Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (7)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (2)
2. Effectiveness of Explicit Teaching Using Augmented Reality in Teaching Sensory Organs to Students with Autism Spectrum Disorder
Effectiveness of Explicit Teaching Using Augmented Reality in Teaching Sensory Organs to Students with Autism Spectrum Disorder
, cilt.7, sa.1, ss.9-17, 2023 (Hakemli Dergi)
5. The effectiveness of graduated guidance on teaching leisure skills to children with autism spectrum disorder
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.15, sa.1, ss.396-406, 2022 (Hakemli Dergi)
14. The Effectiveness of the Responsive Teaching Parent-mediated Developmental Intervention Programme in Turkey: A pilot study
INTERNATIONAL JOURNAL OF DISABILITY DEVELOPMENT AND EDUCATION
, cilt.58, sa.4, ss.359-372, 2011 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
2. The Effectiveness of Robot-Assisted Intervention on Teaching Emotional Facial Expressions to Children with Autism Spectrum Disorder (Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Duygusal Yüz İfadelerinin Öğretiminde Robot Aracılığıyla Sunulan Öğretim Uygulamasının Etkililiği)
14. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 20 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
13. Otizmli Çocuklar için İlişki Temelli Yaklaşımlar
Otizmi Anlamak Paneli, İzmir, Türkiye, 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
16. Comparison of the Diagnostic Assessment Practices of Young Children with Autism in Turkey and USA
Conference on Research Innovations in Early Intervention (CRIEI), SAN DIEGO, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
19. Etkileşime Dayalı Erken Eğitim Programının Türkiye Uyarlaması
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
20. Responsive Teaching Early Intervention Program and Its Implementation in Turkey
International Conference on Primary Education 2009, HONG KONG, Hong Kong, 25 - 27 Kasım 2009
21. Comparision of Receptive Language Skills of Children with Mild Mental Retardation who are in Inclusive and Special Education Classrooms
Arizona Educational Research Organization (AERO) 22nd Annual Conference, PHOENIX, AZ, Amerika Birleşik Devletleri, 06 Kasım 2009
22. Etkileşime Dayalı Erken Eğitim Programının EDEP Etkililiği
Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
23. Responsive Teaching Early Intervention Program Supporting Young Children with Developmental Delays and Their Parents
European Network for Social and Emotional Competence (ENSEC) Conference, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
24. Kuruma ve Eve Dayalı Yürütülen PECS Uygulama Örneği
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
25. Zihinsel Yetersizlik ve Otistik Spektrum Bozukluğu Alanlarında Tez Bibliyografyası 1974 ten Günümüze
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
26. Kaynaştırma ve Alt Özel Sınıfa Devam Eden Eğitilebilir Zihinsel Engelli Çocukların Kelime Dağarcık Düzeyleri Bakımından Karşılaştırılmasının İncelenmesi Adana Örneği
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi: Özel Eğtiimden Yansımalar, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
3. Özel Eğitim ve Kaynaştırma Öğrencilerinde Problem Davranışların Değiştirilmesi
Özel eğitim ve kaynaştırma, Beyhan Nazlı Koçbekir Eid,Yahya Çıkılı,Serdal Deniz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.333-363, 2020
7. Oyun Nedir?, Neden Önemlidir, Yararları Nelerdir?
Özel Eğitimde Oyun ve Müzik, Aydan AYDIN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2017