Prof. Dr. EMİNE ÇOBANOĞLU


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Pazarlama Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Yönetim, Sosyal Bilimler İnterdisipliner


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

2

Tez Danışmanlığı

31

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1992 - 1998

1992 - 1998

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

1990 - 1992

1990 - 1992

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (İngilizce), Türkiye

1983 - 1987

1983 - 1987

Lisans

Boğaziçi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1998

1998

Doktora

Relationship Marketing: A Study on the Bank and Customer RelationshipPazarlama

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

1992

1992

Yüksek Lisans

A Study on Media Research and the Case of Newspaper Readership

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (İngilizce)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (İngilizce)

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (İngilizce)

Akademi Dışı Deneyim

1999 - 2002

1999 - 2002

1999-2002 Pazarlama Müdürü

Umur Basım ve Kırtasiye A.Ş. , 1999-2002 Pazarlama Müdürü

1987 - 1988

1987 - 1988

Araştırma Uzmanı

Piar Piyasa Araştırma, Araştırma Uzmanı

Yönetilen Tezler

2017

2017

Yüksek Lisans

Segmenting the theatre audience: A study in Istanbul

ÇOBANOĞLU E. (Danışman)

N.CAVDAR(Öğrenci) Creative Commons License

2013

2013

Yüksek Lisans

Handling consumer confusion in Turkish GSM sector through wom

ÇOBANOĞLU E. (Danışman)

H.TUTUŞ(Öğrenci) Creative Commons License

Makaleler

Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Public Transportation Literacy: A Case Study of İstanbul

İnaç H., ÇOBANOĞLU E.

İstanbul Ulaşım Kongresi ve Fuarı, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

2. SEGMENTATION OF FOOD SHOPPERS IN TURKEY: AN APPLICATION OF FOOD-RELATED LIFESTYLE INSTRUMENTS

Rexiti N., ÇOBANOĞLU E.

13th International Strategic Management Conference (ISMC), Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.34, ss.89-102, (Tam Metin Bildiri) identifier

2016

2016

3. A Proposed Value Chain Model toImprove Customer Experience InOperator Branded Smartphones

Kalem G., ÇOBANOĞLU E.

RD Management Conference 2016 “From Science to Society: Innovation and Value Creation” , Cambridge, UK, 03 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

8. Effects of the pre-show, at-show and post-show firm activities on trade show performance measurement

ÇOBANOĞLU E., Turaeva V.

10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.762-771, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2006

2006

10. Relationship component of supplier involvement in New Product Development (NPD) process

VAYVAY Ö., ÇOBANOĞLU E.

PICMET '06 - Technology Management for the Global Future, İstanbul, Türkiye, 8 - 13 Temmuz 2006, cilt.6, ss.2595-2597, (Tam Metin Bildiri) identifier

2005

2005

11. Exploring important usability attributes of cellular phones based on customer needs: A case with turkish users

VAYVAY Ö., ÇOBANOĞLU E., Erdinc O.

Annual Conference of the Ergonomics Society: Contemporary Ergonomics 2005, CE 2005, Hertfordshire, Birleşik Krallık, 5 - 07 Nisan 2005, ss.190-194, (Tam Metin Bildiri) identifier

Kitaplar

2019

2019

1. İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar

Sümersan Köktürk M., ÇOBANOĞLU E., Torun İ., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., DİRSEHAN T., Myftaraj E., et al.

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersen Köktürk ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.126-145, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

2. Fuarcılık Süreci

Çobanoğlu E.

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Köktürk,Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.54-77, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

3. Endüstriyel Pazarlar ve Satın Alma Davranışı

ÇOBANOĞLU E.

Pazarlama İlkeleri, Ercan Gegez, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.172-196, 2018

2017

2017

4. SEGMENTING CULTURAL INSTITUTIONS: EXAMPLE OF THEATERS

ÇOBANOĞLU E., Çavdar N.

Researches On Science And Art In 21st Century Turkey, Prof. Hasan ARAPGIRLIOGLUAssist. Prof. Atilla ATIKProf. Robert L. ELLIOTTAssoc. Prof. Edward TURGEON, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.1017-1030, 2017

2017

2017

5. SEGMENTING CULTURAL INSTITUTIONS: EXAMPLE OF THEATERS

ÇOBANOĞLU E., CAVDAR N.

RESEARCHES ON SCIENCE AND ART IN 21 ST CENTURY TURKEY, ARAPGIRLIOGLU, Hasan ATIK, Atilla ELLIOTT, Robert L. TURGEON, Edward, Editör, Gece Kitaplığı, ss.1017-1029, 2017

2015

2015

6. Çevirimiçi satış Yönetimi

ÇOBANOĞLU E.

Çevirimiçi Satış, Mehtap Köktürk, Emine Çobanoğlu, Taşkın Dirsehan, Editör, Nobal, İstanbul, ss.77-88, 2015

2015

2015

7. Çevrimiçi Satışa İlişkin Çıkarımlar

KÖKTÜRK M. S., ÇOBANOĞLU E., DİRSEHAN T.

Çevrimiçi Satış Bugünden Geleceğe Bir Potansiyel, , Editör, Nobel, Ankara, ss.207-211, 2015

2014

2014

9. Success in Philantrophic Corporate Social Responsibility

ERDOĞMUŞ Z. İ., ÇOBANOĞLU E., BURCU Ö.

Corporate Social Responsibility in the Global Business World, Aslı Yüksel Mermod, Samuel O. Idowu, Editör, Springer, ss.271-286, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

10. Değer, Tatmin ve Bağlılık: Genel Bilgiler ve Kavramsal lişkiler

ÇOBANOĞLU E., ERDOĞMUŞ Z. İ., YALÇIN A. M.

Benim Maasimi Kim Oduyor Musteri, Sehavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayinlari, ss.177-206, 2009


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 23

h-indeksi (WOS): 3