Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaöğretim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri (UZEDÖB)’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

18. KENAN SEYFİ., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE SEVAL., GÜRÜLTÜ ERCAN. "Ortaöğretim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri (UZEDÖB)’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi". Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26-28 Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 Kasım 2023

Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Sonrası Yıllık Planları Hazırlarken Öğrenme Kayıplarını Engellemek İçin Aldığı Tedbirler

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023

Harezmi Eğitim Modeli Uygulanan Okullardaki Öğretmenlerin Modele Yönelik Görüşleri

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 Ekim 2023

Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri Ölçeği (UZEDÖB)’nin Geliştirilmesi

19. KENAN SEYFİ., EMİNOĞLU KÜÇÜKTEPE SEVAL., GÜRÜLTÜ ERCAN. "Uzaktan Eğitim Dijital Öğretim Becerileri Ölçeği (UZEDÖB)’nin Geliştirilmesi". Aydın Adnan Menderes Üniversitesi 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26-28 Ekim, 2023, Aydın, Türkiye, 26 Ekim 2023

Selahattin Ertürk Ekolünden Yetişenler

Eğitim Düşünürleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022, ss.1-3 Creative Commons License

2018 6. SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

12th International Congress on New Trends in Education 12’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aksaray, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2021 Creative Commons License

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİ ÜZERİNE BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI

3. Ulusal Başkent Disiplinler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Mart 2021, ss.36 Sürdürülebilir Kalkınma

İngilizce Öğretmen Adaylarının İngilizce Öğretmenliği Programına İlişkin Görüşleri

4. ULUSLARARASI İPEK YOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (THE 4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SILK ROAD ACADEMIC STUDIES), Nevşehir, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020, ss.159 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

TARİH ÖĞRETMENİ ADAYLARININ LİSANS EĞİTİMLERİNDE ALDIKLARI ALAN BİLGİSİ DERSLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

4. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (4th International Symposium on Silk Road Academic Studies), Nevşehir, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020, ss.31-32 Creative Commons License

İlkokul İngilizce Öğretmenlerinin Kendi Yabancı Dil Yeterlikleri Hakkındaki Görüşleri

5 th International Scientific Research Congress (IBAD-2020) Abstracts, September 1-2, 2020 – Istanbul, TURKEY, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, ss.215 Creative Commons License

Meslek Lisesi Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygıları Üzerine Bir İnceleme

5th International Scientific Research Congress (IBAD - 2020), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, ss.216 Creative Commons License

Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Başarısının Önündeki Engeller

16.International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), 8 - 11 Mayıs 2017

ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE AKREDİTASYON

ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜMLER ULUSAL ÇALIŞTAYI, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

Identification of English Preparatory School Instructors In service Training Needs

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015

Duygusal Okuryazarlığın Ölçülmesine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, cilt.1, ss.79-80 Sürdürülebilir Kalkınma

A study on preservice English teachers' self-efficacy perceptions and tendency towards academic dishonesty

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4985-4990 identifier identifier

ÖĞRETMENLERİN ANLATMA VE TARTIŞMA YÖNTEMİNİN GEREKTİRDİĞİ DAVRANIŞLARI GÖSTERME DURUMLARI

ULUSLAR ARASI KATILIMLI 2000 Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

Kitap & Kitap Bölümleri

Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri

Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış 1, Asuman Seda Saracaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-66, 2023

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINA BAĞLILIKLARI VE DİJİTAL OKURYAZARLIKLARININ İNCELENMESİ

Covid 19 Pandemi Etkisinde Eğitim ve Uzaktan Eğitim Araştırmaları, Alper Altunçekiç, Editör, Gazi Yayınevi, Ankara, ss.49-71, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ, Çelenk, Süleyman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.153-170, 2017

AVUSTURYA EĞİTİM SİSTEMİ

ÜLKELER VE EĞİTİM SİSTEMLERİ KARŞILAŞTIRMA YAZILARI, FÜSUN AKARSU, Editör, NOBEL YAYIN DAĞITIM, Ankara, ss.13-40, 2005

Metrikler

Yayın

59

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları