Biyografi
Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü'nden mezun olan Doç. Dr. Özgül POLAT, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü'nde 1998 yılında yüksek lisansını tamamlamıştır. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü'nde ''Marmara İlköğretime Hazır Oluş Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Standardizasyonu'' konulu tezi ile 2003 yılında Doktor ünvanını almıştır. Polat ilk kez 60-78 ay aralığındaki Türk Çocuklarına özgü olarak Okul Olgunluğunu ölçmek amacıyla geliştirdiği ''Marmara İlköğretime Hazır Oluş Ölçeği''nin sertifika eğitimini vermeye devam etmektedir.
Ulusal ve uluslararası pek çok projede yer alan Polat'ın İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları, Okuma ve Yazı Farkındalığı, Görsel Okuma, Ses ve Yazma Eğitimi, Okul Öncesi Eğitim Programları, Duyu Eğitimi, Çoklu Zeka Uygulamaları, Aile Eğitimi, Çok Kültürlü Eğitim, Çocuklarda Kapasite Geliştirme konulu çeşitli kitapları bulunmaktadır. Ayrıca Polat'ın, okul öncesi ve ilkokul 1. sınıf eğitimi alanlarına yönelik pek çok kaynakta yazar, editör ve danışman olarak imzası bulunmaktadır. Polat'ın okul öncesi çocuklara ve öğretmenlere, ailelere, ayrıca dezavantajlı çocuklar ve ailelerine yönelik olarak yürüttüğü birçok doktora ve yüksek lisans tezleri, danışmanlığını ve yürütücülüğünü yaptığı ulusal ve uluslararası projeleri bulunmaktadır.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi öğretim üyelerinden Polat, 2002'den bu yana Milli Eğitim Bakanlığının Okul Öncesi Eğitim Programı Yazım ve Yaygınlaştırma Komisyonunda görev yapmaktadır. Ayrıca Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü'nün 0-18 Yaş Aile Eğitim Programlarının yazar ve danışmanları arasındadır. Doç. Dr. Özgül Polat, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü'nde 1996 yılında başladığı görevine, öğretim üyesi olarak devam etmektedir.
Eğitim Bilgileri
2000 - 2003
2000 - 2003Doktora
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), Türkiye
1996 - 1998
1996 - 1998Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2003
2003Doktora
Marmara İlköğretime Hazır Oluş ölçeği'nin geliştirilmesi ve standardizasyonu
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr)
1998
1998Yüksek Lisans
5-6 yaş grubu aile katılımlı sosyalleşme programı
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2009 - 2017
2009 - 2017Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
1997 - 2009
1997 - 2009Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2005 - Devam Ediyor
2005 - Devam EdiyorDeğerlendirme Üst Kurulu Üyesi
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI, İstanbul Telif Hakları ve Sinema Genel Müdürlüğü, Değerlendirme Üst Kurulu Üyesi
2011 - 2013
2011 - 20132013 Okul Öncesi Eğitim Programı Yayım ve Yaygınlaştırma komisyon Üyesi
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Temel Eğitim Genel Müdürlüğü, 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Yayım ve Yaygınlaştırma komisyon Üyesi
2011 - 2013
2011 - 2013Uzman
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü, Uzman
2009 - 2010
2009 - 20107-11 Yaş Program Danışmanı
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Çıraklı ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü, 7-11 Yaş Program Danışmanı
2000 - 2009
2000 - 20092002 Okul Öncesi Eğitim Program Yazım Komisyon Üyesi
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü, 2002 Okul Öncesi Eğitim Program Yazım Komisyon Üyesi
Verdiği Dersler
Doktora
Okul Öncesi Eğitimde Farklı Modeller
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Etkili Liderlik ve Yönetim
Temel Eğitim Eserlerinin İncelenmesi
Lisans
Okul Öncesinde Dil Kazanımının Desteklenmesi
Okul Öncesi Eğitim Programları
Okul Öncesinde Araştırma Projesi II
İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri II
Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri I
Okul Öncesinde Araştırma Projesi I
Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II
Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I
Okul Öncesi Eğitimde Okul Deneyimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
60-72 AYLIK ÇOCUKLAR İÇİN HAZIRLANAN İŞİTSEL EĞİTİM MATERYALLERİNE DAYANAN İŞİTSEL İŞLEMLEME PROGRAMININ İŞİTSEL İŞLEMLEME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Polat Ö.
S.ÇAKABAY(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
60-72 aylık çocukların sosyal problem çözme becerileri ile ilkokula hazır bulunuşluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
Ş.YAĞBASAN(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Okul öncesi çocuklarının ilkokula hazır bulunuşluklarının yordayıcısı olarak öz-düzenleme becerilerinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman), URAL O. (Danışman)
F.HASAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
5-6 yaş grubu için geliştirilen aile katılımlı farklılıklara saygı programının çocukların farklılıklara saygı düzeyine etkisinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
T.ÖZKABAK(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden 5 yaş çocuklarının akran ilişkileri ile ilkokula hazırbulunuşluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
N.ATIŞ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
60-72 aylık dezavantajlı çocuklar için hazırlanan ilköğretime hazırlık oyun destek programının çocukların ilköğretime hazırbulunuşluk düzeyine etkisi
Polat Ö. (Danışman)
A.SÖNMEZ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
60-72 aylık sosyal açıdan dezavantajlı çocuklar için hazırlanan ilköğretime hazırlık destek programının çocukların ilköğretime hazırbulunuşluluğuna etkisi
POLAT Ö. (Danışman)
F.Dilli(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
60-72 aylık sosyal açıdan dezavantajlı çocuklar için hazırlanmış ilköğretime hazırlık destek programının çocukların ilköğretime hazırbulunuşluluğuna etkisi
Polat Ö. (Danışman)
F.DİLLİ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
60-72 aylık çocukların benlik algıları ile ilköğretime hazır bulunuşlukları arasındaki ilişkinin ve ilköğretime hazır bulunuşluk ile benlik algılarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
E.AKŞİN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Okul öncesi eğitim alan 48-60 aylık çocukların farklı kültürleri tanımalarının, dünyadaki farklı kültürlere karşı bakış açılarında yaratacağı farkların incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
A.BURCU(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
60-72 aylık çocuklara uygulanan aile katılımlı ilköğretime hazırlık programının çocukların ilköğretime hazır bulunuşluk düzeyine etkisi
POLAT Ö. (Danışman)
Ö.Yeliz(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
60-72 aylık çocuklara uygulanan aile katılımlı ilköğretime hazırlık programının çocukların ilköğretime hazır bulunuşluluk düzeyine etkisi
Polat Ö. (Danışman)
Ö.YELİZ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
5-6 Yaş grubu çocuklarına uygulanan aile katılımlı çocuk hakları eğitimi programının etkililiğinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
F.WASHINGTON(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Oyun Kumbarası: Çevrimiçi Değerler Eğitimi Aile Destek Programı’nın 36-72 Aylık Çocukların Değer Kazanımına Etkisinin İncelenmesi.
