Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Effect of Brand and Market Performance on Competitiveness in Mergers and Acquisitions

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.44-58 identifier

The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation

17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607

WHO IS MORE CONCERNED WITH MARKETING ETHICS? A STUDY OF MARKETING AND NON-MARKETING STUDENTS

Marketing Educators’ Association Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Nisan 2014, ss.34-42 Creative Commons License

Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany

Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129
Kitaplar

Opinion Leaders of Digital Era and Their Effects on Consumer Behavior

CURRENT MARKETING AND PRODUCTION STUDIES, Selçuk Çolak, Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.67-93, 2020

Kişisel Satış ve Satış Geliştirme

Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. A. Ercan GEGEZ, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.476-507, 2018 Creative Commons License

Kişisel Marka

Masamızda Marka Sohbetleri 2, F. MÜGE ARSLAN, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.289-311, 2018

Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne

21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F.Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.149-163, 2013

Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri

Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.114-146, 2009

Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri

Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009
Metrikler

Yayın

32

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

24

Proje

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları