Makaleler
43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (4)
Scopus (18)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (14)
9. Türkiye’deki Biyoloji Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisini Kabul Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.53-73, 2021 (Hakemli Dergi)
12. Sosyobilimsel Konuların Öğretimi için Pedagojik Bir Model
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.384-401, 2019 (Hakemli Dergi)
19. Assessing teachers’ competencies in identifying aspects of nature of science in educational critical scenarios
Science Education International
, cilt.29, ss.274-283, 2018 (Hakemli Dergi)
22. Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.63-97, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Biyoloji Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konularla ile İlgili Anlayışları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.833-860, 2017 (Hakemli Dergi)
24. A contextualized nature of science classroom activity: Junk food!.
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.93-107, 2017 (Hakemli Dergi)
26. Bilimin Doğasıyla İlgili 1998 2012 Yılları Arasında Türkiye de Yapılan Çalışmaların Değerlendirmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, ss.17-36, 2016 (Hakemli Dergi)
28. Exploring Nature of Science Understandings of Turkish Pre service Science Teachers
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.5, sa.2, ss.6-17, 2011 (Hakemli Dergi)
31. Horizon of Science Education Reform in Turkey Challenges Ahead
Journal of Kirsehir Education Faculty
, cilt.11, sa.4, ss.79-96, 2010 (Hakemli Dergi)
32. Bilim Sözde Bilim Ayrımı Tartışmasının Öğretmenlerin Bilimin Doğası İnanışlarına Etkisi
Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.10, ss.2621-2663, 2010 (SSCI)
35. Fakülte Okul İşbirliği Modelinin Değerlendirilmesi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Journal of Turkish Science Education
, cilt.7, sa.4, ss.148-168, 2010 (Scopus)
36. Fakülte Okul İşbirliği modelinin değerlendirilmesi Uygulama öğretmenlerinin görüşleri
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.31, ss.1-12, 2010 (Hakemli Dergi)
38. Biyoloji öğretmenlerinin yeni öğretim programlarının getirdiği değerlendirme yaklaşımları hakkındaki görüş ve uygulamaları
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.30, ss.137-158, 2009 (Hakemli Dergi)
40. Bilimin doğası ve evrim eğitimi
Bilim ve Ütopya
, cilt.176, ss.36-41, 2009 (Hakemli Dergi)
43. Critical Reflective Approach to Teach the Nature of Science A Rationale and Review of Strategies
Türk fen Eğitimi dergisi
, cilt.3, ss.19-35, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
97
1. An Analysis of Student Opinions on the Science Olympics Held in Turkey
International Adana Scientific Research And Innovation Congress, Adana, Türkiye, 03 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
2. ). Eğitim Alanında Bilgi ve Teknoloji Transferi: Bir Üniversite-Endüstri İş Birliğinin Derinlemesine İncelenmesi
15th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 13 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
3. STEM yaklaşımını kullanan öğretmenlerin karşılaştıkları zorluklar
III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 07 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
5. Investigation of Scientific Literacy Themes in Turkish High School Biology Textbooks
International Journal of Art and Sciences, 10 - 13 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
7. Biyoloji Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konularla İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
8. An Investigation of the Relationship between Understanding of Socioscientific Issues and Pedagogical Content Knowledge about Socioscientific Issues.
The International Organization for Science and Technology Education., Malmö, İsveç, 13 - 17 Ağustos 2018, ss.117-121, (Tam Metin Bildiri)
9. Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Bir Delphi Çalışması
13th International Balkan Education and Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
11. Biyoloji Öğretmenlerinin SosyobilimselKonular ile İlgili Yaklaşımları
13th International Balkan Education and Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
12. Biyoloji Öğretmenlerinin SosyobilimselKonular Hakkındaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Demografik Değişkenler Açısındanİncelenmesi
13th International Balkan Education and Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
13. Biyoloji Ögretmenlerinin SosyobilimselKonular ile Ilgili Yaklasımları.
13th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2018, ss.541-546, (Tam Metin Bildiri)
14. International CollaborativeInvestigation of High School Students’ Understandingsof Scientific Inquiry – A Follow Up Study.
National Association for Research in Science Teaching, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Mart 2018, ss.65, (Özet Bildiri)
15. Teachers’ Pedagogical Content Knowledge For Socioscientific Issues
National Association for Research in Science Teaching, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 13 Mart 2018, (Özet Bildiri)
16. Academicians’ Views About Nature Of Science İn Veterinary Medicine Faculties
Veterinary Medicine in Service of People, 6 - 07 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
19. Examining Turkish Biology Teachers’ Pedagogical Content Knowledge For Socioscientific Issues
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
20. Towards Developing A Learning And Teaching Framework For SSI-Based Science Education: Results Of A Delphi Study
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
21. The Effects of Replicating Historical Experiments And Models On Students’ Attitudes Towards Science And Their Understandings Of Nature Of Science.
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 14 - 18 Ağustos 2017, ss.18, (Özet Bildiri)
22. Examining Turkish Biology Teachers’ Pedagogical Content Knowledge For Socioscientific Issues.
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 14 - 18 Ağustos 2017, ss.88, (Özet Bildiri)
23. Scientists’ Belief Systems Framing Their Thınkıng And Decisions About Socioscientific Issues: Pedagogical Implications For Ssı-Based Scıence Educatıon
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 14 - 18 Ağustos 2017, ss.28, (Özet Bildiri)
24. Towards Developing A Learnıng And Teachıng Framework For Ssi-Based Science Education: Results Of A Delphi Study.
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 14 - 18 Ağustos 2017, ss.19, (Özet Bildiri)
25. As complicated as rubik’s cube is: how difficult is to change middle school students’ nos views through a CPD
14th International History, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
26. Teaching evolution self-efficacy scale: The development, validation and reliability study.
The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences, 1 - 03 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
27. The Development of A Learning And Teaching Framework For SSI Based Science Education.
14th International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Haziran 2017, ss.54, (Özet Bildiri)
28. Evolution Teaching Self Efficacy Scale: Validityand Reliability Study.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.111-114, (Tam Metin Bildiri)
29. EVOLUTION TEACHING SELF EFFICACY SCALE: VALIDITYAND RELIABLITY STUDY
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
30. Academıcıans’ Vıews About Nature Of Scıence In Veterınary Medıcıne Facultıes
4. International VETIstanbul Group Congress, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
31. USING THE HISTORY OF RESEARCH LEADING THE DISCOVERY OF ARCHAEA TO BRING UP ASPECTS OF SCIENCE IN THE CLASSROOM
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.135, (Özet Bildiri)
32. Tarihi Deney ve Modellerin Tekrarlanması Yaklaşımının Öğrencilerin Bilime Karşı Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisi
II. Uluslararasu Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi, 3 - 07 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
34. Fen bilimleri öğretmenlerinin bilimin doğasının öğretimi konusunda sınıf içi uygulamalarının geliştirilmesi
7th International Congress of Research in Education (ULEAD), 15 - 18 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
35. Uzun süreli mesleki gelişim programının bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi konusunundaki öğretmen inançlarına etkisi
7th International Congress of Research in Education (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
36. Does it Matter to be Informed - Naive or not? An Example of Professional Development Program about NOS
National Association for Reseacrh in Science Teaching, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)
37. Farklı Alanlardaki Lisansüstü Öğrencilerinin Bilim Anlayışlarının Karşılaştırılması
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
38. Effects of Integrating the History of Science in Science Classes on Students Knowledge about and Attitudes towards Science
International Conference for Education, Freiburg, Almanya, 29 Kasım - 02 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
40. Tarihi Deney ve Modellerin Tekrarlanması Yaklaşımının Öğrencilerin Bilime Karşı Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
42. Eğitim Araştırmalarında Alan YazınTaramasını Kolaylaştırıcı Bir Araç Makale Analiz Formu MAF
1.ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 27 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
43. Turkish postgraduate veterinary science students views about nature of science
3rd International Vetistanbul Group Congress 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
45. Evaluation of a continuing professional development program about nature of science Five level evaluation model
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
46. The link between continuing professional development cpd program and teachers nos views
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
47. The ignored components of professional development pd programs Can the students views of nos be changed by providing a large scale pdp to their teachers
International Conference “New Perspectives in Science Education”, 17 - 18 Mart 2016, (Özet Bildiri)
48. Impact of continuing professional development cpd program on teachers nos views
International Conference “New Perspectives in Science Education”, Floransa, İtalya, 17 - 18 Mart 2016, (Özet Bildiri)
49. Is a large scale continuing professional development program effective on teaching and learning nature of science
International Conference “New Perspectives in Science Education”, Floransa, İtalya, 17 - 18 Mart 2016, (Özet Bildiri)
50. Representation of nature of scientific knowledge in Turkish biology textbooks
İnternational Journal of Arts & Science, Freiburg, Almanya, 1 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
51. An Assessment of the Views of Different School Subject Teachers About Nature of Science and Their Reflections in the Classroom
The Asian Conference on Education, Kobe, Japonya, 21 - 25 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
52. Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios
11th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA, Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
53. Assessing teachers competencies in teaching nature of scientific knowledge through educational critical scenarios
The National Association for Research in Science Teaching, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 19 Nisan 2015, ss.54, (Özet Bildiri)
54. Investigation of the Link between Continuing Professional Development CPD Programs and Students NOS Views
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
55. The Effects of a Professional Development Program on Teachers Pedagogical Content Knowledge about NOS
7th World Conference on Educational Sciences (WCES), Atina, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)
56. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Çözümlemede Bilimin Doğası Anlayışlarını Kullanabilme Becerileri
XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
57. Mesleki gelişim programının 7.sınıf öğrencilerinin bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi
XII.Ulusal Fen ve MAtematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 12 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
