SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Meslek Lisesi Öğrencilerinin İstatistik Okuryazarlık ve Problem Çözme Becerileri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.55, sa.55, ss.243-274, 2022 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Eğitiminde STEM -Matematiksel Modelleme Birlikteliğinin Problem Çözme ve Modelleme Becerilerine Etkisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , STEM Eğitimi Özel Sayısı
, cilt.37, sa.93, ss.93-120, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin başarısına ve öğrenmesine yönelik öğretmen görüşleri ölçeği (ÖBÖY-ÖGÖ)
İZU Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.137-154, 2020 (Hakemli Dergi)
STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) Eğitimi Tutum Ölçeği.
El-Cezeri Journal of Science and Engineering
, cilt.4, ss.447-459, 2017 (Scopus)
İSTATİSTİK ÖZ YETERLİLİK İNANÇ ÖLÇEĞİNİN TÜRKİYEÖRNEKLEMİNE UYARLANMASI
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.8, ss.44-57, 2017 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Learning Gains through Integrated STEM Projects
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.1, ss.20-29, 2016 (ESCI)
An Investigation of the Views on the Integration of Science Technology and Mathematics in a Mathematics Teacher Education Program
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.3-15, 2015 (Hakemli Dergi)
Mathematics and science assessment in the Turkish educational system An overview
Middle Grades Research Journal
, cilt.8, ss.11-23, 2013 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmen Adaylarına Yönelik Lineer Denklem Sistemleri Öz Yeterlik Algısı Ölçeği
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.2, ss.158-180, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınava Hazırlık Biçiminin Farklı Sınav Türlerinde Ölçülen Matematik Sınav Başarı Düzeylerine Etkisi
M.U. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.31, ss.5-24, 2010 (Hakemli Dergi)
An evaluation of the aims of the faculty school partnership scheme by mathematics student teachers and their mentors
Journal of Instructional Psychology
, cilt.36, ss.273-281, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adayı Gözüyle Matematik Ders Kitaplarında Görsel Öğelerin Kullanımı
İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.15, ss.75-92, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarını Matematik Kaygısı ile Bilgibilimsel İnançları Arasındaki İlişki Üzerine Bir Çalışma
International Journal of Human Sciences
, cilt.6, ss.361-375, 2009 (Hakemli Dergi)
Investigating forms of understandings in the context of trigonometry
Journal of the Korea Society of Mathematical Education Series D Research in Mathematical Education
, cilt.13, ss.151-170, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adayların Matematik Kaygı Düzeylerine Cinsiyet Sınıf ve Kurum Değişkenlerinin Etkisi
İlköğretim Online
, cilt.8, ss.231-242, 2009 (Hakemli Dergi)
Exploring predictors of programming performance
Journal of Instructional Psychology
, cilt.35, ss.265-270, 2008 (Hakemli Dergi)
Correlates of logic performance The relationship between logic performance and general and logical reasoning skills
Journal of Instructional Psychology
, cilt.12, ss.200-2012, 2008 (Hakemli Dergi)
On the influence of grouping practices on classroom teaching
Essays in Education
, cilt.14, 2005 (Hakemli Dergi)
Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.16, ss.81-90, 2002 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmen Adayları için Düzenlenen Fizikte Öğretim Yöntemleri Etkinlikleri Araştırmaları
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.16, ss.81-90, 2002 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencileri için geliştirilen bir matematik tutum testi
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, ss.17-21, 1995 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Metodolojisi Üzerine
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.645-646
Ortaklaşa Argümantasyon Sürecinde Öğretmen Katılımının İncelenmesi
2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU 28-29 Mayıs 2021, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.105
TYT2018 MATEMATİK TESTİ SORU ANALİZİ VE BİR BLOOM TAKSONOMİ İNCELEMESİ
UEYAK 2019 - 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM ALT BOYUTLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
UEYAK 2019 - 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019
Matematik Terminolojisinin Gelişimi Üzerine Bir Vaka Analizi: 1938 Yılına Ait Aritmetik ve Cebir I Lise Ders Kitabı Örneği
4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, 26 - 28 Eylül 2019
MATEMATİK SINIFLARINDA BİR DEĞER KAZANDIRMA UYGULAMASI PAYLAŞMAK
VIIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
Examining the opinions of mathematics teacher candidates on the effectiveness of coding activities in the teaching-learning process
British Society for Research into Learning Mathematics (BSRLM), Londrina, Brezilya, 9 - 10 Kasım 2018
GAINS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS IN A SIMPLE PENDULUM EXPERIMENT
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017
AN INVESTIGATION OF THE FACTORS AFFECTING INNOVATION PERCEPTIONS OF MATHEMATICS SCIENCE AND SOCIAL SCIENCES TEACHER CANDIDATES
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.293-296
AN INVESTIGATION OF THE INNOVATION PERCEPTIONS OF ENGINNEERING STUDENTS IN A HISTORY OF SCIENCE AND TECHOLOGY WORKSHOP
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.289-292
INVESTIGATING THE FOUNDATIONS OF TURKISH ELEMENTARY MATHEMATICS EDUCATION THROUGH AN ANALYSIS OF A LATE OTTOMAN TEXTBOOK
International Conference on Mathematical Education (ICME) 2016, 24 - 31 Temmuz 2016
Açık Uçlu Matematik Sınavlarının Değerlendirilmesinde Grup Uyumu Değerlendirme Modelinin Sınavların Güvenirliğine Etkisi
2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015
Prof. Dr. Fuat Sezgin’in Eserlerinden Matematik Eğitimi Örnekleri
2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015
The development of a progressive incorporation perspective The case of Denise
9th CONGRESS OF EUROPEAN RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION., PRAG, 4 - 08 Şubat 2015
Examining Assesment Approaches in Graduate and Undergraduate Programs Case of a Mathematics Professor
ERPA International Sscience and Mathematics Education Congress, 6 - 08 Haziran 2014
Examining Assesment Approaches in Graduate and Undergraduate Programs Case of a Mathematics Professor
ERPA International Sscience and Mathematics Education Congress, 6 - 08 Haziran 2014
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİNEER CEBİR DERSİNDEKİ İSPATLAMA BAŞARILARININ VE İSPAT ŞEMALARININ İNCELENMESİ
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 Haziran 2013
The Turkish adaptation of teaching mathematics efficiency belief scale: The validity and reliability study
5th World Conference on Educational Sciences, Roma, İtalya, 06 Şubat 2013
Anlamayı anlamak Matematik eğitimi lisansüstü öğrencilerinin lineer cebir kavramlarını anlamalarının incelenmesi
VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2013, cilt.6, ss.55-60
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİNEER DENKLEM SİSTEMLERİ PERFORMANSININ TEMSİL DÖNÜŞÜM BAŞARISI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
21. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 03 Ekim 2012
Student teachers' perspectives on mathematics assessment in the process of a curriculum reform
British Society for Research into Learning Mathematics 2008, University of Manchester, Birleşik Krallık, 08 Mart 2008
An Effective Use of a CAS in an Advanced Calculus Course
5th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, 16 - 18 Aralık 2006
Meslek Becerilerini Geliştirmek İçin Öğretmen Eğitiminde Kolektif Araştırma Yaklaşımı.
Orta Öğretimde Yeniden Yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2004, ss.271-279
Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar
Uluslar arası Katılımlı 2000’li yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Uygulama Okullarındaki Matematik ve Fen Derslerinin İşlenişinin Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirilmesi.
Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Aydın, E., Çorlu, M.A. , Şengül, S., Gürel, Z. ( Mayıs, 2002). Fizik ve Matematik Öğretmenlerinin Eğitiminde Sınıf Yönetimi Etkinliklerinden Kazanımlar (OdeI).
Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Gürel, Z., Şengül, S.Çorlu, M.A., Güven, İ., Aydın, E. (Mayıs, 2002). Okul Deneyimi –IDersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği Ve Kazandırılan Davranışlar.
Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Alan Öğretmeni Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım (OdeI)
Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematik Eğitiminde İnanışlar
Matematiğin Duyuşsal Özellikleri, Erhan ERTEKİN & Bülent DİLMAÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.1-22, 2021
Matematikte Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Etkinlik Kavramı
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOGAN, Fatma ASLAN-TUTAK, Editör, PEGEM, Ankara, ss.511-540, 2020
Matematik Eğitimi ve Kodlama
MERHABA STEM:: Yenilikçi bir Öğretim Yaklaşımı, Kamil Arif Kırkıç Emin Aydın, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.10-113, 2019
Yenilikçi Bir Öğretim Yakaşımı Olarak STEM Eğitimi
Merhaba STEM: Yenilikçi bir Öğretim Yaklaşımı, Kamil Arif Kırkıç Emin Aydın, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.1-3, 2018
Lineer cebirin anahtar kavramı: Vektör
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, I.O.Zembat, M.F.Özmantar, E.Bingölbali, H.Şandır, A.Delice, Editör, PEGEM, ss.573-584, 2013