Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (5)
Scopus (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
6. Investigation of How Freshman Pre-Service Teachers Relate Chemistry Laboratory with Daily Life
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.13, sa.1, ss.91-103, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Lise Öğrencilerinin Kimya Dersi Sıvılar Konusuna İlişkin Bilgilerinin Çoklu Gösterimler ile Belirlenmesi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.250-273, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
43
3. Fen ve Teknoloji Kulübü Etkinliklerinin Lise Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Anlayışlarına Etkisi
8. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
7. Historical Science Stories by Preservice Teachers: How Do They Reflect their Views of Nature of Science?
The 14th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2021), Braga, Portekiz, 30 Ağustos - 03 Eylül 2021, (Yayınlanmadı)
8. Historical Science Stories by Pre-Service Teachers: How They Reflect their Views of Nature of Science?
14th Conference of the European Science Education Research Association Conference 2021 (ESERA 2021), Portekiz, 30 Ağustos - 03 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
14. Öğrenci ve Öğretmen Adaylarının Sıvılar Konusuna İlişkin Düşünce Biçimlerinin Çoklu Model Kullanımıyla Belirlenmesi
2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının genel kimya laboratuvarı I deney konularını gündelik hayatla ilişkilendirme durumları.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
16. Güncellenen ortaöğretim kimya dersi öğretim programlarının lise türleri açısından incelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
17. Güncellenen Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programlarının Lise Türleri Açısından İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
18. Fen Bilgisi ve Kimya Öğretmen Adaylarının Genel Kimya Laboratuvarı I Deney Konularını Gündelik Hayatla İlişkilendirme Durumları
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
19. Determining prospective science teachers’ views of science and technology via science fiction stories
International Organization for Science and Technology Education, 13 - 17 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
21. Determination of High School Students’ and Prospective Chemistry Teachers’ Viewsof Liquids by Multiple Representations
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
22. Examination of Prospective Chemistry Teachers’ Views of Science and Scientists
International Conference on Science and Education, 26 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
23. EFFECTIVENESS OF TEACHING INTERVENTIONS BASED ON SOCIOCULTURAL CONSTRUCTIVISM ON ENVIRONMENTAL PROBLEMS: GROUP LEARNING VERSUS INDIVIDUAL LEARNING
ESERA, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, ss.1248-1256, (Tam Metin Bildiri)
24. Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimde Gözlem ve Çıkarımlar Hakkındaki Görüşlerinin Geliştirilmesi
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
25. Bilimsel Çalışmalara Yönelik Görüşler ile Bilim İnsanına İlişkin Metaforik Algılar: Kimya ve Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
26. Nature of Science Instruction to Prospective Chemistry Teachers What has Changed after 5 Years
1st European Regional IHPST Conference, 22 - 25 Ağustos 2016
27. Kimya Öğretmen Adaylarının Kimya Alanına İlişkin Görüşleri ve Oluşturdukları Metaforlar
3rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
28. Prospective Teachers and Secondary Students Ideas on Global Environmental Issues Contradictions and Similarities
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016
29. Prospective Chemistry and Science Teachers' Metaphoric Perceptions of Science
5th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2015), Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
30. Kimya Öğretmen Adaylarına Bilimin Doğası Öğretimi Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşımın Etkisi
XI. Ulusal Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2014
31. Kimya Öğretmen Adaylarının Bilim ve Kimyanın Doğası Görüşlerini Geliştirmeye Yönelik bir Etkinlik: Flojiston Teorisinden Oksijen Teorisine
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (UKEK 2013), Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
32. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genel Özyeterlikleri ile Bilişötesi Farkındalıklarının Belirlenmesi
4th International Conference on New Horizons in Education, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
33. Use of history of science in teaching heat and temperature what if thermometers do not exist
IUPAC 44th World Chemistry Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2013
34. Kimya öğretmen adaylarının bilim anlayışları Bilimselliğe karşı sözde bilim
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
36. Prospective Chemistry Teachers' Ideas Concerning Global Climate Change, Ozone Layer Depletion, Greenhouse Effect and Acid Rain: Are They Scientifically Acceptable?
ICCE 22-22nd International Conference on Chemistry Education - ECRICE 11-11th European Conference in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
37. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları ile İlgili Görüşleri ve Bu Görüşlerin Geliştirilmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
38. Doğrudan-Yansıtıcı Yaklaşım Etkinlikleriyle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarının Geliştirilmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
39. An Analysis of the Relationships between Prospective Chemistry Teachers' Views of Learning-Teaching, the Nature of Science, Preferred Learning Styles and Their Classroom Practice: Is There a Consonance?
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
40. Secondary Students' Ideas of the Conservation of Mass in Physical and Chemical Changes
ECER 2011-European Conference on Educational Research, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
41. Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Öğrenme ve Öğretme Anlayışları ile İlişkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
42. Kimya Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışları ile Öğrenme Stillerinin Yapılandırmacılık Felsefesi ile Olan Uyumu
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
43. Kimya Laboratuar Çalışmalarının Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Biyoloji Öğretmen Adaylarının Ders Başarılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
2. Ekim Düşü (October Sky): “Öğretmek Benim Hayatım”
Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek
Kadrajda Eğitim Var, Kabapınar Yücel, Kabapınar Filiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.367-384, 2023
5. Norveç'te Fen Eğitimi
Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Mesci Günkut, Erdaş Kartal Eda, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.235-260, 2022
6. Yaratıcı fen öğretimi
Yeni İnsan, İstanbul, 2020
