Biyografi
Ceyda Aysuna Türkyılmaz 1982’de İstanbul’da doğmuştur. Muhittin Üstündağ İlköğretim Okulu’nu bitirdikten sonra orta eğitim ve lise eğitimini İstanbul’da Beyoğlu Anadolu Lise’sinde tamamlamıştır. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İngilizce İşletme Bölümü’nü bitirdikten sonra yüksek lisans ve doktorasını Marmara Üniversitesi Üretim Yönetimi ve Pazarlama Programı’nda tamamlamıştır.
2006 yılında Marmara Üniversitesi’nde akademik kariyerine başlayan Ceyda Aysuna Türkyılmaz halen Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde Doçent olarak görev yapmakta pazarlama alanında hem Türkçe hem İngilizce lisans ve lisans üstü dersleri vermektedir. Ceyda Aysuna Türkyılmaz özellikle tüketici davranışları, marka yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, satış yönetimi ve dağıtım kanalları alanlarına ilgi duymakta ve bu alanlarda bilimsel çalışmalarını sürdürmektedir. Evli ve iki çocuk annesidir.
Eğitim Bilgileri
2006 - 2011
2006 - 2011Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme / Üretim Yönetimi ve Pazarlama, Türkiye
2004 - 2006
2004 - 2006Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Dağıtım Kanallarında Bağlılığı Etkileyen Faktörler ve Bağlılığın Uzun Dönemli İlişki Odaklılıktaki Rolü
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2006
2006Yüksek Lisans
Tüketici Etnosentrizmi Etkisini Ölçmede Cetscale Ölçeği ve Türkiye Uygulaması
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2015 - 2017
2015 - 2017Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2012 - 2015
2012 - 2015Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2011 - 2012
2011 - 2012Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2006 - 2011
2006 - 2011Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2019 - 2019
2019 - 2019Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Communicating With Consumer
Pazarlama Araştırmalarında Veri Analizi
Hizmet Operasyonları Yönetimi
Marketing Communication
Principles of Marketing
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Perakende Yönetimi
Seminer
Pazarlamada Yeni Trendler
Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi
Marketing Management
Stratejik Pazarlama Yönetimi
International Marketing
Araştırma Metodolojisi
Multinational Marketing Management
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.NUR(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
D.MÜEZZİNOĞLU(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
O.ÇATALKAYA(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.YAKAR(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
Tüketici Satın Alma Davranışlarında Çıpalama ve Çerçeveleme Etkisinin Farklı Ürün Sınıfları Kapsamında İncelenmesi: Kuşaklararası Bir Araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.SALİM(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ş.DİLAN(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.ÖZEMRE(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.ERTEN(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
DİJİTAL PAZARLAMA YÖNTEMİ OLARAK MARKALARIN INFLUENCER SEÇİMLERİNİN Z KUŞAĞININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.TURHAN(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.TİPİGİL(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.ATAK(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
Paylaşım Ekonomisi Tabanlı Hizmetlerde Kripto İle Ödeme Sistemi Açısından Tüketici Görüşlerinin İncelenmesine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.CAN(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
COVID-19 PANDEMİSİ SÜRESİNDE TÜKETİCİLERİN ORGANİK GIDA SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.GİZEM(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.ÜSTÜNER(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.YILDIZ(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ö.ÖZDENER(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.SAYIM(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algısı yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.EZGİ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Kurumsal sosyal sorumluluk, marka güveni, itibarı ve sadakat arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.AYBİKE(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
E-ticaret'te online satın alma davranışları: Ev kadınları ve çalışan kadınlar üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.ONSUN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Duygusal tatmin ve kişilik özelliklerinin anlık satın alma davranışına etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.KAYA(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Duyusal markalamanın marka sadakati üzerindeki etkisi: Coca-Cola örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
U.TOLGA(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Pandemide covıd-19 stresi ve risk algısının tüketicilerin online satın alma niyeti üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.GENÇ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Fiyat pazarlığı ve satış kapama becerilerinin satış performansı üzerindeki etkisi gayrimenkul sektörü örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.BAYRAM(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Yaşam tarzı ve değerlerin tüketicilerin cep telefonu satın alma kararları açısından incelenmesine yönelik bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.DOĞAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Pandemi döneminde mobil uygulamalar üzerinden yapılan alışverişin teknoloji kabul modeli ile incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.ATALAY(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Marka toplulukları ve marka mirasının marka imajı ve yeniden satın alma niyeti üzerindeki etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
N.YAŞAR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Etkileyici pazarlamada etkileyicinin ve mesajlarının özelliklerinin satın alma niyetine etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.SARIKIZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Türkiye'de güneş enerjisinden elektrik üretimi potansiyelinin sürdürülebilirlik çerçevesinde SWOT Analizi yöntemiyle incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.KISA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Dindarlık ve yaşam tarzı faktörlerinin helal ürün satın alma niyeti üzerindeki etkileri
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.NUR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Dijital pazarlamanın marka ederini geliştirmedeki rolü
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.YELİZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Örgüt kültürünün kurumsal imaj ve örgütsel bağlılığa etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.ÖZER(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Cam tavan sendromu: Eğitim kurumlarında çalışanlara yönelik bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.YILDIZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Davranışsal ekonomi perspektifinde tüketici davranışları, örnek çerçeveleme uygulaması.
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.SERTKOL(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Eğitim Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Unsurlar
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.KOTMAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İNTERNETTEN ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJI VE MARKA GÜVENİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.ENES(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
MÜŞTERİLERİN KATILIM BANKALARI FAALİYETLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE BİLGİ DÜZEYLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.GÜL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Tüketicilerin küresel markalara yönelik algısı: Zara ve Massimo Dutti örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.KEMAL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Lojistikte dış kaynak kullanımı ve üçüncü parti lojistik firmalarının seçimini etkileyen unsurlar
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.YALNIZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Marka bilinirliği ve marka güveninin müşteri tatmini ve marka sadakati üzerine etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.ÜNAL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Reklam filmleri ve bireysel tercihler arasındaki ilişkinin nöropazarlama yöntemleri ile ölçümlenmesi üzerine deneysel bir çalışma
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
D.Öztaş(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Otomotiv sektöründe tüketicilerin karar vermelerindeki etkenler
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Y.OFLAZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İnternetten lüks tüketim ürünleri satın alımının tüketici karar verme envanteri açısından incelenmesi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
M.Yelda(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Bankacılık sektöründe sosyal medya pazarlaması ve tüketici algıları üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.ÖZHAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İçsel pazarlama faaliyetlerinin çalışan motivasyonu üzerine etkisi ve jenerasyonlar üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.GÜNER(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Otomotiv sektöründe müşteri memnuniyetinin müşteri bağlılığına etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
Z.ÜNLÜ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Fitness centerlardaki hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
O.SÜLLÜOĞLU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Futbol kulüplerinin yönetim yapısının motivasyon ve algılanan performans üzerine etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
H.GEZMİŞ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Marka bağlılığı ve aşk markası oluşturmada ünlü kullanımı: Sahara altı Afrika da bir araştırma
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
M.SHERIFF(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İlişkisel pazarlamanın müşteri sadakatine etkisi: Fitness merkezi müşterileri üzerinde bir inceleme
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
M.CAMGÖZ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Retro marka deneyiminin, yeniden satın alma niyeti ve marka bağlılığı yaratmadaki rolü
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
F.PINARBAŞI(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Marka olarak Bakü'nün destinasyon imajı ve destinasyon imajının destinasyon seçimine etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
I.ILYASOV(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.METİN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Müşteri Hizmet Kalitesi Beklentisi Üzerine Bir Çalışma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.KÖSTEKÇİ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
THE EFFECTS OF PRODUCT PACKAGING ON CONSUMERS’ PURCHASE INTENTION: A RESEARCH IN COSMETICS SECTOR
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
P.KARTAL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ERP PROGRAMLARINDAN SAP YAZILIMININ TÜRKİYE VE DÜNYADAKİ PAZAR PAYI ARAŞTIRMASILATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.BAL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
RELATIONSHIP MARKETING AND CRM
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.EROĞLU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNİN E-TİCARETE ETKİSİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.SAK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
INVESTIGATION OF GUERILLA MARKETING AND APPLIED EXAMPLES OF GUERILLA MARKETING
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ö.AÇIKELLİ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
The Role of Artificial Intelligence in Changing Marketing Future
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.MÜEZZİN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.DEĞİRMENCİOĞLU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
COVİD19 PANDEMİNİN TÜRKİYE VE DÜNYA TURİZMİNDE TÜKETİCİ TERCİHLERİNDEKİ DEĞİŞİMLER
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
P.KAPAKÇI(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Metaverse and Digital Marketing: Where is your personal data right now?
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.EREN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
THE THEORY OF THE BLOCKCHAIN CONCEPT AND CYRPTO MONEYS
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.BERKAY(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
DİJİTAL PAZARLAMANIN ETİCARET SEKTÖRÜNDE SATIN ALMAYA ETKİSİ ve TEDARİK ZİNCİRİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.ARLI(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
THE EFFECT OF ERP ON MANAGEMENT DECISIONS IN COMPANIES
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.KORKMAZ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
PROJECT MANAGEMENT METHODOLOGIES IN ERP SYSTEM INSTALLATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.YILDIRIM(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON THE MANIPULATION OF CUSTOMER DECISIONS
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.MOHAMMAD(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.ERBAY(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
İSTANBUL MODERN SANAT MÜZESİNDE PAZARLAMA VE İLETİŞİM UYGULAMALARI
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.GÖR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MARKA SADAKATİNİN ROLÜ VE ÖNEMİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.TABAKÇI(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
DEPARTMANLI MAĞAZALARDA, KİŞİSEL SATIŞ ELEMANLARININ PANDEMİ DÖNEMİNDE PERFORMANS DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.GÖKHAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Impact of Social Media on Customer Relationship Management
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.ANAÇ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ZİNCİR MAĞAZACILIK BÖLGE YÖNETİMİ VE MERCHANDISING
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.TOPATAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON ONLINE SHOPPING HABITS: A RESEARCH ON BABY BOOMERS AND GENERATION X
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.DENİZ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
New Product Development with Lean Startups
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.KÜÇÜK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
TÜKETİCİLERİN E-TİCARET SİTELERİNE GÜVEN ALGISI
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.ŞENGÜL(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
PRİVATE LABEL ÜRÜNLERİN PERAKENDE İŞLETMESİNE KATKISI VE ÖNEMİ BİZİM TOPTAN SATIŞ MAĞAZALARI ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.BOZ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
THE EFFECT OF COVID-19 AND ITS ECONOMIC IMPLICATIONS ON CONSUMER BEHAVIOR
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.AKGÜL(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.SAVUR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ENDÜSTRİYEL ÜRÜNLERİN TEDARİĞİNİN E-TİCARETE DÖNÜŞÜMÜ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.ESER(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Digitalization Process of Enterprises in Covid-19 Pandemic Process-Research on Telecommunication Sector
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
N.ECE(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
COVID -19 IMPACT on BEAUTY INDUSTRY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
R.ELİF(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
EFFECTS OF COVID-19 ON DIGITAL MARKETING ENVIRONMENT
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.BODUR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
THE EFFECT OF COVID 19 ON E COMMERCE SWOT ANALYSIS
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
D.ERSAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
CUSTOMER LOYALTY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.ŞELALE(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
PAZARLAMADA UYGULAMAYA YÖNELİK YENİ BİR YAKLAŞIM: NÖROPAZARLAMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
D.MELİSA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ AÇISINDAN NOKIA MARKASININ İNCELENMESİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.TUNCAY(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ELEKTRONİK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDEKİ SEGMENTASYONUN ONLİNE ALIŞVERİŞTE SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.ASLAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
MARKALARIN KÜRESEL PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE BAŞARILI ÖRNEKLER
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.ŞİMŞEK(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİ: DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Z.DOĞRU(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Retro Pazarlama ve Uygulama Örnekleri
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.SARIOĞLU(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
TÜKETİCİNİN KARAR VERME AŞAMASINDA MOBİL UYGULAMARIN ETKİSİ : “TRENDYOL” UYGULAMASI ÜZERİNE ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.GÜLERYÜZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
TÜRKİYE’DE KADIN ÇALIŞANLARIN İSTİHDAMI, GİRİŞİMLERİ VE KARİYER ENGELLERİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Y.BAKIRCI(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.BUDAK(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE SOSYAL MEDYA ARAÇLARI KULLANIMININ ÖNEMİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.YILDIRIM(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
DIGITAL GAME MARKET
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.ÖÇAL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.ERENKAYA(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
Dijital pazarlamanın otomotiv sektöründe satışlar üzerindeki rolü: Volswagen Örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.TOPRAK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
YERLİ ÜRÜN OLGUSUNUN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDAKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE İNŞAAT SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ö.GÜNGÖR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ TÜKETİCİ DAVRANISINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARINDA BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.ÖZKAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
SOSYAL MEDYADA MARKA YÖNETİMİ İNSTAGRAM ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.BAŞTAŞ(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2019 - 2020
2019 - 2020Turkcell, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Aysuna Türkyılmaz C.
2019 - 2019
2019 - 2019Satış ve Pazarlama Uzmanlığı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Aysuna Türkyılmaz C.
Makaleler
2024
20241. Gelişmiş Müşteri İlişkileri ve Hizmetleri İçin Sosyal Medya Uygulamalarının Etkisinin Araştırılması
HABİBOĞLU Ö., TÜRKYILMAZ C. A., YÜKSEL C. A., PİRTİNİ S.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.792-805, 2024 (TRDizin)
2022
20222. How Do Mobile Wallets Improve Sustainability in Payment Services? A Comprehensive Literature Review
Hopalı E., Vayvay Ö., KALENDER Z. T., Turhan D., Aysuna C.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.14, sa.24, 2022 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2022
20223. Understanding The Moderator Role on Covid-19 Pandemic Anxiety on The Relationship Between Internet Addiction and Online Shopping Addiction
Leblebicioğlu B., Aysuna Türkyılmaz C.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.44, sa.1, ss.104-118, 2022 (Hakemli Dergi)
2017
20174. “Effects of the Factors Determining the Online Purchase Behavior of The Consumer on Actual Purchase
ERDEM Ş., YOLDEMİR A. T., AYSUNA TÜRKYILMAZ C.
Journal of Marketing and Consumer Research. , ss.19-31, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20175. Retro Marka Deneyiminin Yeniden Satın Alma Niyeti ve Marka Bağlılığı Yaratmadaki Rolü.
PINARBAŞI F., AYSUNA TÜRKYILMAZ C.
Business and Social Science , 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20166. A Search for Missing Links: Specifying the Relationship Between Leader-Member Exchange Differentiation and Service Climate
Auh S., Bowen D. E., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., MENGÜÇ B.
JOURNAL OF SERVICE RESEARCH
, cilt.19, sa.3, ss.260-275, 2016 (SSCI, Scopus)
2016
20167. Web Advertising Value and Students Attitude Towards Web Advertising
AKTAN M., AYDOĞAN S., AYSUNA C.
European Journal of Business and Management , cilt.8, ss.86-97, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20168. Materialism and Brand Resonance as Drivers of Online Compulsive Buying Behavior
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., KOCAMAZ İ., USLU A.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.2, ss.91-107, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20169. Perakendeci Mağaza Özelliklerinin Tüketicilerin Perakendeci Markasına Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., AYDOĞAN S., GÜRDAL S.
Öneri Dergisi , cilt.12, ss.287-305, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201510. Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları İle Açıklaması Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma
ERDEM Ş., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., KIRGIZ A. C.
Beykoz Akademi Dergisi , cilt.3, ss.55-74, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201411. The Role of Individual Characteristics on Consumers Counterfeit Purchasing Intentions Research in Fashion Industry
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., USLU A.
Journal of Management, Marketing and Logistics , cilt.1, ss.259-275, 2014 (Hakemli Dergi)
2009
200912. Tüketicilerin Kitap satın alma sürecinde rol oynayan unsurlar ve bu unsurların tüketicilerin demografik özellikleri açısından incelenmesi: İstanbul ilinde bir pilot çalışma
Altuna Korkut O., Aysuna Türkyılmaz C.
ÖNERİ
, cilt.8, sa.31, ss.209-219, 2009 (TRDizin)
2008
200813. Neden Küçük Ancak Sorun Büyük
GÜRDAL S., AYSUNA C.
Lojistürk , cilt.4, ss.61-63, 2008 (Hakemsiz Dergi)
2008
200814. Türkiye ve KKTC Tüketicilerinin Demografik Özellikler Açısından Etnosentrizm Düzeylerinin İncelenmesine Yönelik Bir Karşılaştırma
Aysuna Türkyılmaz C., Altuna Korkut O.
ÖNERİ
, cilt.8, sa.29, ss.147-157, 2008 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Farklı Kişilik Özelliklerinin Çevrimiçi Marka Avukatlığı Üzerindeki Rolü Üzerine Bir Araştırma
Aysuna Türkyılmaz C., Yıldız A.
7th INCSOS International Congress of Social Sciences , Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Haziran 2022, ss.666-684, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. The Effects of Personal Values and Environmentalist Consumer Behavior on Environmental-Friendly Product Loyalty
Aysuna Türkyılmaz C., Bilgili Sülük S., Öztürkler I.
The International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.175-195, (Tam Metin Bildiri)
2021
20213. How Trust Towards Green Textile Brands and Green Altruism Affect Green Brand Loyalty: The Mediation Role of Green Purchse Intention
Aysuna Türkyılmaz C., Kuru B., Güven D.
The International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.158-174, (Tam Metin Bildiri)
2021
20214. Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi
Soyaltın T. E., Aysuna Türkyılmaz C.
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Haziran 2021, ss.107-108, (Özet Bildiri)
2018
20185. E-Girişimci Doğasının Sıfatsal Özellikleri
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., GÜRDAL S., BİLGEN İ., Najimudinova S.
9th International Congress on Entrepreneurship, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2016
20166. The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., BİLGEN İ., KARA A.
IEDC/CBEES 3rd International Conference on Advances in Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.67-72, (Tam Metin Bildiri)
2016
20167. Is In Store Tasting Important In Consumer Buying Behavior
YOZGAT U., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., DENİZ R. B.
Eighth Annual General Business Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Nisan 2016, ss.81-89, (Tam Metin Bildiri)
2015
20158. The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation
AYDOĞAN S., AYSUNA C.
17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607, (Tam Metin Bildiri)
2014
20149. The Effects of Personality Traits and Website Quality on Online Impulse Buying
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., ERDEM Ş., USLU A.
Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Madrid, İspanya, 1 - 04 Eylül 2014, cilt.175, ss.98-105, (Tam Metin Bildiri)
2014
201410. Antecedents and Outcomes of Consumers' Inward and Outward Environmental Attitudes: Evidence From Turkey
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., USLU A., DURMUŞ B.
Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Madrid, İspanya, 1 - 04 Eylül 2014, cilt.175, ss.90-97, (Tam Metin Bildiri)
2014
201411. Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., USLU A.
13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.2, ss.863-873, (Tam Metin Bildiri)
2013
201312. Olumlu Tutum ile Niyet Arasındaki İlişkide Benlik Uyumunun Düzenleyici Rolü Numune Örnek Ürün Arama Bağlamında Bir Araştırma
AYSUNA C., YOZGAT U., DEMİRBAĞ O.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kafkas Üniversitesi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.529-538, (Tam Metin Bildiri)
2012
201213. Application of Lean Production Princiles in Healthcare Services
YILMAZ E., BİLGİN E., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., GÜRDAL S.
ITAM 8 Conference Proceedings, 1 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201214. Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany
AYDOĞAN S., AYSUNA C., GÜRDAL S.
Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129, (Tam Metin Bildiri)
2009
200915. Loyalty Exists In Fuel Consumption or Does Not
AYSUNA C., YOZGAT U., GÜRDAL S.
5th International Strategic Management Conference, Stellenbosch, Güney Afrika, Stellenbosch, Güney Afrika, 2 - 04 Temmuz 2009, ss.461-471, (Tam Metin Bildiri)
2008
200816. Girişimci Doğasının Sıfatsal Özelliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Pilot Çalışma
ALTUNA O., AYSUNA C., GÜRDAL S., Savran C.
.KOBİ’ler ve Verimlilik Kongresi, Kültür Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2008, ss.439-457, (Tam Metin Bildiri)
2008
200817. Sexual Harassment Between Customers and Salespeople Customer Is The Victim
AYSUNA C., ALTUNA O., GEGEZ A. E.
15th International Conference on Retailing and Consumer Services Sciences, EIRASS, Zagreb, Hırvatistan, 14 - 17 Temmuz 2008, ss.11, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Sürdürülebilirlik
Aysuna Türkyılmaz C., Kuru B.
Pazarlama Yaklaşımlarında Sürdürülebilirlik, Kazım Kıınç,Yavuz Akçi,Arif Yıldız,Ramazan Aslan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.133-151, 2022
2022
20222. Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Yeşil Tekstil Markaları ve Tüketici Değerlendirmeleri
Aysuna Türkyılmaz C., Kuru B.
Sürdürülebilirlik İçin Akademik Araştırmalar- IV, Cengiz Kahaman, Editör, İstanbul Artikel Akademi, İstanbul, ss.27-45, 2022
2022
20223. Z Kuşağına Pazarla-ma
Aysuna Türkyılmaz C., Leblebicioğlu B.
Pazarla-ma: Teoriden Pratiğe, Mehmet Baş,İnci Erdoğan, Editör, İstanbul Efe Akademi, İstanbul, ss.27-45, 2022
2021
20214. Sanal Evrende Markaların Geleceği: Yeni İnternet Dünyası Metaverse ve Marka Uygulamaları
Sula Averbek G., Aysuna Türkyılmaz C.
Sosyal Bilimlerde Multi Disipliner Çalışmalar: Teori, Uygulama ve Analizler, Mehmet Baş,İnci Erdoğan, Editör, İstanbul Efe Akademi, İstanbul, ss.99-136, 2021
2021
20215. Sustainability in the Dairy Sector in Turkey: A Case Study Approach
Aysuna Türkyılmaz C.
Responsible Management in Emerging Markets, Eric Kwame Adae,John Paul Basewe Kosiba,Robert Ebo Hinson,Kojo Kakra Twum, Editör, Palgrave Macmillan, London , Chur, ss.325-344, 2021
2021
20216. Sorularla Dağıtım
Aysuna Türkyılmaz C.
Sorularla Pazarlama İlkeleri, Arif Yıldız,Kazım Kılınç, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.211-232, 2021
2021
20217. Sorularla İşletmelerde Halkla İlişkiler Fonksiyonu
Aysuna Türkyılmaz C.
Sorularla Genel İşletme, Arif Yıldız, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.303-329, 2021
2019
20198. Fuar Lojistiği
Aysuna Türkyılmaz C.
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersan ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak yayın Grubu, İstanbul, ss.82-97, 2019
2018
20189. Geçmişin Şimdiki Zamanla Buluşması: Retro Pazarlama Bir Heves Midir?
Aysuna Türkyılmaz C.
Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II, Ayça Can Kırgız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.29-47, 2018
2016
201610. Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Aysuna Türkyılmaz C.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016
2015
201511. E-Tüketici ve E-Tüketici Davranışları
Aysuna Türkyılmaz C.
Çevrimiçi Satış, Mehtap Sümersan Köktürk,Emine Çobanoğlu ve Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-117, 2015
2015
201512. Corporate Reputation and Marketing Activities
BİLGEN İ., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., GÜRDAL S.
Current Approaches In Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günter Löschnigg, Hasan Arslan ve Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang International Academic Publishers, Frankfurt, ss.305-314, 2015
2015
201513. Pazarlama Araştırmasına Giriş
AYSUNA TÜRKYILMAZ C.
Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.2-17, 2015
2015
201514. Pazarlama Araştırması Sektörü
AYSUNA TÜRKYILMAZ C.
Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.18-37, 2015
2014
201415. Web Tabanlı Kurumsal İtibar Yönetimi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., GÜRDAL S.
İtibar Yönetimi, Haluk Sümer ve Helmut Pernsteiner, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.57-83, 2014
2013
201316. Dağıtım Müşteri Hizmeti ve Lojistik
Aysuna Türkyılmaz C.
Pazarlamanın Temelleri Essentials of Marketing, Asım Günal Önce, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.270-291, 2013
2013
201317. Sürdürülebilir Tedarik Zİnciri Yönetimi
Aysuna Türkyılmaz C.
21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu,Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.70-88, 2013
2009
200918. Deneyimsel Pazarlama ve Müşteri Deneyim Yönetimi
ALTUNA O., AYSUNA C.
Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.93-113, 2009
2009
200919. Krizin Öncü Göstergesi:Pazarlama
GÜRDAL S., AYSUNA C.
Kriz Yönetimi, Haluk Sümer ve Helmut Pernsteiner, Editör, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.563-582, 2009
2009
200920. Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri
AYSUNA C., GÜRSOY H., AYDOĞAN S.
Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009
2009
200921. Müşteri İlişkileri Yönetimi
AYSUNA C., GÜRDAL S.
Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.277-303, 2009
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorResearch Studies Anatolia Journal
Yayın Kurul Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2022
Eylül 2022Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022Journal of research in business (online)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2022
Mart 2022THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2022
Ocak 2022İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2021
Ekim 2021Journal of research in business (online)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Yıldız Social Science Review
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018The Journal of Academic Social Science Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018The Journal of Academic Social Science Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2017
Mayıs 2017The Journal of Academic Social Science Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2016
Aralık 2016The Journal of Academic Social Science Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2016
Ağustos 2016The Journal of Academic Social Science Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2016
Haziran 2016The Journal of Academic Social Science Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2016
Nisan 2016The Journal of Academic Social Science Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ödüller
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 54
h-indeksi (WOS): 2
Jüri Üyelikleri
Eylül-2022
Eylül 2022Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Müesser Dehmen Dr.Öğr.Üy. Atama Juri Üyeliği - Nişantaşı Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Doktora)
MÜESSER DEHMEN GÜLASLAN DOktora Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Doktora)
Onur Türker DOktora Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Doktora)
Sinan Aydoğuş Doktora Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Umut Ünal Yüksek Lisans Tez Savunması - İstanbul Medeniyet Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Zeynep Cansu Tekin Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
AYŞEGÜL GÜRLER TAŞKIRAN Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Zeynep Cansu Tekin Yüksek Lisans Tez Savunması - İstanbul Gelişim Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Doktora)
Didem Sağındık DOktora Tez Savunması - Beykent Üniversitesi
Mayıs-2022
Mayıs 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Hatice Yıldırım Yüksek Lİsans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Nisan-2022
Nisan 2022Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Burcu İnci Dr.Öğr.Üyesi Atama Juri Üyeliği - İstanbul Aydın Üniversitesi
Nisan-2022
Nisan 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yıldız Aydın Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Nisan-2022
Nisan 2022Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Merve Kadriye Yurdabak Dr.Öğr.Üyesi Atama Juri Üyeliği - İstanbul Aydın Üniversitesi
Mart-2022
Mart 2022Tez Savunma (Doktora)
Gülperi Aylin İLGEN Doktora Tez Savunması - Nişantaşı Üniversitesi
Şubat-2022
Şubat 2022Tez Savunma (Doktora)
Yusuf Ozan Yıldırım Doktora Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2021
Ağustos 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Serra Bozkurt Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Temmuz-2021
Temmuz 2021Tez Savunma (Doktora)
Elif DEMİR UĞUR Doktora Tez Savunması - İstanbul Kültür Üniversitesi
Haziran-2021
Haziran 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ömer Faruk YILMAZ yüksek lisans tez savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Haziran-2021
Haziran 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Baki Kaya Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Haziran-2021
Haziran 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Arife Şahin Kesici - Bahçeşehir Üniversitesi
Haziran-2021
Haziran 2021Tez Savunma (Doktora)
Özge Habiboğlu Doktora Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2021
Mayıs 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Katre Yırtıcı Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Şubat-2021
Şubat 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Gözde Diril Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Sevdam Gül Doğan Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Sezer Ayaz Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Jüri Üyeliği - İstanbul Aydın Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Najwan Adıleh Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Jüri Üyeliği - İstanbul Aydın Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
İbrahim Gürler Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Jüri Üyeliği - İstanbul Aydın Üniversitesi
Haziran-2020
Haziran 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Onur Arslan Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Şubat-2020
Şubat 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Faruk Ildır Yüksek Lisans Tez Savunması - İstanbul Medeniyet Üniversitesi
Ocak-2020
Ocak 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Kübra Öztürk Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Ocak-2020
Ocak 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Hakan Genç Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Ocak-2020
Ocak 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Berna Koçak Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Kasım-2019
Kasım 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Özün Şeyma Özlü Yüksek Lisans Tez Savuması - Marmara Üniversitesi
Kasım-2019
Kasım 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Zaher Akkad Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Kasım-2019
Kasım 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Canan Aynısoy Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Ekim-2019
Ekim 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Asena Gergin Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Ekim-2019
Ekim 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Vedat Gül Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tamer Abadan Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Shafag Musavi Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Hazal Tutku Özay Yüksek Lİsans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Elif Cömert Yüksek Lİsans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Çınar Özkan Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ola Altabbaa Yüksek Lisans Tez Savunması - İstanbul Aydın Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Dilan Bahçecik Yüksek Lİsans Tez Savunması - İstanbul Aydın Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
EMİNE YILDIZ GENZİLELİ Yüksek Lİsans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Arkın Sezgin Yüksek Lİsans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
İlhan Tandoğan Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
AYGUN JAVADOVA Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Erdi Tibet Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Sema Mercanoğlu Erin Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Değerlendirme Jürisi - İstanbul Kültür Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Özlem Gemci Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Ahmet Aydın Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Değerlendirme Jürisi - İstanbul Kültür Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Bilgehan Bozkurt Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Değerlendirme Jürisi - İstanbul Kültür Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Kemal Özkan Yılmaz Dr.Öğr.Üy. Kadro Atama Değerlendirme Jürisi - İstanbul Kültür Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Büşra Bilgiseven Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2018
Temmuz 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Onur Türker Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2018
Temmuz 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
BAHMAN HUSEYNLI Yüksek Lisans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2018
Temmuz 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Özgün Köse Yüksek Lisans Tez Savunması - Bahçeşehir Üniversitesi
Mayıs-2018
Mayıs 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ramazan Kayhan Yüksek Lİsans Tez Savunması - Marmara Üniversitesi
Şubat-2018
Şubat 2018