Prof. Dr. ÖZGÜL POLAT


Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Okul Öncesi Eğitim

Metrikler

Yayın

255

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

54

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

60

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

79

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

339

Proje

26

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü'nden mezun olan Doç. Dr. Özgül POLAT, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü'nde 1998 yılında yüksek lisansını tamamlamıştır. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü'nde ''Marmara İlköğretime Hazır Oluş Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Standardizasyonu'' konulu tezi ile 2003 yılında Doktor ünvanını almıştır. Polat ilk kez 60-78 ay aralığındaki Türk Çocuklarına özgü olarak Okul Olgunluğunu ölçmek amacıyla geliştirdiği ''Marmara İlköğretime Hazır Oluş Ölçeği''nin sertifika eğitimini vermeye devam etmektedir.

Ulusal ve uluslararası pek çok projede yer alan Polat'ın İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları, Okuma ve Yazı Farkındalığı, Görsel Okuma, Ses ve Yazma Eğitimi, Okul Öncesi Eğitim Programları, Duyu Eğitimi, Çoklu Zeka Uygulamaları, Aile Eğitimi, Çok Kültürlü Eğitim, Çocuklarda Kapasite Geliştirme konulu çeşitli kitapları bulunmaktadır. Ayrıca Polat'ın, okul öncesi ve ilkokul 1. sınıf eğitimi alanlarına yönelik pek çok kaynakta yazar, editör ve danışman olarak imzası bulunmaktadır. Polat'ın okul öncesi çocuklara ve öğretmenlere, ailelere, ayrıca dezavantajlı çocuklar ve ailelerine yönelik olarak yürüttüğü birçok doktora ve yüksek lisans tezleri, danışmanlığını ve yürütücülüğünü yaptığı ulusal ve uluslararası projeleri bulunmaktadır. 

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi öğretim üyelerinden Polat, 2002'den bu yana Milli Eğitim Bakanlığının Okul Öncesi Eğitim Programı Yazım ve Yaygınlaştırma Komisyonunda görev yapmaktadır. Ayrıca Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü'nün 0-18 Yaş Aile Eğitim Programlarının yazar ve danışmanları arasındadır. Doç. Dr. Özgül Polat, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü'nde 1996 yılında başladığı görevine, öğretim üyesi olarak devam etmektedir. 

Eğitim Bilgileri

2000 - 2003

2000 - 2003

Doktora

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), Türkiye

1996 - 1998

1996 - 1998

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2003

2003

Doktora

Marmara İlköğretime Hazır Oluş ölçeği'nin geliştirilmesi ve standardizasyonu

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr)

1998

1998

Yüksek Lisans

5-6 yaş grubu aile katılımlı sosyalleşme programı

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Okul Öncesi Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2009 - 2017

2009 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

1997 - 2009

1997 - 2009

Öğretim Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2005 - Devam Ediyor

2005 - Devam Ediyor

Değerlendirme Üst Kurulu Üyesi

KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI, İstanbul Telif Hakları ve Sinema Genel Müdürlüğü, Değerlendirme Üst Kurulu Üyesi

2011 - 2013

2011 - 2013

2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Yayım ve Yaygınlaştırma komisyon Üyesi

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Temel Eğitim Genel Müdürlüğü, 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Yayım ve Yaygınlaştırma komisyon Üyesi

2011 - 2013

2011 - 2013

Uzman

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü, Uzman

2009 - 2010

2009 - 2010

7-11 Yaş Program Danışmanı

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Çıraklı ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü, 7-11 Yaş Program Danışmanı

2000 - 2009

2000 - 2009

2002 Okul Öncesi Eğitim Program Yazım Komisyon Üyesi

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü, 2002 Okul Öncesi Eğitim Program Yazım Komisyon Üyesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Okul Öncesi Eğitimde Farklı Modeller

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Etkili Liderlik ve Yönetim Sürdürülebilir Kalkınma

Temel Eğitim Eserlerinin İncelenmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Eğitim Düşüncesinin Gelişimi

Çağdaş Gelişim ve Öğrenme Teorileri

Lisans

Lisans

Okul Öncesinde Dil Kazanımının Desteklenmesi

Okul Öncesi Eğitim Programları

Okul Öncesinde Araştırma Projesi II

İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları

Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri II

Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri I

Okul Öncesinde Araştırma Projesi I

Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I

Okul Öncesi Eğitimde Okul Deneyimi

Topluma Hizmet Uygulamaları

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (14)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Marmara Aile Becerileri Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi

URAL O., POLAT Ö., BİLGİN KÖSE N. H., ÜNSAL F. Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÇELİK B., et al.

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.197-198, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. "Doğa temelli eğitim ve orman okulu yaklaşımına göre geliştirilen doğa temelli yürütücü işlevler programının okul öncesi dönem çocuklarının doğaya karşı farkındalıklarına etkisi"

DEMİRCİ F. G., POLAT Ö.

INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS- SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCE: UBAK 2023, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Mart 2023, ss.19-20, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Okul Öncesi Çocuklarının Beyin Baskınlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

POLAT Ö., AKAY D., Madi B.

2nd International Congress on Scientific Advances (ICONSAD’22), Online, Türkiye, 21 Aralık - 24 Kasım 2022, ss.639-640, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. Öğrenmede Evrensel Tasarımın Anaokulu Çocuklarının Görsel Algılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi

POLAT Ö., ÖCAL DÖRTERLER S.

Karadeniz 10th International Conference on Social Sciences, Samsun, Türkiye, 17 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Okul öncesinde Özel Öğrenme Güçlüğü Açısından Riskli Grubun Tespit Edilip Erken Müdahale Uygulanmasının Önemi

POLAT Ö., ÖZKAN S.

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

7. Covid 19 sürecinde küçük çocukların doğaya karşı bakış açılarının incelenmesi

POLAT Ö., DEMİRCİ F. G.

7.ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

8. Okul Öncesi Velilerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının İncelenmesi

POLAT Ö., BULUT Y.

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.1419-1421, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

9. Okul Öncesi Öğretmenlerin İkidilli Çocuklarla Eğitim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar

POLAT Ö., ERGÜN Ö. R., DÖNMEZ Ö.

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.814-824, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

10. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının İncelenmesi

POLAT Ö., BULUT Y.

VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.1416-1418, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

11. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Problem Çözme Becerileri ile Öz-Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki

POLAT Ö., AZKESKİN K.

IX.ULUSLARARASI YÜKSEKÖĞRETİMDE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.65-78, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

12. Formasyon Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeyleri İle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

POLAT Ö., Bakkaloğlu A. B.

İstanbul Üniversitesi VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019

2019

2019

14. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının 21 yy. Öğrenen Becerileri ile Serbest Zaman Tatminleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

POLAT Ö., ÖCAL S.

Kafkas Üniversitesi 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC/UOEK-2019), 2 - 05 Ekim 2019

2019

2019

15. MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Kazanımlarının Beyin Bölümleri Açısından Değerlendirilmesi

POLAT Ö., AKAY D., AYDIN E.

Kafkas Üniversitesi 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi IECEC/UOEK-2019, 2 - 05 Ekim 2019

2019

2019

16. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Ailelerle Çalışmaya Yönelik Tutumları ile Aile KatılımıBariyer Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

POLAT Ö., AKARSU N.

Kafkas Üniversitesi 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi IECEC/UOEK-2019, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.285-288, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. Self-Regulation and School Readiness: Mediating Role of School Relationships


ADAGİDELİ F. H., URAL O., POLAT Ö.

EARLI SIG 16 Metacognition Conference 2018, Zürich, İsviçre, 27 - 30 Ağustos 2018, ss.69, (Özet Bildiri) identifier identifier

2017

2017

18. 60-72 Aylık Çocuklarla Etkileşimli Kitap Okuma Çalışmalarının Dil Becerileri Açısından İlkokula Hazırbulunuşluklarına Etkisinin İncelenmesi

Polat Ö., Küçükoğlu E., Niran Ş.

International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.250-264, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

19. Etkileşimli Kitap okumanın Çocukların Betimsel, Yaşantısal ve Duyuşsal Sorulara Verdikleri Cevaplara Etkisi

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., NİRAN Ş.

Internatinoal Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.265-285, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

20. 60-72 Aylık Çocuklarla Etkileşimli Kitap Okuma Çalışmalarının Dil Becerileri Açısından İlkokula Hazırılıklarına Etkisinin İncelenmesi

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., NİRAN Ş.

3. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.252-264, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

21. 60-72 AYLIK ÇOCUKLARLA ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMA ÇALIŞMALARININ DİLBECERİLERİ AÇISINDAN İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUKLARINA ETKİSİNİNİNCELENMESİ

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., SOHTORİKOĞLU NİRAN Ş.

3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.250-264, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

22. ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMANIN ÇOCUKLARIN BETİMSEL, YAŞANTISAL VE DUYUŞSALSORULARA VERDİKLERİ CEVAPLARA ETKİSİ

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., SOHTORİKOĞLU NİRAN Ş.

3rd International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.265-285, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

23. 60-72 Aylık Çocukların Matematiksel İlkokula Hazır Oluşlarının Yordayıcısı Olarak Özdüzenleme Becerileri

ADAGİDELİ F. H., URAL O., POLAT Ö.

Gazi Üniversitesi 5.Uluskararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.458-459, (Özet Bildiri)

2015

2015

25. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği geçerlilik güvenirlik çalışması İstanbul ili pilot uygulaması

URAL O., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÜNSAL F. Ö., YILDIZ T.

4th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

28. Beş Yaşındaki Çocukların Akran İlişkileri İle İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ATIŞ AKYOL N., POLAT Ö.

4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.51, (Özet Bildiri)

2015

2015

29. İlkokul 1 Sınıf Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pilot Uygulaması

URAL O., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÜNSAL F. Ö., YILDIZ T.

4th World Conferance on Educational And Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)

2015

2015

30. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pİlot Uygulaması

URAL O., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÜNSAL F. Ö., YILDIZ T.

4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)

2015

2015

31. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pilot Uygulaması

URAL O., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÜNSAL F. Ö., YILDIZ T.

4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)

2015

2015

32. Çaba gerektiren kontrol ölçeğinin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları

Adagideli F., URAL O., POLAT Ö.

4th International Conference on Preschool Education, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.176, (Özet Bildiri)

2015

2015

33. Çaba Gerektiren Kontrol Ölçeği nin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışması

URAL O., POLAT Ö., ADAGİDELİ F. H.

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

36. Okul Öncesi Eğitim Alan 60 72 Aylık Çocukların Okul Öncesi Eğitime Devam Etme Süresi İle Benlik Algıları ve İlköğretime Hazır Bulunuşlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

POLAT Ö., AKŞİN E.

International Conference on New Trends in Education, Bahçeşehir University, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ağustos 2014, ss.13-14, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

38. 48 60 Aylık Çocukların Okula İlişkin Algılarının Zihin Haritası Kullanılarak İncelenmesi

POLAT Ö., AKŞİN E., Özkarabacak A. B.

V.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1329-1339, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

39. Okuma Yazmayı Seven Nesiller için Okuma ve Yazı Farkındalığı

POLAT Ö.

Özel Okullar Birliği II. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri; Sorunlar, Öneriler), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2012, ss.144-152, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

40. Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği 4 Sınıf Öğrencilerinin Düşünme Stilleri İle Öğretmenlik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

POLAT Ö., AKŞİN E.

III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.44-52, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

41. Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi

POLAT Ö.

Özel Okullar Birliği II. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Beyin ve Öğrenme Sürecinde Okul Öncesi Eğitim), İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Aralık 2011, ss.148-153, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

42. 5 6 Yaş Grubu Çocuklarına Uygulanan Aile Katılımlı Çocuk Hakları Eğitimi Programının Etkililiğinin İncelenmesi

POLAT Ö., washington f.

Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi “Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

43. 5 6 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Düzeyi İle Çizgi Çalışmaları Açısından İlköğretime Hazırbulunuşluk Düzeyi Arasındaki İlişki

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi “Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011

2011

2011

44. 5 6 Yas Çocuklarının Görsel Algı Du zeyi Ile ÇizgiÇalısmaları Açısından Ilkögretime Hazırbulunusluk Du zeyi Arasındaki Iliski

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Marmara ÜniversitesiAtatürk Egitim Fakültesi Ulusal Okul Öncesi Egitim Kongresi “Okul Öncesi Egitimin Bugünü veGelecegi”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

45. Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi

POLAT Ö.

Özel Okullar Birliği I. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2010, ss.118-123, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

46. Okul Öncesi Dönemde Çoklu Zeka Teorisi

POLAT Ö.

Özel Okullar Birliği I. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2010, ss.241-245, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

47. The effectiveness of improved global warming project for 5-6 year-old children attending pre-school

Unutkan Ö.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1146-1150, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2008

2008

49. 4 5 Yaş Çocuklarına Uygulanan Kaza ve Tehlikelerden Korunma Projesinin Etkililiği

POLAT UNUTKAN Ö., GÜLAY OGELMAN H.

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kuşadası, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.10-17, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

50. Çağdaş Bir Okul veya Kurum Olma Sürecinde Öğretmenlik

OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.

İstanbul Kültür Üniversitesi Eğitim Psikolojisi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Mart 2008, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

51. Anaokuluna Devam Eden 5 6 Yaş Çocukları İçin Geliştirilmiş Bilinçli Tüketici Projesinin Etkililiği

POLAT UNUTKAN Ö., GÜLAY OGELMAN H.

1.Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

52. Okul Öncesinden İlköğretime Geçiş Projesi Marmara Üniv MEB Unicef

POLAT UNUTKAN Ö.

Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.75-95, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

53. Öğretmen Adayları için Türk Çocuklarının Dil ve Okuma Yazma Gelişimlerini Desteklemeye Yönelik Seçmeli Ders Programı TESSLA İkinci Dil Kazanımını Desteklemek için Öğretmen Eğitimi

OKTAY A., ÖNDER A., AKTAN ACAR E., POLAT UNUTKAN Ö.

Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.69-74, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

56. 5 6 Yaş Çocukları için Sağlıklı Yaşam Projesinin Etkililiği

POLAT UNUTKAN Ö., GÜLAY OGELMAN H.

16.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.331-335, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2007

2007

57. The Effects of Turkish Curriculum of Teacher Training for Supporting Language Acquisition The Turkish Example of TESSLA Project

OKTAY A., ÖNDER A., POLAT UNUTKAN Ö.

17. EECERA ANNUAL CONFERENCE – Exploring Vygotsky’s Ideas: Crossıng Borders, 29 Ağustos - 01 Eylül 2007

2007

2007

58. Curriculum Development for Multicultural Education

ÖNDER A., POLAT UNUTKAN Ö.

17. EECERA ANNUAL CONFERENCE – Exploring Vygotsky’s Ideas: Crossıng Borders, 29 Ağustos - 01 Eylül 2007

2007

2007

59. Okul Öncesi Dönemde Doğum Kavramının Öğretiminde Teknolojik Araç Kullanımının Etkisi

POLAT UNUTKAN Ö., GÜLAY OGELMAN H.

I.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1117-1126, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

60. Öğretmen Yetiştirmede Çok Kültürlü Eğitim Programı Geliştirme

ÖNDER A., POLAT UNUTKAN Ö.

Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007

2004

2004

61. Okul Öncesi Dönemde Öğretmenlerin Oyunla İlgili Görüşleri

ZEMBAT R., RAMAZAN M. O., POLAT UNUTKAN Ö.

I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.221-230, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

62. Marmara İlköğretime Hazır Oluş Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Standardizasyonu

OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.

I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 04 Temmuz 2004, cilt.1, ss.318-335, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

63. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyunla İlgili Görüşleri

RAMAZAN M. O., ZEMBAT R., POLAT Ö.

I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2004, cilt.2, ss.221-230, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

65. An evaluatıon of preschool educatıon programs from the vıewpoınt of multıple ıntellıgences theory

OKTAY A., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

First Balkan Conference, Stara-Zagora, Bulgaristan, 27 - 29 Haziran 2003, cilt.2, ss.129-135, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

66. Hikaye anlatımında kullanılan tekniklerin çocuğun kelime kazanımına etkisi

RAMAZAN M. O., ZEMBAT R., POLAT Ö.

Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

67. Hikaye Anlatımında Kullanılan Tekniklerin Altı Yaş Çocuğunun Kelime Dağarcığının Genişletilmesine Etkisi

RAMAZAN M. O., ZEMBAT R., POLAT Ö.

2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002 Sürdürülebilir Kalkınma

2002

2002

68. Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Durum Tesbiti

Zembat R., Oktay A., Polat Ö., Küçükoğlu E., Güven G.

2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2002

2002

69. Okul Öncesi Eğitim Programlarının Çoklu Zeka Teorisi Açısından Değerlendirilmesi

OKTAY A., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002 Sürdürülebilir Kalkınma

2002

2002

70. Tu rkiye de Okul Öncesi Egitimin Durum Tesbiti

ZEMBAT R., OKTAY A., POLAT Ö., GÜVEN G., KÜÇÜKOĞLU E.

2000'li Yıllarda I. Ulusal Ögrenme ve ÖgretmeSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

1999

1999

71. Okulöncesinde analojilerin yeri

Zembat R., Şahin F., Polat Ö., Çağlak Sarı S.

4.Ulusal Fen Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 3 - 05 Kasım 1999, (Tam Metin Bildiri)

1999

1999

72. Okulöncesi Eğitim Programlarında Anolojilerin Yeri

Zembat R., Şahin F., Çağlak Sarı S., Polat Ö.

Anadolu Üniversitesi 4.Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1999, (Tam Metin Bildiri)

1999

1999

73. The Effectiveness of Parent Involment in A Social Developmental Early Childhood Curriculum

ZEMBAT R., POLAT Ö.

The Third Warrwick International Early Years Conferance, Conventry, Birleşik Krallık, 12 - 16 Nisan 1999, (Tam Metin Bildiri)

1997

1997

74. Okulöncesi Eğitim Programlarında Problem Çözmenin Fen Kavramlarıyla Geliştirilmesi

Şahin F., Zembat R., Polat Ö.

I.Ulusal Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 1997, ss.157-164, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

7. Erken Çocukluk Döneminde Yabancı Dil Öğretimi

POLAT Ö., ÖCAL DÖRTERLER S.

İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi (Ekonomik Boy), Tomak, Burak, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.20-43, 2022

2021

2021

8. ÇOCUĞUM İLKOKULA HAZIR MI?

POLAT Ö.

Nesil Yayınları, İstanbul, 2021

2021

2021

9. BÖLÜM 3: ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE STEM EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI

POLAT Ö., KALYONCU T.

Eğitimcinin STEM Öğrenme Yolculuğu, DOÇ.DR. HASRET NUHOĞLU, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.65-95, 2021

2021

2021

10. TÜRKİYE

OKTAY A., POLAT Ö.

DÜNYA ÜLKELERİNDE EĞİTİM SİSTEMLERİ VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, OKTAY,AYLA-POLAT,OZGUL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-26, 2021

2021

2021

11. 2.1. ÖRNEK OLAY OLARAK ÇİZGİ FİLMLERİ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE İŞE KOŞMAK: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

POLAT Ö.

KURAMDAN UYGULAMAYA ÖRNEK OLAY: YAŞAMI SINIFA TAŞIMAK, PROF.DR.YÜCEL KABAPINAR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.69-87, 2021

2021

2021

12. COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE FARKLI ÜLKELERDE OKUL ÖNCESİ EĞİTİME BAKIŞ

POLAT Ö., DEĞİRMENCİ Ş.

DÜNYA ÜLKELERİNDE EĞİTİM SİSTEMLERİ VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, OKTAY,AYLA-POLAT,OZGUL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.710-720, 2021

2021

2021

13. BÖLÜM 9: Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Hareket Etkinlikleri

POLAT Ö., AYDIN E.

OKUL ÖNCESI DÖNEMDE ÇEVRIM IÇI UZAKTAN EĞITIM, PROF.DR.FATMA ALİSİNANOĞLU, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.163-193, 2021

2021

2021

14. BÖLÜM 5: Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleri

POLAT Ö.

OKUL ÖNCESI DÖNEMDE ÇEVRIM IÇI UZAKTAN EĞITIM, PROF.DR.FATMA ALİSİNANOĞLU, Editör, NOBEL YAYINLARI, Ankara, ss.75-101, 2021

2020

2020

18. EĞİTİM ÜZERİNE (15.BÖLÜM)

POLAT Ö., AYDIN E.

TEMEL EĞİTİM ESERLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI, Prof. Dr. Ayla OKTAY - Doç. Dr. Özgü POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.447-481, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

19. 32-72 Aylık Okul Öncesi Eğitim Programında Planlama ve Uygulama

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Okul Öncesi Eğitim Programları, KURU, Nalan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.181-217, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

20. Erken Çocukluk Döneminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Değerlendirme

POLAT Ö., CENGİZ Ö.

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Yıldırım Günseri, Özyılmaz Güzin, Editör, Pegem Akademi, ss.173-201, 2020

2020

2020

21. ERKEN OKURYAZARLIK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

POLAT Ö., CENGİZ Ö.

ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ, DR.GONCA ULUDAĞ-DR.TUĞBA DURMUŞ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.169-193, 2020

2020

2020

22. ERKEN OKUR YAZARLIK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Polat Ö.

ERKEN ÇOCUKLUKTA ERKEN OKUR YAZARLIK, GONCA ULUDAĞ,TUĞBA DURMUŞ,HATİCE ÖZASLAN, Editör, ., İstanbul, 2020

2020

2020

23. ”36-72 AYLIK OKUL ÖNCESİ EĞİTİMPROGRAMI’xxNDA PLANLAMA VE UYGULAMA” (BÖLÜM 6)

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, DOÇ.DR.NALAN KURU, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.181-217, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

24. ESERLERİN BÜTÜNCÜLDEĞERLENDİRİLMESİ (19.BÖLÜM)

POLAT Ö., KONTAŞ T.

TEMEL EĞİTİM ESERLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI, Prof. Dr. Ayla OKTAY - Doç. Dr. Özgü POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.601-612, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

25. İDEAL DEVLET (4.BÖLÜM)

POLAT Ö., DOĞANAY KOÇ E.

TEMEL EĞİTİM ESERLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI, Prof. Dr. Ayla OKTAY - Doç. Dr. Özgü POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.107-146, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

26. TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN GENEL DURUMU

Polat Ö.

TESTFEN YAYIN GRUBU, İstanbul, 2019

2019

2019

30. OKULA UYUM VE İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUK

POLAT Ö., ATIŞ AKYOL N.

Adım Adım İlkokula Başlamak Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, POLAT, ÖZGÜL, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.1-31, 2019

2018

2018

31. BİLGİ DEDEKTİFLERİ 24 kitap

POLAT Ö.

TESTFEN-İLKADIM YAYINLARI, İstanbul, 2018

2018

2018

32. YETENEKLİ SEKİZ 18 kitap

POLAT Ö.

TESTFEN-İLKADIM YAYINLARI, İstanbul, 2018

2018

2018

33. PORTFOLYO

POLAT Ö.

ÖLÇME DEĞERLENDİRME, PROF.DR.ALEV ÖNDER, Editör, EĞİTEN KİTAP, İstanbul, ss.165-200, 2018

2018

2018

34. İlkokula Geçişte Okul, Öğretmen ve Anne Babalara Düşen Görevler (5.BÖLÜM)

POLAT Ö.

İlköğretime Hazırlık ve İlköğretimProgramlarıOkula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, OKTAY, AYLA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.136-152, 2018

2018

2018

35. Okul Öncesi Eğitim Programlarında İlkokula Hazırlık ve EtkinlikUygulamaları (BÖLÜM 3)

POLAT Ö.

İlköğretimeHazırlık ve İlköğretimProgramlarıOkula Uyum ve ErkenOkuryazarlık Eğitimi, OKTAY, AYLA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.71-100, 2018

2017

2017

36. GENEL BAKIŞ

POLAT Ö.

ÖĞRENME VE ÖĞRETME: Kuramdan UygulamayaLearning and Instruction: Theory into Practice Margaret E.Gredler, ÖZGÜL POLAT-HANDE ARSLAN ÇİFTÇİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.2-35, 2017

2016

2016

37. BETA Ailemle Çalışıyorum

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Duru Okul Öncesi Yayınları, İstanbul, 2016

2015

2015

39. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUMA-YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARINI PLANLAMA VE UYGULAMA

Polat Ö.

ÇOCUK GELİŞİMİ UYGULAMALARI, RENGİN ZEMBAT, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.1-50, 2015

2014

2014

40. Çizgiler Dünyası I

POLAT Ö.

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2014

2013

2013

41. Şimdi Okullu Olduk 1 Sınıfa Uyum Paketi 12 Fasikül 1 Öğretmen Kılavuz kitabı

POLAT Ö.

Klett Yayıncılık, National Geoghraphic Learning, Cengage Learning, Başarı Yayıncılık, İstanbul, 2013

2013

2013

43. NG SET Tüm Dersler 9 Dergi Öğretmen kılavuz kitabı

POLAT Ö., ÇETİN A.

Klett Yayıncılık, National Geoghraphic Learning, Cengage Learning, Başarı Yayıncılık, İstanbul, 2013

2013

2013

44. Meraklı Çocuk 8 Kitap 1 Aile Katılımı 1 Çomak Kukla Kitabı

POLAT Ö.

Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2013

2012

2012

45. Zor Degil Matematik

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Elele Ilkadım Yayınları, 2012

2012

2012

48. Ne Zaman

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012

2012

2012

49. Zor Değil Matematik

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012

2012

2012

51. Görsel Okuma

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012

2011

2011

52. Çizgiler Dünyası III

POLAT Ö.

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2011

2011

2011

55. Küçük Sanatçılar

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Açı Yayınları, Ankara, 2011

2011

2011

56. Projelerle Değerler Eğitimi

POLAT Ö.

Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2011

2010

2010

61. Etkinlik Dosyası

POLAT Ö.

Açı Yayınları, Ankara, 2010

2010

2010

62. PAPU ile Çizgilere Dokunuyorum

POLAT Ö.

İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010

2010

2010

63. PAPU ile Çizgiler

POLAT Ö.

İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010

2010

2010

65. PAPU ile Sesler

POLAT Ö.

İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010

2010

2010

66. Okul Öncesinde İlköğretime Hazırlık Etkinlikleri

POLAT Ö.

İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010

2010

2010

67. Çizgiler Dünyası II

POLAT Ö.

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2010

2010

2010

68. Okul Öncesi Eğitim Programlarında İlköğretime Hazırlık

POLAT Ö.

İlköğretim Programları ve İlköğretime Hazırlık, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.65-86, 2010

2010

2010

69. Aktif Öğrenme

POLAT Ö.

Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, RENGİN ZEMBAT, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.125-148, 2010

2010

2010

70. Değişen İlköğretim Programı Ve Okul Öncesinde Okuma Ve Yazmaya Hazırlık Çalışmaları

POLAT Ö.

Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü Geçmişten Geleceğe Okul Öncesi Eğitim, ADEM ORAKÇI, NEŞE RAFİA GÜRSOY, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.227-240, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

71. İlköğretime Geçişte Okul, Öğretmen ve Anne-Babalara Düşen Görevler

POLAT Ö.

İlköğretim Programları ve İlköğretime Hazırlık, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.159-176, 2010

2009

2009

72. Can la Fen ve Doğayı Öğreniyorum

POLAT UNUTKAN Ö.

İlkadım Yayınları, İstanbul, 2009

2008

2008

75. Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Oynuyoruz 1

POLAT UNUTKAN Ö.

Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008

2008

2008

77. Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Büyüyoruz 1

POLAT UNUTKAN Ö.

Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008

2007

2007

80. Sevgi Ormanı Kavram Seti 4 kitap

POLAT UNUTKAN Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

2007

2007

82. Çizgiler Dünyası

POLAT UNUTKAN Ö.

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2007

2007

2007

84. Mavi Deniz Kavram Eğitim Seti 12 kitap

KÜÇÜKOĞLU E., POLAT UNUTKAN Ö.

Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007

2007

2007

85. İnsan Hakları Çocuk Hakları ve Eğitimi

POLAT UNUTKAN Ö.

Eğitim Bilimine Giriş, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.97-125, 2007

2007

2007

86. İlköğretim 1. Sınıfa Başlarken: Çocuk-Öğretmen-Anne-Baba

POLAT UNUTKAN Ö.

İlköğretim Çağına Genel Bir Bakış, AYLA OKTAY, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.27-40, 2007

2006

2006

87. Okul Öncesinde İlköğretime Hazırlık

POLAT UNUTKAN Ö.

