Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (16)
1. DİJİTAL PAZARLAMA ÇAĞINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SATIN ALMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.14, sa.3, ss.660-672, 2024 (Hakemli Dergi)
7. INSTAGRAM HAYATLARI: INSTAGRAM FOTOĞRAFLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, ss.11-20, 2018 (Hakemli Dergi)
8. Instagram’ın Sağlık İletişimi Bağlamında Kullanımı: Özel Hastaneler Üzerine Bir İnceleme.
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.7, ss.7-22, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Bilişim Çağının Haber Kaynağı Olarak İnternet Gazetelerinin Yaşlı Dostu Web Sitesi Kriterleri Açısından Karşılaştırmalı Analizi
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.4, ss.1352-1363, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Gençler Neden Snapchat Kullaniyor Kullanimlar Ve Doyumlar Yaklaşimi Üzerinden Bir Araştirma
Intermedia Uluslararası Hakemli İletişim Bilimleri E-Dergisi
, cilt.4, ss.262-277, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Jetfighter Down Predicting Opinions with Twitter and the Role of Social Media In Turkey within Context of Attribute Agenda Setting Theory
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.34, ss.875-889, 2014 (Hakemli Dergi)
14. Yerel Medya İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi Bursa Bağlamında Bir Uygulama
Marmara İletişim
, ss.195-210, 2014 (Hakemli Dergi)
15. KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MEDYA ÜRÜNLERİ: ELEŞTİREL YAKLAŞIM
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION
, cilt.4, ss.51-60, 2014 (Hakemli Dergi)
16. Sosyal Medya Üzerinde Yeni Nesil Pazarlama ve Türkiye Bilgi ve İletişim Hizmetleri Endüstrisinde Sosyal Ağların Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Global Media Journal
, cilt.2, ss.102-117, 2012 (Hakemli Dergi)
17. Sosyal Medya Ağlarının Sosyal Ticaret Ağına Dönüşümü Facebook Örneği
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.4, ss.1419-1439, 2012 (Hakemli Dergi)
18. The Effects of Knowledge Economy on the Costs and Cost Comparison of the Traditional and Digital Goods
International Journal of Social Sciences and Humanity Studies
, cilt.3, ss.479-487, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION
, ss.65-78, 2009 (Hakemli Dergi)
20. Basın İşletmelerinde Likidite Analizi: Hürriyet Gazetesi Örneği
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION
, ss.151-159, 2007 (Hakemli Dergi)
22. Basın İşletmelerinde Finansal Yönetimin Önemi
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, cilt.1, ss.21-27, 2002 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
7. Siyasal İletişimde Sosyal Medya: Türk Siyasi Partilerinin Nisan 2017 Referandum Sürecinde Instagram Kullanımı
ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.117-127, (Tam Metin Bildiri)
8. Yerel Yönetimlerde Sosyal Medyanın Kullanımı: İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile Kadıköy ve Beyoğlu İlçe Belediyelerinin Twitter Kullanımları Üzerine Karşılaştırmalı Analiz
ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.1271-1313, (Tam Metin Bildiri)
11. Kültür Endüstrisi Bağlamında Aktif Taraftar Çağı: Sosyal Medyanın Futbol Kulübü / Taraftar İlişkisine Etkisi
INTCESS14- International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
14. A New Marketing Strategy on the Internet: Long Tail
Second International Conference on Social Sciences (ICSS), İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.1, ss.251-260, (Tam Metin Bildiri)
15. Toplumsal ve Ekonomik Etkileri Bağlamında Bilişim Çağının Yeni Tehdidi: Siberterör
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.31-40, (Tam Metin Bildiri)
16. Basın Sektöründe Gizli Sansür: Tekelleşme
Ulusal Basın’xxdan Sansürün Kaldırılışının 100. Yılı Konferansı, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Ocak 2008, cilt.1, ss.336-345, (Tam Metin Bildiri)
17. İnternet Ekonomisini Anlamak
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.1, ss.294-301, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
19
1. Algoritmik Aklın Yükselişi
Ne Kitaplar, İstanbul, 2025
3. YAPAY ZEKÂNIN AKADEMİK YAYINCILIKTA KULLANIMI VE OLASI ETİK SORUNLAR
Yapay Zeka ve İletişim, Dilmen, N.E., Aytekin, Ç., Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.365-385, 2023
4. Yeni Nesil Alternatif Medyalar: TURKMMO Dijital Oyun Fanzini Üzerinden Bir İnceleme
Dijital Devrim, Ayten Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.59-72, 2022
7. Instagram’da Covid-19: Sağlık İletişimi Bağlamında Retrospektif Bir İnceleme
Korona Günlerinde Dijital Toplum, Ayen Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.66-80, 2020
8. Ağdaki Şüphe
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015
9. Sahte Düşler: Benliğin Araçsallaşması ve Sosyalleşme Yanılgısı
Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta, İstanbul, ss.59-80, 2015
10. Yapım, Gösterim ve Dağıtım Bileşenleri Bağlamında Türk Sinema Endüstrisinin Yapısal Analizi
Türk Sinemasının 100 Yılına Armağan, Nurşen Mazıcı, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.305-327, 2015
11. Ello: Kapitalist Çağın Mahremiyet Tehdidine Yeni Bir Alternatif Mi?
Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma Yayınları, İstanbul, ss.469-494, 2015
12. Sosyal Medya Endüstrisi
Beta, İstanbul, 2013
13. Sosyal Medya Akademi
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2012
14. İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması
Yeni Medya Ve, Deniz Yengin, Editör, Anahtar Kitaplar, İstanbul, ss.429-449, 2012
15. Sosyal Medya KOBİ'ler İçin Bir Fırsat Mı? Facebook ve LinkedIn Üzerinden Bir İnceleme
Sosyal Medya Akademi, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.113-128, 2012
17. Medya Sektöründe Rekabet Değişkenleri ve Türk Medyası
Rekabette Başarıya Giden Yol: İletişim, Fırlar Belma, Dündar Pelin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.297-317, 2010
18. Yeni Ekonomi ve Basın İşletmeleri Üzerine Etkisi
Küreselleşme Üzerine Notlar, Kaymakçı Oğuz, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.151-177, 2007
19. Bilişim Teknolojilerinin Gelişimi ve Gazeteciliğin Değişen Yüzü
Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri 2006), Bilgili Can,, Editör, Beta YAyınları, İstanbul, ss.13-37, 2006
