-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
1998 - 2000 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
1997 - 1998 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
1989 - 1997 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2010 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2005 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
1998 - 2001 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
1995 - 1998 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
Doktora
Kültürel ve Ses Eğitimi I- II
Ses Eğitiminde Doğu-Batı Sentezi I-II
İleri Anadal Eğitimi I-II
Doğu-Batı Sentezinde Ses ve Sesin Önemi I-II
Dini Musiki Form İcralarının Ses Tekniği Açısından Analizi I-II
-
Yüksek Lisans
Kültürel ve Ses Eğitimi II / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
İleri Anadal Eğitimi II / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Seminer / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Anadal Eğitimi II / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Ses Eğitiminde Doğu-Batı Sentezi II / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Anadal Eğitimi II / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
İleri Anadal Eğitimi II / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Anadal Eğitimi II / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliğ
Anadal Eğitimi I / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Ses Eğitiminde Doğu-Batı Sentezi I / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
leri Anadal Eğitimi I / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Seminer / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Müzik Eğitiminin Temel Prensipleri ve Dini Mûsiki Eğitimi Eğitimi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İslam Tarihi ve Sanatları / Türk Din Musikisi
Doğu-Batı Sentezinde Ses ve Sesin Önemi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İslam Tarihi ve Sanatları / Türk Din Musikisi
Dini Mûsiki Form İcralarının Ses Tekniği Açısından Analizi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İslam Tarihi ve Sanatları / Türk Din Musikisi
Kültürel ve Ses Eğitimi I / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
İleri Anadal Eğitimi I / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
İleri Anadal Eğitimi I / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Anadal Eğitimi I / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Anadal Eğitimi I / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
Anadal Eğitimi I / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
İleri Anadal Eğitimi I / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi / Müzik Öğretmenliği
İleri Anadal Eğitimi II
Anadal Eğitimi II
Dini Mûsiki Form İcralarının Ses Tekniği Açısından Analizi
Anadal Eğitimi I
Anadal Eğitimi II
Ses Eğitiminde Doğu-Batı Sentezi II
Kültürel ve Ses Eğitimi II
İleri Anadal Eğitimi II
İleri Anadal Eğitimi I
Kültürel ve Ses Eğitimi I
Seminer
İleri Anadal Ses Eğitimi I
Anadal Eğitimi I
Ses Eğitiminde Doğu-Batı Sentezi I
Kültürel ve Ses Eğitimi I
İleri Anadal Eğitimi I
-
Lisans
Kültür ve Dil / Atatürk Eğitim Fakültesi
Bireysel Çalgı Eğitimi IV / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Topluma Hizmet Uygulamaları / Atatürk Eğitim Fakültesi
Bireysel Çalgı Eğitimi II / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı Eğitimi VI / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Ses Eğitimi II / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı Eğitimi II / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı V - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı VI - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı III - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı I - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Ses Eğitimi IV / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Ses Eğitimi III / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı ve Öğretimi - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı IV - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Ses Eğitimi II / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Kültür ve Dil / Atatürk Eğitim Fakültesi
Ses Eğitimi I / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Ses Eğitimi I / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Topluma Hizmet Uygulamaları / Atatürk Eğitim Fakültes
Okul Öncesi Müzik Eğitiminde Genel Yaklaşımlar / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Okul Öncesi Müzik Eğitimi / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı VII - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı Eğitimi V / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Okul Öncesi Müzik Eğitiminde Genel Yaklaşımlar / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı Eğitimi II / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Topluma Hizmet Uygulamaları / Atatürk Eğitim Fakültesi
Bireysel Çalgı II (Şan) / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı Eğitimi III / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı Eğitimi I / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Ses Eğitimi III / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı Eğitimi IV / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel ses eğitimi I / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Ses Eğitimi I / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı VI (Şan) / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı ve Öğretimi - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Ses Eğitimi II / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Ses Eğitimi II / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Topluma Hizmet Uygulamaları
Ses Eğitimi I
Bireysel Ses Eğitimi IV
Ses Eğitimi I
Bireysel Çalgı V (Şan) / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı II (Şan)
Bireysel Çalgı Eğitimi I
Topluma Hizmet Uygulamaları / Atatürk Eğitim Fakültesi
Bireysel Çalgı Eğitimi I / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
bireysel Ses Eğitimi IV-ŞAN
Bireysel Çalgı VII - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Topluma Hizmet Uygulamaları / Atatürk Eğitim Fakültesi
Bireysel Çalgı VI - Şan
Okul Öncesi Müzik Eğitiminde Genel Yaklaşımlar
Ses Eğitimi I / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı ve Öğretimi - Şan
Bireysel Ses Eğitimi IV
Bireysel Çalgı Eğitimi III / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Ses Eğitimi I
Bireysel Çalgı III - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Okul Deneyimi / Atatürk Eğitim Fakültesi
Bireysel Ses Eğitimi II
Bireysel Çalgı I - Şan / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Ses Eğitimi I
Bireysel Ses Eğitimi I / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Çalgı III (Şan) / Atatürk Eğitim Fakültesi / Müzik Öğretmenliği
Bireysel Ses Eğitimi II
Ses Eğitimi II
Bireysel Çalgı Eğitimi IV
Ses Eğitimi II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Topluma Hizmet Uygulamaları
Bireysel Çalgı V - Şan
Bireysel Çalgı Eğitimi VI
Ses Eğitimi II
Ses Eğitimi I
Bireysel Çalgı Eğitimi I
Bireysel Çalgı Eğitimi IV
Orkestra/Oda Müziği I
Bireysel Çalgı VII - Şan
Orkestra/Oda Müziği III
Topluma Hizmet Uygulamaları
Kültür ve Dil
Bireysel Çalgı I (Şan)
Bireysel Çalgı Eğitimi II
Ses Eğitimi I
Bireysel Ses Eğitimi III
Orkestra - Oda Müziği III
Doğu-Batı Sentezinde Ses ve Sesin Önemi
Bireysel Çalgı V (Şan)
Orkestra - Oda Müziği I
Bireysel Çalgı III (Şan)
Bireysel Çalgı III - Şan
Topluma Hizmet Uygulamaları
Topluma Hizmet Uygulamaları
Okul Deneyimi
Bireysel Çalgı I - Şan
Bireysel Çalgı VII (Şan)
Topluma Hizmet Uygulamaları
Bireysel Ses Eğitimi I
Müzik Öğretiminde Okul Deneyimi
-
Müzik Öğretmeni Adaylarının Çokkültürlü Kişilik, Değerler, Kültürel Zekâ Düzeyleri ve Yerel Müziklere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Malkoç T. (Danışman)
S.ÇELİK(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Ses eğitiminde bedensel farkındalık ve devinimsel ses egzersizlerinin kullanımı : eylem araştırması = Body awareness in voice education and the use of kinesthetic voice exercises : action research
MALKOÇ T. (Danışman)
-
Müzikli hikaye ve masalların okul öncesi eğitim dönemindeki çocukların yaratıcılık düzeylerine etkisi
MALKOÇ T. (Danışman)
-
2008-2018 yılları arasında yayımlanan okul öncesi şarkı dağarcığının incelenmesi
MALKOÇ T. (Danışman)
-
Müzik ögretmen adaylarının çoklu zeka alanlarının farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi
MALKOÇ T. (Danışman)
-
Mustafa İktu’nun yaşamının Türk eğitimine ve ulusal operaya katkısı üzerine bir inceleme
MALKOÇ T. (Danışman)
-
Ses eğitiminde teknik ve müzikal gelişimin sağlanmasında yaratıcılığın uygulanması
MALKOÇ T. (Danışman)
-
Okul öncesi müzik eğitiminde genel yaklaşımlar dersinin müzik öğretmenliği mesleğine yönelik tutumlar üzerindeki etkisinin incelenmesi
MALKOÇ T. (Danışman)
-
Müzik eğitiminin üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin sosyal becerilerinin gelişimine etkisi
MALKOÇ T. (Danışman)
-
Görme engelli bireylerin sosyalleşme sürecinde verilen müzik eğitiminin, müzikal motivasyon, müziksel ilgi ve müzik yaşantılarına etkisi
-
Esneme-iç geçirme, dudak trili ve dil rahatlatma egzersizlerinin ses egitiminde kullanılabilirliği
-
Okul öncesi dönem öġretme engellilerde müzik eğitimi ile çocukların gelişim özellikleri üzerine terapötik bir çalışma
-
Basbariton sesler için düzenlenmiş piyano eşlikli türkülerin ses eğitiminde kullanılabilirliği
-
Okul öncesi eğitime devam eden beş-altı yaş grubu çocuklarda uygulanan ses eğitimi etkinliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
-
İlköğretim 6. sınıfların müzik dersinde aktif öğrenme yönteminin öğrenci başarısına etkisi
-
Ortaöğretim okulları 9. sınıf müzik programında öğretilen şarkı dağarının kullanılmasında karşılaşılan sorunlar ve şarkı dağarı denemesi
-
Bireysel ses eğitimi çalışmalarında karşılaşılan "Rezonans" problemleri ve çözüm önerileri
-
2020 - 2020 BiTEKMÜSEM (Bilim TEKnoloji MÜhendislik Sanat Eğitimi Matematik) STEAM-STEM Education
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim