SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of How Freshman Pre-Service Teachers Relate Chemistry Laboratory with Daily Life
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.13, sa.1, ss.91-103, 2022 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Kimya Dersi Sıvılar Konusuna İlişkin Bilgilerinin Çoklu Gösterimler ile Belirlenmesi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.250-273, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Historical Science Stories by Preservice Teachers: How Do They Reflect their Views of Nature of Science?
The 14th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2021), Braga, Portekiz, 30 Ağustos - 03 Eylül 2021
Güncellenen ortaöğretim kimya dersi öğretim programlarının lise türleri açısından incelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının genel kimya laboratuvarı I deney konularını gündelik hayatla ilişkilendirme durumları.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Determining prospective science teachers’ views of science and technology via science fiction stories
International Organization for Science and Technology Education, 13 - 17 Ağustos 2018
Determination of High School Students’ and Prospective Chemistry Teachers’ Viewsof Liquids by Multiple Representations
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, 11 - 12 Mayıs 2018
Examination of Prospective Chemistry Teachers’ Views of Science and Scientists
International Conference on Science and Education, 26 - 29 Ekim 2017
EFFECTIVENESS OF TEACHING INTERVENTIONS BASED ON SOCIOCULTURAL CONSTRUCTIVISM ON ENVIRONMENTAL PROBLEMS: GROUP LEARNING VERSUS INDIVIDUAL LEARNING
ESERA, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, ss.1248-1256
Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimde Gözlem ve Çıkarımlar Hakkındaki Görüşlerinin Geliştirilmesi
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017
Bilimsel Çalışmalara Yönelik Görüşler ile Bilim İnsanına İlişkin Metaforik Algılar: Kimya ve Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Nature of Science Instruction to Prospective Chemistry Teachers What has Changed after 5 Years
1st European Regional IHPST Conference, 22 - 25 Ağustos 2016
Kimya Öğretmen Adaylarının Kimya Alanına İlişkin Görüşleri ve Oluşturdukları Metaforlar
3rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Prospective Teachers and Secondary Students Ideas on Global Environmental Issues Contradictions and Similarities
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016
Kimya Öğretmen Adaylarına Bilimin Doğası Öğretimi Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşımın Etkisi
XI. Ulusal Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2014
Use of history of science in teaching heat and temperature what if thermometers do not exist
IUPAC 44th World Chemistry Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2013
Kimya öğretmen adaylarının bilim anlayışları Bilimselliğe karşı sözde bilim
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Yaratıcı fen öğretimi
Yeni İnsan, İstanbul, 2020