Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2016 - 2021 Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2016 - 2021 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2005 - 2016 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2024 - Devam Ediyor Dekan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi
-
2023 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2014 - 2015 Yedek Subay
Maltepe Askeri Lisesi
Verdiği Dersler
-
Lisans Biyoloji Eğitiminde Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Anne-Çocuk Beslenmesi
-
Lisans Biyoloji Eğitiminde Okul Deneyimi
-
Yüksek Lisans Eğitim Araştırmalarına Giriş
-
Yüksek Lisans Akademik Yazım
-
Yüksek Lisans Fen Öğretim Stratejileri
-
Yüksek Lisans Fen Projeleri Geliştirme
-
Lisans Biyoloji Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 1
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Biyoloji Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans Genel Biyoloji 1
-
Lisans Genel Biyoloji ve Laboratuvarı 1
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Doktora Fen Eğitimende Araştırma Alanları
-
Lisans Biyoloji Öğretim Yöntemleri 1
-
Doktora Fen Eğitimi Araştırma Analizi
-
Lisans Biyoistatistik
-
Yüksek Lisans Öğrenme Teorileri
-
Lisans Genetik I
-
Lisans Biyoloji Öğretim Programı
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi
-
Lisans Biyoloji Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları II
-
Doktora Akademik Yazım
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Lisans Biyoloji Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları I
-
Lisans Biyolojiye Giriş II
-
Lisans Biyolojide Seçme Konular II
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans Biyolojiye Giriş I
Yönetilen Tezler
-
1920'lerden Günümüze Türk Fen Bilgisi Kitaplarında Eğitim Reformlarının Yansımaları: Sorgulamaya Dayalı Bir İçerik Analizi
Doğan Ö. K. (Danışman)
N.KASIMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN SOSYOBİLİMSEL MUHAKEME YETENEKLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Han Tosunoğlu Ç. (Eş Danışman), Doğan Ö. K.
-
Lise Öğrencilerinin Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Biyoloji Dersine Yönelik Tutumlarına ve Biyoloji Dersi Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Doğan Ö. K. (Danışman)
-
"Kalıtım ve biyoçeşitlilik" konusunun 10. sınıf öğrencilerine öğretilmesinde argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının etkisinin incelenmesi
DOĞAN Ö. K. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin öz-yeterlikleri ile üst-bilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi = The examination of the correlation between high school students self-efficacy and their metacognitive awareness
DOĞAN Ö. K. (Danışman)
-
ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMININ GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARI DERSİNDE KULLANILMASI
Doğan Ö. K. (Danışman)
-
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GENETİK KONUSUNDA PROBLEM ÇÖZMELERİ VE DÜNYA GÖRÜŞLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Doğan Ö. K. (Danışman)
-
9. sınıf, fizik, kimya ve biyoloji ders kitaplarında yer alan etkinliklerin bilimsel sorgulama açısından incelenmesi
DOĞAN Ö. K. (Danışman)
-
"KALITIM VE BİYOÇEŞİTLİLİK" KONUSUNUN 10 SINIF ÖĞRENCİLERİNE ÖĞRETİLMESİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
DOĞAN Ö. K. (Danışman)
H.KİBAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
9. sınıf öğrencilerinin bilimsel sorgulama süreci görüşlerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi = An investigation of 9th grade students views about scientific inquiry in terms of different variables
DOĞAN Ö. K. (Danışman)
-
Kamu ve özel eğitim kurumlarında çalışan ortaöğretim fen bilimleri öğretmenlerinin iş doyumları ve öz yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
DOĞAN Ö. K. (Danışman)
-
Argümana dayalı sorulama öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve enerji ünitesindeki akademik başarılarına ve argümantasyon seviyelerine etkisi
DOĞAN Ö. K. (Danışman)
-
Argümana dayalı sorgulama öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve enerji ünitesindeki akademik başarılarına ve argümantasyon seviyelerine etkisi
DOĞAN Ö. K. (Danışman)
T.AKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2018 - 2018 Kapsayıcı Eğitim Yöneticilerin Eğitici Eğitimi Kursu
Akademik Birimler - Eğitim
-
2018 - 2018 Kapsayıcı Eğitim Öğretmen Eğitimi Modülü Geliştirilmesi Eğitici Eğitimi Kursu
Akademik Birimler - Kurs
-
2017 - 2017 Sınıfında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin Eğitici Eğitimi Kursu
Akademik Birimler - Kurs
-
2017 - 2017 Sınıfında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin Eğitici Eğitimi
Akademik Birimler - Kurs
-
2017 - 2017 Geçici Eğitim Merkezlerinde Görev Yapan/Yapacak Olan Suriyeli Öğretmenlerin Eğitici Eğitimi Kursu
Akademik Birimler - Kurs