Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Understanding of Scientific Inquiry and Its’ Relation to Academic Achievement: A Large Scale Study

National Association of Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Nisan 2023 Creative Commons License

Scientific Inquiry in High School Science Textbooks

UEYAK 2019, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019

Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyobilimsel Muhakeme Yeteneklerinin Araştırılması

2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019

Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının genel biyoloji laboratuvarında uygulanması

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1-2

International CollaborativeInvestigation of High School Students’ Understandingsof Scientific Inquiry – A Follow Up Study.

National Association for Research in Science Teaching, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Mart 2018, ss.65

International CollaborativeInvestigation of High School Students’ Understandingsof Scientific Inquiry – A Follow Up Study

National Association for Research in Science Teaching, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 12 Mart 2018

International Collaborative Investigation of Beginning Seventh Grade Students’ Understandings of Scientific Inquiry

National Association for Research in Science Teaching, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017

History of Science in Turkish Biology Textbooks

International Journal of Arts and Sciences, 1 - 05 Kasım 2016

BİYOLOJİ VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.53 Creative Commons License

ARGÜMANTASYON UYGULAMALARINDA ÖĞRENCİLERİN GRUP OLARAK ÇALIŞMASININ ARGÜMAN OLUŞTURMA BECERİSİ ÜZERİNE ETKİSİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.162

Turkish postgraduate veterinary science students views about nature of science

3rd International Vetistanbul Group Congress 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 17 - 20 Mayıs 2016

High School Students Views On Current Environmental Issues

International Conference for Social Sciences and Humanities, Freiburg, Almanya, 1 - 04 Aralık 2015

Towards Developing a Science Teacher Education Program for Environmental Literacy and Sustainability in Turkey

Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008 Sürdürülebilir Kalkınma

Scientific literacy and the curriculum the Turkish case

Conference of Asian Science Education [CASE2008], Kaohsiung, Tayvan, 20 - 22 Şubat 2008 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimin Doğasını Anlamak Evrim Eğitiminde bir Önkoşul

Biyoloji Eğitiminde Evrim Sempozyumu, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Danimarka'da Fen Eğitimi

Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Günkut Mesci, Eda Erdaş Kartal, Editör, NOBEL, Ankara, ss.181-196, 2022

Nitel veri analizi yaklaşımları

Eğitimde araştırma yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.643-656, 2021

Fen Öğretimininde Biyoloji Konu ve Kavramlarının Modelleme Yolu İle Öğretimi ve Örnekleri

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Prof. Dr. Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.297-318, 2021

Bilimin Doğası ve Öğretimi

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Behiye AKÇAY, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.400-420, 2019

DELINEATING THE ROLES OF SCIENTIFIC INQUIRY AND ARGUMENTATION IN CONCEPTUAL CHANGE PROCESS

Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology 2017, Mack Shelley,Mustafa Pehlivan, Editör, ISRES, Iowa, ss.113-121, 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

ASTROBİYOLOJİ

BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR, FİKRİYE POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.343-362, 2017

DELINEATING THE ROLES OF SCIENTIFIC INQUIRY AND ARGUMENTATION IN CONCEPTUAL CHANGE PROCESS

Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology 2017, Shelley, Mack ve Pehlivan, Mustafa, Editör, ISRES, Ames, ss.113-121, 2017

Öğrenci Merkezli Biyoloji Uygulamaları

Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken, 2016

Metrikler

Yayın

61

Atıf (WoS)

57

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

68

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

11

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları