Biyografi
Dr. Kamile Hamiloğlu, İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalından Lisans (1981-1986); İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesinden Yüksek Lisans (1992-1995), Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimlerinden Doktora (1997-2002) (YL ile), İngiltere Leicester Üniversitesi, İngiliz Dili Eğitimi ve Uygulamalı Dilbilim Bölümünden Doktora (2007-2014) (YL ile) derecelerini almıştır.
İzmir ve İstanbul’da özel okullarda İngilizce öğretmenliği yapmış (1986-1994); Oxford University Press yayınevinde eğitim uzmanlığı/öğretmen eğitimcisi olarak (1994-1998) çalışmıştır. 1998’den bu yana, Marmara Üniversitesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalında öğretim üyesi olarak çalışmaktadır. Anabilim Dalı Başkanlığı (2005-2011, 2006-2009) ve Yabancı Diller Bölüm Başkanı Yardımcılığı (2006-2009) yapmıştır. Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesinde (2000-2010); Bahçeşehir Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans programında (2008-2010) yarı zamanlı olarak ders vermiştir.
Fakültede verdiği dersler İngiliz Dili Eğitiminde müfredat, materyal, ders kitabı değerlendirme ve geliştirme, Öğretmenlik Uygulamaları 1&2 ve toplumdilbilimdir.
Akademik araştırma alanları İngiliz Dili Eğitiminde müfredat, materyal, ders kitabı değerlendirme ve geliştirme; öğretmen kimliği, eleştirel düşünce ve dil-kültür ilişkisidir.
Eğitim Bilgileri
2007 - 2014
2007 - 2014Doktora
University of Leicester, School of Education, Applied Linguistics and English Language Teaching, İngiltere
1997 - 2002
1997 - 2002Doktora
Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Türkiye
1992 - 1995
1992 - 1995Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Fakültesi Bölümü, Türkiye
1981 - 1986
1981 - 1986Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Araştırma Alanları
İngilizce Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
1998 - Devam Ediyor
1998 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - 2023
2021 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2005 - 2011
2005 - 2011Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü
2006 - 2009
2006 - 2009Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorLİSAN AKADEMİSİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, LİSAN AKADEMİSİ
2018 - 2018
2018 - 2018LİSAN AKADEMİSİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, LİSAN AKADEMİSİ
2017 - 2017
2017 - 2017LİSAN AKADEMİSİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, LİSAN AKADEMİSİ
2008 - 2012
2008 - 2012İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI
BAHÇEŞEHİR ÜNiVERSİTESİ, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI
2007 - 2007
2007 - 2007Erasmus Öğretim Üyesi Değişim Programı
LINZ ÜNİVERSİTESİ, Erasmus Öğretim Üyesi Değişim Programı
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
A reflective study on efl instructors’ dropping out stories through the lens of motivation and self = Motivasyon ve benlik merceğinden İngilizceyi yabancı dil olarak öğreten öğretim görevlilerinin mesleği bırakma hikayeleri üzerine yansıtıcı bir çalışma
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
S.Kartal(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
A case study on the hidden curriculum of a university foreign languages preparatory school through perceptions
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
Ö.SEZEN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
A study on the evaluation of target culture in efl coursebooks and related teacher perceptions
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
D.İNCİ(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
A case study on the hidden curriculum of a university foreign languages preparatory school through perceptions = Bir üniversite yabancı diller hazırlık okulunun örtük programının algılar yoluyla incelenmesi üzerine bir vaka çalışması
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
Ö.Sezen(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
The impact of multiple intelligences on the relation between reading strategies and reading achievement in efl
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
O.İYİTOĞLU(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
In the light of the EU’s language policy, english language teaching in the Turkish Primary Schools
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
A.Doğan(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İngilizce öğretmeni adaylarının uygulama okullarındaki uygulama derslerindeki performanslarının inançlarına ve beklentilerine uyumluluğu
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
S.SEYMEN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
In the light of EU's language policy, English language teaching in the Turkish primary schools
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
A.DOĞAN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
The impact of the pre-service english teachers’ beliefs expectations about self and their teaching role to their own teaching practice in practicum schools = İngilizce öğretmeni adaylarının uygulama okullarındaki uygulama derslerindeki performanslarının inançlarına ve beklentilerine uyumluluğu
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
S.Seymen(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
The impact of the task-based instruction on the students' vocabulary learning in an english as a foreign language context= Görev temelli öğretim yönetiminin ingilizceyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin sözcük öğrenimine etkisi
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
İ.Karadağlı(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
The impact of the task-based instruction on the students' vocabulary learning in an English as a foreign language context
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
İ.KARADAĞLI(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
The decision making skills of student teachers, novice and experienced teachers of English in classroom management
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
E.ÖZBAŞ(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
The effect of coursebooks on the development of proficiency levels of turkish learners of english : yabancı dil ders kitaplarının türk öğrencilerin yabancı dil gelişim düzeyleri üzerindeki etkisi
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
F.Sarı(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
The decision making skills of student teachers, novice and experienced teachers of english in classroom management: ingilizce öğretmenliği son sınıf stajını yapan öğretmen adaylarının, az deneyimli ingilizce öğretmenlerinin sınıf yönetimi konusunda karar verme becerileri
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
E.Özbaş(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
The effects of coursebooks on the development of proficiency levels of turkish learners of english
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
F.SARI(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
The critical thinking strategies that English literature teachers in private secondary schools use in their efl English literature classes by exploiting literary texts
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
I.BEĞEN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
The language learning strategies used by the university preparatory students and the instructors` awareness of their students` use of these strategies
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
N.ALGAN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İngilizce öğretmenlerinin lise sınıflarında işledikleri edebi metinler yoluyla uyguladıkları eleştirel düşünce stratejilerinin incelenmesi
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
I.Beğen(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
The Role of the foreign language coursebook in teaching and learning of English and Turkish as a foreign language in Turkey: A case study
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
B.PILICA(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Türkiye’de Türkçenin ve İngilizcenin yabancı dil olarak öğretilmesinde ve öğrenilmesinde ders kitabının rolü: Bir vaka çalışması
HAMİLOĞLU K. (Danışman)
B.Pilica(Öğrenci)
Makaleler
2020
20201. English Language Teacher Education from the Lens of Critical Pedagogy
HAMİLOĞLU K.
European Journal of Social Science Education and Research , cilt.7, sa.3, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
20182. Non-native EFL Students’xx Reflections on Their accented English: A Turkish Case
HAMİLOĞLU K., MUTLU G.
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH , cilt.5, sa.30, ss.3974-3983, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20173. A SOCIOLINGUISTIC INVESTIGATION ON (IM)POLITE EMAIL REQUESTS OF TURKISH EFL STUDENTS
HAMİLOĞLU K., EMİRMUSTAFAOĞLU A.
The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , cilt.3, sa.2, ss.191-207, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20174. Integration of Technology Through Digital Portfolios in Transformative Foreign Language Teacher Education for Professional Development
HAMİLOĞLU K.
European Journal of Language and Literature , cilt.3, sa.3, ss.119-129, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20175. Student Teachers’ Learning and Professional Development in Second Language Teacher Education.
HAMİLOĞLU K.
European Journal of Language and Literature , cilt.7, sa.1, ss.13-21, 2017 (Hakemli Dergi)
2013
20136. Pre-Service Teachers’ Views on the Presentation of Culture in EFL Coursebooks
HAMİLOĞLU K.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.8, sa.1, ss.38-55, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
20127. The impact of teacher questions on student learning in EFL.
HAMİLOĞLU K., TEMİZ G.
Journal of Educational and Instructional Studies in the World , cilt.2, sa.2, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
20118. Yirmibirinci yüzyıl ve sonrasında yabancı dil eğitimi: Yöntemlere karşı izlenceler
HAMİLOĞLU K.
Türkiye Özel Okullar Birliği Dergisi , 2011 (Hakemli Dergi)
2010
20109. A content analysis related to the cross-cultural/intercultural elements used in EFL coursebooks
HAMİLOĞLU K., MENDİ B.
Sino-US English Teaching, , cilt.7, sa.1, ss.16-24, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200910. A content analysis on vocabulary presentation in coursebooks
HAMİLOĞLU K., HAYRİYE K.
Ozean Journal of Social Science , cilt.2, sa.1, 2009 (Hakemli Dergi)
2006
200611. ”Teaching 3-8”: meeting the standards for initial teacher training andinduction
HAMİLOĞLU K.
European Journal of Teacher Education , cilt.29, sa.4, 2006 (Scopus)
2003
200312. Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme
HAMİLOĞLU K.
Fenerbahçe Dergisi , cilt.1, sa.1, 2003 (Hakemsiz Dergi)
2000
200013. Anneme İngilizce Öğrenmeyi Sevdiğimi Söylemeyin, O benim Hala Worksheet Doldurduğumu Sanıyor
HAMİLOĞLU K.
Oxford Journal of Teaching English , cilt.3, sa.8, ss.15-19, 2000 (Hakemsiz Dergi)
1997
199714. ELT teacher and training
HAMİLOĞLU K.
Oxford Journal of Teaching English , cilt.2, sa.4, ss.21-22, 1997 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Material production
HAMİLOĞLU K.
Turkish Ministry of Education Teacher-training Seminars, Türkiye, 25 Haziran 2020, (Özet Bildiri)
2020
20202. Material evaluation, analysis, and design
HAMİLOĞLU K.
Turkish Ministry of Education Teacher-training Seminars, Türkiye, 24 Haziran 2020, (Özet Bildiri)
2020
20203. Telling, reading, and creating stories in English Language Teaching
Hamiloğlu K.
Turkish Ministry of Education Teacher-training Seminars, İstanbul, Türkiye, 05 Mart 2020, (Özet Bildiri)
2020
20204. 21. yüzyılda Köy Enstitülerine pedagojik bakış. [A pedagogical overview on the Village Institutes]
HAMİLOĞLU K.
Bilim, Sanat ve Düzenleme Köyü Konferansı [Science, Art and Design Village Conference], Türkiye, 19 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
2020
20205. Implementing critical thinking strategies based on Bloom’s original and revised taxonomies in EFL classes
HAMİLOĞLU K.
Conference of Hidden Dynamics in Foreign Language Education, Türkiye, 8 - 09 Ocak 2020, (Özet Bildiri)
2019
20196. From transmission to transformation: The past, present and future of foreign language teacher education from the lens of critical pedagogy
HAMİLOĞLU K.
Marmara University English Language Teaching International Conference, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
20197. 21st century skills: Critical thinking, use of technology, collaboration, creativity, digital literacy
HAMİLOĞLU K.
ELT In-service-training Programme, Türkiye, 18 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20198. Contemporary foreign language teaching approaches
HAMİLOĞLU K.
ELT In-service-training Programme, Türkiye, 18 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20199. Application and implementation of Bloom’s original and adapted taxonomy on language acquisition and practice
HAMİLOĞLU K.
ELT In-service-training Programme, Türkiye, 18 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201910. Integration of 21st century schools into the language skills
HAMİLOĞLU K.
ELT In-service-training Programme, Türkiye, 18 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201911. Transformative foreign language education through critical pedagogy for a better World
HAMİLOĞLU K.
Towards Higher Education Conference, 27 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201912. Evaluating writing through critical reflection: Self-improvement in a transformative context
HAMİLOĞLU K.
Advanced English Training Programme Conference, Türkiye, 11 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201913. Resident characters as cultural identities in English as a Foreign Language (EFL) coursebooks in second language teacher education
HAMİLOĞLU K.
6th International Language In Focus (LIF) Conference: Language, Research and Teaching in the 21st Century, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
201914. Defining English as a Foreign Language (EFL) coursebooks as student teachers in second language teacher education
HAMİLOĞLU K.
th International Language In Focus (LIF) Conference: Language, Research and Teaching in the 21st Century, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
201915. Challenges of becoming teachers in the 21st century
HAMİLOĞLU K.
5th International Afro-Eurasian Research Conference, 18 - 22 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201916. Peer feedback for professional identity development in foreign language teacher education from the social representations’ perspective
HAMİLOĞLU K.
5th International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201917. Reflections on the necessity of EFL coursebooks in foreign language teaching programmes
HAMİLOĞLU K.
5th International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201918. Intercultural communication for creativity
HAMİLOĞLU K.
A European Union Project- Conferences, Türkiye, 13 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
2019
201919. 21st century skills and intercultural communication
HAMİLOĞLU K.
3rd Language Academy Conference [MEB Lisan Akademisi Öğretmen Eğitimi Konferansları], Türkiye, 10 Ocak 2019, (Özet Bildiri)
2018
201820. The impact of critical feedback on student teachers’ professional development
HAMİLOĞLU K.
4th Multidisciplinary Studies Congress (MULTICONGRESS), 18 - 19 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201821. Introduction to foreign language learning
HAMİLOĞLU K.
Foreign Language Education Seminars, Türkiye, 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201822. EFL teacher-training: Theory, practice, application and applications
HAMİLOĞLU K.
Teacher-training seminars (2-week seminars), Türkiye, 13 - 31 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
2018
201823. Foreign language teachers’ professional developmentthrough innovative digital-oriented teaching
HAMİLOĞLU K.
5th LIF (Language in Focus) Conference, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201824. Integration of critical reflection into foreign languageteacher education (FLTE) for transformative learning
HAMİLOĞLU K.
5th LIF (Language in Focus) Conference, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201825. 21st century skills in EFL
HAMİLOĞLU K.
Ministry of Education 2nd Language Academy Conference [MEB Lisan Akademisi Öğretmen Eğitimi Konferansları], Türkiye, 24 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201826. Educational technologies in teacher education: Theory and Practice
HAMİLOĞLU K.
ETZ Conference, 03 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201827. Motivation: the marriage of the brain and the heart
HAMİLOĞLU K.
Foreign Language Education Seminars, Türkiye, 06 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
2017
201728. Integration of critical reflection and constructive peer feedback into transformative second language teacher education
HAMİLOĞLU K.
5th Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), 9 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201729. Exploration of cultural identity in English (as a Foreign Language) coursebooks through resident characters
HAMİLOĞLU K.
5th Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), 9 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201730. 21st century Skills and EFL
HAMİLOĞLU K.
Ministry of Education 2nd Language Academy Conference [MEB Lisan Akademisi Öğretmen Eğitimi Konferansları], Türkiye, 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201731. Integration of technology through digital portfolios in transformative foreign language teacher education
HAMİLOĞLU K.
13th International Conference on Social Sciences European Centre for Science Education and Research, 6 - 07 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201732. Second Language Acquisition [İkinci Dil Edinimi]
HAMİLOĞLU K.
Vega Schools EFL Conferences, Türkiye, 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201733. Theory and practice in EFL classes
HAMİLOĞLU K.
EFL Teacher Training Seminars, Türkiye, 15 Ağustos - 15 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201734. Transformative teacher education in the 21st century:Teacher educators and pre-service teachers’xx expectations
HAMİLOĞLU K.
International Conference on Lifelong Education and Leadership (ICLEL), 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201735. EFL student teachers’ lifelong expectations and aspirations for their practised professional identities
HAMİLOĞLU K.
International Conference on Lifelong Education and Leadership (ICLEL), 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201736. An EFL methodology update for material writing in EFL
HAMİLOĞLU K.
Writers’ Retreats Seminars and Workshops, Türkiye, 24 - 28 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
201737. Integration of the 21st century skills (collaboration, co-operation, reflection and critical thinking) into material writing in EFL
HAMİLOĞLU K.
Writers’ Retreats Seminars and Workshops, Türkiye, 24 - 28 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
201738. Graduate students’ professional development and growth in EFL teacher education
HAMİLOĞLU K.
8th International Graduate Education Symposium (IGES), 11 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201739. Integration of 21st century skills in lesson planning in English as a foreign language (EFL) teacher education
HAMİLOĞLU K.
6th Cyprus International Conference on Educational Research (CYICER), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201740. Foreign language acquisition and learning
HAMİLOĞLU K.
Foreign Language Education Seminars, Türkiye, 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201741. Perceptions of foreign language teachers on their Professional development through teaching with digital materials
HAMİLOĞLU K.
3rd International Symposium on Language Education and Teaching (ISLET), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201742. The impact of a reflective practicum component on developing teacher education programmes of EFL
HAMİLOĞLU K.
3rd International Symposium on Language Education and Teaching (ISLET), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201743. The impact of critical thinking practice on EFL student teachers’ professional self-awareness
HAMİLOĞLU K.
3rd International Symposium on Language Education and Teaching (ISLET), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201744. Integration of 21st century skills into class readers
HAMİLOĞLU K.
Oxford EFL Day, 26 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2017
201745. The student teacher learning as identity construction and reconstruction from the Vygostkian Sociocultural perspective
HAMİLOĞLU K.
International Language In Focus (LIF) Conference, 2 - 04 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2017
201746. Integration of 21st century skills into foreign language teaching
HAMİLOĞLU K.
1stMinistry of Education Language Academy Conference [MEB Lisan Akademisi Öğretmen Eğitimi Konferansları], Türkiye, 14 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
2017
201747. Intercultural communication and EFL
HAMİLOĞLU K.
1stMinistry of Education Language Academy Conference [MEB Lisan Akademisi Öğretmen Eğitimi Konferansları], Türkiye, 14 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
2016
201648. Theory and Practice in EFL
HAMİLOĞLU K.
Foreign Language Teacher Training Seminars, Türkiye, 15 Ağustos - 15 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201649. Constructing professional identities as non-native speaker teachers
HAMİLOĞLU K.
Conference of Educational Role of Language (ERL): Learn to speak, speak to learn, 9 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201650. A longitudinal comparative study on EFL student teachers’ perceptions and views about professional development
HAMİLOĞLU K.
1st International Scientific Researches Congress, Humanity and Social Sciences (IBAD 2016), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201651. Foreign Language education in the 21st century
HAMİLOĞLU K.
Vega Private Schools Seminars, Türkiye, 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201652. The impact of nativism and non-nativism on EFL student teachers’ identity construction
HAMİLOĞLU K.
th Cyprus International Conference on Educational Research (CICER), 31 Mart - 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201653. The reflections and views of school administrators on the innovative digital instruction in private and state schools
HAMİLOĞLU K.
International Management Conference (INMAR), 19 Mart 2016, (Özet Bildiri)
2015
201554. Yabancı Dil Ediniminde Eğitimsel Ortam: Konumlandırılmış Öğretim
HAMİLOĞLU K.
2. Temel Eğitim Konferansı, Türkiye, 08 Ocak 2015, (Özet Bildiri)
2014
201455. Deneyimsiz Öğretmenlerin Kimlik Çelişkileri (Identity Conflicts Of Novice EFL Teachers)
HAMİLOĞLU K.
Uluslararası Eğitimde Disiplinlerarası Araştırma Konferansı (International Conference on Interdisciplinary Research in Education, ICOINE), 29 - 31 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2014
201456. Yeni mezun (acemi) öğretmenlerin değişen uygulama ortamlarındaki yansıtmalı yolculukları: hayaliden gerçeğe kimlikler (Novice teachers’ reflective journeys in their changing communities of practice: from imagined to enacted identities)
HAMİLOĞLU K.
1. Uluslararası Lisansüstü Konferansı (1st International Graduate Day), 25 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2014
201457. Foreign language acquisition and education with very young learners
HAMİLOĞLU K.
EFL Seminars, Türkiye, 08 Mart 2014, (Özet Bildiri)
2014
201458. Foreign language acquisition in early childhood
HAMİLOĞLU K.
Avrupa Schools Parents Seminars, Türkiye, 27 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2013
201359. Foreign Language acquisition
HAMİLOĞLU K.
Seminars and workshops for parents, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201360. İngilizce öğretmenlerinin, ilköğretim yabancı dil eğitimindeki dilbilgisi öğretiminde seçilen yöntembilimsel yaklaşımlara ilişkin görüşleri (Views of English teachers on the selection of the methodological approach to teaching grammar of a foreign language in primary education)
HAMİLOĞLU K.
Uluslararası İlköğretim Eğitimi Konferansı (International Conference On Primary Education – ICPE), 16 - 18 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
201361. An overview on the teacher views about foreign language curriculum in Turkish primary education (Türk ilköğretiminde yabancı dil eğitimi müfredatı üzerine öğretmen görüşlerine bir bakış)
HAMİLOĞLU K.
Uluslararası İlköğretim Eğitimi Konferansı (International Conference On Primary Education –ICPE), 16 - 18 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
201362. Teacher training
HAMİLOĞLU K.
seminars and workshops for foreign language teachers, Türkiye, 19 Ağustos - 06 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
201363. Professional identity formation and development of pre-service teachers/student teachers in teacher education.
HAMİLOĞLU K.
Birinci İngiliz Dili Öğretimi Konferansı (1st International English Language Teaching Conference), 08 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201364. An update on first and second language acquisition (FLA and SLA): An academic overview on English as a foreign Language learning
HAMİLOĞLU K.
Teacher-training Conference, Session II, Türkiye, 02 Mart 2013, (Özet Bildiri)
2013
201365. An update on teaching EFL: A historical overview on English as a foreign Language teaching and learning
HAMİLOĞLU K.
Teacher-training Conference, Session I, Türkiye, 02 Mart 2013, (Özet Bildiri)
2013
201366. An update on teaching and learning EFL: Where are we today and where will we be in the future?
HAMİLOĞLU K.
Teacher-training Conference, Session III., Türkiye, 02 Mart 2013, (Özet Bildiri)
2013
201367. Acemi İngilizce öğretmenlerinin, öğretmenliklerinin ilk yılında mesleki gelişimleri ve mesleki kimlik oluşumlarına ilişkin görüşleri (Novice EFL teachers’ views about their professional developments and professional identity construction in their first year of teaching)
HAMİLOĞLU K., UĞUR S., KURT A., BAYRAM D., AVCI B., ÇINKILINÇ F., et al.
Uluslararası Eğitimde Disiplinlerarası Araştırma Konferansı (International Conference on Interdisciplinary Research in Education)., 30 Ocak - 01 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
2013
201368. Yabancı dil öğretmenlerinin öğretmenin mesleki gelişimi konusundaki görüş ve algıları (Foreign language teachers’ views and perceptions about professional development of teachers)
HAMİLOĞLU K.
Uluslararası Eğitimide Disiplinlerarası Araştırma Konferansı (International Conference on Interdisciplinary Research in Education), 30 Ocak - 01 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
2012
201269. Pre-service teachers’ views on the cultural presentations of English (as a foreign language) coursebooks.
HAMİLOĞLU K.
1st Cyprus International Congress of Education Research-International Studies and New Approaches in Education (CICER), 6 - 09 Aralık 2012, (Özet Bildiri)
2012
201270. The principles of foreign language education
HAMİLOĞLU K.
Parents Seminars, Türkiye, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201271. The impact of teacher questions on student learning in EFL
HAMİLOĞLU K., TEMİZ G.
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE) Conference, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2011
201172. Bütünsel Öğrenme [Holistic Learning]
HAMİLOĞLU K.
Uluslararası Eğitim ve Beyin Sempozyumu [ International Education and the Brain Symposium], 3 - 05 Şubat 2011, (Özet Bildiri)
2011
201173. Holistic Learning
HAMİLOĞLU K.
International Education and the Brain Symposium. The Association of Turkish Private Schools Union [Uluslararası Eğitim ve Beyin Konferansı, Türk Özel Okullar Birliği Derneği], 3 - 05 Şubat 2011, (Özet Bildiri)
2011
201174. The Relationship between Foreign Language Learning and the Brain.
HAMİLOĞLU K.
Uluslararası Eğitim ve Beyin Sempozyumu (International Education and the Brain Symposium), 3 - 05 Şubat 2011, (Özet Bildiri)
2010
201075. Köy Enstitüsü Müfredatları [The Curricula of the Village Institutes]
HAMİLOĞLU K.
Birinci Ulusal Cumhuriyet ve Eğitim Paneli [1st National Republic and Education Panel], Türkiye, 23 - 24 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
2010
201076. The curricula of the Village Institutes
HAMİLOĞLU K.
1st National Republic and Education Conference. [Köy Enstitüsü Müfredatları. Birinci Ulusal Cumhuriyet ve Eğitim Paneli.], Türkiye, 23 - 24 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
2010
201077. The Post-Method Era: What teachers Say, What Teachers do? [Yöntem sonrası Dönem: Öğretmenler Ne Söylüyor? Öğrenciler Ne Yapıyor?]
HAMİLOĞLU K.
The 3rd ELT Symposium, 19 - 22 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2009
200978. Teacher education policies in Turkey and the Village Institutes
HAMİLOĞLU K.
The Symposium of Village Institutes in the Light of Educational Sciences, Türkiye, 16 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
2009
200979. Türkiye’de öğretmen yetiştirme politikaları ve Köy Enstitüleri
HAMİLOĞLU K.
Eğitbilim Işığında Köy Enstitüleri Sempozyumu, Türkiye, 16 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
2009
200980. Interpretations of prospective teachers on EFL methods through cultural drama (Öğretmen adaylarının kültürel drama yolu ile İngilizce Öğretim Yöntemleri üzerine yorumları)
HAMİLOĞLU K.
IATEFL Annual Conference (Uluslararası İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğretme Topluluğu Yıllık Konferansı), 1 - 04 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
2008
200881. The views and perceptions of student teachers of EFL on the cultural contents of coursebooks (İngilizce’yi yabancı dil olarak öğretecek olan öğretmen adaylarının ders kitaplarındaki kültürel içerik hakkındaki görüş ve algılamaları)
HAMİLOĞLU K.
First International Conference on English Language Teaching and Learning -ICELTL1, 10 - 13 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
2008
200882. A unique model in teacher education for the world Turkish Village Institutes (Dünya öğretmen eğitimi için özgün bir model: Türk Köy Enstitüleri)
HAMİLOĞLU K.
33rd ATEE Conference in Brussels “Teacher Education: facing the InterculturalDialogue”, 23 - 28 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
2008
200883. The perceptions and views of Turkish teachers of EFL on the concept of diversity (Türk İngilizce öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının “Çeşitlilik” kavramı ile ilgili algıları)
HAMİLOĞLU K.
33rd ATEE Conference in Brussels “TeacherEducation: facing the Intercultural Dialogue”, 23 - 28 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
2008
200884. Güncel öğretmen yetiştirme felsefe ve yöntemleri açısından Köy Enstitüsü izlenceleri (The curricula of the Village Institutes from the perspective of contemporary teacher-education philosophy and methods)
HAMİLOĞLU K.
Eğitim Mirasımız: Köy Enstitüleri, Uygulanabilirlikleri ve Örnek Olarak Model Çalışmaları (Our Education Heir: The Village Institutes, Their Applicability and Sample Studies as Models Symposium, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2008, (Özet Bildiri)
2008
200885. Güncel öğretmen yetiştirme felsefe ve yöntemleri açısından Köy Enstitüleri izlenceleri [The curricula of the Village Institutes from the philosophical and methodological perspectives]
HAMİLOĞLU K.
68th Anniversary Conference for Village Institutions, 17 - 18 Nisan 2008, (Özet Bildiri)
2008
200886. The curricula of the Village Institutes from the philosophical and methodological perspectives
HAMİLOĞLU K.
68th Anniversary Conference for Village Institutions (68. Geleneksel Köy Enstitüleri Konferansı), Türkiye, 17 - 18 Nisan 2008, (Özet Bildiri)
2007
200787. The perceptions of English teachers on the elements related to the target culture, local culture and the international culture in coursebooks
HAMİLOĞLU K.
2007 Unesco Mevlana Year International 7th Language Conference, 5 - 07 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
2007
200788. Coursebooks in foreign language teaching from the methodological perspective
HAMİLOĞLU K.
The Conference of Coursebook Use in Foreign Language Teaching, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2007, (Özet Bildiri)
2005
200589. The influence of supervisor teachers on student teachers in practice teaching schools
HAMİLOĞLU K.
ATEE. 30th Annual Conference, 21 Ekim 2005 - 26 Ekim 2006, (Özet Bildiri)
2006
200690. The contribution of partnership between the education faculty and practicum schools to the definition of ideal teacher educator
HAMİLOĞLU K.
ATEE Conference, 21 - 25 Ekim 2006, (Özet Bildiri)
2006
200691. New perspectives in teacher education: what has changed or what has not changed?
HAMİLOĞLU K.
ATEE Conference, 2 - 03 Haziran 2006, (Özet Bildiri)
2006
200692. Contemporary education compared to the education provided in the Village Institutions (Köy Enstitüleri ile karşılaştırmalı olarak çağdaş eğitim ve öğretim)
HAMİLOĞLU K.
66th Foundation Activities Conference (66. Kuruluş Etkinlikleri Konferansı), Türkiye, 16 Nisan 2006, (Özet Bildiri)
2006
200693. Köy Enstitüleri ile karşılaştırmalı olarak çağdaş eğitim ve öğretim [Contemporary education compared to the education provided in the Village Institutions]
HAMİLOĞLU K.
66. Kuruluş Etkinlikleri Konferansı [66th Foundation Activities Conference], Türkiye, 16 Nisan 2006, (Özet Bildiri)
2006
200694. Are ELT coursebooks real agents of change?
HAMİLOĞLU K.
Annual TESOL Greece Convention, 8 - 19 Mart 2006, (Özet Bildiri)
2005
200595. Could ELT coursebook series have teacher’s book written in native languages? : A case study from Turkey
HAMİLOĞLU K.
The 3rd International postgraduate Conference in Linguistics and Language Teaching, 20 Ekim 2005, (Özet Bildiri)
2005
200596. How is international perspective considered in ELT coursebooks?
HAMİLOĞLU K.
15th Annual IATEFL Conference, 7 - 09 Ekim 2005, (Özet Bildiri)
2005
200597. Continuous professional development programmes for teachers: A case study from Turkey
HAMİLOĞLU K.
FACE, Annual Conference, 6 - 08 Temmuz 2005, (Özet Bildiri)
2005
200598. Yabancı Dil Eğitimi mi, yabancı dilde eğitim mi: Dünya literatüründe Türkiye örneği (Foreign Language Education or Education in Foreign Language: The Turkish case in the world literature)
HAMİLOĞLU K.
The 5th International Language, Discourse and Semantics Symposium, 24 - 25 Haziran 2005, (Özet Bildiri)
2005
200599. Yabancı dil eğitimi mi? Yabancı dilde eğitim mi?: Bir vaka çalışması olarak Türkiye [Foreign language education or education in a foreign language?: A case study from Turkey]
HAMİLOĞLU K.
Marmara Üniversitesi, Dil ve Deyişbilim Konferansı, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2005, (Özet Bildiri)
2005
2005100. Critical thinking in ELT
HAMİLOĞLU K.
Istanbul Technical University (ITUELT) ELT Conference: Skills and Strategies, Türkiye, 2 - 03 Haziran 2005, (Özet Bildiri)
2005
2005101. Foreign Language education in early childhood
HAMİLOĞLU K.
Early Childhood Conference, Türkiye, 30 Nisan 2005, (Özet Bildiri)
2005
2005102. Critical Thinking in ELT Classes
HAMİLOĞLU K.
Annual TESOL ELT Conference, 19 - 20 Mart 2005, (Özet Bildiri)
2005
2005103. Teaching and learning English in a brain compatible way
HAMİLOĞLU K.
6th Annual ELT Conference: Partnership for Prosperous Performance, Türkiye, 12 Mart 2005, (Özet Bildiri)
2002
2002104. The problems in English Language Teacher Education in Turkey. [Türkiye’deki İngilizce öğretmeni yetiştirme alanındaki sorunlar]
HAMİLOĞLU K.
1st Conference of Learning and Teaching in the years of 2000, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
2002
2002105. Increasing Student Achievement
HAMİLOĞLU K.
ELT Convention: Facing Challenges in ELT, Türkiye, 13 Nisan 2002, (Özet Bildiri)
1999
1999106. The best recipe for the vegetable soup: The Eclectic Approach
HAMİLOĞLU K.
The 4th International ELT Conference: Achieving a Coherent Curriculum: Key Elements, Methods, and Principles, 18 - 20 Mayıs 1999, (Özet Bildiri)
1999
1999107. English language teaching in Turkey: The teacher [Türkiye’de İngilizce Öğretimi: Öğretmen]
HAMİLOĞLU K.
The Symposium of Foreign Language Education in the 75th year of the Turkish Republic, Türkiye, 05 Mayıs 1999, (Özet Bildiri)
1996
1996108. Fun ways to use texts
HAMİLOĞLU K.
ELT Conference: Primary Connections, Türkiye, 12 Ekim 1996, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Selecting, Evaluating, Adapting ELT Materials
HAMİLOĞLU K.
Material Design in ELT, Kenan Dikilitaş; Seda Altıner, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.45-88, 2022
2020
20202. Linking learning styles and teaching styles
HAMİLOĞLU K., TUBIC T.
Becoming a Teacher Educator, Swennen, A. Ve Klink, M., Editör, Springer Publishing, ss.133-145, 2020
2018
20183. Identity and Reflection in Foreign Language Teacher Education
HAMİLOĞLU K.
Lambert Academic Publishing, 2018
2017
20174. Integration of technology through digital portfolios in transformative foreign language teacher education
HAMİLOĞLU K.
Recent Ideas on Language and Literature, Emilian Dobrescu, Editör, -, ss.87-96, 2017
2016
20165. EFLLE Exam: Rollers, Crawlers, Walkers, Runners, Sprinters.
HAMİLOĞLU K.
Vega Private Schools Publication, 2016
2015
20156. EFLLE Exam: Rollers, Crawlers, Walkers, Runners, Sprinters
HAMİLOĞLU K.
Vega Private Schools Publication, 2015
2014
20147. KESUELT Exam: Rollers, Crawlers, Walkers, Runners, Sprinters
HAMİLOĞLU K.
Avrupa Private Schools Publication, 2014
2013
20138. KESUELT Exam: Rollers, Crawlers, Walkers, Runners, Sprinters
HAMİLOĞLU K.
Avrupa Private Schools Publication, 2013
2012
20129. EFL Exam: Crawlers, Walkers, Runners, Sprinters.
HAMİLOĞLU K.
Avrupa Private Schools Publication., 2012
2011
201110. EFL Exam: Crawlers, Walkers, Runners, Sprinters
HAMİLOĞLU K.
Avrupa Private Schools Publication, 2011
2009
200911. Linking learning styles and teaching styles
Hamiloğlu K.
Becoming a Teacher Educator, Anja Swennen,Marcel van der Klink, Editör, Springer, London/Berlin , London, ss.133-145, 2009
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2016
Aralık 2016