Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (7)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
4. Dokuzuncu Sınıf Fen Ders Kitaplarinda Bilimsel Sorgulama
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.56, sa.56, ss.135-157, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Methodological? Or Dialectical?: Reflections of Scientific Inquiry in Biology Textbooks
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.19, sa.8, ss.1563-1585, 2021 (SSCI)
8. SOSYOBİLİMSEL MUHAKEME YETENEĞİ ÖLÇEĞİ: TÜRKÇEYE UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.20, sa.79, ss.1060-1078, 2021 (Hakemli Dergi)
15. OKUL-ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİME KARŞI TUTUMLARI
international journal of social and humanities Sciences Research
, cilt.5, ss.1527-1536, 2018 (Hakemli Dergi)
16. Lise öğrencilerinin güncel çevre sorunları hakkındaki algıları İzmir örneği
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.44, ss.15-31, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
37
5. Ninth Grade Students Views About Scientific Inquiry
UEYAK 2019, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
6. Scientific Inquiry in High School Science Textbooks
UEYAK 2019, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyobilimsel Muhakeme Yeteneklerinin Araştırılması
2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Investigation of Socio-scientific Reasoning Skills of High School Students
2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının genel biyoloji laboratuvarında uygulanması
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
12. Do activities represent the ”Inquiry-Based” approaches in Turkish Biology Textbooks?: Reflections of Educational Reform Movement in a Developing Country
IOSTE 2018, Malmö, İsveç, 13 - 17 Ağustos 2018, (Tam Metin Bildiri)
13. THE EFFECT OF ARGUMENT DRIVEN INQUIRY MODEL ON ACADEMIC PERFORMANCES AND ARGUMENTATIVE ATTITUDES OF 7TH GRADE STUDENTS IN TURKEY
IOSTE 2018, Malmö, İsveç, 13 - 17 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
14. 9. Sınıf Fizik, Kimya ve Biyoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bilimsel Sorgulama Açısından İncelenmesi
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.20, (Özet Bildiri)
15. International CollaborativeInvestigation of High School Students’ Understandingsof Scientific Inquiry – A Follow Up Study.
National Association for Research in Science Teaching, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Mart 2018, ss.65, (Özet Bildiri)
16. International CollaborativeInvestigation of High School Students’ Understandingsof Scientific Inquiry – A Follow Up Study
National Association for Research in Science Teaching, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 12 Mart 2018, (Özet Bildiri)
17. Academicians’ Views About Nature Of Science İn Veterinary Medicine Faculties
Veterinary Medicine in Service of People, 6 - 07 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
18. Understandings of Scientific Inquiry: An International Collaborative Investigation of Seventh Grade Students
ESERA 2017, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
19. The Effects of Replicating Historical Experiments And Models On Students’ Attitudes Towards Science And Their Understandings Of Nature Of Science
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
20. Academıcıans’ Vıews About Nature Of Scıence In Veterınary Medıcıne Facultıes
4. International VETIstanbul Group Congress, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Tarihi Deney ve Modellerin Tekrarlanması Yaklaşımının Öğrencilerin Bilime Karşı Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisi
II. Uluslararasu Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi, 3 - 07 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
22. International Collaborative Investigation of Beginning Seventh Grade Students’ Understandings of Scientific Inquiry
National Association for Research in Science Teaching, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
23. History of Science in Turkish Biology Textbooks
International Journal of Arts and Sciences, 1 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
24. Mesleğe Yeni Başlayan bir Fen Öğretmeninin Boylamsal Durum Çalışması Eğitimsel İnançları ve Sınıf İçi Uygulamalarının Uyumu
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
25. MESLEĞE YENİ BAŞLAYAN BİR FEN ÖĞRETMENİNİN BOYLAMSAL DURUM ÇALIŞMASI EĞİTİMSEL İNANÇLARI VE SINIF İÇİ UYGULAMALARININ UYUMU
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
27. ARGÜMANTASYON UYGULAMALARINDA ÖĞRENCİLERİN GRUP OLARAK ÇALIŞMASININ ARGÜMAN OLUŞTURMA BECERİSİ ÜZERİNE ETKİSİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.162, (Özet Bildiri)
28. ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI LABORATUVAR ETKİNLİĞİNİN 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MODERN GENETİK KONUSUNDAKİ KAVRAM ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.130, (Özet Bildiri)
29. TARİHİ DENEY VE MODELLERİN TEKRARLANMASI YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN BİLİME KARŞI TUTUMLARI VE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
30. Tarihi Deney ve Modellerin Tekrarlanması Yaklaşımının Öğrencilerin Bilime Karşı Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
31. Turkish postgraduate veterinary science students views about nature of science
3rd International Vetistanbul Group Congress 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 17 - 20 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
33. Towards Developing a Science Teacher Education Program for Environmental Literacy and Sustainability in Turkey
Annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Özet Bildiri)
34. Understandings of Four Current Environmental Issues: Turkish Case-Study in Six Teacher Education Colleges.
The Conference of Asian Science Education (CASE), Kaohsiung, Tayvan, 20 - 23 Şubat 2008, (Özet Bildiri)
35. Scientific literacy and the curriculum the Turkish case
Conference of Asian Science Education [CASE2008], Kaohsiung, Tayvan, 20 - 22 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)
36. Bilimin Doğasını Anlamak Evrim Eğitiminde bir Önkoşul
Biyoloji Eğitiminde Evrim Sempozyumu, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
37. Biyoloji Öğretmenlerinin Bilimin Doğası ve Fen dersleri Hakkındaki Fikirleri: Yapılandırmacı Yaklaşım Lise Biyoloji Derslerinde Uygulanabilir mi?
VII.Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Danimarka'da Fen Eğitimi
Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Günkut Mesci, Eda Erdaş Kartal, Editör, NOBEL, Ankara, ss.181-196, 2022
2. Nitel veri analizi yaklaşımları
Eğitimde araştırma yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.643-656, 2021
3. Fen Öğretimininde Biyoloji Konu ve Kavramlarının Modelleme Yolu İle Öğretimi ve Örnekleri
Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Prof. Dr. Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.297-318, 2021
4. Bilimin Doğası ve Öğretimi
Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Behiye AKÇAY, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.400-420, 2019
7. ASTROBİYOLOJİ
BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR, FİKRİYE POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.343-362, 2017
8. Öğrenci Merkezli Biyoloji Uygulamaları
Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken, 2016
Metrikler