Yayınlar & Eserler

Makaleler 46
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (25)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 52

1. Türkiye’de Matematik Eğitiminde Disiplinler Arası Yaklaşım Üzerine Yapılan Çalışmaların Tematik Analizi

7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2. Gerçek Sınıf Deneyimlerinin Nitelikli Matematik Öğretimi Açısından İncelenmesi: Öğretimsel Kararların Analizi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.641-642, (Özet Bildiri)

4. Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Metodolojisi Üzerine

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.645-646, (Özet Bildiri)

5. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlık Öz-Yeterlik Algıları ile Matematiksel Düşünmeleri Arasındaki İlişki

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.547-548, (Özet Bildiri)

6. Karadağ Sırbistan, Bosna Hersek, Hırvatistan veTürkiye'nin VIII-IX Sınıf Matematik Öğretim Müfredatlarının Karşılaştırılması;

ULUSLARARASI KATILIMLI EĞİTİMDE MÜKEMMELİYET ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, JOURNAL OF SUSTAINABLE EDUCATIONAL STUDIES KONGRE ÖZEL SAYISI, 2022, Türkiye, 12 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

7. Ortaklaşa Argümantasyon Sürecinde Öğretmen Katılımının İncelenmesi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU 28-29 Mayıs 2021, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.105, (Özet Bildiri)

8. AN INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ SELF REGULATORY LEARNING SKILLS

SOCIOINT 2020- 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATION OF SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2020, cilt.7, ss.236-241, (Tam Metin Bildiri)

9. AN INNOVATIVE MODEL FOR THE ADMISSION OF TALENTED HIGH SCHOOL STUDENTS TO THE UNIVERSITY: A CASE STUDY

SOCIOINT 2020- 7th International Conference on Education and Education of Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2020, cilt.1, ss.242-252, (Tam Metin Bildiri)

10. TYT2018 MATEMATİK TESTİ SORU ANALİZİ VE BİR BLOOM TAKSONOMİ İNCELEMESİ

UEYAK 2019 - 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM ALT BOYUTLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

UEYAK 2019 - 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. Matematik Terminolojisinin Gelişimi Üzerine Bir Vaka Analizi: 1938 Yılına Ait Aritmetik ve Cebir I Lise Ders Kitabı Örneği

4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. MATEMATİK SINIFLARINDA BİR DEĞER KAZANDIRMA UYGULAMASI PAYLAŞMAK

VIIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

14. Bir Matematik Öğretmeninin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri: Bir Tekil Vaka Çalışması

International Conference on Science,Mathematics, Entrepreneurship andTechnology EducationFen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

15. A Teaching Experiment On Vocational High School Students’ Statistical Problem Solving Performances.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FGMTEK 2019), 2 - 05 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

16. Examining the opinions of mathematics teacher candidates on the effectiveness of coding activities in the teaching-learning process

British Society for Research into Learning Mathematics (BSRLM), Londrina, Brezilya, 9 - 10 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Karma Yöntem Araştırmaları: Yanlış Bildiklerimiz ve Yanlış Yaptıklarımız (Mixed Method Research: The Things We Know and Do Wrong).

5th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. 9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN WEB-DESTEKLİ ORTAMLARDAKİ İSTATİSTİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi-(UEYAK-2018), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. STEM-TABANLI SINIFLARIN ÖĞRETİCİLİĞİNE İLİŞKİN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI TUTUMLARININ İNCELENMESİ

Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi-(UEYAK-2018), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

21. GAINS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS IN A SIMPLE PENDULUM EXPERIMENT

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

22. PALESTINIAN PRE-SERVICE TEACHERS’ SELF-EFFICACY AND CONCEPTUAL LEVELS IN STATISTICS

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

23. AN INVESTIGATION OF THE INNOVATION PERCEPTIONS OF ENGINNEERING STUDENTS IN A HISTORY OF SCIENCE AND TECHOLOGY WORKSHOP

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.289-292, (Tam Metin Bildiri)

24. AN INVESTIGATION OF THE FACTORS AFFECTING INNOVATION PERCEPTIONS OF MATHEMATICS SCIENCE AND SOCIAL SCIENCES TEACHER CANDIDATES

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.293-296, (Tam Metin Bildiri)

26. Fostering Self Questioning to Improve Mathematical Word Problem Solving

European Educational Research Association, Budapest, Macaristan, 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

27. Açık Uçlu Matematik Sınavlarının Değerlendirilmesinde Grup Uyumu Değerlendirme Modelinin Sınavların Güvenirliğine Etkisi

2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

28. Üstbiliş Odaklı Problem Çözme Destek Programı Geliştirme Çalışması: Sonuç, Problem ve Kısıtlamalar

2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

29. Prof. Dr. Fuat Sezgin’in Eserlerinden Matematik Eğitimi Örnekleri

2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye, 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

30. The development of a progressive incorporation perspective The case of Denise

9th CONGRESS OF EUROPEAN RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION., PRAG, 4 - 08 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

31. TURKISH TEACHER CANDIDATES VIEWS ON THE INTEGRATION OF STEM FIELDS

The International Society of Educational Research (ISER) Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

32. Examining Assesment Approaches in Graduate and Undergraduate Programs Case of a Mathematics Professor

ERPA International Sscience and Mathematics Education Congress, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

33. Examining Assesment Approaches in Graduate and Undergraduate Programs Case of a Mathematics Professor

ERPA International Sscience and Mathematics Education Congress, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

34. University students' solution processes in systems of linear equation

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.563-568, (Tam Metin Bildiri) identifier

35. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİNEER CEBİR DERSİNDEKİ İSPATLAMA BAŞARILARININ VE İSPAT ŞEMALARININ İNCELENMESİ

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

36. The Turkish adaptation of teaching mathematics efficiency belief scale: The validity and reliability study

5th World Conference on Educational Sciences, Roma, İtalya, 06 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

37. Anlamayı anlamak Matematik eğitimi lisansüstü öğrencilerinin lineer cebir kavramlarını anlamalarının incelenmesi

VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2013, cilt.6, ss.55-60, (Tam Metin Bildiri)

39. INVESTIGATING REPRESENTATIONAL FLUENCY IN MODELING PROCESS: THE EXPERIENCE OF PRE-SERVICE TEACHERS WITH A CASSETTE PROBLEM

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.3, ss.305-306, (Tam Metin Bildiri) identifier

40. Preservice primary teachers' three dimensional thinking skills

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2666-2672, (Tam Metin Bildiri) identifier

41. Student teachers' perspectives on mathematics assessment in the process of a curriculum reform

British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, Birleşik Krallık, 08 Mart 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)

42. Student teachers' perspectives on mathematics assessment in the process of a curriculum reform

British Society for Research into Learning Mathematics 2008, University of Manchester, Birleşik Krallık, 08 Mart 2008, (Özet Bildiri)

43. Experiences of mathematics student teachers in a series of science experiments

6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2007, ss.58-59, (Tam Metin Bildiri) identifier

44. Identifying predictors of programming achievement

6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2007, ss.195-197, (Tam Metin Bildiri) identifier

45. An Effective Use of a CAS in an Advanced Calculus Course

5th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, 16 - 18 Aralık 2006, (Tam Metin Bildiri)

46. The Meaning Constructed Beyond Symbols

3rd International Conference on the Teaching of Mathematics, 30 Haziran - 05 Temmuz 2006, (Tam Metin Bildiri)

47. Meslek Becerilerini Geliştirmek İçin Öğretmen Eğitiminde Kolektif Araştırma Yaklaşımı.

Orta Öğretimde Yeniden Yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2004, ss.271-279, (Tam Metin Bildiri)

48. Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar

Uluslar arası Katılımlı 2000’li yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

50. Uygulama Okullarındaki Matematik ve Fen Derslerinin İşlenişinin Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirilmesi.

Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

52. Alan Öğretmeni Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım (Ode­I)

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar 14

1. Matematik Kaygısıyla Mücadelede Problem Çözme Becerisinin Rolü

Matematik Kaygısı, Erhan Ertekin, Bülent Dilmaç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.181-200, 2022

2. Matematik Eğitiminde İnanışlar

Matematiğin Duyuşsal Özellikleri, Erhan ERTEKİN & Bülent DİLMAÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.1-22, 2021

3. Matematikte Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Etkinlik Kavramı

Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Yüksel DEDE, Muhammed Fatih DOGAN, Fatma ASLAN-TUTAK, Editör, PEGEM, Ankara, ss.511-540, 2020

4. Matematik Eğitimi ve Kodlama

MERHABA STEM:: Yenilikçi bir Öğretim Yaklaşımı, Kamil Arif Kırkıç Emin Aydın, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.10-113, 2019

6. Yenilikçi Bir Öğretim Yakaşımı Olarak STEM Eğitimi

Merhaba STEM: Yenilikçi bir Öğretim Yaklaşımı, Kamil Arif Kırkıç Emin Aydın, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.1-3, 2018

7. STEM VE MATEMATİK EĞİTİMİ

MERHABA STEM, KAMİL ARİF KIRKIÇ VE EMİN AYDIN, Editör, EĞİTİM YAYINLARI, ss.3-17, 2018

9. Karma Yöntem Araştırmasında Paradigma ile İlgili Hususlar

Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri, Yüksel Dede, Selçuk Beşir Demir, Editör, ANI, Ankara, ss.99-128, 2015

10. Karma Yöntem Araştırmasında Paradigma ile İlgili Hususlar

Karma Yöntem Araştırmalarının Temelleri, Yüksel Dede, Selçuk Beşir Demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-126, 2015

11. Lineer cebirin anahtar kavramı: Vektör

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, I.O.Zembat, M.F.Özmantar, E.Bingölbali, H.Şandır, A.Delice, Editör, PEGEM, ss.573-584, 2013

12. Ölçme-Değerlendirmeye Kavram Yanılgıları Perspektifinden bir Bakış

Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, M. F. Özmantar, E. Bingölbali ve H. Akkoç, Editör, PEGEM, ss.393-435, 2008

13. Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygısını Azaltmaya Yönelik Eğitim Programı

Örnek Grup Rehberlik Programları, A Kulaksızoğlu, Editör, NOBEL, ss.1-14, 2004

14. Matematik Kaygısı

Eğitime İlişkin Çeşitlemeler, M GÜRSEL, Editör, Eğitim Kitabevi Yayınları, ss.231-240, 2004
Metrikler

Yayın

119

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

33

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

84

Proje

2

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları