Biyografi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü'nden 1995 yılında mezun olan Doç. Dr. Seval EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE 2000 yılına kadar Diyarbakır, Bolu ve İstanbul'daki farklı okullarda öğretmenlik yapmıştır. Öğretmenlik yaparken bir yandan da yüksek lisans eğitimine devam etmiş ve 1998 yılında Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim alanında yüksek lisansını tamamlamıştır. 2001 yılında aynı üniversitede asistanlığa başlamıştır. Ocak 2002'de, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü'nde öğretim görevli kadrosuna atanmıştır. 2007 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde "İlköğretim Öğretmenlerinin Öz-Oluşum Türleriyle, Mesleki Etkililik Algıları ve Tercih Ettikleri Öğretme Stilleri Arasındaki İlişki" konulu tezi ile Doktor ünvanını almıştır.
Ulusal ve uluslararası indekslerde pek çok yayını olan Eminoğlu Küçüktepe eğitim bilimleri alanındaki çeşitli kitaplarda bölüm yazarlığı ve editörlük yapmıştır.
Eğitimde Program Geliştirme, Program Değerlendirme, İhtiyaç Analizi, Öğretmen Yeterlikleri ve Ölçek Geliştirme akademik ilgi alanlarıdır.
Seval Eminoğlu Küçüktepe evli ve bir çocuk annesidir.
Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1999 - 2007
1999 - 2007Doktora
Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr) (Tezli), Türkiye
1995 - 1998
1995 - 1998Yüksek Lisans
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretimi (Yl) (Tezli), Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
İlköğretim öğretmenlerinin öz-oluşum türleriyle, mesleki etkililik algıları ve tercih ettikleri öğretme stilleri arasındki ilişki
Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr) (Tezli)
1998
1998Yüksek Lisans
İlköğretim okullarında 4. ve 5. sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersinde sınıf içi öğretmen davranışlarını gerçekleştirme düzeyi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretimi (Yl) (Tezli)
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2018
2018Çoktan Seçmeli Soru Yazma Eğitimi
Ölçme ve Değerlendirme
ÖSYM İstanbul Temsilciliği
2013
2013TÜBİTAK 2237 Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı Sosyal Bilimler Projeleri Yazım Eğitimi
Ar-Ge Yönetimi
Anadolu Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Sınıf eğitimi programı öğrencilerinin eğitim programı okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi
Eminoğlu Küçüktepe S. (Danışman)
N.BARAN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri öz yeterlilik algıları, öğretmenliğe hazır olma düzeyleri ve mesleki öz yeterlilik algılarının incelenmesi
Eminoğlu Küçüktepe S. (Danışman)
N.ARIMAN(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Ortaöğretim öğretmenlerinin uzaktan eğitimde dijital öğretim becerileri (ÜZEDÖB)'nin geliştirilmesine yönelik bir mesleki gelişim programı önerisi
Eminoğlu Küçüktepe S. (Eş Danışman), Kenan S.
E.GÜRÜLTÜ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Harezmi Eğitim Modeli Uygulanan Okullardaki Öğretmenlerin ve Yöneticilerin Modele Yönelik Görüşleri
Eminoğlu Küçüktepe S. (Danışman)
Ş.ERDEM(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
ORTAOKUL 6.SINIF İNGİLİZCE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (KONYA İLİ ÖRNEĞİ)
Eminoğlu Küçüktepe S. (Danışman)
G.UÇAR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerisi üzerine bir meta-analiz çalışması
Eminoğlu Küçüktepe S., Yıldız N. (Eş Danışman)
E.ASLANYÜREK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
2018 yılında güncellenen 6. sınıf fen bilimleri öğretim programı ve uygulamaları hakkındaki öğretmen görüşleri
Eminoğlu Küçüktepe S. (Danışman)
B.GÜRDAL(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Sekizinci sınıf 2018 İngilizce dersi öğretim programının CIPP Modeline göre değerlendirilmesi: İstanbul örneği
Eminoğlu Küçüktepe S. (Danışman)
E.KERİMOĞLU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE ÖZ-YETERLİK ALGI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (BAHÇELİEVLER İLÇESİ ÖRNEĞİ)
Eminoğlu Küçüktepe S. (Danışman)
B.Şerifoğlu(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. Distance Education Practices During the COVID-19 Lockdown: Comparison of Belgium, Japan, Spain, and Türkiye
Eminoğlu Küçüktepe S., Akkan İ. N.
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING , cilt.25, sa.4, ss.154-175, 2024 (SSCI)
2024
20242. 2018 İngilizce Dersi 8. Sınıf Öğretim Programının CIPP Modeli Kullanılarak Değerlendirilmesi
Kerimoğlu E., Eminoğlu Küçüktepe S.
YAŞADIKÇA EĞITIM
, cilt.38, sa.3, ss.626-653, 2024 (TRDizin)
2024
20243. Harezmi Eğitim Modeli Uygulanan Okullardaki Öğretmenlerin Modele Yönelik Görüşleri
ERDEM Ş., KÜÇÜKTEPE S. E.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.60, sa.60, ss.207-226, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Uzaktan Eğitim Sürecinin Ortaöğretim Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
KÜÇÜKTEPE S. E., KARBEYAZ A. S., ÇAM N., NİATİ M.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.58, sa. 58, ss.59-84, 2023 (TRDizin)
2023
20235. The Evaluation of the Sixth-Grade English Coursebook According to the Views of Teachers
Alşan G., KÜÇÜKTEPE S. E.
Hayef:journal of education (Online)
, cilt.20, sa.2, ss.159-169, 2023 (TRDizin)
2023
20236. An Investigation on English Speaking Anxiety among EFL Vocational and Technical High School Students
Karakaya C., Eminoğlu Küçüktepe S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.11, sa.1, ss.81-94, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerisi Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması
Aslanyürek Sezer E., Eminoğlu Küçüktepe S., Yıldız N.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.42, ss.1-42, 2022 (ESCI, TRDizin)
2022
20228. TARİH ÖĞRETMENİ ADAYLARININ LİSANS EĞİTİMLERİNDE ALDIKLARI ALAN BİLGİSİ DERSLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Eminoğlu Küçüktepe S., Ekinci A. G.
IJOESS International Journal of Eurasia Social Sciences
, cilt.13, sa.48, ss.610-624, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. İlkokul İngilizce Öğretmenlerinin Kendi Yabancı DilYeterlikleri Hakkındaki Görüşleri
Eminoğlu Küçüktepe S., Güneş E. B.
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 2022
, cilt.12, sa.2, ss.415-438, 2022 (TRDizin)
2021
202110. Evaluation of the Intensive English Language Teaching Program for the 5th Grade according to Teachers' Views
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KERİMOĞLU E.
International Journal of Progressive Education
, cilt.17, sa.5, ss.14-32, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202011. University Students' Perception of COVID-19: A Metaphor Analysis
EMİNOĞLU ÖZMERCAN E., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KÜÇÜKTEPE C.
International Journal of Educational Studies and Policy (IJESP)
, cilt.1, sa.1, ss.36-54, 2020 (Hakemli Dergi)
2017
201712. An Investigation Regarding the Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels and Self-Efficacy Beliefs
Eminoğlu Küçüktepe S., Akbağ M., Eminoğlu Özmercan E.
Journal of Education and Learning
, cilt.6, sa.4, ss.267-275, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. İlköğretim Öğretmenlerinin Mesleki Etkililik Algılarının İncelenmesi (Doktora Tezinden üretilmişitr)
Eminoğlu Küçüktepe S., Erden A. M.
Journal of Turkish Studies , cilt.12, ss.245-258, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201614. A Study on Emotional Literacy Scale Development
Akbağ M., Eminoğlu Küçüktepe S., Eminoğlu Özmercan E.
JOUNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.4, sa.5, ss.85-91, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Gender Effects on Curriculum Elements Based On Mathematics and Science and Technology Teachers’ Opinions: A Meta-Analysis for Turkish Studies
Küçüktepe Eminoğlu S., YILDIZ N.
Journal of Education and Training Studies , cilt.4, ss.196-204, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201516. Analyzing the Effect of Instruction Based on ClassroomAssessment Techniques in Prospective Teachers Achievement
Eminoğlu Küçüktepe S.
THE ANTHROPOLOGIST INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY AND APPLIED STUDIES OF MAN
, cilt.20, ss.223-231, 2015 (SCI-Expanded, SSCI)
2014
201417. Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğretmen Kavramına İlişkin Algılarına Yönelik Metafor Çalışması Örneği
Eminoğlu Küçüktepe S., Gürültü E.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, ss.282-305, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201418. EĞİTİMDE FATİH PROJESİNİN İNGİLİZCE DERSİNDE UYGULANMASINA İLİŞKİNÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., BAYKIN Y.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching ) , cilt.3, ss.234-246, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201419. İKİNCİ SINIF İNGİLİZCE DERSİ VE PROGRAMINA İLİŞKİNÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Küçüktepe C., Eminoğlu Küçüktepe S., Baykın Y.
HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.11, ss.41-58, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201420. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KOPYA ÇEKME DAVRANIŞLARININÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
KÜÇÜKTEPE C., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching) , cilt.3, ss.263-270, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201421. COLLEGE STUDENTS' CHEATING BEHAVIORS
Kucuktepe S.
SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY
, cilt.42, ss.101-112, 2014 (SSCI)
2012
201222. TARİH ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KOPYA ÇEKME EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KÜÇÜKTEPE C.
Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, ss.115-125, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201123. Evaluation of tendency towards academic dishonesty levels ofpsychological counseling and guidance undergraduate students
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
Procedia Social and Behavioral Science , 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201024. A study on preservice English teachers' self-efficacy perceptions and tendency towards academic dishonesty
Eminoğlu Küçüktepe S.
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.4985-4990, 2010 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri (UZEDÖB)’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Gürültü E., KENAN S., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
18. KENAN SEYFİ., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE SEVAL., GÜRÜLTÜ ERCAN. "Ortaöğretim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri (UZEDÖB)’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi". Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26-28 Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20232. Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Sonrası Yıllık Planları Hazırlarken Öğrenme Kayıplarını Engellemek İçin Aldığı Tedbirler
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KÜÇÜKTEPE C., GÜNAYDIN G.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20233. Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri Ölçeği (UZEDÖB)’nin Geliştirilmesi
Gürültü E., KENAN S., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
19. KENAN SEYFİ., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE SEVAL., GÜRÜLTÜ ERCAN. "Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri Ölçeği (UZEDÖB)’nin Geliştirilmesi". Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26-28 Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20234. Harezmi Eğitim Modeli Uygulanan Okullardaki Öğretmenlerin Modele Yönelik Görüşleri
ERDEM Ş., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. İngiltere, Fransa, Almanya ve Türkiye’nin Eğitim Programlarındaki Öğretim Hedeflerinin Karşılaştırılması
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., Çelik H.
4.Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20236. Türkiye, Finlandiya ve Norveç Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Şentürk Y., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
4.Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2022
20227. Selahattin Ertürk Ekolünden Yetişenler
Eminoğlu Küçüktepe S., Küçüktepe C., Günaydın G.
Eğitim Düşünürleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022, ss.1-3, (Özet Bildiri)
2022
20228. Ortaokul 6.Sınıf İngilizce Ders Kitabının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Evaluation of the Sixth Grade English Coursebook: Views of Teachers)
Uçar G., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
UBCAK 8.ULUSLARARASI BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Elazığ, Türkiye, 15 - 16 Mart 2022, ss.68-69, (Özet Bildiri)
2021
20219. 8. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının (2018) Stufflebeam’in CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi
Kerimoğlu E., Eminoğlu Küçüktepe S.
12th International Congress on New Trends in Education, Aksaray, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2021, ss.27-28, (Özet Bildiri)
2021
202110. 2018 6. SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Eminoğlu Küçüktepe S., Gürdal B.
12th International Congress on New Trends in Education 12’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aksaray, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2021
202111. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMES
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., Karbeyaz A. S., Çam N., Niati M.
ISBE INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON BUSINESS&ECONOMICS&EDUCATION, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
2021
202112. Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarına Bağlılıkları ve Dijital Okuryazarlıklarının İncelenmesi*
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., İlbeği A. S., Kumru C.
ISBE International Symposium on Business, Economics, and Education, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Nisan 2021, ss.49-60, (Özet Bildiri)
2021
202113. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİ ÜZERİNE BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Aslanyürek Sezer E., Eminoğlu Küçüktepe S., Yıldız N.
3. Ulusal Başkent Disiplinler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Mart 2021, ss.36, (Özet Bildiri)
2020
202014. TARİH ÖĞRETMENİ ADAYLARININ LİSANS EĞİTİMLERİNDE ALDIKLARI ALAN BİLGİSİ DERSLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Eminoğlu Küçüktepe S., Ekinci A. G.
4. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (4th International Symposium on Silk Road Academic Studies), Nevşehir, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020, ss.31-32, (Özet Bildiri)
2020
202015. İngilizce Öğretmen Adaylarının İngilizce Öğretmenliği Programına İlişkin Görüşleri
Eminoğlu Küçüktepe S., Karadağ Ö.
4. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (THE 4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SILK ROAD ACADEMIC STUDIES), Nevşehir, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020, ss.159, (Özet Bildiri)
2020
202016. Yabancı Dil Ağırlıklı 5. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eminoğlu Küçüktepe S., Kerimoğlu E.
13. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozumu Özet Metinleri, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2020, ss.13, (Özet Bildiri)
2020
202017. İlkokul İngilizce Öğretmenlerinin Kendi Yabancı Dil Yeterlikleri Hakkındaki Görüşleri
Eminoğlu Küçüktepe S., Güneş E. B.
5 th International Scientific Research Congress (IBAD-2020) Abstracts, September 1-2, 2020 – Istanbul, TURKEY, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, ss.215, (Özet Bildiri)
2020
202018. Meslek Lisesi Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygıları Üzerine Bir İnceleme
Eminoğlu Küçüktepe S., Öztürk C.
5th International Scientific Research Congress (IBAD - 2020), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, ss.216, (Özet Bildiri)
2017
201719. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Başarısının Önündeki Engeller
KÜÇÜKTEPE C., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
16.International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201620. ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE AKREDİTASYON
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜMLER ULUSAL ÇALIŞTAYI, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201621. Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançları ve Duygusal Okuryazarlık Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., AKBAĞ M., EMİNOĞLU ÖZMERCAN E.
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 - 03 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201622. Ortaöğretim Rehberlik ve Yönlendirme Dersi Programının Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., ÇEVİK M.
25. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
201523. Identification of English Preparatory School Instructors In service Training Needs
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KÜÇÜKTEPE C., YAŞA İ.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201524. Duygusal Okuryazarlığın Ölçülmesine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Eminoğlu Küçüktepe S., Akbağ M., Eminoğlu Özmercan E.
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, cilt.1, ss.79-80, (Özet Bildiri)
2013
201325. Rehberlikte Program Geliştirme Dersinin Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bölümü Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eminoğlu Küçüktepe S.
International Conference Psychology, Education, Guidance Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, (Yayınlanmadı)
2012
201226. İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK SAHTEKARLIK EĞİLİM DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KÜÇÜKTEPE C.
21. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2011
201127. Evaluation of tendency towards academic dishonesty levels of psychological counseling and guidance undergraduate students
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
WCES 2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2722-2727, (Tam Metin Bildiri)
2010
201028. A study on preservice English teachers' self-efficacy perceptions and tendency towards academic dishonesty
Eminoğlu Küçüktepe S.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4985-4990, (Tam Metin Bildiri)
2009
200929. İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREVLİ GÖRSEL TASARIM DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ YETERLİK ALGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
ULUSLARARASI 5. BALKAN EĞİTİM VE BİLİM KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.441-444, (Tam Metin Bildiri)
2007
200730. OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ YETERLİK ALGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
II. ULUSLAR ARASI OKULÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)
2003
200331. THE VIEWS OF TEACHERS ABOUTH THE REASONS THE BEHAVIOURS GAINED IN SCHOOL ARE NOT APPLIED IN THE LIFE
Küçüktepe C., Eminoğlu Küçüktepe S.
FIRS BALKAN CONFERENCE, Stara-Zagora, Bulgaristan, 27 - 29 Haziran 2003, cilt.2, ss.121-128, (Tam Metin Bildiri)
2002
200232. ÖĞRETMENLERİN ANLATMA VE TARTIŞMA YÖNTEMİNİN GEREKTİRDİĞİ DAVRANIŞLARI GÖSTERME DURUMLARI
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
ULUSLAR ARASI KATILIMLI 2000 Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış 1, Asuman Seda Saracaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-66, 2023
2021
20212. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINA BAĞLILIKLARI VE DİJİTAL OKURYAZARLIKLARININ İNCELENMESİ
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., İlbeği A. S., Kumru C.
Covid 19 Pandemi Etkisinde Eğitim ve Uzaktan Eğitim Araştırmaları, Alper Altunçekiç, Editör, Gazi Yayınevi, Ankara, ss.49-71, 2021
2017
20173. ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ, Çelenk, Süleyman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.153-170, 2017
2012
20124. Anadolu Öğretmen Liseleri : öğretim ilke ve yöntemleri : 11. sınıf ders kitabı
Eminoğlu Küçüktepe S. (Editör)
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2012
2005
20055. AVUSTURYA EĞİTİM SİSTEMİ
EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KILIÇ H., TURGUT H., ALTUN S., KARHAN İ., ÇOLAK E., et al.
ÜLKELER VE EĞİTİM SİSTEMLERİ KARŞILAŞTIRMA YAZILARI, FÜSUN AKARSU, Editör, NOBEL YAYIN DAĞITIM, Ankara, ss.13-40, 2005
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorMarmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorMarmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorEğitim Programları ve Öğretim Derneği
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2019
Eylül 2019HAYEF: EĞİTİM DERGİSİ
Diğer Dergiler
Haziran 2019
Haziran 2019Research on Education and Psychology
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2016
Şubat 2016ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2015
Eylül 2015ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Danışmanlıklar
2010 - 2012
2010 - 2012Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
Milli Eğitim Bakanlığı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2001 - 2002
2001 - 2002Diğer
TRT
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Eylül 2020
Eylül 20207. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Eminoğlu Küçüktepe S.
Eskişehir, Türkiye
Mayıs 2018
Mayıs 2018Vth International Eurasian Educational Research Congress
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Eminoğlu Küçüktepe S., ERDEN ÇINAR S.
Antalya, Türkiye
Mayıs 2017
Mayıs 20174.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Eminoğlu Küçüktepe S.
Denizli, Türkiye
Ekim 2016
Ekim 2016ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE AKREDİTASYON. ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜMLER ULUSAL ÇALIŞTAYI
Çalıştay Organizasyonu
Eminoğlu Küçüktepe S.
İstanbul, Türkiye
Nisan 2014
Nisan 20141. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Eminoğlu Küçüktepe S.
İstanbul, Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 24
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2020
Mayıs 2020Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Marmara Üniversitesi
Mayıs-2020
Mayıs 2020Tez Savunma (Doktora)
Doktora Tez Savunma Jürisi - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Savunma Jüri Üyeliği - Marmara Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Savunması Jüri Üyeliği - Marmara Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Jürisi - Yeditepe Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Savunma Jürisi - İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Savunma Jürisi - İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Savunma Jürisi - İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Haziran-2018
Haziran 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Jürisi - Yeditepe Üniversitesi
Haziran-2018
Haziran 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Savunma Jürisi - İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Haziran-2018
Haziran 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Jürisi - Yeditepe Üniversitesi
Mayıs-2018
Mayıs 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Jüri Üyeliği - Marmara Üniversitesi
Haziran-2017
Haziran 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Jürisi - Yeditepe Üniversitesi
Mart-2017
Mart 2017Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Marmara Üniversitesi
Eylül-2016
Eylül 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yüksek Lisans Tez Jürisi - Yeditepe Üniversitesi
Haziran-2016
Haziran 2016