-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2016 - 2021 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2009 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2000 - 2009 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2016 - 2022 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2015 - 2017 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
Doktora
Yeni Medya Düzeni ve Sosyal Ağlar
İletişim Ağları Endüstrisi
Medyada Güncel Sorunlar
-
Yüksek Lisans
Medya Endüstrisinde Yeni Ekonomi Uygulamaları
Ağ Ekonomisinde Ticaret: E-Ticaret
İletişim Kuramları
Medya İşletmelerinde Sosyal Medya Yönetimi
-
Lisans
İletişim, Teknoloji ve Küresel Kültür
Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
Küreselleşme ve Medya
Medya Okuryazarlığı
Spor Gazeteciliği
Yeni Medya
Medya, Popüler Kültür ve Toplum
-
Ön Lisans
İnternet Haberciliği
İnternet Haberciliği
-
Müşteri Memnuniyeti Sağlamada Sosyal Medyanın Rolü: İGDAŞ Üzerine Bir Araştırma
Kara T. (Danışman)
A.CEVAHİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Dünyada ve Türkiye'de Video Akış Servislerinde Rekabet: Porter'ın Beş Güç Modeli Üzerinden Bir İnceleme
Kara T. (Danışman)
E.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Ekonomi Politik Yaklaşım Bağlamında Alan ve Sermaye Üzerinden Yaratıcı ve Kültürel Endüstrilerin İncelenmesi
Kara T. (Danışman)
U.ÖZDEN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Dijital pazarlama çağinda artirilmiş gerçeklik uygulamalarinin satin alma üzerindeki etkisi
Kara T. (Danışman)
S.KARAÇUHA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
DİJİTAL PAZARLAMADA OYUNLAŞTIRMANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ: YEMEKSEPETİ ROZET UYGULAMASI
Kara T. (Danışman)
B.ÖZBALCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
TÜKETİM KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA INFLUENCER PAZARLAMA: SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Kara T. (Danışman)
E.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
MEDYA ENDÜSTRİSİNDE YARATICI SINIFIN YENİ EKONOMİYE ETKİSİ: 3T MODELİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME
Kara T. (Danışman)
E.SUSUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Türkiye'de yerel basının ekonomik yapısı ve Diyarbakır yerel gazeteleri örneği
Kara T. (Danışman)
-
Medya işletmelerinde yeni nesil pazarlama uygulamaları: Freemium üzerine bir araştırma
KARA T. (Danışman)
T.HÜNKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ağ toplumu bağlamında bilginin paylaşımına yönelik akademik yayın ve referans sistemleri: NEO4J platformunda graf veritabanı uygulaması
KARA T. (Danışman)
-
Yerel medya işletmelerinde insan kaynakları yönetimi: Bursa bağlamında bir uygulama çalışması
KARA T. (Danışman)
