Academic Titles
-
2020 - Continues Professor
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Elementary Education
-
2013 - 2020 Associate Professor
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Elementary Education
-
2009 - 2013 Assistant Professor
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Elementary Education
-
2003 - 2009 Lecturer PhD
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Elementary Education
-
2000 - 2003 Lecturer
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Elementary Education
-
1993 - 2000 Research Assistant
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Elementary Education
Managerial Experience
-
2016 - 2019 Assistant Director of the Institute
Marmara University, Institute of Educational Sciences
-
2015 - 2017 Deputy Head of Department
Marmara University, Ataturk Faculty of Education, İlköğretim Bölümü
-
2009 - 2011 Assistant Director of the Institute
Marmara University, Ataturk Faculty of Education, İlköğretim Bölümü
Courses
-
Undergraduate Sınıf Öğretmenliğinde Öğretmenlik Uygulaması II
-
Undergraduate Sınıf Öğretmenliğinde Okul Deneyimi I
-
Postgraduate İlkokulda Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
-
Doctorate Çağdaş Öğretim Stratejileri
-
Doctorate İlkokul Hayat Bilgisi Öğretiminde Temel Sorunlar ve Yeni Yaklaşımlar
-
Undergraduate Comparative Education
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Hayat Bilgisi Öğretimi
-
Undergraduate İlkokulda Değerler Eğitimi
-
Undergraduate Sınıf Öğretmenliğinde Öğretmenlik Uygulaması I
-
Undergraduate Eğitim Psikolojisi
-
Postgraduate Öğrenme Öğretmede Teori ve Modeller
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması II
-
Undergraduate Karşılaştırmalı Eğitim
-
Undergraduate Eğitime Giriş
-
Undergraduate Çocukta Düşünme Becerilerini Geliştirme
-
Undergraduate Vatandaşlık Bilgisi
-
Postgraduate İlkokul Hayat Bilgisi Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Okul Deneyimi
-
Undergraduate Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Undergraduate Sosyal Bilgiler Öğretimi
Advising Theses
-
İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Öğretimine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Durum Çalışması: Türkiye ve Almanya Örneği
Z.ÖZER(Student), Doctorate, Continues -
Karikatür Destekli Marmara Probleme Dayalı Öğrenme Programı Tasarımı'nın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ile Erişi Düzeyine Etkisi
D.DUYGU(Student), Doctorate, Continues -
Henüz tez konusu belirlenmedi.
A.AKMAN(Student), Doctorate, Continues -
Henüz tez konusu belirlenmedi.
C.TÜRKMEN(Student), Postgraduate, Continues -
İlkokula Devam Eden İkinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuldaki Akranlarıyla Yaşadıkları Sosyal Problemleri Çözme Becerilerinin İncelenmesi
S.ÖZÇELİK(Student), Postgraduate, Continues -
Hayat Bilgisi Dersinde Storyline Yönteminin Kullanılmasının Karar Verme ve Problem Çözme Becerisi Üzerindeki Etkililiği: Üçüncü Sınıf Örneği
M.NUR(Student), Postgraduate, Continues -
İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencileri ile Hikaye Temelli Karar Verme Etkinliklerinin Karar Verme Becerisi Algısı Düzeyine Etkisinin İncelenmesi: Bir Eylem Araştırması
Ş.GÜNEYPINAR(Student), Postgraduate, Continues -
İlkokul Üçüncü Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminde Kullanılan Yöntem-Teknik, Materyal, Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri, Dersin Yapıldığı Yer ve Değerlendirme Yöntemlerine Yönelik Bir Durum Çalışması
N.ASLAN(Student), Postgraduate, Continues -
İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Kapsamında Karar Verme Durumlarının İncelenmesi: Bir Eylem Araştırması
E.BURCU(Student), Postgraduate, 2019 -
Rus Resim Sanatının Güzel Sanatlar Liseleri Eğitim-Öğretim Programına Entegrasyonunun Bağlamsal Değeri
-
Düşünme becerileri Öğretim Programının İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
K.ARKAN(Student), Doctorate, 2019 -
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Karar Verme Beceri Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
-
İlişkisel Sanat Bağlamındaki Uygulamaların Resim İş Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Sanata Karşı Tutum Düzeyine Etkisi
Baysal Z. N. (Co-Consultant) , Akkaya T.
H.ARTÜZ(Student), Postgraduate, 2019 -
Çocuk Hakları Eğitim Programı'nın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Hakları Tutum ve Farkındalıklarına Etkisi
S.ÇARIKÇI(Student), Doctorate, 2019 -
Marmara Üç Aşamalı Bilişsel Karar Verme Becerilerini Geliştirme Modeli'nin Akademik Başarısı Düşük Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karar Verme, Problem Çözme Becerisi ve Akademik Başarısına Etkisi
-
TEKNOLOJİ İLE İLİŞKİLENDİRİLMİŞ ETKİNLİK VE PROBLEMLERLE İŞLENEN MATEMATİK DERSİNİN İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
-
İlkokul öğrencilerinin hayat bilgisi dersi kapsamında karar verme durumlarının incelenmesi : bir eylem araştırması
-
Çocuk hakları eğitimi programı’nın ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin çocuk hakları tutum ve farkındalıklarına etkisi
-
Rus resim sanatının güzel sanatlar lisesi öğrencilerinin atölye dersi tutumlarına etkisi
-
Comparison Of Primary School Teachers Rights In Various Countries And Examinations Of Teachers’ Opinions In Turkey
-
A Study About Implementing Science Lesson on Third Grade of Primary School
-
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilişsel karar verme becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir model uygulaması
-
Factors Affecting the Satisfaction Levels of Prospective Teachers and Academicians: Investigation of Classroom Teaching Department's Problems
-
Resim-İş Öğretmenliği Öğrencilerinin Resim ve Fotoğraf İlişkisi Üzerine Bilgilerinin İncelenmesi
BULUT U. (Co-Consultant) , BAYSAL Z. N. (Co-Consultant)
A.LEBLEBİCİ(Student), Postgraduate, 2018 -
İlkokul 3.sınıf Hayat Bilgisi dersinde sosyal beceri eğitim programının etkisinin sınanması: Bir eylem araştırması
-
Examining Reflective Thinking Skills Levels of First Grade Secondary School Students
-
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin yansıtıcı düşünme beceri düzeyleri ile öğretmenlerinin alternatif ölçme-değerlendirme tekniklerini bilme ve tercih etme sıklıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
-
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin bitişik eğik yazma becerisi, hızı ve tutumlarının incelenmesi
-
Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimleri ile demokratik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
-
Sınıf öğretmenlerinin problem çözme becerisini kazandırmaya yönelik öz-yeterlikleri ile ilköğretim öğrencilerinin problem çözme becerileri arasındaki ilişki
K.ARKAN(Student), Postgraduate, 2011 -
Sınıf öğretmenleri ile özel eğitim öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimi ile ilgili tutumlarının karşılaştırılması
-
Projeye dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin görsel sunu uygulamalarına ve sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumlarına etkisi
Taught Courses And Trainings
-
2019 - 2019 Makale Yazma Eğitimi
Academic Units - Training