SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Harezmi Eğitim Modeli Uygulanan Okullardaki Öğretmenlerin Modele Yönelik Görüşleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.60, sa.60, ss.207-226, 2024 (Hakemli Dergi)
Uzaktan Eğitim Sürecinin Ortaöğretim Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.58, sa. 58, ss.59-84, 2023 (Hakemli Dergi)
An Investigation on English Speaking Anxiety among EFL Vocational and Technical High School Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.11, sa.1, ss.81-94, 2023 (Hakemli Dergi)
TARİH ÖĞRETMENİ ADAYLARININ LİSANS EĞİTİMLERİNDE ALDIKLARI ALAN BİLGİSİ DERSLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
IJOESS International Journal of Eurasia Social Sciences
, cilt.13, sa.48, ss.610-624, 2022 (Hakemli Dergi)
İlkokul İngilizce Öğretmenlerinin Kendi Yabancı DilYeterlikleri Hakkındaki Görüşleri
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 2022
, cilt.12, sa.2, ss.415-438, 2022 (Hakemli Dergi)
University Students' Perception of COVID-19: A Metaphor Analysis
International Journal of Educational Studies and Policy (IJESP)
, cilt.1, sa.1, ss.36-54, 2020 (Hakemli Dergi)
A Study on Emotional Literacy Scale Development
JOUNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.4, sa.5, ss.85-91, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğretmen Kavramına İlişkin Algılarına Yönelik Metafor Çalışması Örneği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.282-305, 2014 (Hakemli Dergi)
İKİNCİ SINIF İNGİLİZCE DERSİ VE PROGRAMINA İLİŞKİNÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, ss.41-58, 2014 (Hakemli Dergi)
TARİH ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KOPYA ÇEKME EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.115-125, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri (UZEDÖB)’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
18. KENAN SEYFİ., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE SEVAL., GÜRÜLTÜ ERCAN. "Ortaöğretim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri (UZEDÖB)’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi". Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26-28 Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 Kasım 2023
Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Sonrası Yıllık Planları Hazırlarken Öğrenme Kayıplarını Engellemek İçin Aldığı Tedbirler
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023
Harezmi Eğitim Modeli Uygulanan Okullardaki Öğretmenlerin Modele Yönelik Görüşleri
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 Ekim 2023
Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri Ölçeği (UZEDÖB)’nin Geliştirilmesi
19. KENAN SEYFİ., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE SEVAL., GÜRÜLTÜ ERCAN. "Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri Ölçeği (UZEDÖB)’nin Geliştirilmesi". Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26-28 Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 Ekim 2023
İngiltere, Fransa, Almanya ve Türkiye’nin Eğitim Programlarındaki Öğretim Hedeflerinin Karşılaştırılması
4.Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Ekim 2023
Türkiye, Finlandiya ve Norveç Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
4.Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Ekim 2023
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMES
ISBE INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON BUSINESS&ECONOMICS&EDUCATION, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Nisan 2021
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Başarısının Önündeki Engeller
16.International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), 8 - 11 Mayıs 2017
ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE AKREDİTASYON
ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜMLER ULUSAL ÇALIŞTAYI, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançları ve Duygusal Okuryazarlık Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 - 03 Mayıs 2016
Ortaöğretim Rehberlik ve Yönlendirme Dersi Programının Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
25. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Identification of English Preparatory School Instructors In service Training Needs
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Rehberlikte Program Geliştirme Dersinin Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bölümü Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
International Conference Psychology, Education, Guidance Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK SAHTEKARLIK EĞİLİM DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
21. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREVLİ GÖRSEL TASARIM DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ YETERLİK ALGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI 5. BALKAN EĞİTİM VE BİLİM KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.441-444
OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ YETERLİK ALGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
II. ULUSLAR ARASI OKULÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2007
THE VIEWS OF TEACHERS ABOUTH THE REASONS THE BEHAVIOURS GAINED IN SCHOOL ARE NOT APPLIED IN THE LIFE
FIRS BALKAN CONFERENCE, Stara-Zagora, Bulgaristan, 27 - 29 Haziran 2003, cilt.2, ss.121-128
ÖĞRETMENLERİN ANLATMA VE TARTIŞMA YÖNTEMİNİN GEREKTİRDİĞİ DAVRANIŞLARI GÖSTERME DURUMLARI
ULUSLAR ARASI KATILIMLI 2000 Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINA BAĞLILIKLARI VE DİJİTAL OKURYAZARLIKLARININ İNCELENMESİ
Covid 19 Pandemi Etkisinde Eğitim ve Uzaktan Eğitim Araştırmaları, Alper Altunçekiç, Editör, Gazi Yayınevi, Ankara, ss.49-71, 2021
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ, Çelenk, Süleyman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.153-170, 2017
Anadolu Öğretmen Liseleri : öğretim ilke ve yöntemleri : 11. sınıf ders kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2012