58. What did we dobetween 1998-2012 in Turkey? A review of the research on nature of science.
6th International Conference on Education and New Learning Technologies, 1 - 03 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
59. History of Science in Turkish Biology Textbooks
International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference, Venedik, İtalya, 30 Haziran - 02 Temmuz 2014
60. Pattern of Discourse and Communicative Approaches Used While Teaching Nature of Science
39th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference, Antalya, Türkiye, 22 - 26 Nisan 2014
61. Understanding teachers ability to identify nature of scientific knowledge in educational critical scenarios
European Science Education Research Association, Helsinki, Finlandiya, 12 - 16 Ağustos 2015, ss.25, (Özet Bildiri)
63. The nature of classroom discourse while teaching about nature of science Challenges and possible avenues
Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020 (IOSTE), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
64. Towards justifying whole school approach in the promotion of scientific literacy
International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference, Munich, Almanya, 23 - 26 Haziran 2013
65. Eğitimsel Değişim ve Öğretmenlerin Kişisel Teorileri
21. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
66. An Inquiry into the aims of Science Teachers for Incorporating the History of Science in their Teaching
International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference, Cambridge, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
67. Alignment between Perspectives of Reform Based Curriculum and Teachers in Biology Education
International Journal of Arts & Sciences Conference, Viyana, Avusturya, 2 - 05 Nisan 2012
68. Developing history of science materials meaningful for the teacher and teaching
9th European Science Education Research Association (ESERA) Conference, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
70. A typology of science teachers aims in incorporating the history of science in science teaching
11th International History, Philosophy and Science Teaching Conference, Selanik, Yunanistan, 1 - 05 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
71. Developing history of science materials for science classrooms A curriculum oriented approach
11th International History, Philosophy and Science Teaching Conference, Selanik, Yunanistan, 1 - 05 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
72. The preparation process of historical materials depending on the new Turkish Biology Curriculum
National Association for Research in Science Teaching Conference, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
73. Bilimsel Devrimler Olarak Eğitim Reformları
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
74. Educational Reforms as Paradigm Shifts Utilizing Kuhnian Lenses to Understand Teacher Resistance to Educational Reform.
XIV. International Organization for Science and Technology, Ljubljana, Slovenya, 13 - 17 Haziran 2010, ss.560-571, (Tam Metin Bildiri)
75. An Assessment into Pre-service Biology Teachers’ Approaches to the Theory of Evolution and the Nature of Science
2009 European Science Education Research Association Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
77. Uygulama oğretmenlerinin fakülte-okul işbirliği hakkındaki görüşleri
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
78. Öğretim elemanlarının fakülte-okul işbirliği hakkındaki görüşleri
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Ağustos 2008 - 29 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)
79. Evrim Sadece Bir Teori
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
80. Lise Biyoloji Ders Kitaplarinda Bilim
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
81. Öğretmen yetiştirme programlarında portfolyoların kullanılması: İçerik, uygulama ve değerlendirme
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongres, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
82. Fakülte–okul işbirliği etkinliğinin geliştirilmesi
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
83. Öğretmen adaylarinin bakiş açisiyla fakülte-okul işbirliğinin değerlendirilmesi
değerlendirilmesi VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
84. Fakülte Okul İşbirliği nin geliştirilmesi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
85. Öğretmen adaylarının bakış açısıyla Fakülte Okul İşbirliği nin değerlendirilmesi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
86. Öğretim elemanlarının Fakülte Okul İşbirliği hakkındaki görüşleri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
87. Uygulama öğretmenlerinin Fakülte Okul İşbirliği hakkındaki görüşleri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
88. Towards Developing a Science Teacher Education Program for Environmental Literacy and Sustainability in Turkey
Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Özet Bildiri)
89. The Nature of Science in Science Teacher Education: A Case Study of Turkish Pre-service Science Teachers
Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Özet Bildiri)
90. Understandings of Four Current Environmental Issues: Turkish Case-Study in Six Teacher Education Colleges.
The Conference of Asian Science Education (CASE), Kaohsiung, Tayvan, 20 - 23 Şubat 2008, (Özet Bildiri)
91. Scientific literacy and the curriculum the Turkish case
Conference of Asian Science Education [CASE2008], Kaohsiung, Tayvan, 20 - 22 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)
92. Bilimin Doğasını Anlamak Evrim Eğitiminde bir Önkoşul
Biyoloji Eğitiminde Evrim Sempozyumu, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
93. Biyoloji Öğretmenlerinin Bilimin Doğası ve Fen dersleri Hakkındaki Fikirleri: Yapılandırmacı Yaklaşım Lise Biyoloji Derslerinde Uygulanabilir mi?
VII.Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
94. Biyoloji Öğretmeni Eğitimi Programında Profesyonel Gelişim Dosyasının Kullanılması
VII.Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
95. Mühendislik ve Sosyal Bilimler Alanlarında Doktora Yapan Öğrencilerin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
96. Hizmet öncesi öğretmen yetiştiricilerinin bilim ve bilimin doğası hakkındaki anlayışları.
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2004, (Tam Metin Bildiri)
97. Bilim ve Bilimin Doğası Hakkındaki Düşüncelerin Fen Bilimleri Eğitimine Yaklaşım Üzerine Etkisi
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
18
3. BİLİMİN DOĞASI VE SOSYOBİLİMSEL KONULAR
Sosyobilimsel Konular, Dr. Öğr. Üyesi Ayşe YENİLMEZ TÜRKOĞLU Doç. Dr. Dilek KARIŞAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.193-205, 2021
4. SOSYOBİLİMSEL KONULAR HAKKINDA ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERLE YAPILAN ÇALIŞMALAR
Sosyobilimsel Konular , Dr. Öğr. Üyesi Ayşe YENİLMEZ TÜRKOĞLU Doç. Dr. Dilek KARIŞAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.427-441, 2021
5. Nitel veri analizi yaklaşımları
Eğitimde araştırma yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.643-656, 2021
6. Bilimin Doğası ve Öğretimi
Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Behiye AKÇAY, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.400-420, 2019
7. Mülakatlar
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.231-282, 2018
8. Nitel araştırmanın geçerliliği
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.539-575, 2018
10. Fen Bilimleri Egitiminde Bilimin Dogası ve Bilim Tarihi
Fen Bilimleri Öğretimi, Mutlu Pınar Demirci Güler, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.50-80, 2017
11. Fen Egitiminde Sosyobilimsel Konular
Fen Bilimleri Öğretimi, Mutlu Pınar Demirci Güler, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.100-120, 2017
12. ASTROBİYOLOJİ
BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR, FİKRİYE POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.343-362, 2017
15. Adaptasyon ve Evrim
İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Öğretimi, Türkmen Hakan, Sağlam Murat, Şahin Pekmez Esin, Bobs Dore, Editör, Nobel, Ankara, ss.221-244, 2016
16. Nitel Mülakat Yapma
Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri, Bütün, M., Demir, S. B, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.339-428, 2014
17. Creating a reflective learning community: The role of information technology in genetics learning
Current developments in technology-assisted education , A. Mendez-Vilas,A. Solano Martin,J. M. Gonzales,J.A.M. Gonzales, Editör, Formatex, Badajoz, ss.1214-1219, 2006
18. Research Using ICT: The design and implementation of a research study using Internet-Mediated-Interviews.
Current Developments in Technology-Assisted Education, A. Mendez-Vilas,A.Solano Martin,J.M. Gonzales,J.A.M. Gonzales, Editör, Formatex, Badajoz, ss.165-170, 2006
Metrikler
Yayın (WoS)
19
Yayın (Scopus)
20
Atıf (WoS)
313
H-İndeks (WoS)
7
Atıf (Scopus)
486
H-İndeks (Scopus)
9
Atıf (Scholar)
1904
H-İndeks (Scholar)
22
Atıf (TrDizin)
105
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
19
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
249
Toplam Atıf Sayısı
671
Proje
14
Tez Danışmanlığı
27