Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
WHO IS ENGAGED IN E-WOM? ROLE OF E-LOYALTY,DEMOGRAPHICS, VISIT FREQUENCY AND PRODUCT CATEGORY
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.24, ss.207-233, 2019 (Hakemli Dergi)
YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi-The Journal of Academic Social Science
, cilt.7, sa.90, ss.229-252, 2019 (Hakemli Dergi)
THE IMPACT OF MOBILE APPLICATIONS ON PURCHASINGBEHAVIOR A QUALITATIVE RESEARCH ON THE GENERATION Y
THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE-ASOS JOURNAL
, cilt.6, sa.82, ss.363-378, 2018 (Hakemli Dergi)
Web Advertising Value and Students Attitude Towards Web Advertising
European Journal of Business and Management
, cilt.8, ss.86-97, 2016 (Hakemli Dergi)
An Assessment of the Relationship Between Organizational Culture and Reputation The Example of Hospital Management
The Journal of American Academy of Business, Cambridge
, cilt.21, sa.2, ss.229-238, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Faaliyet Halindeki Alışveriş Merkezlerinin İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science-Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.4, sa.26, ss.302-326, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
MARKA PERFORMANSININ REKABET GÜCÜNE ETKİSİ: ULUSAL ve ULUSLARARASI BİRLEŞME ve SATIN ALMALAR AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.233-258
Marka Performansının Rekabet Gücüne Etkisi: Ulusal ve Uluslararası Birleşme ve Satın Almalar Açısından Bir Değerlendirme
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2019, ss.233-258
The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation
17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607
ARÇELİK VE BEKO MARKALARI FARKLI MI? MARKA KİŞİLİKLERİ AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.239-255
Bireysel Kültürün Pazarlama Etiği Algısı Üzerine Etkisi: Pazarlama Eğitimi Alan ve Diğer İşletme Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.493-507
Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany
Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129
Kitap & Kitap Bölümleri
Opinion Leaders of Digital Era and Their Effects on Consumer Behavior
CURRENT MARKETING AND PRODUCTION STUDIES, Selçuk Çolak, Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.67-93, 2020
Kişisel Marka
Masamızda Marka Sohbetleri 2, F. MÜGE ARSLAN, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.289-311, 2018
Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne
21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F.Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.149-163, 2013
Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri
Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.114-146, 2009
Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri
Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009