Eğitim Bilgileri
2005 - 2012
2005 - 2012Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Ve Organizasyon (Yl) (Tezli), Türkiye
1994 - 2000
1994 - 2000Lisans
Girne Amerikan Üniversitesi, Siyaset Bilimi Ve Uluslararası İlişkiler Bölümü, Kıbrıs (Kktc)
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Tüketici Etnosentrizmi ve Ülke Menşei Etkisinin Tüketicilerin Yabancı Markalı Ürün Tercihi ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)
2005
2005Yüksek Lisans
Sosyal Sorumluluk Anlayışında İş Ahlakının Rolü ve Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Ve Organizasyon (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2003 - 2012
2003 - 2012Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2013 - 2014
2013 - 2014Visiting Scholar
California State University - Long Beach, Visiting Scholar
Makaleler
Tümü (14)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (10)
2019
20191. WHO IS ENGAGED IN E-WOM? ROLE OF E-LOYALTY,DEMOGRAPHICS, VISIT FREQUENCY AND PRODUCT CATEGORY
AYDOĞAN S., AKTAN M.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.12, sa.24, ss.207-233, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20192. TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ÜLKE MENŞEİ ETKİSİNİN YABANCIMARKALI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
AYDOĞAN S.
Beykoz Akademi Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.89-122, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20193. Innovative Consumers of The Digital Age: Opinion Seeking on Instagram
AYDOĞAN S., AYAR B.
Business Management Studies: An International Journal , cilt.7, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20194. YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ
AYDOĞAN S., Dinar N.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi-The Journal of Academic Social Science
, cilt.7, sa.90, ss.229-252, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20195. Marka Performansının Rekabet Gücüne Etkisi: Ulusal ve Uluslararası Birleşme ve Satın Almalar Açısından Bir Değerlendirme
ERDİL T. S., AYDOĞAN S., AYAR B.
Öneri Dergisi , cilt.14, ss.164-189, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20186. TÜKETİCİLERİN FOURSQUARE VEYA SWARM UYGULAMALARINI KULLANARAK YER BİLDİRİMİ YAPMA DAVRANIŞLARININ, MARKA TUTUMUNA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
Bakır N. O., Aydoğan S.
Beykoz Akademi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.90-110, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20187. İnovasyon Performansının Rekabet Gücü, Firma Performansı ve İhracat Performansı Üzerindeki Etkisi: Birleşme ve Satın Alma İşlemleri Üzerine Bir Araştırma
Erdil T. S., Aydoğan S., Ayar B.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.40, ss.137-166, 2018 (TRDizin)
2018
20188. THE IMPACT OF MOBILE APPLICATIONS ON PURCHASINGBEHAVIOR A QUALITATIVE RESEARCH ON THE GENERATION Y
AYDOĞAN S., EROĞLU PEKTAŞ G. Ö.
THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE-ASOS JOURNAL , cilt.6, sa.82, ss.363-378, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
20169. Web Advertising Value and Students Attitude Towards Web Advertising
AKTAN M., AYDOĞAN S., AYSUNA C.
European Journal of Business and Management , cilt.8, ss.86-97, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201610. TÜRKİYE DE FAALİYET HALİNDEKİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN İNCELENMESİ
Bakır N. O., Aydoğan S.
AKADEMİK SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.4, sa.26, ss.302-326, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201611. An Assessment of the Relationship Between Organizational Culture and Reputation The Example of Hospital Management
İŞCİ E., AYDOĞAN S., Koca Y.
The Journal of American Academy of Business, Cambridge , cilt.21, sa.2, ss.229-238, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201612. Türkiye de Faaliyet Halindeki Alışveriş Merkezlerinin İncelenmesi
BAKIR N. O., AYDOĞAN S.
The Journal of Academic Social Science-Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.4, sa.26, ss.302-326, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201613. An Assessment of the Relationship Between Organizational Culture and Organizational Reputation The Example of Hospital Management
İŞCİ E., AYDOĞAN S., KOCA Y.
The Journal of American Academy of Business, Cambridge , cilt.21, ss.229-239, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201614. Perakendeci Mağaza Özelliklerinin Tüketicilerin Perakendeci Markasına Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., AYDOĞAN S., GÜRDAL S.
Öneri Dergisi , cilt.12, ss.287-305, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Effect of Brand and Market Performance on Competitiveness in Mergers and Acquisitions
ERDİL T. S., AYDOĞAN S., AYAR B.
14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.44-58, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. MARKA PERFORMANSININ REKABET GÜCÜNE ETKİSİ: ULUSAL ve ULUSLARARASI BİRLEŞME ve SATIN ALMALAR AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
ERDİL T. S., AYDOĞAN S., AYAR B., GÜVENDİK Ö., DİLER S., GUSİNAC K.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.233-258, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Marka Performansının Rekabet Gücüne Etkisi: Ulusal ve Uluslararası Birleşme ve Satın Almalar Açısından Bir Değerlendirme
ERDİL T. S., AYDOĞAN S., AYAR B.
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2019, ss.233-258, (Tam Metin Bildiri)
2015
20154. Foursquare ve Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi (Check-In) Yapma Davranışı ile Markalara/Mekanlara Karşı Tutum Ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bakır N. O., Aydoğan S.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.195-210, (Tam Metin Bildiri)
2015
20155. Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Davranışları Marka Tutumuna ve Satınalma Davranışa Etkisi
Bakır N. O., Aydoğan S.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.195-210, (Tam Metin Bildiri)
2015
20156. The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation
AYDOĞAN S., AYSUNA C.
17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607, (Tam Metin Bildiri)
2014
20147. WHO IS MORE CONCERNED WITH MARKETING ETHICS? A STUDY OF MARKETING AND NON-MARKETING STUDENTS
AYDOĞAN S., AKTAN M., Terrence H. W., BAKIR N. O.
Marketing Educators’ Association Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Nisan 2014, ss.34-42, (Tam Metin Bildiri)
2013
20138. ARÇELİK VE BEKO MARKALARI FARKLI MI? MARKA KİŞİLİKLERİ AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
AYDOĞAN S., BAKIR N. O., AKTAN M.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri)
2013
20139. Arçelik ve Beko Markaları Farklı Mı? Marka Kişilikleri Açısından Bir Değerlendirme
Aydoğan S., Bakır N. O., Aktan M.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri)
2012
201210. Bireysel Kültürün Pazarlama Etiği Algısı Üzerine Etkisi: Pazarlama Eğitimi Alan ve Diğer İşletme Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
AYDOĞAN S., AKTAN M.
17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.493-507, (Tam Metin Bildiri)
2012
201211. Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany
AYDOĞAN S., AYSUNA C., GÜRDAL S.
Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Spor Mağazacılığında Hizmet Kalitesi ve Marka Sadakati İlişkisi
Bakır N. O., Aydoğan S.
Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 2021
2020
20202. Opinion Leaders of Digital Era and Their Effects on Consumer Behavior
AYDOĞAN S., TÜRK Z., YONTAR E., DERSE O., EMİNAĞAOĞLU M., ÇANKAYA M.
CURRENT MARKETING AND PRODUCTION STUDIES, Selçuk Çolak, Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.67-93, 2020
2018
20183. Kişisel Satış ve Satış Geliştirme
Bakır N. O., Aydoğan S.
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. A. Ercan GEGEZ, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.476-507, 2018
2018
20184. Kişisel Marka
AYDOĞAN S.
Masamızda Marka Sohbetleri 2, F. MÜGE ARSLAN, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.289-311, 2018
2013
20135. Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne
AYDOĞAN S.
21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F.Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.149-163, 2013
2009
20096. Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri
AYDOĞAN S.
Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.114-146, 2009
2009
20097. Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri
AYSUNA C., GÜRSOY H., AYDOĞAN S.
Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009
Desteklenen Projeler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorTÜRK İŞLETMELERİNDE YEREL ya da ULUSLARARASI BİRLEŞME ve SATINALMALARININ MARKA PERFORMANSI, PAZAR PERFORMANSI VE REKABET GÜCÜ ÜZERİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ERDİL T. S., AYAR B., AYDOĞAN S. (Yürütücü)
2017 - 2019
2017 - 2019Türk İşletmelerinde Yerel Ya Da Uluslararası Birleşme Ve Satınalmalarının Marka Performansı, Pazar Performansı Ve Rekabet Gücü Üzerine Etkisinin Araştırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Ayar B., Aydoğan S. (Yürütücü), Erdil T. S.