Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (7)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

3. Understanding of Scientific Inquiry and Its’ Relation to Academic Achievement: A Large Scale Study

National Association of Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Nisan 2023, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Kapsayıcı Eğitim Konusunda Hizmet İçi Eğitim Almış Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüş ve Deneyimleri

IX. International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

5. Ninth Grade Students Views About Scientific Inquiry

UEYAK 2019, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. Scientific Inquiry in High School Science Textbooks

UEYAK 2019, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyobilimsel Muhakeme Yeteneklerinin Araştırılması

2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Investigation of Socio-scientific Reasoning Skills of High School Students

2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının genel biyoloji laboratuvarında uygulanması

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

14. 9. Sınıf Fizik, Kimya ve Biyoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bilimsel Sorgulama Açısından İncelenmesi

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.20, (Özet Bildiri)

15. International CollaborativeInvestigation of High School Students’ Understandingsof Scientific Inquiry – A Follow Up Study.

National Association for Research in Science Teaching, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Mart 2018, ss.65, (Özet Bildiri)

16. International CollaborativeInvestigation of High School Students’ Understandingsof Scientific Inquiry – A Follow Up Study

National Association for Research in Science Teaching, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 12 Mart 2018, (Özet Bildiri)

22. International Collaborative Investigation of Beginning Seventh Grade Students’ Understandings of Scientific Inquiry

National Association for Research in Science Teaching, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

23. History of Science in Turkish Biology Textbooks

International Journal of Arts and Sciences, 1 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

25. MESLEĞE YENİ BAŞLAYAN BİR FEN ÖĞRETMENİNİN BOYLAMSAL DURUM ÇALIŞMASI EĞİTİMSEL İNANÇLARI VE SINIF İÇİ UYGULAMALARININ UYUMU

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

26. BİYOLOJİ VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.53, (Özet Bildiri) Creative Commons License

27. ARGÜMANTASYON UYGULAMALARINDA ÖĞRENCİLERİN GRUP OLARAK ÇALIŞMASININ ARGÜMAN OLUŞTURMA BECERİSİ ÜZERİNE ETKİSİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.162, (Özet Bildiri)

31. Turkish postgraduate veterinary science students views about nature of science

3rd International Vetistanbul Group Congress 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

32. High School Students Views On Current Environmental Issues

International Conference for Social Sciences and Humanities, Freiburg, Almanya, 1 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

33. Towards Developing a Science Teacher Education Program for Environmental Literacy and Sustainability in Turkey

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. Understandings of Four Current Environmental Issues: Turkish Case-Study in Six Teacher Education Colleges.

The Conference of Asian Science Education (CASE), Kaohsiung, Tayvan, 20 - 23 Şubat 2008, (Özet Bildiri)

35. Scientific literacy and the curriculum the Turkish case

Conference of Asian Science Education [CASE2008], Kaohsiung, Tayvan, 20 - 22 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

36. Bilimin Doğasını Anlamak Evrim Eğitiminde bir Önkoşul

Biyoloji Eğitiminde Evrim Sempozyumu, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Danimarka'da Fen Eğitimi

Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Günkut Mesci, Eda Erdaş Kartal, Editör, NOBEL, Ankara, ss.181-196, 2022

2. Nitel veri analizi yaklaşımları

Eğitimde araştırma yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.643-656, 2021

3. Fen Öğretimininde Biyoloji Konu ve Kavramlarının Modelleme Yolu İle Öğretimi ve Örnekleri

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Prof. Dr. Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.297-318, 2021

4. Bilimin Doğası ve Öğretimi

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Behiye AKÇAY, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.400-420, 2019

5. DELINEATING THE ROLES OF SCIENTIFIC INQUIRY AND ARGUMENTATION IN CONCEPTUAL CHANGE PROCESS

Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology 2017, Mack Shelley,Mustafa Pehlivan, Editör, ISRES, Iowa, ss.113-121, 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. DELINEATING THE ROLES OF SCIENTIFIC INQUIRY AND ARGUMENTATION IN CONCEPTUAL CHANGE PROCESS

Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology 2017, Shelley, Mack ve Pehlivan, Mustafa, Editör, ISRES, Ames, ss.113-121, 2017

7. ASTROBİYOLOJİ

BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR, FİKRİYE POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.343-362, 2017

8. Öğrenci Merkezli Biyoloji Uygulamaları

Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken, 2016
Metrikler

Yayın

69

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

59

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

133

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

350

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

88

Proje

11

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları