Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Metodolojisi Üzerine

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.645-646

Gerçek Sınıf Deneyimlerinin Nitelikli Matematik Öğretimi Açısından İncelenmesi: Öğretimsel Kararların Analizi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.641-642

Karadağ Sırbistan, Bosna Hersek, Hırvatistan veTürkiye'nin VIII-IX Sınıf Matematik Öğretim Müfredatlarının Karşılaştırılması;

ULUSLARARASI KATILIMLI EĞİTİMDE MÜKEMMELİYET ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, JOURNAL OF SUSTAINABLE EDUCATIONAL STUDIES KONGRE ÖZEL SAYISI, 2022, Türkiye, 12 Aralık 2022

Ortaklaşa Argümantasyon Sürecinde Öğretmen Katılımının İncelenmesi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU 28-29 Mayıs 2021, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.105

AN INNOVATIVE MODEL FOR THE ADMISSION OF TALENTED HIGH SCHOOL STUDENTS TO THE UNIVERSITY: A CASE STUDY

SOCIOINT 2020- 7th International Conference on Education and Education of Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2020, cilt.1, ss.242-252

AN INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ SELF REGULATORY LEARNING SKILLS

SOCIOINT 2020- 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATION OF SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2020, cilt.7, ss.236-241

TYT2018 MATEMATİK TESTİ SORU ANALİZİ VE BİR BLOOM TAKSONOMİ İNCELEMESİ

UEYAK 2019 - 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM ALT BOYUTLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

UEYAK 2019 - 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019

MATEMATİK SINIFLARINDA BİR DEĞER KAZANDIRMA UYGULAMASI PAYLAŞMAK

VIIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019

Bir Matematik Öğretmeninin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri: Bir Tekil Vaka Çalışması

International Conference on Science,Mathematics, Entrepreneurship andTechnology EducationFen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019

A Teaching Experiment On Vocational High School Students’ Statistical Problem Solving Performances.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FGMTEK 2019), 2 - 05 Nisan 2019

9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN WEB-DESTEKLİ ORTAMLARDAKİ İSTATİSTİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi-(UEYAK-2018), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018

PALESTINIAN PRE-SERVICE TEACHERS’ SELF-EFFICACY AND CONCEPTUAL LEVELS IN STATISTICS

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017

GAINS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS IN A SIMPLE PENDULUM EXPERIMENT

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017

AN INVESTIGATION OF THE FACTORS AFFECTING INNOVATION PERCEPTIONS OF MATHEMATICS SCIENCE AND SOCIAL SCIENCES TEACHER CANDIDATES

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.293-296

AN INVESTIGATION OF THE INNOVATION PERCEPTIONS OF ENGINNEERING STUDENTS IN A HISTORY OF SCIENCE AND TECHOLOGY WORKSHOP

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.289-292

Fostering Self Questioning to Improve Mathematical Word Problem Solving

European Educational Research Association, Budapest, Macaristan, 11 - 13 Eylül 2015

Üstbiliş Odaklı Problem Çözme Destek Programı Geliştirme Çalışması: Sonuç, Problem ve Kısıtlamalar

2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015

Açık Uçlu Matematik Sınavlarının Değerlendirilmesinde Grup Uyumu Değerlendirme Modelinin Sınavların Güvenirliğine Etkisi

2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015

Prof. Dr. Fuat Sezgin’in Eserlerinden Matematik Eğitimi Örnekleri

2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015

The development of a progressive incorporation perspective The case of Denise

9th CONGRESS OF EUROPEAN RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION., PRAG, 4 - 08 Şubat 2015

TURKISH TEACHER CANDIDATES VIEWS ON THE INTEGRATION OF STEM FIELDS

The International Society of Educational Research (ISER) Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2014

University students' solution processes in systems of linear equation

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.563-568 identifier

INVESTIGATING REPRESENTATIONAL FLUENCY IN MODELING PROCESS: THE EXPERIENCE OF PRE-SERVICE TEACHERS WITH A CASSETTE PROBLEM

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.3, ss.305-306 identifier

Preservice primary teachers' three dimensional thinking skills

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2666-2672 identifier

Student teachers' perspectives on mathematics assessment in the process of a curriculum reform

British Society for Research into Learning Mathematics 2008, University of Manchester, Birleşik Krallık, 08 Mart 2008

Student teachers' perspectives on mathematics assessment in the process of a curriculum reform

British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, Birleşik Krallık, 08 Mart 2008, ss.1-2

Experiences of mathematics student teachers in a series of science experiments

6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2007, ss.58-59 identifier

Identifying predictors of programming achievement

6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2007, ss.195-197 identifier

An Effective Use of a CAS in an Advanced Calculus Course

5th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, 16 - 18 Aralık 2006

The Meaning Constructed Beyond Symbols

3rd International Conference on the Teaching of Mathematics, 30 Haziran - 05 Temmuz 2006

Meslek Becerilerini Geliştirmek İçin Öğretmen Eğitiminde Kolektif Araştırma Yaklaşımı.

Orta Öğretimde Yeniden Yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2004, ss.271-279

Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar

Uluslar arası Katılımlı 2000’li yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

Uygulama Okullarındaki Matematik ve Fen Derslerinin İşlenişinin Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirilmesi.

Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

Alan Öğretmeni Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım (Ode­I)

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematik Kaygısıyla Mücadelede Problem Çözme Becerisinin Rolü

Matematik Kaygısı, Erhan Ertekin, Bülent Dilmaç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.181-200, 2022

Matematik Eğitiminde İnanışlar

Matematiğin Duyuşsal Özellikleri, Erhan ERTEKİN & Bülent DİLMAÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.1-22, 2021

Matematikte Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Etkinlik Kavramı

Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOGAN, Fatma ASLAN-TUTAK, Editör, PEGEM, Ankara, ss.511-540, 2020

Matematik Eğitimi ve Kodlama

MERHABA STEM:: Yenilikçi bir Öğretim Yaklaşımı, Kamil Arif Kırkıç Emin Aydın, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.10-113, 2019

Yenilikçi Bir Öğretim Yakaşımı Olarak STEM Eğitimi

Merhaba STEM: Yenilikçi bir Öğretim Yaklaşımı, Kamil Arif Kırkıç Emin Aydın, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.1-3, 2018

STEM VE MATEMATİK EĞİTİMİ

MERHABA STEM, KAMİL ARİF KIRKIÇ VE EMİN AYDIN, Editör, EĞİTİM YAYINLARI, ss.3-17, 2018

Karma Yöntem Araştırmasında Paradigma ile İlgili Hususlar

Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri, Yüksel Dede, Selçuk Beşir Demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-126, 2015

Karma Yöntem Araştırmasında Paradigma ile İlgili Hususlar

Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri, Yüksel Dede, Selçuk Beşir Demir, Editör, ANI, Ankara, ss.99-128, 2015

Lineer cebirin anahtar kavramı: Vektör

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, I.O.Zembat, M.F.Özmantar, E.Bingölbali, H.Şandır, A.Delice, Editör, PEGEM, ss.573-584, 2013

Ölçme-Değerlendirmeye Kavram Yanılgıları Perspektifinden bir Bakış

Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, M. F. Özmantar, E. Bingölbali ve H. Akkoç, Editör, PEGEM, ss.393-435, 2008

Matematik Kaygısı

Eğitime İlişkin Çeşitlemeler, M GÜRSEL, Editör, Eğitim Kitabevi Yayınları, ss.231-240, 2004

Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygısını Azaltmaya Yönelik Eğitim Programı

Örnek Grup Rehberlik Programları, A Kulaksızoğlu, Editör, NOBEL, ss.1-14, 2004

Metrikler

Yayın

116

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

33

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

2

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları