Prof. Dr. CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Pazarlama Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler İnterdisipliner


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Pazarlama


Yayınlardaki İsimler: Aysuna Ceyda, Ceyda Aysuna , Ceyda Aysuna Turkyilmaz

Metrikler

Yayın

54

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

71

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

53

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

843

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

27

Tez Danışmanlığı

52

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Ceyda Aysuna Türkyılmaz 1982’de İstanbul’da doğmuştur. Muhittin Üstündağ İlköğretim Okulu’nu bitirdikten sonra orta eğitim ve lise eğitimini İstanbul’da Beyoğlu Anadolu Lise’sinde tamamlamıştır. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İngilizce İşletme Bölümü’nü bitirdikten sonra yüksek lisans ve doktorasını Marmara Üniversitesi Üretim Yönetimi ve Pazarlama Programı’nda tamamlamıştır.

2006 yılında Marmara Üniversitesi’nde akademik kariyerine başlayan Ceyda Aysuna Türkyılmaz halen Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde Doçent olarak görev yapmakta pazarlama alanında hem Türkçe hem İngilizce lisans ve lisans üstü dersleri vermektedir. Ceyda Aysuna Türkyılmaz özellikle tüketici davranışları, marka yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, satış yönetimi ve dağıtım kanalları alanlarına ilgi duymakta ve bu alanlarda bilimsel çalışmalarını sürdürmektedir. Evli ve iki çocuk annesidir. 

Eğitim Bilgileri

2006 - 2011

2006 - 2011

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme / Üretim Yönetimi ve Pazarlama, Türkiye

2004 - 2006

2004 - 2006

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

2000 - 2004

2000 - 2004

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Doktora

Dağıtım Kanallarında Bağlılığı Etkileyen Faktörler ve Bağlılığın Uzun Dönemli İlişki Odaklılıktaki Rolü Sürdürülebilir Kalkınma

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2006

2006

Yüksek Lisans

Tüketici Etnosentrizmi Etkisini Ölçmede Cetscale Ölçeği ve Türkiye Uygulaması

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2015 - 2017

2015 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2012 - 2015

2012 - 2015

Öğretim Görevlisi Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2011 - 2012

2011 - 2012

Öğretim Görevlisi Dr.

Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2006 - 2011

2006 - 2011

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Fakülte Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2019 - 2019

2019 - 2019

Bölüm Başkan Yardımcısı

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Pazarlama Stratejileri ve Uygulamaları

Perakendecilikte Yeni Eğilimler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Communicating With Consumer

Pazarlama Araştırmalarında Veri Analizi

Hizmet Operasyonları Yönetimi

Marketing Communication

Principles of Marketing

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Perakende Yönetimi

Seminer

Pazarlamada Yeni Trendler

Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi

Marketing Management

Stratejik Pazarlama Yönetimi

International Marketing

Araştırma Metodolojisi

Multinational Marketing Management

Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları

Lisans

Lisans

Pazarlama Araştırması

Satış Yönetimi

Marketing Communications

Marketing For International Markets

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama Yönetimi

Yönetilen Tezler

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

İ.NUR(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Doktora

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

D.MÜEZZİNOĞLU(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

O.ÇATALKAYA(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

C.YAKAR(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

Ş.DİLAN(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

S.ÖZEMRE(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

İ.ERTEN(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

E.TİPİGİL(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

T.ATAK(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

G.ÜSTÜNER(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

A.YILDIZ(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

Ö.ÖZDENER(Öğrenci)

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Konu belirlenme aşamasındadır

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

E.SAYIM(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans

Dijital pazarlamanın marka ederini geliştirmedeki rolü

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

K.YELİZ(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans

Eğitim Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Unsurlar

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

S.KOTMAN(Öğrenci)

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

H.METİN(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

Müşteri Hizmet Kalitesi Beklentisi Üzerine Bir Çalışma

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

M.KÖSTEKÇİ(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

THE EFFECTS OF PRODUCT PACKAGING ON CONSUMERS’ PURCHASE INTENTION: A RESEARCH IN COSMETICS SECTOR

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

P.KARTAL(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

ERP PROGRAMLARINDAN SAP YAZILIMININ TÜRKİYE VE DÜNYADAKİ PAZAR PAYI ARAŞTIRMASILATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

