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının genel kimya laboratuvarı I deney konularını gündelik hayatla ilişkilendirme durumları.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Güncellenen Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programlarının Lise Türleri Açısından İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Fen Bilgisi ve Kimya Öğretmen Adaylarının Genel Kimya Laboratuvarı I Deney Konularını Gündelik Hayatla İlişkilendirme Durumları
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Determining prospective science teachers’ views of science and technology via science fiction stories
International Organization for Science and Technology Education, 13 - 17 Ağustos 2018
Determination of High School Students’ and Prospective Chemistry Teachers’ Viewsof Liquids by Multiple Representations
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018
Examination of Prospective Chemistry Teachers’ Views of Science and Scientists
International Conference on Science and Education, 26 - 29 Ekim 2017
EFFECTIVENESS OF TEACHING INTERVENTIONS BASED ON SOCIOCULTURAL CONSTRUCTIVISM ON ENVIRONMENTAL PROBLEMS: GROUP LEARNING VERSUS INDIVIDUAL LEARNING
ESERA, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, ss.1248-1256
Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimde Gözlem ve Çıkarımlar Hakkındaki Görüşlerinin Geliştirilmesi
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017
Bilimsel Çalışmalara Yönelik Görüşler ile Bilim İnsanına İlişkin Metaforik Algılar: Kimya ve Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Nature of Science Instruction to Prospective Chemistry Teachers What has Changed after 5 Years
1st European Regional IHPST Conference, 22 - 25 Ağustos 2016
Kimya Öğretmen Adaylarının Kimya Alanına İlişkin Görüşleri ve Oluşturdukları Metaforlar
3rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Prospective Teachers and Secondary Students Ideas on Global Environmental Issues Contradictions and Similarities
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016
Prospective Chemistry and Science Teachers' Metaphoric Perceptions of Science
5th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2015), Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015
Kimya Öğretmen Adaylarına Bilimin Doğası Öğretimi Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşımın Etkisi
XI. Ulusal Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2014
Kimya Öğretmen Adaylarının Bilim ve Kimyanın Doğası Görüşlerini Geliştirmeye Yönelik bir Etkinlik: Flojiston Teorisinden Oksijen Teorisine
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (UKEK 2013), Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genel Özyeterlikleri ile Bilişötesi Farkındalıklarının Belirlenmesi
4th International Conference on New Horizons in Education, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013
Use of history of science in teaching heat and temperature what if thermometers do not exist
IUPAC 44th World Chemistry Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2013
Kimya öğretmen adaylarının bilim anlayışları Bilimselliğe karşı sözde bilim
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Prospective Chemistry Teachers' Ideas Concerning Global Climate Change, Ozone Layer Depletion, Greenhouse Effect and Acid Rain: Are They Scientifically Acceptable?
ICCE 22-22nd International Conference on Chemistry Education - ECRICE 11-11th European Conference in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları ile İlgili Görüşleri ve Bu Görüşlerin Geliştirilmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Doğrudan-Yansıtıcı Yaklaşım Etkinlikleriyle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarının Geliştirilmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
An Analysis of the Relationships between Prospective Chemistry Teachers' Views of Learning-Teaching, the Nature of Science, Preferred Learning Styles and Their Classroom Practice: Is There a Consonance?
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011
Secondary Students' Ideas of the Conservation of Mass in Physical and Chemical Changes
ECER 2011-European Conference on Educational Research, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011
Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Öğrenme ve Öğretme Anlayışları ile İlişkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
Kimya Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışları ile Öğrenme Stillerinin Yapılandırmacılık Felsefesi ile Olan Uyumu
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
Kimya Laboratuar Çalışmalarının Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Biyoloji Öğretmen Adaylarının Ders Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Ekim Düşü (October Sky): “Öğretmek Benim Hayatım”
Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek
Kadrajda Eğitim Var, Kabapınar Yücel, Kabapınar Filiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.367-384, 2023
Norveç'te Fen Eğitimi
Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Mesci Günkut, Erdaş Kartal Eda, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.235-260, 2022
Yaratıcı fen öğretimi
Yeni İnsan, İstanbul, 2020