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2006

2006

2006

88. Müzik Aletleriyle Beyin Jimnastiği

POLAT UNUTKAN Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Küçükadımlar Yayınevi, İstanbul, 2006

2006

2006

89. Elective course programme for pre-school student teachers for supporting Language and Literacy Development in Turkish Language

OKTAY A., ÖNDER A., AKTAN ACAR E., POLAT UNUTKAN Ö.

Building on Language Diversity with Young Children Teacher Education for Support of Second Language Acquisition, Andrew Hancock, Susanne Hermeling, John Landon, Andrea Young, Editör, Transaction Publishers, U.S.A. and London, ss.103-124, 2006

2005

2005

90. Satranç Öğreniyorum Seti 3 Kitap

POLAT UNUTKAN Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005

2005

2005

91. Etkinliklerle Duygu Dünyası

POLAT UNUTKAN Ö., YILMAZER Ş.

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005

2005

2005

92. Satranç Ögreniyorum Seti 3 Kitap

POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005

2005

2005

95. Okul Öncesi Dönemde Sorumluluk Eğitimi

POLAT UNUTKAN Ö.

Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular, AYLA OKTAY, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.189-196, 2005

2005

2005

96. Okul Öncesi Eğitimin Temel İlkeleri

OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.

Okul Öncesi Eğitimde Denetim Rehber Kitabı, , Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.4-18, 2005

2003

2003

99. Problem Çözme Becerilerinin Gelişimi

ZEMBAT R., POLAT Ö.

Erken Çocuklukta Gelişim ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, MÜZEYYEN SEVİNÇ, Editör, Morpa Kültür yayınları, İstanbul, ss.221-229, 2003

2003

2003

100. Okul Öncesi Eğitimi Etkileyen Temel Görüşler

OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.

Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.9-32, 2003

2003

2003

101. İlköğretime Hazır Oluş ve Okul Öncesi Eğitimle İlköğretimin Karşılaştırılması

OKTAY A., POLAT Ö.

Erken Çocuklukta Gelişim ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, MÜZEYYEN SEVİNÇ, Editör, Morpa Kültür yayınları, İstanbul, ss.145-155, 2003

2003

2003

102. Okul Öncesi Çocuğunun Temel Gelişimsel Özellikleri

OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.

Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.33-61, 2003

2003

2003

103. Çocuğun Temel İhtiyaçları ve Okul Öncesi Eğitimin Temel İlkeleri

OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.

Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.62-78, 2003

1999

1999

105. Okul Öncesinde Çocuğunun Sosyal Gelişiminde Aile Katılımının Önemi

ZEMBAT R., POLAT Ö.

Marmara Üniversitesi Anaokulu Anasınıfı Öğretmeni El Kitabı Rehber Kitaplar Dizisi, RENGİN ZEMBAT, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.151-173, 1999

Desteklenen Projeler

2024 - 2025

2024 - 2025

Sancaktepe Belediyesi Okul Öncesi Çocuk Gelişim Merkezleri Araştırma GeliştirmeProjesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , Üniversite Destekli Diğer Projeler

(Proje Özeti)
Polat Ö. (Yürütücü), Küçükoğlu E.

2021 - 2022

2021 - 2022

Beceri Temelli Eğitim Merkezi (BETEM) Kurulumu

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

(Proje Özeti)
Ural O. (Yürütücü), Polat Ö., Küçükoğlu E.

2019 - 2020

2019 - 2020

0-3 Yaş Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı: Mersin Yenişehir Belediyesi Örneği

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Polat Ö., Ural O. (Yürütücü)

2011 - 2013

2011 - 2013

Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Polat Ö., Unıcef U.(Yürütücü)

2006 - 2013

2006 - 2013

Eğitsel Kültürel Değişim Projesi

Diğer Uluslararası Fon Programları

Polat Ö., Üniversitesi M.(Yürütücü)

2011 - 2012

2011 - 2012

Geleceğimizi Yetiştiriyoruz

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Polat Ö., Kartepe Kaymakamlığı K. B.(Yürütücü)

2009 - 2010

2009 - 2010

0-18 Yaş Aile Eğitim Programı

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Polat Ö., Unıcef M. A.(Yürütücü)

Kontrata Dayalı Araştırmalar

2019 - 2020

2019 - 2020

0-3 Yaş Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı: Mersin Yenişehir Belediyesi ÖrneğiSürdürülebilir Kalkınma

Mersin Yenişehir Belediyesi

Ural O., Polat Ö., Küçükoğlu E., Bilgin Köse N. H., Ünsal F. Ö., Çelik B., et al.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Temel Eğitim Araştırmaları DergisiSürdürülebilir Kalkınma

Yayın Kurul Üyesi

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Çocuk ve Gelişim Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

1999 - Devam Ediyor

1999 - Devam Ediyor

Türkiye Okul Öncesi Eğitimi Geliştirme DerneğiSürdürülebilir Kalkınma

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2022

Eylül 2022

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2022

Şubat 2022

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2021

Aralık 2021

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2021

Kasım 2021

PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION

ESCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2020

Kasım 2020

Hayef:journal of education (Online)

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI

ESCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Mart 2021

Mart 2021

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye

Ekim 2020

Ekim 2020

TÜBİTAK Projesi

2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye

Ekim 2020

Ekim 2020

TÜBİTAK Projesi

2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı, Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye

Ekim 2020

Ekim 2020

TÜBİTAK Projesi

2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı, Akdeniz Üniversitesi, Türkiye

Eylül 2020

Eylül 2020

TÜBİTAK Projesi

2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Türkiye

Bilimsel Danışmanlıklar

2011 - 2013

2011 - 2013

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2011 - 2013

2011 - 2013

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2009 - 2010

2009 - 2010

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, ÇIRAKLIK VE YAYGIN EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2000 - 2009

2000 - 2009

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, OKUL ÖNCESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2005 - 2005

2005 - 2005

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Ödüller

Eylül 2017

Eylül 2017

AKADEMİK KATKI ÖDÜLÜ

Marmara Üniversitesi

Eylül 2017

Eylül 2017

AKADEMİK KATKI ÖDÜLÜ

Kadıköy Belediyesi

Eylül 2012

Eylül 2012

BİLİM KÜLTÜR SANAT FAALYETLERİNE YAPILAN KATKI ÖDÜLÜ

Marmara Üniversitesi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

06 Eylül 2022 - 06 Eylül 2022

06 Eylül 2022 - 06 Eylül 2022

İstanbul Öğretmen Akademileri

Davetli Konuşmacı

İstanbul-Türkiye

24 Kasım 2021 - 26 Kasım 2021

24 Kasım 2021 - 26 Kasım 2021

7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi

Oturum Başkanı

İstanbul-Türkiye

15 Ekim 2021 - 15 Ekim 2021

15 Ekim 2021 - 15 Ekim 2021

C.19 Pandemisinin ve Uzaktan Okul Öncesi Eğitimin Sonuçları

Davetli Konuşmacı

Ankara-Türkiye

10 Eylül 2021 - 10 Eylül 2021

10 Eylül 2021 - 10 Eylül 2021

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ ADAY ÖĞRETMEN ORYANTASYON PROGRAMI

Davetli Konuşmacı

İstanbul-Türkiye

27 Mart 2021 - 28 Mart 2021

27 Mart 2021 - 28 Mart 2021

Eğitim Araştırmaları Kongresi

Davetli Konuşmacı

İstanbul-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Aralık 2018

Aralık 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

2K FUARCILIK- BENİM OKULUM EĞİTİM FUARI-Türkiye

Kasım 2018

Kasım 2018

ANNE-BABA BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

2K FUARCILIK-BENİM OKULUM EĞİTİM FUARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

İSKENDERUN-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

DİYARBAKIR TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

KAHRAMANMARAŞ- TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

MALATYA-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

OKULA BAŞLANGIÇ, İLKOKULA HAZIR OLUŞ, İLKOKULA HAZIR OLMAK İÇİN GEREKEN TEMEL BECERİLER NELERDİR? ÇOCUKLARIMIZI İLKOKULA HAZIRLARKEN NELER YAPMALIYIZ? AİLELER NASIL DESTEK OLMALIDIR? SORULARININ CEVAP BULDUĞU AİLE EĞİTİM SEMİNERİ

Seminer

ATAŞEHİR- YA-PA YAŞAM PAYLAŞIM ANAOKULLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

ERZURUM-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

SAMSUN-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

ORDU-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

TARSUS-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

VAN-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

GAZİANTEP-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

TRABZON-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Eylül 2018

Eylül 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

ŞANLIURFA TESTFEN YAINLARI-Türkiye

Ağustos 2018

Ağustos 2018

ANNE- BABA BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

FETHİYE- ÖZEL ATA OKULLARI-Türkiye

Ağustos 2018

Ağustos 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

İSTANBUL EUROPE KIDS ACADEMY-Türkiye

Ağustos 2018

Ağustos 2018

ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM

Seminer

BURSA KAVRAM EĞİTİM KOLEJİ-Türkiye

Temmuz 2018

Temmuz 2018

ADIM ADIM İLKOKULA BAŞLAMAK

Seminer

FETHİYE- YA-PA YAŞAM PAYLAŞIM OKULLARI YAZ EĞİTİM KAMPI -Türkiye

Mayıs 2018

Mayıs 2018

OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE KAPASİTE GELİŞTİRME ”UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE''

Seminer

ADANA TESTFEN YAYINLARI-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 42

h-indeksi (WOS): 3

Jüri Üyelikleri

Ocak-2022

Ocak 2022

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Doktor Öğretim Üyesi Atama Jürisi, Ocak, 2022 - Biruni Üniversitesi

Eylül-2021

Eylül 2021

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Doktor Öğretim Üyesi Atama Jürisi, Eylül 2021. - İstanbul Okan Üniversitesi