Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
DİJİTAL PAZARLAMA ÇAĞINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SATIN ALMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.14, sa.3, ss.660-672, 2024 (Hakemli Dergi)
INSTAGRAM HAYATLARI: INSTAGRAM FOTOĞRAFLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, ss.11-20, 2018 (Hakemli Dergi)
Instagram’ın Sağlık İletişimi Bağlamında Kullanımı: Özel Hastaneler Üzerine Bir İnceleme.
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.7, ss.7-22, 2017 (Hakemli Dergi)
Bilişim Çağının Haber Kaynağı Olarak İnternet Gazetelerinin Yaşlı Dostu Web Sitesi Kriterleri Açısından Karşılaştırmalı Analizi
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.4, ss.1352-1363, 2017 (Hakemli Dergi)
Gençler Neden Snapchat Kullaniyor Kullanimlar Ve Doyumlar Yaklaşimi Üzerinden Bir Araştirma
Intermedia Uluslararası Hakemli İletişim Bilimleri E-Dergisi
, cilt.4, ss.262-277, 2016 (Hakemli Dergi)
Jetfighter Down Predicting Opinions with Twitter and the Role of Social Media In Turkey within Context of Attribute Agenda Setting Theory
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.34, ss.875-889, 2014 (Hakemli Dergi)
KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MEDYA ÜRÜNLERİ: ELEŞTİREL YAKLAŞIM
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION
, cilt.4, ss.51-60, 2014 (Hakemli Dergi)
Yerel Medya İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi Bursa Bağlamında Bir Uygulama
Marmara İletişim
, ss.195-210, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Üzerinde Yeni Nesil Pazarlama ve Türkiye Bilgi ve İletişim Hizmetleri Endüstrisinde Sosyal Ağların Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Global Media Journal
, cilt.2, ss.102-117, 2012 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Ağlarının Sosyal Ticaret Ağına Dönüşümü Facebook Örneği
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.4, ss.1419-1439, 2012 (Hakemli Dergi)
The Effects of Knowledge Economy on the Costs and Cost Comparison of the Traditional and Digital Goods
International Journal of Social Sciences and Humanity Studies
, cilt.3, ss.479-487, 2011 (Hakemli Dergi)
Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION
, ss.65-78, 2009 (Hakemli Dergi)
Basın İşletmelerinde Likidite Analizi: Hürriyet Gazetesi Örneği
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION
, ss.151-159, 2007 (Hakemli Dergi)
Basın İşletmelerinde Finansal Yönetimin Önemi
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, cilt.1, ss.21-27, 2002 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yerel Yönetimlerde Sosyal Medyanın Kullanımı: İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile Kadıköy ve Beyoğlu İlçe Belediyelerinin Twitter Kullanımları Üzerine Karşılaştırmalı Analiz
ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.1271-1313
Siyasal İletişimde Sosyal Medya: Türk Siyasi Partilerinin Nisan 2017 Referandum Sürecinde Instagram Kullanımı
ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.117-127
Kültür Endüstrisi Bağlamında Aktif Taraftar Çağı: Sosyal Medyanın Futbol Kulübü / Taraftar İlişkisine Etkisi
INTCESS14- International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2014
A New Marketing Strategy on the Internet: Long Tail
Second International Conference on Social Sciences (ICSS), İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.1, ss.251-260
Toplumsal ve Ekonomik Etkileri Bağlamında Bilişim Çağının Yeni Tehdidi: Siberterör
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.31-40
Basın Sektöründe Gizli Sansür: Tekelleşme
Ulusal Basın’xxdan Sansürün Kaldırılışının 100. Yılı Konferansı, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Ocak 2008, cilt.1, ss.336-345
İnternet Ekonomisini Anlamak
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.1, ss.294-301
Kitap & Kitap Bölümleri
Yeni Nesil Alternatif Medyalar: TURKMMO Dijital Oyun Fanzini Üzerinden Bir İnceleme
Dijital Devrim, Ayten Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.59-72, 2022
Instagram’da Covid-19: Sağlık İletişimi Bağlamında Retrospektif Bir İnceleme
Korona Günlerinde Dijital Toplum, Ayen Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.66-80, 2020
Sahte Düşler: Benliğin Araçsallaşması ve Sosyalleşme Yanılgısı
Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta, İstanbul, ss.59-80, 2015
Yapım, Gösterim ve Dağıtım Bileşenleri Bağlamında Türk Sinema Endüstrisinin Yapısal Analizi
Türk Sinemasının 100 Yılına Armağan, Nurşen Mazıcı, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.305-327, 2015
Ello: Kapitalist Çağın Mahremiyet Tehdidine Yeni Bir Alternatif Mi?
Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma Yayınları, İstanbul, ss.469-494, 2015
Sosyal Medya Endüstrisi
Beta, İstanbul, 2013
İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması
Yeni Medya Ve, Deniz Yengin, Editör, Anahtar Kitaplar, İstanbul, ss.429-449, 2012
Sosyal Medya KOBİ'ler İçin Bir Fırsat Mı? Facebook ve LinkedIn Üzerinden Bir İnceleme
Sosyal Medya Akademi, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.113-128, 2012
Medya Sektöründe Rekabet Değişkenleri ve Türk Medyası
Rekabette Başarıya Giden Yol: İletişim, Fırlar Belma, Dündar Pelin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.297-317, 2010
Yeni Ekonomi ve Basın İşletmeleri Üzerine Etkisi
Küreselleşme Üzerine Notlar, Kaymakçı Oğuz, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.151-177, 2007
Bilişim Teknolojilerinin Gelişimi ve Gazeteciliğin Değişen Yüzü
Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri 2006), Bilgili Can,, Editör, Beta YAyınları, İstanbul, ss.13-37, 2006