B.BAL(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

RELATIONSHIP MARKETING AND CRM

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

M.EROĞLU(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNİN E-TİCARETE ETKİSİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

T.SAK(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

INVESTIGATION OF GUERILLA MARKETING AND APPLIED EXAMPLES OF GUERILLA MARKETING

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

Ö.AÇIKELLİ(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

The Role of Artificial Intelligence in Changing Marketing Future

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

M.MÜEZZİN(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

S.DEĞİRMENCİOĞLU(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

COVİD19 PANDEMİNİN TÜRKİYE VE DÜNYA TURİZMİNDE TÜKETİCİ TERCİHLERİNDEKİ DEĞİŞİMLER

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

P.KAPAKÇI(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

Metaverse and Digital Marketing: Where is your personal data right now?

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

F.EREN(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

THE THEORY OF THE BLOCKCHAIN CONCEPT AND CYRPTO MONEYS

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

M.BERKAY(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

DİJİTAL PAZARLAMANIN ETİCARET SEKTÖRÜNDE SATIN ALMAYA ETKİSİ ve TEDARİK ZİNCİRİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

E.ARLI(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

THE EFFECT OF ERP ON MANAGEMENT DECISIONS IN COMPANIES

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

H.KORKMAZ(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

PROJECT MANAGEMENT METHODOLOGIES IN ERP SYSTEM INSTALLATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

T.YILDIRIM(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

THE EFFECTS OF PANDEMIC ON THE MANIPULATION OF CUSTOMER DECISIONS

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

M.MOHAMMAD(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

B.ERBAY(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

İSTANBUL MODERN SANAT MÜZESİNDE PAZARLAMA VE İLETİŞİM UYGULAMALARI

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

E.GÖR(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MARKA SADAKATİNİN ROLÜ VE ÖNEMİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

F.TABAKÇI(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

DEPARTMANLI MAĞAZALARDA, KİŞİSEL SATIŞ ELEMANLARININ PANDEMİ DÖNEMİNDE PERFORMANS DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

H.GÖKHAN(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

Impact of Social Media on Customer Relationship Management

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

F.ANAÇ(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

ZİNCİR MAĞAZACILIK BÖLGE YÖNETİMİ VE MERCHANDISING

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

K.TOPATAN(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

THE EFFECTS OF PANDEMIC ON ONLINE SHOPPING HABITS: A RESEARCH ON BABY BOOMERS AND GENERATION X

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

F.DENİZ(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

New Product Development with Lean Startups

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

S.KÜÇÜK(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

TÜKETİCİLERİN E-TİCARET SİTELERİNE GÜVEN ALGISI

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

S.ŞENGÜL(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

PRİVATE LABEL ÜRÜNLERİN PERAKENDE İŞLETMESİNE KATKISI VE ÖNEMİ BİZİM TOPTAN SATIŞ MAĞAZALARI ÖRNEĞİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

E.BOZ(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

THE EFFECT OF COVID-19 AND ITS ECONOMIC IMPLICATIONS ON CONSUMER BEHAVIOR

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

C.AKGÜL(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

S.SAVUR(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

ENDÜSTRİYEL ÜRÜNLERİN TEDARİĞİNİN E-TİCARETE DÖNÜŞÜMÜ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

K.ESER(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

Digitalization Process of Enterprises in Covid-19 Pandemic Process-Research on Telecommunication Sector

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

N.ECE(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

COVID -19 IMPACT on BEAUTY INDUSTRY

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

R.ELİF(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

EFFECTS OF COVID-19 ON DIGITAL MARKETING ENVIRONMENT

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

G.BODUR(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

THE EFFECT OF COVID 19 ON E COMMERCE SWOT ANALYSIS

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

D.ERSAN(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

CUSTOMER LOYALTY

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

B.ŞELALE(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

PAZARLAMADA UYGULAMAYA YÖNELİK YENİ BİR YAKLAŞIM: NÖROPAZARLAMA

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

D.MELİSA(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ AÇISINDAN NOKIA MARKASININ İNCELENMESİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

S.TUNCAY(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

ELEKTRONİK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDEKİ SEGMENTASYONUN ONLİNE ALIŞVERİŞTE SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

B.ASLAN(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

MARKALARIN KÜRESEL PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE BAŞARILI ÖRNEKLER

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

E.ŞİMŞEK(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİ: DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE UYGULAMA ÖRNEKLERİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

Z.DOĞRU(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

Retro Pazarlama ve Uygulama Örnekleri

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

A.SARIOĞLU(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

TÜKETİCİNİN KARAR VERME AŞAMASINDA MOBİL UYGULAMARIN ETKİSİ : “TRENDYOL” UYGULAMASI ÜZERİNE ARAŞTIRMA

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

İ.GÜLERYÜZ(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

TÜRKİYE’DE KADIN ÇALIŞANLARIN İSTİHDAMI, GİRİŞİMLERİ VE KARİYER ENGELLERİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

Y.BAKIRCI(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

E.BUDAK(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE SOSYAL MEDYA ARAÇLARI KULLANIMININ ÖNEMİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

M.YILDIRIM(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

DIGITAL GAME MARKET

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

A.ÖÇAL(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

S.ERENKAYA(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

Dijital pazarlamanın otomotiv sektöründe satışlar üzerindeki rolü: Volswagen Örneği

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

H.TOPRAK(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

YERLİ ÜRÜN OLGUSUNUN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDAKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE İNŞAAT SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

Ö.GÜNGÖR(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ TÜKETİCİ DAVRANISINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARINDA BİR ARAŞTIRMA

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

H.ÖZKAN(Öğrenci)

2018

2018

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

SOSYAL MEDYADA MARKA YÖNETİMİ İNSTAGRAM ÖRNEĞİ

Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

E.BAŞTAŞ(Öğrenci)

Verdiği Kurs ve Eğitimler

2019 - 2020

2019 - 2020

Turkcell, Müşteri İlişkileri Yönetimi

Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı

Aysuna Türkyılmaz C.

2019 - 2019

2019 - 2019

Satış ve Pazarlama Uzmanlığı

Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı

Aysuna Türkyılmaz C.

2019 - 2019

2019 - 2019

CMO

Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı

Aysuna Türkyılmaz C.

Makaleler

Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)

2008

2008

13. Neden Küçük Ancak Sorun Büyük

GÜRDAL S., AYSUNA C.

Lojistürk , cilt.4, ss.61-63, 2008 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Farklı Kişilik Özelliklerinin Çevrimiçi Marka Avukatlığı Üzerindeki Rolü Üzerine Bir Araştırma

Aysuna Türkyılmaz C., Yıldız A.

7th INCSOS International Congress of Social Sciences , Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Haziran 2022, ss.666-684, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

2. The Effects of Personal Values and Environmentalist Consumer Behavior on Environmental-Friendly Product Loyalty

Aysuna Türkyılmaz C., Bilgili Sülük S., Öztürkler I.

The International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.175-195, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

3. How Trust Towards Green Textile Brands and Green Altruism Affect Green Brand Loyalty: The Mediation Role of Green Purchse Intention

Aysuna Türkyılmaz C., Kuru B., Güven D.

The International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.158-174, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

4. Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi

Soyaltın T. E., Aysuna Türkyılmaz C.

Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Haziran 2021, ss.107-108, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. E-Girişimci Doğasının Sıfatsal Özellikleri

AYSUNA TÜRKYILMAZ C., GÜRDAL S., BİLGEN İ., Najimudinova S.

9th International Congress on Entrepreneurship, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

6. The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality

AYSUNA TÜRKYILMAZ C., BİLGEN İ., KARA A.

IEDC/CBEES 3rd International Conference on Advances in Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.67-72, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

7. Is In Store Tasting Important In Consumer Buying Behavior

YOZGAT U., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., DENİZ R. B.

Eighth Annual General Business Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Nisan 2016, ss.81-89, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

8. The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation

AYDOĞAN S., AYSUNA C.

17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

9. The Effects of Personality Traits and Website Quality on Online Impulse Buying

AYSUNA TÜRKYILMAZ C., ERDEM Ş., USLU A.

Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Madrid, İspanya, 1 - 04 Eylül 2014, cilt.175, ss.98-105, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

10. Antecedents and Outcomes of Consumers' Inward and Outward Environmental Attitudes: Evidence From Turkey

AYSUNA TÜRKYILMAZ C., USLU A., DURMUŞ B.

Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Madrid, İspanya, 1 - 04 Eylül 2014, cilt.175, ss.90-97, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2014

2014

11. Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma

AYSUNA TÜRKYILMAZ C., USLU A.

13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.2, ss.863-873, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

12. Olumlu Tutum ile Niyet Arasındaki İlişkide Benlik Uyumunun Düzenleyici Rolü Numune Örnek Ürün Arama Bağlamında Bir Araştırma

AYSUNA C., YOZGAT U., DEMİRBAĞ O.

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kafkas Üniversitesi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.529-538, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

13. Application of Lean Production Princiles in Healthcare Services

YILMAZ E., BİLGİN E., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., GÜRDAL S.

ITAM 8 Conference Proceedings, 1 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

14. Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany

AYDOĞAN S., AYSUNA C., GÜRDAL S.

Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

15. Loyalty Exists In Fuel Consumption or Does Not

AYSUNA C., YOZGAT U., GÜRDAL S.

5th International Strategic Management Conference, Stellenbosch, Güney Afrika, Stellenbosch, Güney Afrika, 2 - 04 Temmuz 2009, ss.461-471, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

16. Girişimci Doğasının Sıfatsal Özelliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Pilot Çalışma

ALTUNA O., AYSUNA C., GÜRDAL S., Savran C.

.KOBİ’ler ve Verimlilik Kongresi, Kültür Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2008, ss.439-457, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

17. Sexual Harassment Between Customers and Salespeople Customer Is The Victim

AYSUNA C., ALTUNA O., GEGEZ A. E.

15th International Conference on Retailing and Consumer Services Sciences, EIRASS, Zagreb, Hırvatistan, 14 - 17 Temmuz 2008, ss.11, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Sürdürülebilirlik

Aysuna Türkyılmaz C., Kuru B.

Pazarlama Yaklaşımlarında Sürdürülebilirlik, Kazım Kıınç,Yavuz Akçi,Arif Yıldız,Ramazan Aslan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.133-151, 2022

2022

2022

2. Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Yeşil Tekstil Markaları ve Tüketici Değerlendirmeleri

Aysuna Türkyılmaz C., Kuru B.

Sürdürülebilirlik İçin Akademik Araştırmalar- IV, Cengiz Kahaman, Editör, İstanbul Artikel Akademi, İstanbul, ss.27-45, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

3. Z Kuşağına Pazarla-ma

Aysuna Türkyılmaz C., Leblebicioğlu B.

Pazarla-ma: Teoriden Pratiğe, Mehmet Baş,İnci Erdoğan, Editör, İstanbul Efe Akademi, İstanbul, ss.27-45, 2022

2021

2021

4. Sanal Evrende Markaların Geleceği: Yeni İnternet Dünyası Metaverse ve Marka Uygulamaları

Sula Averbek G., Aysuna Türkyılmaz C.

Sosyal Bilimlerde Multi Disipliner Çalışmalar: Teori, Uygulama ve Analizler, Mehmet Baş,İnci Erdoğan, Editör, İstanbul Efe Akademi, İstanbul, ss.99-136, 2021

2021

2021

5. Sustainability in the Dairy Sector in Turkey: A Case Study Approach

Aysuna Türkyılmaz C.

Responsible Management in Emerging Markets, Eric Kwame Adae,John Paul Basewe Kosiba,Robert Ebo Hinson,Kojo Kakra Twum, Editör, Palgrave Macmillan, London , Chur, ss.325-344, 2021

2021

2021

6. Sorularla Dağıtım

Aysuna Türkyılmaz C.

Sorularla Pazarlama İlkeleri, Arif Yıldız,Kazım Kılınç, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.211-232, 2021

2021

2021

7. Sorularla İşletmelerde Halkla İlişkiler Fonksiyonu

Aysuna Türkyılmaz C.

Sorularla Genel İşletme, Arif Yıldız, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.303-329, 2021

2019

2019

8. Fuar Lojistiği

Aysuna Türkyılmaz C.

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersan ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak yayın Grubu, İstanbul, ss.82-97, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

9. Geçmişin Şimdiki Zamanla Buluşması: Retro Pazarlama Bir Heves Midir?

Aysuna Türkyılmaz C.

Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II, Ayça Can Kırgız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.29-47, 2018

2015

2015

11. E-Tüketici ve E-Tüketici Davranışları

Aysuna Türkyılmaz C.

Çevrimiçi Satış, Mehtap Sümersan Köktürk,Emine Çobanoğlu ve Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-117, 2015

2015

2015

12. Corporate Reputation and Marketing Activities

BİLGEN İ., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., GÜRDAL S.

Current Approaches In Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günter Löschnigg, Hasan Arslan ve Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang International Academic Publishers, Frankfurt, ss.305-314, 2015

2015

2015

13. Pazarlama Araştırmasına Giriş

AYSUNA TÜRKYILMAZ C.

Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.2-17, 2015

2015

2015

14. Pazarlama Araştırması Sektörü

AYSUNA TÜRKYILMAZ C.

Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.18-37, 2015

2014

2014

15. Web Tabanlı Kurumsal İtibar Yönetimi

AYSUNA TÜRKYILMAZ C., GÜRDAL S.

İtibar Yönetimi, Haluk Sümer ve Helmut Pernsteiner, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.57-83, 2014

2013

2013

16. Dağıtım Müşteri Hizmeti ve Lojistik

Aysuna Türkyılmaz C.

Pazarlamanın Temelleri Essentials of Marketing, Asım Günal Önce, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.270-291, 2013

2013

2013

17. Sürdürülebilir Tedarik Zİnciri Yönetimi

Aysuna Türkyılmaz C.

21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu,Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.70-88, 2013

2009

2009

18. Deneyimsel Pazarlama ve Müşteri Deneyim Yönetimi

ALTUNA O., AYSUNA C.

Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.93-113, 2009

2009

2009

19. Krizin Öncü Göstergesi:Pazarlama

GÜRDAL S., AYSUNA C.

Kriz Yönetimi, Haluk Sümer ve Helmut Pernsteiner, Editör, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.563-582, 2009

2009

2009

20. Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri

AYSUNA C., GÜRSOY H., AYDOĞAN S.

Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009

2009

2009

21. Müşteri İlişkileri Yönetimi

AYSUNA C., GÜRDAL S.

Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.277-303, 2009

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Research Studies Anatolia Journal

Yayın Kurul Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2022

Eylül 2022

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

Journal of research in business (online)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2022

Mart 2022

THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2022

Ocak 2022

İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2021

Ekim 2021

Journal of research in business (online)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

Yıldız Social Science Review

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2018

Aralık 2018

The Journal of Academic Social Science Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2018

Ekim 2018

KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2018

Temmuz 2018

İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2018

Mayıs 2018

The Journal of Academic Social Science Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2017

Mayıs 2017

The Journal of Academic Social Science Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2016

Aralık 2016

The Journal of Academic Social Science Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2016

Ağustos 2016

The Journal of Academic Social Science Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2016

Haziran 2016

The Journal of Academic Social Science Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2016

Nisan 2016

The Journal of Academic Social Science Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ödüller

Nisan 2016

Nisan 2016

Best Paper

General Business Conference, Texas



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 54

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Eylül-2022

Eylül 2022

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Müesser Dehmen Dr.Öğr.Üy. Atama Juri Üyeliği - Nişantaşı Üniversitesi

Temmuz-2022

Temmuz 2022

Tez Savunma (Doktora)

MÜESSER DEHMEN GÜLASLAN DOktora Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2022

Temmuz 2022

Tez Savunma (Doktora)

Onur Türker DOktora Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Doktora)

Sinan Aydoğuş Doktora Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Umut Ünal Yüksek Lisans Tez Savunması - İstanbul Medeniyet Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Zeynep Cansu Tekin Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

AYŞEGÜL GÜRLER TAŞKIRAN Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Zeynep Cansu Tekin Yüksek Lisans Tez Savunması - İstanbul Gelişim Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Doktora)

Didem Sağındık DOktora Tez Savunması - Beykent Üniversitesi

Mayıs-2022

Mayıs 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Hatice Yıldırım Yüksek Lİsans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Nisan-2022

Nisan 2022

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Burcu İnci Dr.Öğr.Üyesi Atama Juri Üyeliği - İstanbul Aydın Üniversitesi

Nisan-2022

Nisan 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Yıldız Aydın Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Nisan-2022

Nisan 2022

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Merve Kadriye Yurdabak Dr.Öğr.Üyesi Atama Juri Üyeliği - İstanbul Aydın Üniversitesi

Mart-2022

Mart 2022

Tez Savunma (Doktora)

Gülperi Aylin İLGEN Doktora Tez Savunması - Nişantaşı Üniversitesi

Şubat-2022

Şubat 2022

Tez Savunma (Doktora)

Yusuf Ozan Yıldırım Doktora Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Ağustos-2021

Ağustos 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Serra Bozkurt Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Temmuz-2021

Temmuz 2021

Tez Savunma (Doktora)

Elif DEMİR UĞUR Doktora Tez Savunması - İstanbul Kültür Üniversitesi

Haziran-2021

Haziran 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Ömer Faruk YILMAZ yüksek lisans tez savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Haziran-2021

Haziran 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Baki Kaya Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Haziran-2021

Haziran 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Arife Şahin Kesici - Bahçeşehir Üniversitesi

Haziran-2021

Haziran 2021

Tez Savunma (Doktora)

Özge Habiboğlu Doktora Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Mayıs-2021

Mayıs 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Katre Yırtıcı Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Şubat-2021

Şubat 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Gözde Diril Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Sevdam Gül Doğan Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Sezer Ayaz Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Jüri Üyeliği - İstanbul Aydın Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Najwan Adıleh Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Jüri Üyeliği - İstanbul Aydın Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

İbrahim Gürler Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Jüri Üyeliği - İstanbul Aydın Üniversitesi

Haziran-2020

Haziran 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Onur Arslan Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Şubat-2020

Şubat 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Faruk Ildır Yüksek Lisans Tez Savunması - İstanbul Medeniyet Üniversitesi

Ocak-2020

Ocak 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Kübra Öztürk Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Ocak-2020

Ocak 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Hakan Genç Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Ocak-2020

Ocak 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Berna Koçak Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Kasım-2019

Kasım 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Özün Şeyma Özlü Yüksek Lisans Tez Savuması - Marmara Üniversitesi

Kasım-2019

Kasım 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Zaher Akkad Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Kasım-2019

Kasım 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Canan Aynısoy Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Ekim-2019

Ekim 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Asena Gergin Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Ekim-2019

Ekim 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Vedat Gül Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tamer Abadan Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Shafag Musavi Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Hazal Tutku Özay Yüksek Lİsans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Elif Cömert Yüksek Lİsans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Çınar Özkan Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Ola Altabbaa Yüksek Lisans Tez Savunması - İstanbul Aydın Üniversitesi

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Dilan Bahçecik Yüksek Lİsans Tez Savunması - İstanbul Aydın Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

EMİNE YILDIZ GENZİLELİ Yüksek Lİsans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Arkın Sezgin Yüksek Lİsans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

İlhan Tandoğan Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

AYGUN JAVADOVA Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Erdi Tibet Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Nisan-2019

Nisan 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Sema Mercanoğlu Erin Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Değerlendirme Jürisi - İstanbul Kültür Üniversitesi

Nisan-2019

Nisan 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Özlem Gemci Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Nisan-2019

Nisan 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Ahmet Aydın Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Değerlendirme Jürisi - İstanbul Kültür Üniversitesi

Nisan-2019

Nisan 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Bilgehan Bozkurt Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Değerlendirme Jürisi - İstanbul Kültür Üniversitesi

Nisan-2019

Nisan 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Kemal Özkan Yılmaz Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Değerlendirme Jürisi - İstanbul Kültür Üniversitesi

Nisan-2019

Nisan 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Büşra Bilgiseven Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2018

Temmuz 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Onur Türker Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2018

Temmuz 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

BAHMAN HUSEYNLI Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2018

Temmuz 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Özgün Köse Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi

Mayıs-2018

Mayıs 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Ramazan Kayhan Yüksek Lİsans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi

Şubat-2018

Şubat 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

CEMİLE AKCA Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi