Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Instagram’da Yeniliklerin Yayılımı: Türkiye’deki Restoran Markaları Üzerine Bir İçerik Analizi

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2. Instagram’da Yeniliklerin Yayılımı: Türkiye’deki Restoran Markaları Üzerine Bir İçerik Anaiizi

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.256-265, (Tam Metin Bildiri)

3. Sosyal Medyada Sosyal Farkındalık: Sanatçıların Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. Medya Okuryazarlığı ve Türkiye’deki İletişim Fakültelerinin Müfredatları Üzerine Bir Araştırma

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Sosyal Medyada Sosyal Farkındalık: Sanatçıların Sosyal Medya Hesaplarına Üzerine Bir Araştırma

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.278-287, (Tam Metin Bildiri)

6. Kullanıcı Üretimi İçeriğin Turizm Pazarlamasına Etkisi

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Siyasal İletişimde Sosyal Medya: Türk Siyasi Partilerinin Nisan 2017 Referandum Sürecinde Instagram Kullanımı

ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.117-127, (Tam Metin Bildiri)

8. Yerel Yönetimlerde Sosyal Medyanın Kullanımı: İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile Kadıköy ve Beyoğlu İlçe Belediyelerinin Twitter Kullanımları Üzerine Karşılaştırmalı Analiz

ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.1271-1313, (Tam Metin Bildiri)

9. Sosyal Medya’da Değişen Gözetim Pratikleri: Kişilerarası Gözetim

III. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Barcelona, İspanya, 26 - 30 Nisan 2017, ss.557-567, (Tam Metin Bildiri)

10. Active Fan Era In Terms Of Culture Industry: Social Media's Effect on Football Club-Fan Relationships

International Conference on Education and Social Sciences (INTCESS), İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2014, ss.1347-1356, (Tam Metin Bildiri) identifier

11. Kültür Endüstrisi Bağlamında Aktif Taraftar Çağı: Sosyal Medyanın Futbol Kulübü / Taraftar İlişkisine Etkisi

INTCESS14- International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

12. Üniversitelerin Bir İletişim Kanalı Olarak Sosyal Medyayı Kullanımı: Türkiye’deki Yükseköğretim Kurumları Üzerine Bir Araştırma

International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, ss.1889-1900, (Tam Metin Bildiri)

13. Twitter Üzerinde Habercilik. Gazeteciler (Bir Haber Mecrası Olarak) Twitter’ı Nasıl Kullanıyor?

International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, ss.1877-1889, (Tam Metin Bildiri)

14. A New Marketing Strategy on the Internet: Long Tail

Second International Conference on Social Sciences (ICSS), İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.1, ss.251-260, (Tam Metin Bildiri)

15. Toplumsal ve Ekonomik Etkileri Bağlamında Bilişim Çağının Yeni Tehdidi: Siberterör

2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.31-40, (Tam Metin Bildiri)

16. Basın Sektöründe Gizli Sansür: Tekelleşme

Ulusal Basın’xxdan Sansürün Kaldırılışının 100. Yılı Konferansı, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Ocak 2008, cilt.1, ss.336-345, (Tam Metin Bildiri)

17. İnternet Ekonomisini Anlamak

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.1, ss.294-301, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 19

2. Yapay Zekayı İşlevsel Hale Getirmek: Etik Bir Çerçeve

Algoritmik Aklın Yükselişi, KARA TOLGA, AKYAZI ERHAN, Editör, Kriter, İstanbul, ss.157-178, 2025

3. YAPAY ZEKÂNIN AKADEMİK YAYINCILIKTA KULLANIMI VE OLASI ETİK SORUNLAR

Yapay Zeka ve İletişim, Dilmen, N.E., Aytekin, Ç., Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.365-385, 2023

4. Yeni Nesil Alternatif Medyalar: TURKMMO Dijital Oyun Fanzini Üzerinden Bir İnceleme

Dijital Devrim, Ayten Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.59-72, 2022

5. A New Alternative Media Model for the Future: Digital Fanzines

Digital Future, Bayrak, Tamer, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.513-528, 2021

6. MEDYA ENDÜSTRİSİNDE YARATICI SINIFIN YENİ EKONOMİYE ETKİSİ: 3T MODELİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME

GELENEKSEL VE DIJITAL ÜZERINE ILETIŞIM ARAŞTIRMALARI, Algül And, Editör, Nobel Yayınları, İstanbul, ss.35-55, 2021

7. Instagram’da Covid-19: Sağlık İletişimi Bağlamında Retrospektif Bir İnceleme

Korona Günlerinde Dijital Toplum, Ayen Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.66-80, 2020

8. Ağdaki Şüphe

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015

9. Sahte Düşler: Benliğin Araçsallaşması ve Sosyalleşme Yanılgısı

Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta, İstanbul, ss.59-80, 2015

10. Yapım, Gösterim ve Dağıtım Bileşenleri Bağlamında Türk Sinema Endüstrisinin Yapısal Analizi

Türk Sinemasının 100 Yılına Armağan, Nurşen Mazıcı, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.305-327, 2015

11. Ello: Kapitalist Çağın Mahremiyet Tehdidine Yeni Bir Alternatif Mi?

Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma Yayınları, İstanbul, ss.469-494, 2015

13. Sosyal Medya Akademi

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2012

14. İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması

Yeni Medya Ve, Deniz Yengin, Editör, Anahtar Kitaplar, İstanbul, ss.429-449, 2012

15. Sosyal Medya KOBİ'ler İçin Bir Fırsat Mı? Facebook ve LinkedIn Üzerinden Bir İnceleme

Sosyal Medya Akademi, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.113-128, 2012

16. Geleceğin Gazeteciliğine Yeni Bir Yaklaşım: Video Oyunları Gazeteciliği

Geleceğin Gazeteciliği, Pembecioğlu Nilüfer, Editör, Boğaziçi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.38-43, 2010

17. Medya Sektöründe Rekabet Değişkenleri ve Türk Medyası

Rekabette Başarıya Giden Yol: İletişim, Fırlar Belma, Dündar Pelin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.297-317, 2010

18. Yeni Ekonomi ve Basın İşletmeleri Üzerine Etkisi

Küreselleşme Üzerine Notlar, Kaymakçı Oğuz, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.151-177, 2007

19. Bilişim Teknolojilerinin Gelişimi ve Gazeteciliğin Değişen Yüzü

Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri 2006), Bilgili Can,, Editör, Beta YAyınları, İstanbul, ss.13-37, 2006
Metrikler

Yayın

58

Yayın (WoS)

4

Atıf (Scholar)

983

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

1

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları