Doç. Dr. SİBEL AYDOĞAN


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Pazarlama Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

32

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

39

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

31

Proje

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2005 - 2012

2005 - 2012

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye

2001 - 2005

2001 - 2005

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Ve Organizasyon (Yl) (Tezli), Türkiye

1994 - 2000

1994 - 2000

Lisans

Girne Amerikan Üniversitesi, Siyaset Bilimi Ve Uluslararası İlişkiler Bölümü, Kıbrıs (Kktc)

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Tüketici Etnosentrizmi ve Ülke Menşei Etkisinin Tüketicilerin Yabancı Markalı Ürün Tercihi ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)

2005

2005

Yüksek Lisans

Sosyal Sorumluluk Anlayışında İş Ahlakının Rolü ve Bir Araştırma

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Ve Organizasyon (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2003 - 2012

2003 - 2012

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2013 - 2014

2013 - 2014

Visiting Scholar

California State University - Long Beach, Visiting Scholar

Makaleler

Tümü (14)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (10)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Effect of Brand and Market Performance on Competitiveness in Mergers and Acquisitions

ERDİL T. S., AYDOĞAN S., AYAR B.

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.44-58, (Tam Metin Bildiri) identifier

2018

2018

3. Marka Performansının Rekabet Gücüne Etkisi: Ulusal ve Uluslararası Birleşme ve Satın Almalar Açısından Bir Değerlendirme

ERDİL T. S., AYDOĞAN S., AYAR B.

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2019, ss.233-258, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

5. Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Davranışları Marka Tutumuna ve Satınalma Davranışa Etkisi

Bakır N. O., Aydoğan S.

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.195-210, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2015

2015

6. The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation

AYDOĞAN S., AYSUNA C.

17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

7. WHO IS MORE CONCERNED WITH MARKETING ETHICS? A STUDY OF MARKETING AND NON-MARKETING STUDENTS

AYDOĞAN S., AKTAN M., Terrence H. W., BAKIR N. O.

Marketing Educators’ Association Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Nisan 2014, ss.34-42, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2013

2013

8. ARÇELİK VE BEKO MARKALARI FARKLI MI? MARKA KİŞİLİKLERİ AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

AYDOĞAN S., BAKIR N. O., AKTAN M.

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

9. Arçelik ve Beko Markaları Farklı Mı? Marka Kişilikleri Açısından Bir Değerlendirme

Aydoğan S., Bakır N. O., Aktan M.

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

11. Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany

AYDOĞAN S., AYSUNA C., GÜRDAL S.

Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

2. Opinion Leaders of Digital Era and Their Effects on Consumer Behavior

AYDOĞAN S., TÜRK Z., YONTAR E., DERSE O., EMİNAĞAOĞLU M., ÇANKAYA M.

CURRENT MARKETING AND PRODUCTION STUDIES, Selçuk Çolak, Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.67-93, 2020

2018

2018

3. Kişisel Satış ve Satış Geliştirme

Bakır N. O., Aydoğan S.

Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. A. Ercan GEGEZ, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.476-507, 2018 Creative Commons License

2018

2018

4. Kişisel Marka

AYDOĞAN S.

Masamızda Marka Sohbetleri 2, F. MÜGE ARSLAN, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.289-311, 2018

2013

2013

5. Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne

AYDOĞAN S.

21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F.Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.149-163, 2013

2009

2009

6. Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri

AYDOĞAN S.

Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.114-146, 2009

2009

2009

7. Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri

AYSUNA C., GÜRSOY H., AYDOĞAN S.

Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009