Biography
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü'nden 1995 yılında mezun olan Doç. Dr. Seval EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE 2000 yılına kadar Diyarbakır, Bolu ve İstanbul'daki farklı okullarda öğretmenlik yapmıştır. Öğretmenlik yaparken bir yandan da yüksek lisans eğitimine devam etmiş ve 1998 yılında Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim alanında yüksek lisansını tamamlamıştır. 2001 yılında aynı üniversitede asistanlığa başlamıştır. Ocak 2002'de, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü'nde öğretim görevli kadrosuna atanmıştır. 2007 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde "İlköğretim Öğretmenlerinin Öz-Oluşum Türleriyle, Mesleki Etkililik Algıları ve Tercih Ettikleri Öğretme Stilleri Arasındaki İlişki" konulu tezi ile Doktor ünvanını almıştır.
Ulusal ve uluslararası indekslerde pek çok yayını olan Eminoğlu Küçüktepe eğitim bilimleri alanındaki çeşitli kitaplarda bölüm yazarlığı ve editörlük yapmıştır.
Eğitimde Program Geliştirme, Program Değerlendirme, İhtiyaç Analizi, Öğretmen Yeterlikleri ve Ölçek Geliştirme akademik ilgi alanlarıdır.
Seval Eminoğlu Küçüktepe evli ve bir çocuk annesidir.
Education Information
Certificates, Courses and Trainings
Dissertations
Research Areas
Academic Titles / Tasks
Courses
Advising Theses
Jury Memberships
Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
-
Analyzing the Effect of Instruction Based on ClassroomAssessment Techniques in Prospective Teachers AchievementEminoğlu Küçüktepe S.THE ANTHROPOLOGIST INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY AND APPLIED STUDIES OF MAN, vol.20, pp.223-231, 2015 (SCI-Expanded)
-
COLLEGE STUDENTS' CHEATING BEHAVIORSKucuktepe S.SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY, vol.42, pp.101-112, 2014 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
-
Evaluation of Distance Education Process According to the Secondary Education Teachers’ ViewsEminoğlu Küçüktepe S., Karbeyaz A. S., Çam N., Niati M.Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.58, no. 58, pp.59-84, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
-
The Evaluation of the Sixth-Grade English Coursebook According to the Views of TeachersAlşan G., KÜÇÜKTEPE S. E.Hayef:journal of education (Online), vol.20, no.2, pp.159-169, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
-
An Investigation on English Speaking Anxiety among EFL Vocational and Technical High School StudentsKarakaya C., Eminoğlu Küçüktepe S.INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING, vol.11, no.1, pp.81-94, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
-
A Meta-analysis Study on Secondary School Students’ Critical Thinking SkillAslanyürek Sezer E., Eminoğlu Küçüktepe S., Yıldız N.Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.1, no.42, pp.1-42, 2022 (ESCI)
-
PRE-SERVICE HISTORY TEACHERS' OPINIONS ABOUT THE SUBJECT MATTER KNOWLEDGE LESSONS RECEIVED IN UNDERGRADUATE EDUCATION2Eminoğlu Küçüktepe S., Ekinci A. G.IJOESS International Journal of Eurasia Social Sciences, vol.13, no.48, pp.610-624, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
-
Primary School English Teachers’ Views on Their Foreign Language ProficiencyEminoğlu Küçüktepe S., Güneş E. B.Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 2022, vol.12, no.2, pp.415-438, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
-
Evaluation of the Intensive English Language Teaching Program for the 5th Grade according to Teachers' ViewsEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KERİMOĞLU E.International Journal of Progressive Education, vol.17, no.5, pp.14-32, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
-
University Students' Perception of COVID-19: A Metaphor AnalysisEMİNOĞLU ÖZMERCAN E., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KÜÇÜKTEPE C.International Journal of Educational Studies and Policy (IJESP), vol.1, no.1, pp.36-54, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
-
An Investigation Regarding the Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels and Self-Efficacy BeliefsEminoğlu Küçüktepe S., Akbağ M., Eminoğlu Özmercan E.Journal of Education and Learning, vol.6, no.4, pp.267-275, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
-
İlköğretim Öğretmenlerinin Mesleki Etkililik Algılarının İncelenmesi (Doktora Tezinden üretilmişitr)Eminoğlu Küçüktepe S., Erden A. M.Journal of Turkish Studies, vol.12, pp.245-258, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
-
A Study on Emotional Literacy Scale DevelopmentAkbağ M., Eminoğlu Küçüktepe S., Eminoğlu Özmercan E.JOUNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES, vol.4, no.5, pp.85-91, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
-
Gender Effects on Curriculum Elements Based On Mathematics and Science and Technology Teachers’ Opinions: A Meta-Analysis for Turkish StudiesKüçüktepe Eminoğlu S., YILDIZ N.Journal of Education and Training Studies, vol.4, pp.196-204, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
-
Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğretmen Kavramına İlişkin Algılarına Yönelik Metafor Çalışması ÖrneğiEminoğlu Küçüktepe S., Gürültü E.Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.14, pp.282-305, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
-
EĞİTİMDE FATİH PROJESİNİN İNGİLİZCE DERSİNDE UYGULANMASINA İLİŞKİNÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., BAYKIN Y.Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching ), vol.3, pp.234-246, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
-
İKİNCİ SINIF İNGİLİZCE DERSİ VE PROGRAMINA İLİŞKİNÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİKüçüktepe C., Eminoğlu Küçüktepe S., Baykın Y.HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.11, pp.41-58, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
-
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KOPYA ÇEKME DAVRANIŞLARININÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİKÜÇÜKTEPE C., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching), vol.3, pp.263-270, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
-
TARİH ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KOPYA ÇEKME EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KÜÇÜKTEPE C.Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.1, pp.115-125, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
-
Evaluation of tendency towards academic dishonesty levels ofpsychological counseling and guidance undergraduate studentsEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.Procedia Social and Behavioral Science, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
-
A study on preservice English teachers' self-efficacy perceptions and tendency towards academic dishonestyEminoğlu Küçüktepe S.Procedia-Social and Behavioral Sciences, vol.2, pp.4985-4990, 2010 (Scopus)
Books & Book Chapters
-
Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme SistemleriEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.in: Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış 1, Asuman Seda Saracaloğlu, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.13-66, 2023
-
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINA BAĞLILIKLARI VE DİJİTAL OKURYAZARLIKLARININ İNCELENMESİEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., İlbeği A. S., Kumru C.in: Covid 19 Pandemi Etkisinde Eğitim ve Uzaktan Eğitim Araştırmaları, Alper Altunçekiç, Editor, Gazi Yayınevi, Ankara, pp.49-71, 2021
-
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.in: ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ, Çelenk, Süleyman, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.153-170, 2017
-
Anadolu Öğretmen Liseleri : öğretim ilke ve yöntemleri : 11. sınıf ders kitabıEminoğlu Küçüktepe S. (Editor)Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2012
-
AVUSTURYA EĞİTİM SİSTEMİEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KILIÇ H., TURGUT H., ALTUN S., KARHAN İ., ÇOLAK E., BÜYÜKDUMAN F. İ., CENGİZHAN S., KABLAN Z., TANRISEVEN I.in: ÜLKELER VE EĞİTİM SİSTEMLERİ KARŞILAŞTIRMA YAZILARI, FÜSUN AKARSU, Editor, NOBEL YAYIN DAĞITIM, Ankara, pp.13-40, 2005
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
-
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri (UZEDÖB)’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesiGürültü E., KENAN S., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.18. KENAN SEYFİ., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE SEVAL., GÜRÜLTÜ ERCAN. "Ortaöğretim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri (UZEDÖB)’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi". Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26-28 Ekim, 2023, Aydın, Turkey, 26 November 2023
-
Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Sonrası Yıllık Planları Hazırlarken Öğrenme Kayıplarını Engellemek İçin Aldığı TedbirlerEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KÜÇÜKTEPE C., GÜNAYDIN G.Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Ekim, 2023, Aydın, Turkey, 26 - 28 October 2023
-
Harezmi Eğitim Modeli Uygulanan Okullardaki Öğretmenlerin Modele Yönelik GörüşleriERDEM Ş., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Ekim, 2023, Aydın, Turkey, 26 October 2023
-
Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri Ölçeği (UZEDÖB)’nin GeliştirilmesiGürültü E., KENAN S., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.19. KENAN SEYFİ., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE SEVAL., GÜRÜLTÜ ERCAN. "Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri Ölçeği (UZEDÖB)’nin Geliştirilmesi". Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26-28 Ekim, 2023, Aydın, Turkey, 26 October 2023
-
İngiltere, Fransa, Almanya ve Türkiye’nin Eğitim Programlarındaki Öğretim Hedeflerinin KarşılaştırılmasıEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., Çelik H.4.Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 19 October 2023
-
Türkiye, Finlandiya ve Norveç Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesiŞentürk Y., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.4.Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 19 October 2023
-
Selahattin Ertürk Ekolünden YetişenlerEminoğlu Küçüktepe S., Küçüktepe C., Günaydın G.Eğitim Düşünürleri Sempozyumu, Ankara, Turkey, 23 - 24 December 2022, pp.1-3
-
Ortaokul 6.Sınıf İngilizce Ders Kitabının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Evaluation of the Sixth Grade English Coursebook: Views of Teachers)Uçar G., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.UBCAK 8.ULUSLARARASI BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Elazığ, Turkey, 15 - 16 March 2022, pp.68-69
-
8. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının (2018) Stufflebeam’in CIPP Modeline Göre DeğerlendirilmesiKerimoğlu E., Eminoğlu Küçüktepe S.12th International Congress on New Trends in Education, Aksaray, Turkey, 19 - 20 June 2021, pp.27-28
-
2018 6. SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİEminoğlu Küçüktepe S., Gürdal B.12th International Congress on New Trends in Education 12’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aksaray, Turkey, 19 - 20 June 2021
-
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., Karbeyaz A. S., Çam N., Niati M.ISBE INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON BUSINESS&ECONOMICS&EDUCATION, Ankara, Turkey, 7 - 08 April 2021
-
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarına Bağlılıkları ve Dijital Okuryazarlıklarının İncelenmesi*EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., İlbeği A. S., Kumru C.ISBE International Symposium on Business, Economics, and Education, Ankara, Turkey, 7 - 08 April 2021, pp.49-60
-
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİ ÜZERİNE BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASIAslanyürek Sezer E., Eminoğlu Küçüktepe S., Yıldız N.3. Ulusal Başkent Disiplinler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Turkey, 14 - 15 March 2021, pp.36
-
PRE-SERVICE ENGLISH TEACHERS’ OPINIONS ON THE ENGLISH TEACHING CURRICULUMEminoğlu Küçüktepe S., Karadağ Ö.4. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (THE 4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SILK ROAD ACADEMIC STUDIES), Nevşehir, Turkey, 17 - 18 December 2020, pp.159
-
PRE-SERVICE HISTORY TEACHERS' OPINIONS ABOUT THE SUBJECT MATTER KNOWLEDGE LESSONS RECEIVED IN UNDERGRADUATEEminoğlu Küçüktepe S., Ekinci A. G.4. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (4th International Symposium on Silk Road Academic Studies), Nevşehir, Turkey, 17 - 18 December 2020, pp.31-32
-
Yabancı Dil Ağırlıklı 5. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre DeğerlendirilmesiEminoğlu Küçüktepe S., Kerimoğlu E.13. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozumu Özet Metinleri, İstanbul, Turkey, 6 - 08 October 2020, pp.13
-
İlkokul İngilizce Öğretmenlerinin Kendi Yabancı Dil Yeterlikleri Hakkındaki GörüşleriEminoğlu Küçüktepe S., Güneş E. B.5 th International Scientific Research Congress (IBAD-2020) Abstracts, September 1-2, 2020 – Istanbul, TURKEY, İstanbul, Turkey, 1 - 02 September 2020, pp.215
-
Meslek Lisesi Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygıları Üzerine Bir İncelemeEminoğlu Küçüktepe S., Öztürk C.5th International Scientific Research Congress (IBAD - 2020), İstanbul, Turkey, 1 - 02 September 2020, pp.216
-
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Başarısının Önündeki EngellerKÜÇÜKTEPE C., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.16.International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), 8 - 11 May 2017
-
ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE AKREDİTASYONEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜMLER ULUSAL ÇALIŞTAYI, İstanbul, Turkey, 6 - 08 October 2016
-
Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançları ve Duygusal Okuryazarlık Düzeyleri Üzerine Bir İncelemeEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., AKBAĞ M., EMİNOĞLU ÖZMERCAN E.III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 - 03 May 2016
-
Ortaöğretim Rehberlik ve Yönlendirme Dersi Programının Uygulanmasına İlişkin Öğretmen GörüşleriEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., ÇEVİK M.25. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Turkey, 21 - 24 April 2016
-
Identification of English Preparatory School Instructors In service Training NeedsEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KÜÇÜKTEPE C., YAŞA İ.The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015
-
Duygusal Okuryazarlığın Ölçülmesine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme ÇalışmasıEminoğlu Küçüktepe S., Akbağ M., Eminoğlu Özmercan E.II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 8 - 10 June 2015, vol.1, pp.79-80
-
Rehberlikte Program Geliştirme Dersinin Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bölümü Öğrencilerinin Görüşlerine Göre DeğerlendirilmesiEminoğlu Küçüktepe S.International Conference Psychology, Education, Guidance Counselling, İstanbul, Turkey, 27 - 28 May 2013
-
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK SAHTEKARLIK EĞİLİM DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S., KÜÇÜKTEPE C.21. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012
-
Evaluation of tendency towards academic dishonesty levels of psychological counseling and guidance undergraduate studentsEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.WCES 2011, İstanbul, Turkey, 3 - 07 February 2011, vol.15, pp.2722-2727
-
A study on preservice English teachers' self-efficacy perceptions and tendency towards academic dishonestyEminoğlu Küçüktepe S.2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Turkey, 4 - 08 February 2010, vol.2, pp.4985-4990
-
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREVLİ GÖRSEL TASARIM DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ YETERLİK ALGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.ULUSLARARASI 5. BALKAN EĞİTİM VE BİLİM KONGRESİ, Edirne, Turkey, 1 - 03 October 2009, vol.1, pp.441-444
-
OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ YETERLİK ALGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.II. ULUSLAR ARASI OKULÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 24 - 27 October 2007
-
THE VIEWS OF TEACHERS ABOUTH THE REASONS THE BEHAVIOURS GAINED IN SCHOOL ARE NOT APPLIED IN THE LIFEKüçüktepe C., Eminoğlu Küçüktepe S.FIRS BALKAN CONFERENCE, Stara-Zagora, Bulgaria, 27 - 29 June 2003, vol.2, pp.121-128
-
ÖĞRETMENLERİN ANLATMA VE TARTIŞMA YÖNTEMİNİN GEREKTİRDİĞİ DAVRANIŞLARI GÖSTERME DURUMLARIEMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE S.ULUSLAR ARASI KATILIMLI 2000 Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Turkey, 29 - 31 May 2002
Activities in Scientific Journals
Scientific Refereeing
Scientific Consultations
Tasks In Event Organizations
Metrics