Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. AI prompt rubric: Validity and reliability study

AI and Robotics in Education, 27 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2. GÜNCELLENEN ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA İNCELENMESİ

12. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2021, ss.31, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. HAREZMİ EĞİTİM MODELİ UYGULAMASINDA KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

12. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 09 Haziran 2021, ss.30, (Özet Bildiri)

5. students opinion about psychological counselling an guidance services

International Conference on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

6. Özel yetenekli öğrenciler için etkinlik hazırlamada ve uygulamada öğretmenlerin karşılaştıkları güçlükler ve öneriler

I. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. FARKLI ÖĞRENME STİLLERİNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMEN PROFİLİ TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ

International congress on science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Öğretme Motivasyonlarının İncelenmesi

international teacher education accreditaion congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.67-69, (Özet Bildiri)

9. Öğretmen Adaylarının Öğretme Motivasyonlarının İncelenmesi

Uluslarası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs - 21 Aralık 2017, ss.67-69, (Özet Bildiri)

10. Ortaokul öğrencilerinin teknolojik araç gereç ve çizgi film bağlamında Fen Bilgisi kavramına yönelik metaforları

4. uluslararası eğitim programları ve öğretimi sempozyumu, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Kasım 2016, ss.19-21, (Özet Bildiri)

12. Öğretmenlerin Yaratıcı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeyine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

III. International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.184-186, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

2. PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMETLERİYLE İLGİLİ ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİ (İMKB KIZ MESLEK LİSESİ ÖRNEĞİ)

Eğitim Bilimleri Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar, Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.7-18, 2018

3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLMAK İSTEDİKLERİ ÖĞRETMEN MODELİNE İLİŞKİN OLUŞTURULAN METAFOR KATEGORİLERİNİN ÖĞRETİM STİLLERİNE YANSIMALARI

Eğitim Bilimleri Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar, Tarkan Yazıcı, Onur Hayırlı, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.77-94, 2018

4. Öğretim Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemler, Tuğba Yanpar Yelken, Cenk Akay, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.253-286, 2016

5. Duygusal zeka bağlamında empati

Empatiyle gelişmek Empatiyi geliştirmek Çocuk ve empati, Kabapınar Yücel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.168-186, 2015

6. AVUSTURYA EĞİTİM SİSTEMİ

ÜLKELER VE EĞİTİM SİSTEMLERİ KARŞILAŞTIRMA YAZILARI, FÜSUN AKARSU, Editör, NOBEL YAYIN DAĞITIM, Ankara, ss.13-40, 2005
Metrikler

Yayın

32

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

49

Proje

3

Tez Danışmanlığı

19

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları