Akademik Unvanlar
-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2015 - 2022 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2002 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
1994 - 1996 Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
1993 - 1994 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
1989 - 1993 Uzman
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2023 - 2026 Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi
-
2016 - 2023 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2021 Staj Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi
-
2010 - 2012 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
1996 - 2002 Danışman
Davranış Bilimleri Enstitüsü
Verdiği Dersler
-
Lisans Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek
-
Lisans Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi
-
Lisans Özel Eğitimde Okuma-Yazma Öğretimi
-
Lisans Bireyselleştirilmiş Eğitim ve Geçiş Planlarının Hazırlanması
-
Yüksek Lisans Özel Eğitimde Niteliksel Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Özel Öğrenme Güçlükleri
-
Yüksek Lisans Zihin Engellilerde Okuma-Yazma Öğretimi
-
Lisans Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması
-
Yüksek Lisans Uygulamalı Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları
-
Doktora Nitel Araştırma Yöntemleri
-
Doktora Okuduğunu Anlama Stratejileri
Yönetilen Tezler
-
ALMANYA'DAKİ TÜRK AİLELERİNİN ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİNDEN YARARLANMASINA İLİŞKİN DENEYİM VE GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Akçin F. N. (Danışman)
D.ÇAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
ZİHİN YETERSİZLİĞİ OLAN GENÇLERİN BEDENLERİNDE, KONUŞMALARINDA, DAVRANIŞLARINDA, ORTAMLARDAKİ MAHREMİYET SINIRLARININ BELİRLENMESİ
Akçin F. N. (Danışman)
C.BOLAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Filizlenen Okuryazarlığa İlişkin Görüşleri
Akçin F. N. (Danışman)
S.GİRAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Serebral palsili çocukların yönetici işlev düzeylerinin değerlendirilmesi ve nöro-geribildirim uygulamalarının etkinliğinin incelenmesi
Akçin F. N. (Eş Danışman), Dursun E.
B.ÇAPA(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Özel eğitim gereksinimli çocukların öğretmenlerinin mesleki ve matematik öğretim özyeterlilik algılarının belirlenmesi
AKÇİN F. N. (Danışman), ŞENGÜL S.
G.GEREZ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
İşitme engelinin yanı sıra zihin engeli bulunan gençlerin tercih ettikleri iletişim biçimleri hakkındaki görüşlerinin betimlenmesi
AKÇİN F. N. (Danışman)
-
Eğitsel tanılama ve değerlendirme sürecinde görev alan rehberlik ve araştırma merkezi personelinin karşılaştığı sorunların belirlenmesi
AKÇİN F. N. (Danışman)
-
Çok Engelli Görmeyen Çocuklar İçin Söz Öncesi İletişim Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Akçin F. N. (Eş Danışman), Güven Y.
E.AYYILDIZ(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Otizmli çocukların kardeş ilişkisinde annenin rolü
AKÇİN F. N. (Danışman)
-
Otizmli çocuklara kaybolan nesnelerini sözel talep etme becerilerinin öğretiminde fırsat öğretiminin etkililiği
AKÇİN F. N. (Danışman)
M.MISIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Sınıf öğretmenlerinin risk taşıyan öğrenciler için gönderme öncesi sürece ilişkin görüşleri
AKÇİN F. N. (Eş Danışman), GÜVEN Y. (Eş Danışman)
-
Çok Engelli Çocukların Annelerinin, Çocuklarının Gelişimlerine İlişkin Görüşlerinin Betimlenmesi
Akçin F. N. (Danışman)
A.Bahçıvanoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Zihin engelli ve otistik çocuğa sahip ailelerin toplumsal hayata katılmada yaşadıkları güçlüklerin karşılaştırılması
AKÇİN F. N. (Danışman)
-
11-17 yaş orta düzeyde zihin engelli kız ergenlerin temel cinsel bilgi ve cinsel istismarı algılamalarının belirlenmesi
AKÇİN F. N. (Danışman)
-
Otistik bir çocuğun annesinin kaynaştırılmış oyun grupları modeline göre kurallı oyunlara yönelik rehberliğinin betimlenmesi
AKÇİN F. N. (Danışman)
M.ÇİLEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Özel eğitim öğretmenlerinin zihin engelli çocuklara okuma-yazma öğretiminde kullandıkları yöntemlerin belirlenmesi
AKÇİN F. N. (Danışman)
-
Otistik çocuğa sahip bir annenin çocuğunun sözcük dağarcığını geliştirmek için kullandığı stratejilerin betimlenmesi
AKÇİN F. N. (Danışman)
T.TAŞKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Beş yaşında otistik çocuğa sahip bir annenin mutfak etkinliği sırasında çocuğu ile etkileşimlerinde kullanıldığı stratejilerinin betimlenmesi (ek katılan vak'a çalışması)
AKÇİN F. N. (Danışman)
Z.GÖRGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006