Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

2. Rol Oynama İle Desteklenmiş Hikâyelerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilgiye Yönelik Görüşlerine Etkisi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.5, (Özet Bildiri)

3. Bilim Tarihi Temelli Dijital Hikayelerle Yürütülen Yer Bilimi Dersinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihine Yönelik Tutumları ile Dijital Okuryazarlıkları Üzerine Etkisi

International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS), Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.349-363, (Tam Metin Bildiri)

8. Determining prospective science teachers’ views of science and technology via science fiction stories

International Organization for Science and Technology Education, 13 - 17 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

10. Kimya Öğretmen Adaylarının Kimya Alanına İlişkin Görüşleri ve Oluşturdukları Metaforlar

3rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

14. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genel Özyeterlikleri ile Bilişötesi Farkındalıklarının Belirlenmesi

4th International Conference on New Horizons in Education, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

15. Fen bilgisi öğretmen adaylarının genel öz yeterlikleri ile bilişötesi farkındalıklarının belirlenmesi

International conference on new horizons in education INTE 2013, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.3, ss.191-198, (Tam Metin Bildiri)

16. Fen bilgisi öğretmenlerinin bilim ve bilim insanı algıları

International conference on new horizons in education INTE 2013, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.3, ss.182-190, (Tam Metin Bildiri)

17. Öğretmen adaylarının kan ile ilgili bilgilerini yarı yapılandırılmış kavram haritalarına aktarma düzeyleri

International conference on new horizons in education INTE 2013, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.3, ss.313-322, (Tam Metin Bildiri)

18. Genel Kimya I müfredatına Entegre Edilmiş Öğretim Tasarımının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi

International Conference on new horizans in Education, Rome, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, ss.214-221, (Tam Metin Bildiri)

19. Doğrudan öğretim yaklaşımının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi

5.International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1534-1553, (Tam Metin Bildiri)

21. Fen bilgisi öğretmen adaylarının obezite ve obezitenin oluşumuna ilişkin görüşleri

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, ULEAD-2013, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Öğrenme öğretme ve değerlendirme boyutlarıyla kavram haritalarına farklı bir bakış

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 Eylül - 25 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

28. Fen deneylerinin okul öncesi ve ilköğretim 1 kademe öğrencileriyle yaratıcı düşünmeye yönelik uygulanması

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

29. Fen bilgisi ve matematik öğretmenlerinin öz yeterlik duygusunun belirlenmesi

İstek Vakfı Okulları I. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, Türkiye, 05 Mart 2005, cilt.1, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. İsveç Eğitim Sistemi

Ülkeler ve Eğitim Sistemleri (PISA ve TIMSS Sonuçları ile), Sibel Demir Kaçan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.155-186, 2025

2. Kavramsal Değişim Konusuna İlişkin Farklı Yaklaşımlar: Spada, Caravita ve Carey’nin Görüşleri

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, Bülent PEKDAĞ,Nursen AZİZOĞLU, Editör, Dora yayıncılık, Bursa, ss.21-42, 2024

3. Eğitim Filmlerinin Amiral Gemisi Olarak Ölü Ozanlar Derneği

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek Kadrajda Eğitim Var., Kabapınar, Yücel; Kabapınar, Filiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-41, 2023

4. Almanya'da Fen Eğitimi

Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Mesci Günkut, Erdaş Kartal Eda, Editör, Nobel, Ankara, ss.93-120, 2022

5. İLKÖĞRETİM OKULLARI İÇİN YENİ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ PROGRAMI

Fen/Fizik Öğretimi 1, Ersoy,Y.,Uzal,G. Erdem,A, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.83-96, 2010
Metrikler

Yayın

72

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

20

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

150

H-İndeks (TrDizin)

8

Atıf (Sobiad)

286

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

246

Proje

1

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları