Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Effect of Brand and Market Performance on Competitiveness in Mergers and Acquisitions

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.44-58, (Tam Metin Bildiri) identifier

3. Marka Performansının Rekabet Gücüne Etkisi: Ulusal ve Uluslararası Birleşme ve Satın Almalar Açısından Bir Değerlendirme

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2019, ss.233-258, (Tam Metin Bildiri)

6. The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation

17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607, (Tam Metin Bildiri)

7. WHO IS MORE CONCERNED WITH MARKETING ETHICS? A STUDY OF MARKETING AND NON-MARKETING STUDENTS

Marketing Educators’ Association Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Nisan 2014, ss.34-42, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. ARÇELİK VE BEKO MARKALARI FARKLI MI? MARKA KİŞİLİKLERİ AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri)

9. Arçelik ve Beko Markaları Farklı Mı? Marka Kişilikleri Açısından Bir Değerlendirme

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany

Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

2. Opinion Leaders of Digital Era and Their Effects on Consumer Behavior

CURRENT MARKETING AND PRODUCTION STUDIES, Selçuk Çolak, Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.67-93, 2020

3. Kişisel Satış ve Satış Geliştirme

Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. A. Ercan GEGEZ, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.476-507, 2018 Creative Commons License

4. Kişisel Marka

Masamızda Marka Sohbetleri 2, F. MÜGE ARSLAN, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.289-311, 2018

5. Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne

21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F.Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.149-163, 2013

6. Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri

Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.114-146, 2009

7. Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri

Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009
Metrikler

Yayın

32

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

39

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

31

Proje

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları