Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

WHO IS ENGAGED IN E-WOM? ROLE OF E-LOYALTY,DEMOGRAPHICS, VISIT FREQUENCY AND PRODUCT CATEGORY

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, cilt.12, sa.24, ss.207-233, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ÜLKE MENŞEİ ETKİSİNİN YABANCIMARKALI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ

Beykoz Akademi Dergisi, cilt.7, sa.1, ss.89-122, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Innovative Consumers of The Digital Age: Opinion Seeking on Instagram

Business Management Studies: An International Journal, cilt.7, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ

Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi-The Journal of Academic Social Science, cilt.7, sa.90, ss.229-252, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

THE IMPACT OF MOBILE APPLICATIONS ON PURCHASINGBEHAVIOR A QUALITATIVE RESEARCH ON THE GENERATION Y

THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE-ASOS JOURNAL, cilt.6, sa.82, ss.363-378, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Web Advertising Value and Students Attitude Towards Web Advertising

European Journal of Business and Management, cilt.8, ss.86-97, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

TÜRKİYE DE FAALİYET HALİNDEKİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN İNCELENMESİ

AKADEMİK SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, cilt.4, sa.26, ss.302-326, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri) Creative Commons License

An Assessment of the Relationship Between Organizational Culture and Reputation The Example of Hospital Management

The Journal of American Academy of Business, Cambridge, cilt.21, sa.2, ss.229-238, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Türkiye de Faaliyet Halindeki Alışveriş Merkezlerinin İncelenmesi

The Journal of Academic Social Science-Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.4, sa.26, ss.302-326, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

An Assessment of the Relationship Between Organizational Culture and Organizational Reputation The Example of Hospital Management

The Journal of American Academy of Business, Cambridge, cilt.21, ss.229-239, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Effect of Brand and Market Performance on Competitiveness in Mergers and Acquisitions

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.44-58

The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation

17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607

WHO IS MORE CONCERNED WITH MARKETING ETHICS? A STUDY OF MARKETING AND NON-MARKETING STUDENTS

Marketing Educators’ Association Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Nisan 2014, ss.34-42 Creative Commons License

ARÇELİK VE BEKO MARKALARI FARKLI MI? MARKA KİŞİLİKLERİ AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.239-255

Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany

Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129

Kitap & Kitap Bölümleri

Opinion Leaders of Digital Era and Their Effects on Consumer Behavior

CURRENT MARKETING AND PRODUCTION STUDIES, Selçuk Çolak, Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.67-93, 2020

Kişisel Satış ve Satış Geliştirme

Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. A. Ercan GEGEZ, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.476-507, 2018 Creative Commons License

Kişisel Marka

Masamızda Marka Sohbetleri 2, F. MÜGE ARSLAN, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.289-311, 2018

Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne

21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F.Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.149-163, 2013

Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri

Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.114-146, 2009

Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri

Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009