Eğitim Bilgileri
2004 - 2005
2004 - 2005Yüksek Lisans
Westfaelische Wilhelms-Universitaet Münster, Marketing Centrum Münster , Almanya
1998 - 2002
1998 - 2002Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1995 - 1998
1995 - 1998Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1991 - 1995
1991 - 1995Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Perakendeci Markasına Karşı Geliştirilen Tutum ve Satınalma Davranışlarında Türk-Alman Toplumu Tüketicilerinin Karşılaştırılmasına Yönelik Gıda Sektöründe Bir Uygulama
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
1998
1998Yüksek Lisans
Reklamda Haberleşme Etkisi Ölçüm Metodları ve Interbank Reklamları Üzerine Bir Uygulama
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriAlmanca
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
2011 - 2018
2011 - 2018Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
2005 - 2011
2005 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
2002 - 2005
2002 - 2005Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
1997 - 2002
1997 - 2002Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2012 - 2015
2012 - 2015Dekan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi
2011 - 2011
2011 - 2011Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2005 - 2011
2005 - 2011Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2003 - 2011
2003 - 2011Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2003 - 2011
2003 - 2011Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Pazarlamada Yeni Trendler
Global Perakendecilik Yönetimi ve Uygulamaları
Uluslararası Fiyatlandırma Stratejileri
Satış Yönetimi ve Profesyonel Satışçılık
Stratejik Pazarlama Analizi
Internationales Handelsmarketing (Uluslararası Perakendecilikte Pazarlama)
Internationales Marketing (Uluslararası Pazarlama)
Strategisches Marketing (Stratejik Pazarlama)
Lisans
Lisans
Marketing Management
Verkaufsmanagement
BWL - Projekte
Marketing - Einführung
Marktforschung
Marktforschung (Pazar Araştırmaları)
Kommunikations- und Dialogmarketing (İletişim Politikası ve İnteraktif Pazarlama)
Marketing Kommunikation
BWL Projekte (İşletmecilik Uygulamaları)
Strategisches Marketing (Stratejik Pazarlama)
Handelsmarketing (Perakendecilikte Pazarlama)
Marketing-Einführung (Pazarlamaya Giriş)
Grundlagen des Marketing (Pazarlamanın Temelleri)
Marketing (Pazarlamaya Giriş)
Bilimsel Araştırmalar ve Etik
Werbung (Reklamcılık)
Marktforschung (Pazar Araştırması)
Kommunikations- und Dialogmarketing (İletişim Politikası ve İnteraktif Pazarlama)
Strategisches Marketing (Stratejik Pazarlama)
Marketing-Einführung (Pazarlamaya Giriş)
Handelsmarketing (Perakendecilikte Pazarlama)
Internationales Marketing (Uluslararası Pazarlama)
Unternehmensplanspiel-Markstrat (Uygulamalı Şirket Yönetim Planlaması)
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Marka aşkı öncülleri ve sonuçları arasındaki ilişkiler üzerine bir uygulama / A study on the relationships between antecedents and consequences of brand love
KELEMCİ G. (Danışman)
K.Gusinac(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Çok kanallı perakendecilikte fiyat farklılaştırması ve tüketici adil fiyat algısı
KELEMCİ G. (Danışman)
G.GÜSAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Analyse der markenliebe - Eine vergleichende studie zwischen den unterschiedlichen konsumentengenerationen - Dargestellt am fallbeispiel von handyindustrie
KELEMCİ G. (Danışman)
E.TİBET(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Analyse der markenpersönlichkeit im politik-marketing
KELEMCİ G. (Danışman)
O.HAZIR(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Markenloyalität bei handelsmarken - eine empirische bestandsaufnahme im Turkischen food-sektor
KELEMCİ G. (Danışman)
F.ALTINOĞLU(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Einstellung und kaufverhalten der Türkischen konsumenten in bio-lebensmitteln
KELEMCİ G. (Danışman)
N.KEMENT(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Rollenverteilung beim kaufverhalten von Türkisch und Deutschen familien
KELEMCİ G. (Danışman)
M.GÜLERYÜZ(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Analyse der Markenpersönlichkeit von Damenbinder Marken in der Türkei
KELEMCİ G. (Danışman)
C.KELEBEK(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Der umgang Türkischer internet provider mit kundenbeschwerden
KELEMCİ G. (Danışman)
Ç.SÜTKEN(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Einsatz von data mining alssegmentierungsinstrument der vorhandenen kunden - am fallbeispiel von kraftstoff sektor in der Türkei
KELEMCİ G. (Danışman)
N.GÜLDEN(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Product-service-system für kundenorientierte produktentwicklung in industriegütermärkten dargestellt am beispiel der Türkischen lackindustrie
KELEMCİ G. (Danışman)
S.MERT(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Stellenwert und ausgestaltung integrierter kommunikation ? eine empirische bestandsaufnahme unter den werbestärksten unternehmen in der Türkei
KELEMCİ G. (Danışman)
İ.KARDEŞ(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Herausforderungen für passagierfluggesellschaften-aufbau von wettbewerbsvorteilen in transatlantikflügen am beispiel der Türkischen luftverkehrsgesellschaft (THY)
KELEMCİ G. (Danışman)
Ö.BARLAS(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (12)
2021
20211. YATIRIMCI ODAKLI MARKA DENKLİĞİ ALGISI, YATIRIM YAPMA EĞİLİMİ VE FİNANSAL RİSK TOLERANSI İLİŞKİSİNDE BORSA İSTANBUL ÖRNEĞİ
KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G., ULUSAN POLAT M.
International Journal of Management Economics and Business
, cilt.17, sa.3, ss.918-943, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20202. TÜKETİCİ RUH HALİ - HEDONİK TÜKETİM VE ÜRÜNE ÖDENMEK İSTENEN BEDEL (FİYAT) ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN ROLÜ
Kelemci G., Güsan Köse G., Alp A.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.225-253, 2020 (Hakemli Dergi)
2017
20173. ÜNLÜLERİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNİN İNCELENMESİ: KIVANÇ TATLITUĞ ÖRNEĞİ
Kelemci Schneider G., Güsan G.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, sa.16, ss.793-814, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20174. VOLKSWAGEN EMISSIONS SCANDAL: AN EMPIRICAL STUDY ABOUT CUSTOMERS REACTION
KELEMCİ SCHNEİDER G., YILDIZ E., GÜSAN G.
Pressacademia , cilt.4, ss.423-437, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20165. Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme
KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G.
İletişim Çalışmaları Dergisi , ss.207-225, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20166. Sinsi (Tuzak) Pazarlamanın Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: 2010 Dünya Şampiyonası Örneği
Kelemci G., Karapınar E.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.185-203, 2016 (Hakemli Dergi)
2012
20127. In the mood to buy? Understanding the interplay of mood regulation and congruence in internationa context
Maier E., Wilken R., Schneider H., KELEMCİ G.
Marketing Letters , cilt.23, ss.1005-1018, 2012 (SSCI)
2010
20108. Yöresel Ürün İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkisi - İstanbul İlinde Bir Uygulama
KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , 2010 (Hakemli Dergi)
2010
20109. Yöresel Ürün İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerine Etkisi – İstanbul İlinde Bir Uygulama
KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.3, ss.30-52, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201010. Rollenverteilung bei Kaufentscheidungen türkischstämmiger Familien in Deutschland-Ein Vergleich mit deutscher Mehrheits- und türkischer Herkunftsgesellschaft unter besonderer Berücksichtigung der Akkulturation
Schneider H., Çoşkun B., KELEMCİ G.
Zeitschrift für Betriebswirtschaftslehre , cilt.32, ss.164-179, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200911. Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı ile Marka Tercihine İlişkin Bir Analiz: Hijyenik Ürünler Sektöründe Bir Uygulama
KELEMCİ G., KELEBEK BODUR C.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.24, ss.121-139, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200812. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma
BAUMGARTH C., KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , cilt.25, ss.535-564, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200813. Tüketici Açlık Hissinin Perakendeci Satış Noktasında Gıda Ürünleri Satınalma Davranışına Etkisi
KELEMCİ G., Schneider H.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.199-220, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200814. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’xxdeki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma
Baumgarth C., KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.25, sa.2, ss.535-564, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200715. Müşteri Yaşam Boyu Değeri Hesaplama Modelleri ve Model Değiskenlerine Genel Bir Bakış
KELEMCİ G., SAĞLAM D.
Pazarlama Dünyası , cilt.21, ss.32-38, 2007 (Hakemsiz Dergi)
2006
200616. Consumer Price Knowledge in Turkey – Before and After The Changeover of the National Currency
Schneider H., KELEMCİ G.
Journal of Product Brand Management
, cilt.15, ss.450-457, 2006 (SSCI)
2004
200417. perakendeci Markalarında Satınalma Davranışı-Tüketicinin Bu Markaları Satınalmasına Etki Eden Belli Başlı Faktörler
KELEMCİ G.
Türkiye Private Label Perakende Dergisi , cilt.1, ss.16-25, 2004 (Hakemsiz Dergi)
2004
200418. Euro Brands
KELEMCİ G.
Türkiye Private Label Perakende Dergisi , cilt.1, ss.18-27, 2004 (Hakemsiz Dergi)
2004
200419. Perakendecilikte Marka Yönetimi
KELEMCİ G.
”, Türkiye Private Label Perakende Dergisi , cilt.1, ss.16-25, 2004 (Hakemsiz Dergi)
2004
200420. Perakendeci Markası
KELEMCİ G.
Türkiye Private Label Perakende Dergisi , cilt.1, ss.14-23, 2004 (Hakemsiz Dergi)
2002
200221. Tüketicilerin Gıda Ürünlerinin Kalitesini Algılamada Dikkate Aldıkları İçsel ve Dışsal Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Pilot Çalışma
USLU A., CERİTOĞLU A. B., KELEMCİ G.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi , cilt.1, ss.189-221, 2002 (Hakemli Dergi)
2000
200022. Aracı Markalarının Markalama Kararlarındaki Yeri ve Bu Markaların Toptancı, Perakendeci ve Üretici Bazındaki Avantaj ve Dezavantajları
USLU A., KELEMCİ G.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , cilt.13, ss.9-13, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. THE EVALUATION OF DUAL LISTING IN BORSA ISTANBUL (BIST) AND TEHRAN STOCK EXCHANGE (TSE) IN THE CONTEXT OF GAP ANALYSIS
GÜSAN KÖSE G., YÜKSEL G., ULUSAN POLAT M., KELEMCİ G.
11TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 17 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2022
20222. THE PERCEPTION OF MASS PRESTIGE VALUE OF BRANDS AND ITS INTERACTION WITH BRAND LOYALTY – A FIELD STUDY IN THE SMART PHONE INDUSTRY
GÜSAN KÖSE G., Bilgin A., KELEMCİ G.
CUKUROVA 9th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Türkiye, 09 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2022
20223. THE INTERACTION BETWEEN ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES OF BRAND LOVE – CAN EXTRAVERSION AS A PERSONALITY TRAIT MODERATE THIS INTERACTION
Gusinac K., GÜSAN KÖSE G., KELEMCİ G.
8th Global Business Research Congress (GBRC), Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
20224. ABONELİK TEMELLİ İSTEĞE BAĞLI VİDEO HİZMETLERİNE (S-VOD) YÖNELİK TÜKETİCİ AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE ÜYELİK YENİLEME DAVRANIŞININ İNCELENMESİ-NETFLİX ÖRNEĞİ
GÜSAN KÖSE G., Duman S., KELEMCİ G.
26. Pazarlama Kongresi, 23 Haziran 2022, ss.502-519, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. AN ANALYSIS OF THE RELATIONS BETWEEN INDIVIDUAL RISK TOLERANCE, BRAND EQUITY AND INTENTION TO INVEST IN BORSA ISTANBUL
GÜSAN KÖSE G., ULUSAN POLAT M., KELEMCİ G.
International Congress on Political, Economic and Management Sciences (ICPEMS), Saraybosna, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20196. Tüketici Ruh Hali - Hedonik Tüketim ve Ürüne Ödenmek İstenen Bedel (Fiyat) Arasındaki İlişkilerde Kişilik Boyutu Olarak Hislere/Deneyime Açıklığın Rolü
KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G., ALP A.
24. Pazarlama Kongresi, AYDIN/KUŞADASI, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. MARKA AŞKI VE MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİNDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G., Tibet E.
23. Pazarlama Kongresi, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. ÇOK KANALLI PERAKENDECİLİKTE FİYAT FARKLILAŞTIRMASI VE TÜKETİCİ ADİL FİYAT ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
GÜSAN KÖSE G., KELEMCİ G.
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
20179. ALGILANAN HİZMET KALİTESİ – ALGILANAN DEĞER VE ADİL FİYAT ALGISININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: GSM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
4. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. ELEKTRONİK TİCARET MODELLERİNİN ALGINAN GÜVEN,İTİBAR VE ADİL FİYAT ALGISI FAKTÖRLERİ ÇERÇEVESİNDEKARŞILAŞTIRILMASI
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. CONTENT ANALYSIS OF ADVERTISINGS IN TURKISH BANKING INDUSTRY
UYDACI M., KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G., KARAPINAR E.
4th Annual InternationalConference on Turkey andTurkish Studies, Atina, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. VOLKSWAGEN EMİSYON KRİZİNE KARŞI TÜKETİCİ TEPKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
Global Business Research Congress (GBRC-2017), İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. POLİTİK PAZARLAMADA MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARININ ANALİZİ: TÜRKİYE’DEKI SİYASAL PARTİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G., KARAPINAR E., Hazır O.
International Congress on Political, Economic and Social Studies_Sarajevo, Bosna_2017, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201714. ÜNLÜLERİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNİN İNCELENMESİ: KIVANÇ TATLITUĞ ÖRNEĞİ
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201615. Özel Alışveriş Siteleri Markanın Algılanan Faydası Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? Lüks Marka Temelinde Bir Analiz
KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G.
Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP): New Regional Visions, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201616. Türk Öğrencilerin Özel Alışveriş Sitelerine (Private Shopping Sites) Karşı Algı, Tutum ve Satınalma Eğilimi - İstanbul İlinde Pilot Uygulama
GÜSAN KÖSE G., KELEMCİ G.
International Conference on Turkey and Turkish Studies, 9 - 12 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201617. Sinsi Pazarlamanın (Ambush Marketing) Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışlarına Etkisi üzerine Ampirik bir Çalışma: 2010 FIBA Basketbol Dünya Kupası Örneği
KELEMCİ G., KARAPINAR E.
International Conference on Turkey and Turkish Studies, 9 - 12 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2011
201118. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Pazarlamaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının Satınalma EğilimiÜzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201119. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Pazarlamaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının Kişisel Değerleri Kapsamında İncelenmesine İlişkin Bir Pilot Araştırma
KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
201020. İnternette Ağızdan Ağıza İletişim (İAAİ) Platformlarının Farklı Ürün Gruplarındaki Satınalma Eğilimi Üzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201021. İnternette Ağızdan Ağıza İletişim (İAAİ) Platformalarının Farklı Ürün Gruplarındaki Satınalma Eğilim Üzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201022. The Impact of Overall Store Price Image on Price Perceptions – an Experimental Analysis in Due Consideration of the Moderating Role of Price Knowledge
Schneider H., KELEMCİ G., Luksch A.
Retail Pricing in a Global Marketplace, Joint Conference of Clarkson University and Babson College, 11 - 13 Ağustos 2010, (Tam Metin Bildiri)
2009
200923. Yöresel Ürün İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkisi - İstanbul İlinde Bir Uygulama
KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
Küreselden Yerele Glokal Pazarlama: 14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200924. Yöresel Ürüm İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkisi - İstanbul İlinde Bir Uygulama
KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200925. Ist CHANEL wirklich stärker als NIVEA? Empirische Studie zum Nutzen und zur Markenstärke von Basis-, Premium- und Luxusmarken
Baumgarth C., KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B.
3. Internationaler Markentag, 24 - 25 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200926. Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi
BAYRAKTAR A., CERİTOĞLU A. B., KELEMCİ G.
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
2009
200927. Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı: Hijyenik Ped Sektöründe Bir Uygulama
Kelebek Bodur C., KELEMCİ G.
1. International Marketing Communications Symposium MARCOM 2009, Türkiye, 28 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200928. Does ‘luxury’ Destroy or Strengthen Brand Strength?
KELEMCİ G., CERİTOĞLU A. B., Baumgarth C.
EBES 2009 Conference, 1 - 02 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200929. Role Allocation in the Family Purchase Decision Process: A Cross Cultural Study Between Turkish an German Families
Schneider H., Çoşkun B., KELEMCİ G.
EBES 2009 Conference, 1 - 02 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200930. Does ’xxluxury’xx destroy or strengthen brand strength
Baumgarth C., CERİTOĞLU A. B., KELEMCİ G.
EBES 2009 Conference, 1 - 02 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
2009
200931. Effects of the Interaction Between Level of Acculturation and Societal Development on Family Purchase Decision-making Among Turkish Immigrants in Germany: A Cross-Cultural and Cross-National Study
Schneider H., Çoşkun B., KELEMCİ G.
International Conference on “Immigration, Consumption and Markets, 18 - 19 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2008
200832. Endüstriyel Ürünlerde Sürdürülebilir Pazarlama Yaklaşımına Bir Araç Olarak ”Ürün-Servis-Sistemleri” (Product-Service-System) - Türk Boya Sanayisinde Bir Uygulama
KELEMCİ G., Somtürk S. M.
Muhan Soysal İşletmecilik Konferansı – İşletmecilikte Yeni Gelişmeler ve Fırsatla, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200833. Stellenwert und Perspektiven des Marketing aus Sicht der türkischen Wissenschaft und Praxis – Befunde Explorativer Studie
CERİTOĞLU A. B., KELEMCİ G.
Stellenwert und Perspektiven des Marketing im 21. Jahrhundert, 09 Ocak 2008, (Özet Bildiri)
2005
200534. Perakendecilikte Yeni Açılımlar: Private Labeling - Özel Markalar
KELEMCİ G.
T.M.M.O.B. Marka Yönetimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2005, (Tam Metin Bildiri)
2001
200135. Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulamasının İncelenmesi
BAYRAKTAR A., CERİTOĞLU A. B., KELEMCİ G.
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001
Kitaplar
2020
20201. Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken
Ceritoğlu A. B., Kelemci G., Güsan Köse G., Karapınar E.
Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editör, Linde Verlag, Linz, ss.101-138, 2020
2020
20202. Vertrauen, Unternehmensreputation und wahrgenommene Preisfairnessder neuen elektronischen Handelsmodelle: Empirische Erkenntnisseaus Sicht der Konsumenten
KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G.
Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner, Helmut, Schöning, Stephan, Sümer Gögüs, Handan, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.241-272, 2020
2019
20193. Conceptualizing and Measuring the Intention to Invest in Borsa Istanbul: Empirical Evidence from the Perspective of Foreign Investors
ULUSAN POLAT M., KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G.
Behavioral Finance, Pernsteiner Helmut, Sumer Haluk, Ulusan Polat Meltem, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.283-321, 2019
2018
20184. Fiyatlandırma Stratejileri
Kelemci G.
Principles of Marketing, A. Ercan Gegez, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.322-349, 2018
2017
20175. Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G., KARAPINAR E., Hazır O.
Sosyal Araştırmalar, , Editör, Beşköprü Publication, ss.171-198, 2017
2017
20176. Buying Intentions and Attitudes of Turkish Students towardsPrivate Shopping Sites: A Pilot Study in Istanbul
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
Turkish Studies from Different Perspectives, Uydacı, Mert, Editör, Athens Institute for Education and Research., ss.297-314, 2017
2016
20167. Kült Film Içerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka Iletisimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir Inceleme
Kelemci G., Güsan Köse G.
İletisim Çalışmaları, Aydın Ziya Özgür,Aytekin İşman, Editör, Sakarya Kitabevi, İstanbul, ss.207-225, 2016
2015
20158. Markalamada Gerilla Pazarlama
Kelemci G.
Masamızda Marka Sohbetleri, Fatma Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.5-25, 2015
2011
20119. Günümüzün Etkili Medyası: Tüketicilerin Yarattıgı Medya Ortamı ve Satınalma Davranısına Etkisi
Kelemci G., Ceritoğlu A. B.
Pazarlama, Isletme Yönetimi ve Egitiminde Seçilmis Yazılar, Nimet Uyar,Şebnem Burnaz,Elif Karaosmanoğlu,Banu Elmadağ baş,Gonca Ulubaşoğlu,Canan aktan,Melek Demiralay, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.141-163, 2011
2009
200910. Perakendecilikte Fiyat İmajı ve Tüketici Satınalma Davranışlarına Etkileri
KELEMCİ G.
Yalın Yayıncılık, 2009
2009
200911. Müşteri Değeri Yönetimi: Değer Odaklı Yönetim Anlayışında Müşteri Değerini Arttırmaya Yönelik Temel Stratejiler
Kelemci G.
Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.207-230, 2009
2009
200912. Kriz Dönemlerinde Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Müşteri Değer Analizi
Kelemci G.
Kriz Yönetimi, Haluk sumer,Helmut Pernsteiner, Editör, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.583-612, 2009
2008
200813. Impulse für die Markenforschung und Markenführung,
Kelemci G. (Editör)
Impulse für die Markenforschung und Markenführung, Carsten Baumgarth,Gülpınar Kelemci,A. Bahar Ceritoğlu, Editör, Gabler Verlag, Wiesbaden, ss.1-60, 2008
Ödüller
Eylül 2009
Eylül 2009Ist CHANEL wirklich stärker als NIVEA? Empirische Studie zum Nutzen und zur Markenstärke von Basis-, Premium- und Luxusmarken
3. Internationaler Markentag