-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2016 - 2022 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2009 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bölümü
-
2006 - 2009 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bölümü
-
1993 - 2006 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
-
2019 - 2021 Enstitü Müdür Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
Doktora
Eğitimde Yaratıcı Düşünme Ortamı Sağlama
Öğretim Tasarımı ve Uygulamaları
-
Yüksek Lisans
Uluslararası Ölçme ve Değerlendirmede Yaklaşımlar
Test Geliştirme Teknikleri
Uluslararası Ölçme ve Değerlendirmede Yaklaşımlar
Uluslararası Eğitimde Program Geliştirme Uygulama
Uluslararası Eğitimde Program Geliştirme
Dönem Projesi
Öğretme Süreçlerinde Tasarım/Bahar
Eğitimde Yapılandırmacılık
Eğitimde istatistiksel yöntemler
Öğretme Süreçlerinde Tasarım/Güz
Uluslararası Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
Test Geliştirme Teknikleri/Bahar
Uluslararası Eğitimde Program Geliştirme/Bahar
Uluslararası Program Geliştirme (BaharGece)
Öğretme Süreçlerinde Tasarım
Uluslararası Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde İstatistiksel Yöntemler/Bahar
Eğitimde yapılandırmacılık
-
Lisans
Öğretmen Yetiştirme
Öğretim Teknolojisi ve Materyal Geliştirme/Bahar
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
Özel Öğretim Yöntemleri I Bahar
Sınıf Yönetimi
Rehberlik
Özel Öğretim Yöntemleri I
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretmenlik Mesleğine Giriş
Özel Öğretim Yöntemleri II
Gelişim ve Öğrenme
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Bilgisayar Öğretimi İlke ve Yöntemleri
-
Ortaöğretim İngilizce Ders Kitaplarındaki Değerlerin Spranger’in Değerler Sınıflandırması Bağlamında İncelenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
-
8. Sınıf İngilizce Ders Kitabındaki Ölçme Değerlendirme Etkinliklerinin, Sorularının ve LGS 2018/2019 Sınav Sorularının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
-
Ortaöğretim ingilizce ders kitaplarındaki etkinliklerin eleştirel, yaratıcı ve yansıtıcı düşünme becerrileri açısından değerlendirilmesi
Cengizhan S. (Danışman)
-
Güncellenen 6. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
-
Harezmi Eğitim Modelini Uygulayan Öğretmenlerin Model Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
-
Okul öncesi öğretmen adaylarının yaratıcı kişilik özelliklerinin ve duygusal zekâ düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
-
Fen bilimleri öğretmen adaylarının fen öğretimi öz yeterlik inanç düzeyleri ile fen öğretimine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Cengizhan S. (Danışman)
-
Yapılandırmacı yaklaşımla tasarlanan gerçekçi matematik öğretiminin erişi öğrenme kalıcılığı ve öğrenci görüşleri üzerindeki etkisi
Cengizhan S. (Danışman)
-
İlköğretim 2.kademe teknoloji ve tasarım dersine ilişkin öğretmen,öğrenci görüşleri ve beklentileri (Batman ili örneği)
CENGİZHAN S. (Danışman)
-
2019 - 2019 Eğiticinin Eğitimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı