Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2016 - 2021 Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2009 - 2014 Yrd.Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2000 - 2009 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2016 - 2022 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2015 - 2017 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Verdiği Dersler
-
Lisans İletişim, Teknoloji ve Küresel Kültür
-
Yüksek Lisans Medya Endüstrisinde Yeni Ekonomi Uygulamaları
-
Yüksek Lisans Ağ Ekonomisinde Ticaret: E-Ticaret
-
Doktora Yeni Medya Düzeni ve Sosyal Ağlar
-
Lisans Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
-
Lisans Küreselleşme ve Medya
-
Yüksek Lisans İletişim Kuramları
-
Lisans Medya Okuryazarlığı
-
Doktora İletişim Ağları Endüstrisi
-
Doktora Medyada Güncel Sorunlar
-
Lisans Spor Gazeteciliği
-
Yüksek Lisans Medya İşletmelerinde Sosyal Medya Yönetimi
-
Ön Lisans İnternet Haberciliği
-
Lisans Yeni Medya
-
Ön Lisans İnternet Haberciliği
-
Lisans Medya, Popüler Kültür ve Toplum
Yönetilen Tezler
-
Müşteri Memnuniyeti Sağlamada Sosyal Medyanın Rolü: İGDAŞ Üzerine Bir Araştırma
Kara T. (Danışman)
A.CEVAHİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Dünyada ve Türkiye'de Video Akış Servislerinde Rekabet: Porter'ın Beş Güç Modeli Üzerinden Bir İnceleme
Kara T. (Danışman)
E.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Ekonomi Politik Yaklaşım Bağlamında Alan ve Sermaye Üzerinden Yaratıcı ve Kültürel Endüstrilerin İncelenmesi
Kara T. (Danışman)
U.ÖZDEN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
DİJİTAL PAZARLAMADA OYUNLAŞTIRMANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ: YEMEKSEPETİ ROZET UYGULAMASI
Kara T. (Danışman)
B.ÖZBALCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
TÜKETİM KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA INFLUENCER PAZARLAMA: SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Kara T. (Danışman)
E.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
MEDYA ENDÜSTRİSİNDE YARATICI SINIFIN YENİ EKONOMİYE ETKİSİ: 3T MODELİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME
Kara T. (Danışman)
E.SUSUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Türkiye'de yerel basının ekonomik yapısı ve Diyarbakır yerel gazeteleri örneği
Kara T. (Danışman)
-
Medya işletmelerinde yeni nesil pazarlama uygulamaları: Freemium üzerine bir araştırma
KARA T. (Danışman)
T.HÜNKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ağ toplumu bağlamında bilginin paylaşımına yönelik akademik yayın ve referans sistemleri: NEO4J platformunda graf veritabanı uygulaması
KARA T. (Danışman)
-
Yerel medya işletmelerinde insan kaynakları yönetimi: Bursa bağlamında bir uygulama çalışması
KARA T. (Danışman)