-
2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - 2024 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2017 - 2017 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2011 - 2014 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
1997 - 1998 Halkla İlişkiler
Ticari Kuruluş Özel, Nuans Halkla İlişkiler Ajansı, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler
-
1996 - 1997 Reklam Yöneticisi
Ticari Kuruluş Özel, Lullay Mermercilik Ltd. Şti., Reklam Departmanı, Reklam Yöneticisi
-
Bir tüketim nesnesi olarak mutluluk: Mutluluğun reklamlarda kullanılması üzerine bir araştırma
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
E.VAROL(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Reklamlarda demarketing (Pazarlamama) stratejisi kullanımının tüketicinin reklama tutumuna yansıması
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
F.ŞİŞLİ(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Gözetim toplumu pratiklerinin çevrimiçi davranışsal reklamcılık uygulamaları özelinde tüketicilerin satın alma davranışlarına etkisi
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
A.ÇETİNKAYA(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Dijital pazarlama bağlamında doğrudan tepki reklamcılığının tüketici davranışları üzerine etkisi
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
B.TURHAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Paylaşım ekonomisi markalarına yönelik tutum ve davranışsal niyet üzerinde bireysel değerlerin etkisi
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
O.ORHAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Ambalaj tasarımında kullanılan kültürel sembollerin satın alma davranışı üzerine analizi
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
A.İRİ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Satın alma karar sürecinde Fomo'nun başat rolü: Kara cuma üzerine bir araştırma
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
E.KAYIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Otonom duyusal meridyen tepki (ASMR) ve deneyimsel pazarlama ilişkisi: Online alışveriş siteleri üzerine bir inceleme
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
A.KARPUZ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Sanat pazarlamasında müzeciliğin benlik sunumları açısından incelenmesi
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
U.TÖRÜN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Dijital kanaat önderlerinin sosyal medya perspektifinde tüketici satın alma karar sürecine etkisi
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
B.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal medyanın tüketici davranışlarına etkileri; youtube fenomeni Danla Bilic takipçileri üzerine bir araştırma
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Reklamın toplumsal etkisi : siyasal reklamcılık üzerine bir araştırma
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Toplumsal cinsiyet ve feminizm bağlamında “femvertising” : kadın imgesi üzerine bir araştırma
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Mağaza atmosferinin müşteri sadakati oluşturma üzerindeki etkisine yönelik bir araştırma
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Toplumsal cinsiyet ve feminizm bağlamında "femvertising": Kadın imgesi üzerine bir araştırma
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
L.BAKİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yeni lüks kavramı bağlamında Y kuşağı ile evrilen tüketim ve Y kuşağının lüks kavramına bakışı
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Restoran tercihinde sosyal medya pazarlamasının tüketici satın alma davranışına etkisi
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Lüks pazarlamada hedonik tüketim ve reklamlar
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Oyuncudan seyirciye: Video oyunlarında gelişen izleyicilik ve reklama etkisi
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
O.SERDAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Bir siyasal iletişim unsuru olarak nefret söyleminin spor müsabakalarına yansıması: Twitter örneği
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
M.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Reklamveren açısından lokasyon temelli pazarlama
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Bir reklam çekiciliği olarak mizahın tüketici satın alma karar sürecindeki rolü
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
Y.TEKELİ(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Yeni ilişkisel pazarlamanın tüketici davranışlarına yansımaları
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman), Uraltaş K.
-
Yeni medya reklamcılığında güncel yaklaşımlar
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Deneyim pazarlamasında tüketici davranışları
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Tüketici davranışları açısından reklamın rolü: özel okul reklamlarına yönelik tüketici tutumları üzerine bir araştırma
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman), Uraltaş K.
-
Pazarlama mesajlarının etkinliği açısından geleneksel pazarlama araştırmaları ile nöropazarlama araştırmalarının karşılaştırılması; “sigara paketleri üzerindeki caydırıcı mesajların, sigara kullanma alışkanlıkları üzerindeki etkisi”
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Kent kültürü özelinde alışveriş merkezleri ve tüketim toplumu ilişkisi
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman), Uraltaş K.
-
Pazarlama mesajlarının etkinliği açısından geleneksel pazarlama araştırmaları ile nöropazarlama araştırmalarının karşılaştırılması; "Sigara paketleri üzerindeki caydırıcı mesajların, sigara kullanma alışkanlıkları üzerindeki etkisi
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
S.NUR(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Siyasal seçim kampanyalarında ınternet ve sosyal medya kullanımı: USA - Demokrat Parti - Türkiye Ak Parti örneği
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
Ö.ALTINBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Asya Sineması’nda Ürün Yerleştirme : en çok izlenen filmlerin incelenmesi
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
İnternet ortamında reklam ve tüketici davranışları
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman), Taş K.
-
Asya sinemasında ürün yerleştirme: En çok izlenen filmlerin incelenmesi
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
S.ALİYEVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Elektronik pazarlamada internet reklamcılığı: özel alışveriş siteleri üzerine bir inceleme
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Siyasal reklamcılıkta yeni medya stratejileri: Amerika ve Türkiye karşılaştırılması
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Tüketicilerin özel alışveriş (private shopping) siteleri için yapılan televizyon reklamlarına yönelik satın alma davranışları
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
KOBİ'lerde pazarlama iletişimi ve markalaşma
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
A.ÜNAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Postmodernizmin markalama üzerine yansımaları
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Reklamda grafik tasarım
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
Ülke tanıtımında kullanılan turizm reklamlarında simgeleştirme ve Türkiye
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman)
-
İstanbul daki üniversite öğrencilerinin tüketici davranışları açısından marka sadakatinin ölçümlenmesi üzerine bir araştırma
Tüzel Uraltaş K. N. (Danışman)
S.BORA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Reklam fotoğrafçılığı ve yaratıcılık
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman), Uraltaş N.
-
Kadın sorunlarına yönelik sosyal sorumluluk kampanyaları ve reklamlarda kadın cinsiyetinin sunumu
TÜZEL URALTAŞ K. N. (Danışman), Tüzel K.