-
2011 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2010 - 2011 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2005 - 2010 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2000 - 2005 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1994 - 2000 Öğretim Görevlisi
Celâl Bayar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2010 Y. Doç.Dr.
Marmara Üni
-
2001 - 2005 Öğr.Gör.Dr.
Marmara Üni
-
2000 - 2001 Öğr.Gör.
Marmara Üni
-
1994 - 2000 Öğr.Gör.
Celal Bayar Üni
-
MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAVRAM HARİTASI KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARI, TUTUMLARI VE HATIRLAMALARI ÜZERİNE ETKİSİ
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ VE MESLEKİ DOYUMLARININ İNCELENMESİ
AKINOĞLU O. (Danışman)
T.AKMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin ders çalışma alışkanlıklarına çizgi filmlerin etkisinin incelenmesi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
İşbirlikli sorgulamaya dayalı öğrenme ortamının yaratıcı düşünmeye, sorgulayıcı öğrenme becerilerine, Fen ve Teknoloji dersine yönelik tutuma etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Bütünleşik STEM Eğitiminin Lise Öğrencilerinin Düşünme Becerilerine Etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
A.ELBİSTANLI(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Öğertmen adaylarının düşünme becerilerine ve düşünme becerilerinin öğretimine ilişkin görüşleri
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının düşünme becerilerine ve düşünme becerilerinin öğretimine ilişkin görüşleri
AKINOĞLU O. (Danışman)
Y.KARSANTIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
AKTİF ÖĞRENME TEMELLİ ETKİNLİKLERİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE ETKİSİ
AKINOĞLU O. (Danışman)
G.TRABZON(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Talim ve Terbiye Kurulu'nun 1926-1968 yılları arasında tarih eğitimi ile ilgili aldığı kararların değerlendirilmesi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Fen eğitiminde harmanlanmış öğrenme ve sosyal medya destekli öğrenmenin öğrencilerin başarı, motivasyon, tutum ve kendi kendine öğrenme becerilerine etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin düşünme stilleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişki
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Fen eğitiminde problem çözme stratejisi olarak drama uygulamalarının başarı, tutum, kavramsal anlama ve hatırlamaya etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
H.ŞİRİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin eleştirel düşünme eğilimine, kavram öğrenmeye ve bilimsel yaratıcı düşünme becerisine etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Fen eğitimininde problem çözme stratejisi olarak drama uygulamalarının başarı, tutum, kavramsal anlama ve hatırlamaya etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinin çevreye yönelik bilinç ve algılamaları
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme senaryolarının çözümünde deney uygulamalarının öğrencilerin başarısına, tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi.
AKINOĞLU O. (Danışman)
N.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Fen Eğitiminde probleme dayalı öğrenme senaryolarının çözümünde deney uygulamalarının öğrencilerin başarısına, tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Fen eğitiminde yaratıcı düşünme öğretim tekniklerinin öğrencilerin akademik başarı,tutum ve motivasyonlarına etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Araştırmaya dayalı fen öğrenmenin öğrencilerin bilimsel süreç becerileri, başarıları, kavram öğrenmeleri ve tutumlarına etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Fen eğitiminde anlamlandırma ve örgütleme stratejileri kullanımının öğrencilerin akademik başarı, tutum ve kavram öğrenmelerine etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Fen eğitiminde proje tabanlı öğrenme uygulamalarının öğrencilerin bilimin doğasıyla ilgili görüşlerine, bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
Z.GÜLTEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim okullarında şiddet (öğrenci, öğretmen ve yöneticilerin yaklaşımları)
AKINOĞLU O. (Danışman)
Y.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim öğretmenlerinin öğrenen örgüt kültürüne ilişkin algıları (İstanbul ili)
AKINOĞLU O. (Danışman)
A.ALP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Ortaöğretim tarih derslerinde öğrencilerin kullandıkları öğrenme stratejileri
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Fen eğitiminde probleme dayalı aktif öğrenmenin öğrencilerin başarılarına ve kavram öğrenmelerine etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
İlköğretim vatandaşlık ve insan hakları eğitimi dersinde öyküleri kullanmanın duyuşsal özelliklerin kazandırılmasına etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Lise öğrencilerine tarih kavramlarının kazandırılma düzeyinin incelenmesi ve tarih felsefesi açısından değerlendirilmesi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Fen eğitiminde zihin haritalama tekniğiyle not tutmanın kavram öğrenmeye ve başarıya etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Tarih öğretiminde eleştirel ve yaratıcı düşüncenin geliştirilmesi
AKINOĞLU O. (Danışman)
-
Çoklu Zeka Kuramı`na göre hazırlanan öğretim etkiliklerinin erişiye, kavram öğrenmeye ve tutuma etkisi
AKINOĞLU O. (Danışman)