Polat Ö., Sezer T., Küçükoğlu E., Otrar M., Aydın Yüksel E., Atış Akyol N., et al.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.17, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20242. 36-72 Aylık Çocuklar için Değerler Bataryasının Geliştirilmesi
POLAT Ö., OTRAR M., SEZER T., KÜÇÜKOĞLU E., AYDIN YÜKSEL E., ATIŞ AKYOL N., et al.
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.22, sa.48, ss.309-348, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öz Yeterlik İnançları İle Eğitim Teknolojilerine Yönelik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Öcal Dörterler S., POLAT Ö., Yağcı M.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.35, ss.197-217, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Okul Öncesi Öğretmenlerin Sanata Yönelik Tutumları İle Yaratıcı Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
POLAT Ö., Aslan N., AYDIN E.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.2836-2868, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. 60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Stem-A Etkinliklerinin Etkisinin İncelenmesi
POLAT Ö., KALYONCU T.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.9, sa.32, ss.131-152, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. Supporting pre-schoolers’ acquisition of geometric knowledge through mind mapping
SEZER T., POLAT Ö.
Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education , cilt.26, sa.3, ss.86-105, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukluk Çağındaki Olumlu Yaşantıları ve Örgütsel Kimlik Algıları
POLAT Ö., AYDIN E.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.18, sa.1, ss.12-26, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Analysis of the Effect of Mind Mapping Studies on the Acquisition of the Concept of Time Among 60-72 Month-Old Children
Polat Ö., Küçükoğlu E., Aydın E.
Psycho-Educational Research Reviews , cilt.11, sa.1, ss.254-269, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. 60-72 AYLIK ÇOCUKLAR İÇİN HAZIRLANAN İŞİTSEL EĞİTİM MATERYALLERİNE DAYANAN İŞİTSEL İŞLEMLEME PROGRAMININ İŞİTSEL İŞLEMLEME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
POLAT Ö.
Türkiye Eğitim Dergisi , 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202210. Collaborative Learning with Mind Mapping in the Development of Social Skills of Children
POLAT Ö., ATIŞ AKYOL N., SEZER T.
Participatory Educational Research
, cilt.9, sa.1, ss.463-480, 2022 (Scopus)
2022
202211. The Mind Map: A Tool for Exploring Children’s and Teacher Trainees’ Conceptions of School, Friendship, and Play
POLAT Ö., AKŞİN YAVUZ E.
International Journal of Progressive Education , cilt.18, sa.2, ss.34-48, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202112. MIND MAPPING AS A NEW METHOD THAT SUPPORTS READINESS FOR PRIMARY SCHOOL
POLAT Ö., ATIŞ AKYOL N.
RESEARCH IN PEDAGOGY , cilt.11, sa.2, ss.431-450, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE UYGULAMADA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Niran Ş., Polat Ö.
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.40-57, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Liderlik Becerilerinin Yordayıcısı Olarak Ebeveynlerinin Bilinçli Farkındalık Düzeyleri
POLAT Ö., ÖZBEK AYAZ C.
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.113-128, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Anasınıfına devam eden çocukların çaba gerektiren kontrolleriyle sosyal davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
POLAT Ö., GÖNCÜ H. B.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.24, sa.46, ss.939-959, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202116. Erken Çocukluk Döneminde Bilişsel Gelişime Bir Uyaran Olarak Doğa ile Temas ve Doğa Temelli Açık Alan Etkinlikleri
POLAT Ö., DEMİRCİ F. G.
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.95-113, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. Analysis of the Effect of Mind Mapping Activities on the Acquisition of Values of 60-72 Month-Old Children
POLAT Ö., AYDIN E.
Journal of Education, Theory and Practical Research (EKUAD) , cilt.7, sa.3, ss.392-405, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ PROFESYONELLİKLERİ İLE MESLEKİ BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
POLAT Ö., BALABAN S.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.1063-1082, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. 48-60 Aylık Çocukların Sosyal Becerileri ile Dinleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
POLAT Ö., AYDIN D.
EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA , cilt.17, sa.1, ss.39-53, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202120. MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ
POLAT Ö., AKAY D., AYDIN E.
MİLLİ EĞİTİM EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.50, sa.229, ss.419-444, 2021 (Scopus)
2021
202121. An Evaluation of the Effect of Marmara Family Skills Education Program on Parent’s Self-Efficacy Levels and Support Skills
Ural O., Polat Ö., Bilgin Köse N. H., Ünsal F. Ö., Küçükoğlu E., Çelik B., et al.
HAYEF: Journal of Education
, cilt.18, sa.18, ss.116-149, 2021 (TRDizin)
2021
202122. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Aile Katılımına Yönelik Tutumları ile Aile Katılımına Yönelik Bariyer Algıları Arasındaki İlişki
POLAT Ö., AYDIN E.
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.14-27, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202123. The Effect of Mind Mapping Studies on the Creativity Skills of 60-72 Month-old Children
POLAT Ö.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.46, sa.207, ss.21-42, 2021 (SSCI)
2021
202124. Investigation of Mone 2013 Preschool Education Program in Terms of Brain Based Learning Approach
POLAT Ö., Akay D., Aydin E.
Milli Egitim
, cilt.50, sa.229, ss.419-444, 2021 (Scopus)
2020
202025. The effect of mind mapping on young children's critical thinking skills
POLAT Ö., Aydın E.
Thinking Skills and Creativity
, cilt.38, 2020 (SSCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Marmara Aile Becerileri Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi
URAL O., POLAT Ö., BİLGİN KÖSE N. H., ÜNSAL F. Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÇELİK B., et al.
8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.197-198, (Özet Bildiri)
2023
20232. "Doğa temelli eğitim ve orman okulu yaklaşımına göre geliştirilen doğa temelli yürütücü işlevler programının okul öncesi dönem çocuklarının doğaya karşı farkındalıklarına etkisi"
DEMİRCİ F. G., POLAT Ö.
INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS- SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCE: UBAK 2023, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Mart 2023, ss.19-20, (Özet Bildiri)
2022
20223. Okul Öncesi Çocuklarının Beyin Baskınlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
POLAT Ö., AKAY D., Madi B.
2nd International Congress on Scientific Advances (ICONSAD’22), Online, Türkiye, 21 Aralık - 24 Kasım 2022, ss.639-640, (Özet Bildiri)
2022
20224. Zihin Haritalama Tekniği ile Gerçekleştirilen Uygulamaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
AYDIN E., POLAT Ö.
International Education Congress, Antalya, Türkiye, 18 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20225. Öğrenmede Evrensel Tasarımın Anaokulu Çocuklarının Görsel Algılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
POLAT Ö., ÖCAL DÖRTERLER S.
Karadeniz 10th International Conference on Social Sciences, Samsun, Türkiye, 17 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
20226. Okul öncesinde Özel Öğrenme Güçlüğü Açısından Riskli Grubun Tespit Edilip Erken Müdahale Uygulanmasının Önemi
POLAT Ö., ÖZKAN S.
IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2021
20217. Covid 19 sürecinde küçük çocukların doğaya karşı bakış açılarının incelenmesi
POLAT Ö., DEMİRCİ F. G.
7.ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2021
20218. Okul Öncesi Velilerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının İncelenmesi
POLAT Ö., BULUT Y.
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.1419-1421, (Tam Metin Bildiri)
2021
20219. Okul Öncesi Öğretmenlerin İkidilli Çocuklarla Eğitim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar
POLAT Ö., ERGÜN Ö. R., DÖNMEZ Ö.
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.814-824, (Tam Metin Bildiri)
2021
202110. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının İncelenmesi
POLAT Ö., BULUT Y.
VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.1416-1418, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Problem Çözme Becerileri ile Öz-Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki
POLAT Ö., AZKESKİN K.
IX.ULUSLARARASI YÜKSEKÖĞRETİMDE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.65-78, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Formasyon Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeyleri İle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
POLAT Ö., Bakkaloğlu A. B.
İstanbul Üniversitesi VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
2019
201913. Okul Öncesi Dönemdeki 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeyleri İle Çoklu Zeka Profilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
POLAT Ö., Bakkaloğlu A. B.
İstanbul Üniversitesi VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
2019
201914. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının 21 yy. Öğrenen Becerileri ile Serbest Zaman Tatminleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
POLAT Ö., ÖCAL S.
Kafkas Üniversitesi 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC/UOEK-2019), 2 - 05 Ekim 2019
2019
201915. MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Kazanımlarının Beyin Bölümleri Açısından Değerlendirilmesi
POLAT Ö., AKAY D., AYDIN E.
Kafkas Üniversitesi 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi IECEC/UOEK-2019, 2 - 05 Ekim 2019
2019
201916. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Ailelerle Çalışmaya Yönelik Tutumları ile Aile KatılımıBariyer Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
POLAT Ö., AKARSU N.
Kafkas Üniversitesi 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi IECEC/UOEK-2019, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.285-288, (Özet Bildiri)
2018
201817. Self-Regulation and School Readiness: Mediating Role of School Relationships
ADAGİDELİ F. H., URAL O., POLAT Ö.
EARLI SIG 16 Metacognition Conference 2018, Zürich, İsviçre, 27 - 30 Ağustos 2018, ss.69, (Özet Bildiri)
2017
201718. 60-72 Aylık Çocuklarla Etkileşimli Kitap Okuma Çalışmalarının Dil Becerileri Açısından İlkokula Hazırbulunuşluklarına Etkisinin İncelenmesi
Polat Ö., Küçükoğlu E., Niran Ş.
International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.250-264, (Tam Metin Bildiri)
2017
201719. Etkileşimli Kitap okumanın Çocukların Betimsel, Yaşantısal ve Duyuşsal Sorulara Verdikleri Cevaplara Etkisi
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., NİRAN Ş.
Internatinoal Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.265-285, (Tam Metin Bildiri)
2017
201720. 60-72 Aylık Çocuklarla Etkileşimli Kitap Okuma Çalışmalarının Dil Becerileri Açısından İlkokula Hazırılıklarına Etkisinin İncelenmesi
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., NİRAN Ş.
3. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.252-264, (Tam Metin Bildiri)
2017
201721. 60-72 AYLIK ÇOCUKLARLA ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMA ÇALIŞMALARININ DİLBECERİLERİ AÇISINDAN İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUKLARINA ETKİSİNİNİNCELENMESİ
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., SOHTORİKOĞLU NİRAN Ş.
3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.250-264, (Tam Metin Bildiri)
2017
201722. ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMANIN ÇOCUKLARIN BETİMSEL, YAŞANTISAL VE DUYUŞSALSORULARA VERDİKLERİ CEVAPLARA ETKİSİ
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., SOHTORİKOĞLU NİRAN Ş.
3rd International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.265-285, (Tam Metin Bildiri)
2017
201723. 60-72 Aylık Çocukların Matematiksel İlkokula Hazır Oluşlarının Yordayıcısı Olarak Özdüzenleme Becerileri
ADAGİDELİ F. H., URAL O., POLAT Ö.
Gazi Üniversitesi 5.Uluskararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.458-459, (Özet Bildiri)
2016
201624. The Investigation of the Effect of Using Mind Maps on theDevelopment of Mathematics andScience Skills
POLAT Ö., AKŞİN YAVUZ E., TUNÇ A. B.
8th World Conference on Educational Sciences, MADRİT, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016
2015
201525. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği geçerlilik güvenirlik çalışması İstanbul ili pilot uygulaması
URAL O., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÜNSAL F. Ö., YILDIZ T.
4th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201526. 5 6 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Düzeyi İle Çizgi Çizme Becerileri Açısından İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÇAĞLAK SARI S.
4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201527. 5 6 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Düzeyi İLe Çİzgi Çİzme Becerileri Açısından İLkokula Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÇAĞLAK SARI S.
4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)
2015
201528. Beş Yaşındaki Çocukların Akran İlişkileri İle İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ATIŞ AKYOL N., POLAT Ö.
4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.51, (Özet Bildiri)
2015
201529. İlkokul 1 Sınıf Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pilot Uygulaması
URAL O., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÜNSAL F. Ö., YILDIZ T.
4th World Conferance on Educational And Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)
2015
201530. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pİlot Uygulaması
URAL O., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÜNSAL F. Ö., YILDIZ T.
4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)
2015
201531. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pilot Uygulaması
URAL O., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÜNSAL F. Ö., YILDIZ T.
4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)
2015
201532. Çaba gerektiren kontrol ölçeğinin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
Adagideli F., URAL O., POLAT Ö.
4th International Conference on Preschool Education, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.176, (Özet Bildiri)
2015
201533. Çaba Gerektiren Kontrol Ölçeği nin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışması
URAL O., POLAT Ö., ADAGİDELİ F. H.
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201534. 60 72 Aylık Dezavantajlı Çocuklar İçin Hazırlanan İlköğretime Hazırlık Oyun Destek Programının Çocukların İlköğretime Hazırbulunuşluk Düzeyine Etkisi
POLAT UNUTKAN Ö., SÖNMEZ A.
INTE- 2015 International Conference on New Horizons in Education, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2014
201435. A Study Of The Relationship Between Self Concept And Primary School Readiness In 60 72 Month Old Children And The Analysis Of Their Primary School Readiness And Self Concept According To Some Variables
POLAT UNUTKAN Ö., AKŞİN E.
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences. Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Russia., 11 - 14 Eylül 2014
2014
201436. Okul Öncesi Eğitim Alan 60 72 Aylık Çocukların Okul Öncesi Eğitime Devam Etme Süresi İle Benlik Algıları ve İlköğretime Hazır Bulunuşlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
POLAT Ö., AKŞİN E.
International Conference on New Trends in Education, Bahçeşehir University, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ağustos 2014, ss.13-14, (Özet Bildiri)
2013
201337. 54 66 Aylık Çocukların Okul Öncesi Dönemdeki İlkokula Hazıroluş Düzeyleri İle İlkokula Uyumlarının Karşılaştırılması
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ŞENNUR SOHTORİKOĞLU N., ÜNSAL F. Ö., TUBA ÖZKABAK Y.
The 2nd World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS 2013, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201338. 48 60 Aylık Çocukların Okula İlişkin Algılarının Zihin Haritası Kullanılarak İncelenmesi
POLAT Ö., AKŞİN E., Özkarabacak A. B.
V.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1329-1339, (Tam Metin Bildiri)
2012
201239. Okuma Yazmayı Seven Nesiller için Okuma ve Yazı Farkındalığı
POLAT Ö.
Özel Okullar Birliği II. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri; Sorunlar, Öneriler), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2012, ss.144-152, (Tam Metin Bildiri)
2012
201240. Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği 4 Sınıf Öğrencilerinin Düşünme Stilleri İle Öğretmenlik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
POLAT Ö., AKŞİN E.
III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.44-52, (Tam Metin Bildiri)
2011
201141. Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi
POLAT Ö.
Özel Okullar Birliği II. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Beyin ve Öğrenme Sürecinde Okul Öncesi Eğitim), İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Aralık 2011, ss.148-153, (Tam Metin Bildiri)
2011
201142. 5 6 Yaş Grubu Çocuklarına Uygulanan Aile Katılımlı Çocuk Hakları Eğitimi Programının Etkililiğinin İncelenmesi
POLAT Ö., washington f.
Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi “Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011
2011
201143. 5 6 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Düzeyi İle Çizgi Çalışmaları Açısından İlköğretime Hazırbulunuşluk Düzeyi Arasındaki İlişki
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi “Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011
2011
201144. 5 6 Yas Çocuklarının Görsel Algı Du zeyi Ile ÇizgiÇalısmaları Açısından Ilkögretime Hazırbulunusluk Du zeyi Arasındaki Iliski
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Marmara ÜniversitesiAtatürk Egitim Fakültesi Ulusal Okul Öncesi Egitim Kongresi “Okul Öncesi Egitimin Bugünü veGelecegi”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
2010
201045. Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi
POLAT Ö.
Özel Okullar Birliği I. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2010, ss.118-123, (Tam Metin Bildiri)
2010
201046. Okul Öncesi Dönemde Çoklu Zeka Teorisi
POLAT Ö.
Özel Okullar Birliği I. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2010, ss.241-245, (Tam Metin Bildiri)
2009
200947. The effectiveness of improved global warming project for 5-6 year-old children attending pre-school
Unutkan Ö.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1146-1150, (Tam Metin Bildiri)
2008
200848. Anaokuluna Devam Eden Çocukların Sosyal Duygusal Uyum Düzeyleri İle Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Profilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
POLAT UNUTKAN Ö., GÜLAY OGELMAN H.
I.C.E.S.’ 08 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Magosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008
2008
200849. 4 5 Yaş Çocuklarına Uygulanan Kaza ve Tehlikelerden Korunma Projesinin Etkililiği
POLAT UNUTKAN Ö., GÜLAY OGELMAN H.
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kuşadası, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.10-17, (Tam Metin Bildiri)
2008
200850. Çağdaş Bir Okul veya Kurum Olma Sürecinde Öğretmenlik
OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.
İstanbul Kültür Üniversitesi Eğitim Psikolojisi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Mart 2008, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri)
2007
200751. Anaokuluna Devam Eden 5 6 Yaş Çocukları İçin Geliştirilmiş Bilinçli Tüketici Projesinin Etkililiği
POLAT UNUTKAN Ö., GÜLAY OGELMAN H.
1.Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2006
200652. Okul Öncesinden İlköğretime Geçiş Projesi Marmara Üniv MEB Unicef
POLAT UNUTKAN Ö.
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.75-95, (Tam Metin Bildiri)
2006
200653. Öğretmen Adayları için Türk Çocuklarının Dil ve Okuma Yazma Gelişimlerini Desteklemeye Yönelik Seçmeli Ders Programı TESSLA İkinci Dil Kazanımını Desteklemek için Öğretmen Eğitimi
OKTAY A., ÖNDER A., AKTAN ACAR E., POLAT UNUTKAN Ö.
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.69-74, (Tam Metin Bildiri)
2007
200754. 5 Yaş Çocuklarına Uygulanan Çoklu Zeka Eğitim Programının Kumaşlar Etkililiği
POLAT UNUTKAN Ö., UZEL Ş.
II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 24 - 27 Ekim 2007
2007
200755. 5 6 Yaş Çocukları İçin Eskiyen Eşyalardan Yararlanma Projesinin Etkililiği
POLAT UNUTKAN Ö., GÜLAY OGELMAN H.
II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 24 - 27 Ekim 2007
2007
200756. 5 6 Yaş Çocukları için Sağlıklı Yaşam Projesinin Etkililiği
POLAT UNUTKAN Ö., GÜLAY OGELMAN H.
16.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.331-335, (Tam Metin Bildiri)
2007
200757. The Effects of Turkish Curriculum of Teacher Training for Supporting Language Acquisition The Turkish Example of TESSLA Project
OKTAY A., ÖNDER A., POLAT UNUTKAN Ö.
17. EECERA ANNUAL CONFERENCE – Exploring Vygotsky’s Ideas: Crossıng Borders, 29 Ağustos - 01 Eylül 2007
2007
200758. Curriculum Development for Multicultural Education
ÖNDER A., POLAT UNUTKAN Ö.
17. EECERA ANNUAL CONFERENCE – Exploring Vygotsky’s Ideas: Crossıng Borders, 29 Ağustos - 01 Eylül 2007
2007
200759. Okul Öncesi Dönemde Doğum Kavramının Öğretiminde Teknolojik Araç Kullanımının Etkisi
POLAT UNUTKAN Ö., GÜLAY OGELMAN H.
I.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1117-1126, (Tam Metin Bildiri)
2007
200760. Öğretmen Yetiştirmede Çok Kültürlü Eğitim Programı Geliştirme
ÖNDER A., POLAT UNUTKAN Ö.
Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007
2004
200461. Okul Öncesi Dönemde Öğretmenlerin Oyunla İlgili Görüşleri
ZEMBAT R., RAMAZAN M. O., POLAT UNUTKAN Ö.
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.221-230, (Tam Metin Bildiri)
2004
200462. Marmara İlköğretime Hazır Oluş Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Standardizasyonu
OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 04 Temmuz 2004, cilt.1, ss.318-335, (Tam Metin Bildiri)
2004
200463. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyunla İlgili Görüşleri
RAMAZAN M. O., ZEMBAT R., POLAT Ö.
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2004, cilt.2, ss.221-230, (Tam Metin Bildiri)
2006
200664. Çok Kültürlü Eğitime Bir Örnek Hindistan ı 5 6 Yaş Çocuklarına Ülke Ve Kültür Olarak Tanıtan Bir Eğitim Programın Etkililiğinin İncelenmesi
ÖNDER A., POLAT UNUTKAN Ö.
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006
2003
200365. An evaluatıon of preschool educatıon programs from the vıewpoınt of multıple ıntellıgences theory
OKTAY A., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
First Balkan Conference, Stara-Zagora, Bulgaristan, 27 - 29 Haziran 2003, cilt.2, ss.129-135, (Tam Metin Bildiri)
2002
200266. Hikaye anlatımında kullanılan tekniklerin çocuğun kelime kazanımına etkisi
RAMAZAN M. O., ZEMBAT R., POLAT Ö.
Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
2002
200267. Hikaye Anlatımında Kullanılan Tekniklerin Altı Yaş Çocuğunun Kelime Dağarcığının Genişletilmesine Etkisi
RAMAZAN M. O., ZEMBAT R., POLAT Ö.
2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
2002
200268. Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Durum Tesbiti
Zembat R., Oktay A., Polat Ö., Küçükoğlu E., Güven G.
2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
2002
200269. Okul Öncesi Eğitim Programlarının Çoklu Zeka Teorisi Açısından Değerlendirilmesi
OKTAY A., POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
2002
200270. Tu rkiye de Okul Öncesi Egitimin Durum Tesbiti
ZEMBAT R., OKTAY A., POLAT Ö., GÜVEN G., KÜÇÜKOĞLU E.
2000'li Yıllarda I. Ulusal Ögrenme ve ÖgretmeSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
1999
199971. Okulöncesinde analojilerin yeri
Zembat R., Şahin F., Polat Ö., Çağlak Sarı S.
4.Ulusal Fen Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 3 - 05 Kasım 1999, (Tam Metin Bildiri)
1999
199972. Okulöncesi Eğitim Programlarında Anolojilerin Yeri
Zembat R., Şahin F., Çağlak Sarı S., Polat Ö.
Anadolu Üniversitesi 4.Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1999, (Tam Metin Bildiri)
1999
199973. The Effectiveness of Parent Involment in A Social Developmental Early Childhood Curriculum
ZEMBAT R., POLAT Ö.
The Third Warrwick International Early Years Conferance, Conventry, Birleşik Krallık, 12 - 16 Nisan 1999, (Tam Metin Bildiri)
1997
199774. Okulöncesi Eğitim Programlarında Problem Çözmenin Fen Kavramlarıyla Geliştirilmesi
Şahin F., Zembat R., Polat Ö.
I.Ulusal Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 1997, ss.157-164, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. MABEP: Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı Gelişim Paketi-3 / 13-24 Ay
URAL O., POLAT Ö., BİLGİN KÖSE N. H., ÜNSAL F. Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÇELİK B., et al.
El Ele İlk Adım Yayınları, İstanbul, 2022
2022
20222. Farklılıklarımızla Mutluyuz: Okul Öncesi Dönemde Farklılıklara Saygı Eğitimi
POLAT Ö., Özkabak Yıldız T.
Nesil Yayınları, 2022
2022
20223. Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı (MABEP) Gelişim Takvimi / Gelişim Paketleri ( 6 Kitap)
Ural O., Polat Ö., Bilgin Köse N. H., Ünsal F. Ö., Yıldız T., Çelik B., et al.
El ele İlk Adım, İstanbul, 2022
2022
20224. Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı Gelişim Takvimi / Gelişim Paketi
URAL O., POLAT Ö., BİLGİN KÖSE N. H., ÜNSAL F. Ö., KÜÇÜKOĞLU E., ÇELİK B., et al.
El Ele İlk Adım, İstanbul, 2022
2022
20225. ”FARKLILIKLARIMIZLA MUTLUYUZ” Okul Öncesi Dönemde Farklılıklara Saygı Eğitimi
POLAT Ö., YILDIZ T.
Nesil Yayınları, İstanbul, 2022
2022
20226. Erken Çocukluk Döneminde Zihin Haritalama: Örnek Uygulamalarla
POLAT Ö., ATIŞ AKYOL N., AYDIN E.
Eğiten Kitap, Ankara, 2022
2022
20227. Erken Çocukluk Döneminde Yabancı Dil Öğretimi
POLAT Ö., ÖCAL DÖRTERLER S.
İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi (Ekonomik Boy), Tomak, Burak, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.20-43, 2022
2021
20219. BÖLÜM 3: ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE STEM EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI
POLAT Ö., KALYONCU T.
Eğitimcinin STEM Öğrenme Yolculuğu, DOÇ.DR. HASRET NUHOĞLU, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.65-95, 2021
2021
202110. TÜRKİYE
OKTAY A., POLAT Ö.
DÜNYA ÜLKELERİNDE EĞİTİM SİSTEMLERİ VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, OKTAY,AYLA-POLAT,OZGUL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-26, 2021
2021
202111. 2.1. ÖRNEK OLAY OLARAK ÇİZGİ FİLMLERİ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE İŞE KOŞMAK: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
POLAT Ö.
KURAMDAN UYGULAMAYA ÖRNEK OLAY: YAŞAMI SINIFA TAŞIMAK, PROF.DR.YÜCEL KABAPINAR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.69-87, 2021
2021
202112. COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE FARKLI ÜLKELERDE OKUL ÖNCESİ EĞİTİME BAKIŞ
POLAT Ö., DEĞİRMENCİ Ş.
DÜNYA ÜLKELERİNDE EĞİTİM SİSTEMLERİ VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, OKTAY,AYLA-POLAT,OZGUL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.710-720, 2021
2021
202113. BÖLÜM 9: Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Hareket Etkinlikleri
POLAT Ö., AYDIN E.
OKUL ÖNCESI DÖNEMDE ÇEVRIM IÇI UZAKTAN EĞITIM, PROF.DR.FATMA ALİSİNANOĞLU, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.163-193, 2021
2021
202114. BÖLÜM 5: Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleri
POLAT Ö.
OKUL ÖNCESI DÖNEMDE ÇEVRIM IÇI UZAKTAN EĞITIM, PROF.DR.FATMA ALİSİNANOĞLU, Editör, NOBEL YAYINLARI, Ankara, ss.75-101, 2021
2020
202017. OKUL ÖNCESİNDEN İLKOKULA: BÜYÜME MACERASINDA ALTIN EŞİK
POLAT Ö.
Nesil Yayınları, İstanbul, 2020
2020
202018. EĞİTİM ÜZERİNE (15.BÖLÜM)
POLAT Ö., AYDIN E.
TEMEL EĞİTİM ESERLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI, Prof. Dr. Ayla OKTAY - Doç. Dr. Özgü POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.447-481, 2020
2020
202019. 32-72 Aylık Okul Öncesi Eğitim Programında Planlama ve Uygulama
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Okul Öncesi Eğitim Programları, KURU, Nalan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.181-217, 2020
2020
202020. Erken Çocukluk Döneminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Değerlendirme
POLAT Ö., CENGİZ Ö.
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Yıldırım Günseri, Özyılmaz Güzin, Editör, Pegem Akademi, ss.173-201, 2020
2020
202021. ERKEN OKURYAZARLIK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
POLAT Ö., CENGİZ Ö.
ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ, DR.GONCA ULUDAĞ-DR.TUĞBA DURMUŞ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.169-193, 2020
2020
202022. ERKEN OKUR YAZARLIK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Polat Ö.
ERKEN ÇOCUKLUKTA ERKEN OKUR YAZARLIK, GONCA ULUDAĞ,TUĞBA DURMUŞ,HATİCE ÖZASLAN, Editör, ., İstanbul, 2020
2020
202023. ”36-72 AYLIK OKUL ÖNCESİ EĞİTİMPROGRAMI’xxNDA PLANLAMA VE UYGULAMA” (BÖLÜM 6)
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, DOÇ.DR.NALAN KURU, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.181-217, 2020
2020
202024. ESERLERİN BÜTÜNCÜLDEĞERLENDİRİLMESİ (19.BÖLÜM)
POLAT Ö., KONTAŞ T.
TEMEL EĞİTİM ESERLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI, Prof. Dr. Ayla OKTAY - Doç. Dr. Özgü POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.601-612, 2020
2020
202025. İDEAL DEVLET (4.BÖLÜM)
POLAT Ö., DOĞANAY KOÇ E.
TEMEL EĞİTİM ESERLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI, Prof. Dr. Ayla OKTAY - Doç. Dr. Özgü POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.107-146, 2020
2019
201926. TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN GENEL DURUMU
Polat Ö.
TESTFEN YAYIN GRUBU, İstanbul, 2019
2019
201927. TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN GENEL DURUMU: 2019 ARAŞTIRMA RAPORU, EK RAPOR
Polat Ö.
TESTFEN YAYIN GRUBU, İstanbul, 2019
2019
201928. ”TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN GENEL DURUMU 2019 ARAŞTIRMA RAPORU”
POLAT Ö.
TESTFEN YAYINLARI, İstanbul, 2019
2019
201929. ŞOKOLA MOKOLA (3 YAŞ ÇOCUKLARINA YÖNELİK 9 KİTAPTAN OLUŞMAKTADIR.)
POLAT Ö.
ELELE İLKADIM, İstanbul, 2019
2019
201930. OKULA UYUM VE İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUK
POLAT Ö., ATIŞ AKYOL N.
Adım Adım İlkokula Başlamak Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, POLAT, ÖZGÜL, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.1-31, 2019
2018
201833. PORTFOLYO
POLAT Ö.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME, PROF.DR.ALEV ÖNDER, Editör, EĞİTEN KİTAP, İstanbul, ss.165-200, 2018
2018
201834. İlkokula Geçişte Okul, Öğretmen ve Anne Babalara Düşen Görevler (5.BÖLÜM)
POLAT Ö.
İlköğretime Hazırlık ve İlköğretimProgramlarıOkula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, OKTAY, AYLA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.136-152, 2018
2018
201835. Okul Öncesi Eğitim Programlarında İlkokula Hazırlık ve EtkinlikUygulamaları (BÖLÜM 3)
POLAT Ö.
İlköğretimeHazırlık ve İlköğretimProgramlarıOkula Uyum ve ErkenOkuryazarlık Eğitimi, OKTAY, AYLA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.71-100, 2018
2017
201736. GENEL BAKIŞ
POLAT Ö.
ÖĞRENME VE ÖĞRETME: Kuramdan UygulamayaLearning and Instruction: Theory into Practice Margaret E.Gredler, ÖZGÜL POLAT-HANDE ARSLAN ÇİFTÇİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.2-35, 2017
2016
201637. BETA Ailemle Çalışıyorum
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Duru Okul Öncesi Yayınları, İstanbul, 2016
2015
201538. Minik İzler Gelişen Beynin Şifresi 8 uygulama kitabı 8 Öğretmen Kitabı 1 Aile Kitabı
POLAT Ö.
Farklı Çocuk Yayınları, İstanbul, 2015
2015
201539. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUMA-YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARINI PLANLAMA VE UYGULAMA
Polat Ö.
ÇOCUK GELİŞİMİ UYGULAMALARI, RENGİN ZEMBAT, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.1-50, 2015
2013
201341. Şimdi Okullu Olduk 1 Sınıfa Uyum Paketi 12 Fasikül 1 Öğretmen Kılavuz kitabı
POLAT Ö.
Klett Yayıncılık, National Geoghraphic Learning, Cengage Learning, Başarı Yayıncılık, İstanbul, 2013
2013
201342. Tik Tak Okul Zamanı Seti 10 Kitap 1 Matematik kitabı 1 Adet Ülkemiz Dünyamız Tarihimiz kitabı
POLAT Ö.
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2013
2013
201343. NG SET Tüm Dersler 9 Dergi Öğretmen kılavuz kitabı
POLAT Ö., ÇETİN A.
Klett Yayıncılık, National Geoghraphic Learning, Cengage Learning, Başarı Yayıncılık, İstanbul, 2013
2013
201344. Meraklı Çocuk 8 Kitap 1 Aile Katılımı 1 Çomak Kukla Kitabı
POLAT Ö.
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2013
2012
201246. Okuma Yazma Farkındalıgı Ilkokula Baslarken Ceren ileArhan
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Elele Ilkadım Yayınları, 2012
2012
201247. Okula İlk Adım 1 Sınıfa Uyum Etkinlik Paketi 12 Fasikül 1 Oyun Kitabı
POLAT Ö.
Birleşik Tomurcuk Yayınları, İstanbul, 2012
2012
201250. Okuma Yazma Farkındalığı İlkokula Başlarken Ceren ile Arhan
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
2011
201154. Tıkır Mıkır Eğitim Seti 10 Uygulama Kitabı 1 Aile Katılım Kitabı 1 Kukla Kitabı
POLAT Ö.
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2011
2011
201157. Evliya Çelebi ile Bölgelere Yolculuk 8 Kitap 1 öğretmen kitabı
ÖNDER A., POLAT Ö.
SMG Yayıncılık, Ankara, 2011
2011
201158. Okul Yolu İlköğretime Hazırlık Seti 10 Uygulama Kitabı 10 Aile Katılım Fasikülü 1 Matematik Kitabı
POLAT Ö.
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2011
2010
201059. Buse ile Duman ın Maceraları Eğitim Seti 10 Kitap
POLAT Ö., YILMAZER Ş., PÖKÖN A.
Açı Yayınları, Ankara, 2010
2010
201060. Palyaço Rebi nin Maceraları 5 Kitap
POLAT Ö., YILMAZER Ş., PÖKÖN A.
Açı Yayınları, İstanbul, 2010
2010
201064. Sevimli Hayvanlar Aramızda Kavram Eğitim Seti 6 Kitap
POLAT Ö., YILMAZER Ş., PÖKÖN A.
Açı Yayınları, İstanbul, 2010
2010
201066. Okul Öncesinde İlköğretime Hazırlık Etkinlikleri
POLAT Ö.
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010
2010
201068. Okul Öncesi Eğitim Programlarında İlköğretime Hazırlık
POLAT Ö.
İlköğretim Programları ve İlköğretime Hazırlık, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.65-86, 2010
2010
201069. Aktif Öğrenme
POLAT Ö.
Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, RENGİN ZEMBAT, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.125-148, 2010
2010
201070. Değişen İlköğretim Programı Ve Okul Öncesinde Okuma Ve Yazmaya Hazırlık Çalışmaları
POLAT Ö.
Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü Geçmişten Geleceğe Okul Öncesi Eğitim, ADEM ORAKÇI, NEŞE RAFİA GÜRSOY, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.227-240, 2010
2010
201071. İlköğretime Geçişte Okul, Öğretmen ve Anne-Babalara Düşen Görevler
POLAT Ö.
İlköğretim Programları ve İlköğretime Hazırlık, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.159-176, 2010
2008
200873. Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Öğreniyoruz 1
POLAT UNUTKAN Ö.
Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008
2008
200874. Renkli Dünyalar Çoklu Zeka Seti 10 Kitap
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., YURTSEVER KILIÇGÜN M.
Morpa Yayınları, İstanbul, 2008
2008
200875. Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Oynuyoruz 1
POLAT UNUTKAN Ö.
Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008
2008
200876. Evliya Çelebi ile Ülkelere Yolculuk 10 Uygulama kitabı 1 Öğretmen kitabı
ÖNDER A., POLAT UNUTKAN Ö.
SMG Yayıncılık, İstanbul, 2008
2008
200877. Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Büyüyoruz 1
POLAT UNUTKAN Ö.
Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008
2008
200878. Bilgi Dünyası Çoklu Zeka Eğitim Seti 10 Kitap
POLAT UNUTKAN Ö., KÜÇÜKOĞLU E., YURTSEVER KILIÇGÜN M.
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2008
2007
200779. 3 6 Yaş Çocukları İçin Gelişim Gözlem Dosyası
POLAT UNUTKAN Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007
2007
200780. Sevgi Ormanı Kavram Seti 4 kitap
POLAT UNUTKAN Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007
2007
200781. 3 4 Yaş İçin Sevgi Ormanı 4 lü Kavram Kitapları Seti
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Parlayan Yıldızlar, 2007
2007
200783. 5 6 Yaş İçin Mavi Deniz 12 li Kavram Kitapları Seti
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Parlayan Yıldızlar, İstanbul, 2007
2007
200784. Mavi Deniz Kavram Eğitim Seti 12 kitap
KÜÇÜKOĞLU E., POLAT UNUTKAN Ö.
Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007
2007
200785. İnsan Hakları Çocuk Hakları ve Eğitimi
POLAT UNUTKAN Ö.
Eğitim Bilimine Giriş, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.97-125, 2007
2007
200786. İlköğretim 1. Sınıfa Başlarken: Çocuk-Öğretmen-Anne-Baba
POLAT UNUTKAN Ö.
İlköğretim Çağına Genel Bir Bakış, AYLA OKTAY, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.27-40, 2007
2006
200687. Okul Öncesinde İlköğretime Hazırlık
POLAT UNUTKAN Ö.
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2006
2006
200688. Müzik Aletleriyle Beyin Jimnastiği
POLAT UNUTKAN Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Küçükadımlar Yayınevi, İstanbul, 2006
2006
200689. Elective course programme for pre-school student teachers for supporting Language and Literacy Development in Turkish Language
OKTAY A., ÖNDER A., AKTAN ACAR E., POLAT UNUTKAN Ö.
Building on Language Diversity with Young Children Teacher Education for Support of Second Language Acquisition, Andrew Hancock, Susanne Hermeling, John Landon, Andrea Young, Editör, Transaction Publishers, U.S.A. and London, ss.103-124, 2006
2005
200590. Satranç Öğreniyorum Seti 3 Kitap
POLAT UNUTKAN Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
2005
200591. Etkinliklerle Duygu Dünyası
POLAT UNUTKAN Ö., YILMAZER Ş.
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
2005
200592. Satranç Ögreniyorum Seti 3 Kitap
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E.
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
2005
200593. Tıstıs ve Pıspıs ın Oyun Arkadaşları
POLAT UNUTKAN Ö., KÜÇÜKOĞLU E., GÜLBAHÇE G.
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
2005
200594. 3 6 Yaş Çocukları İçin Gelişim Gözlem Dosyası
POLAT UNUTKAN Ö., RAMAZAN M. O.
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
2005
200595. Okul Öncesi Dönemde Sorumluluk Eğitimi
POLAT UNUTKAN Ö.
Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular, AYLA OKTAY, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.189-196, 2005
2005
200596. Okul Öncesi Eğitimin Temel İlkeleri
OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.
Okul Öncesi Eğitimde Denetim Rehber Kitabı, , Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.4-18, 2005
2004
200497. Tıstıs ın Maceraları 8 li Gelişim Seti
POLAT Ö., KÜÇÜKOĞLU E., GÜLBAHÇE G., NİMET ŞEBNEM Y.
Morpa Yayınları, İstanbul, 2004
2004
200498. Gelişim Seti Tıstıs ın Maceraları 8 kitap
POLAT UNUTKAN Ö., KÜÇÜKOĞLU E., GÜLBAHÇE G., YILMAZER Ş.
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2004
2003
200399. Problem Çözme Becerilerinin Gelişimi
ZEMBAT R., POLAT Ö.
Erken Çocuklukta Gelişim ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, MÜZEYYEN SEVİNÇ, Editör, Morpa Kültür yayınları, İstanbul, ss.221-229, 2003
2003
2003100. Okul Öncesi Eğitimi Etkileyen Temel Görüşler
OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.
Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.9-32, 2003
2003
2003101. İlköğretime Hazır Oluş ve Okul Öncesi Eğitimle İlköğretimin Karşılaştırılması
OKTAY A., POLAT Ö.
Erken Çocuklukta Gelişim ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, MÜZEYYEN SEVİNÇ, Editör, Morpa Kültür yayınları, İstanbul, ss.145-155, 2003
2003
2003102. Okul Öncesi Çocuğunun Temel Gelişimsel Özellikleri
OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.
Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.33-61, 2003
2003
2003103. Çocuğun Temel İhtiyaçları ve Okul Öncesi Eğitimin Temel İlkeleri
OKTAY A., POLAT UNUTKAN Ö.
Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.62-78, 2003
2001
2001104. Okul Öncesi Dönemde Çocuğun Sosyalleşmesinde Ailenin Yeri Aile Katılım Programı Uygulama Örnekleriyle
ZEMBAT R., POLAT Ö.
Ya-Pa Yayınları, İstanbul, 2001
1999
1999105. Okul Öncesinde Çocuğunun Sosyal Gelişiminde Aile Katılımının Önemi
ZEMBAT R., POLAT Ö.
Marmara Üniversitesi Anaokulu Anasınıfı Öğretmeni El Kitabı Rehber Kitaplar Dizisi, RENGİN ZEMBAT, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.151-173, 1999
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025Sancaktepe Belediyesi Okul Öncesi Çocuk Gelişim Merkezleri Araştırma GeliştirmeProjesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , Üniversite Destekli Diğer Projeler
(Proje Özeti)
Polat Ö. (Yürütücü), Küçükoğlu E.
2021 - 2022
2021 - 2022Beceri Temelli Eğitim Merkezi (BETEM) Kurulumu
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Ural O. (Yürütücü), Polat Ö., Küçükoğlu E.
2019 - 2020
2019 - 20200-3 Yaş Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı: Mersin Yenişehir Belediyesi Örneği
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Polat Ö., Ural O. (Yürütücü)
2019 - 2020
2019 - 2020
Osmaniye Huzurevi Destekli Okul Öncesi Eğitim Modeli Uygulaması Geçmişten Geleceğe Kültürel Kod Aktarımı
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Polat Ö. (Yürütücü)
2019 - 2020
2019 - 2020'OKYANUSLARI ANLAT' Haliliye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü – Gelecek Eğitimde Derneği (Kütük No: 34-221-049)
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Polat Ö. (Yürütücü)
2017 - 2020
2017 - 202060-72 AYLIK ÇOCUKLARIN SOSYAL PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE İLKOKULA HAZIR BULUNUŞLUK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ EGT-C-YLP-120417-0230
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Polat Ö. (Yürütücü)
2015 - 2015
2015 - 201560-72 Aylık Dezavantajlı Çocuklar için Hazırlanan İlköğretime Hazırlık Oyun Destek Programının Çocukların İlköğretime Hazır bulunuşluk Düzeyine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Polat Ö. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 201560-72 Aylık Çocukların Benlik Algıları İle İlköğretime Hazır Bulunuşlukları Arasındaki İlişkinin Ve İlköğretime Hazır Bulunuşluk İle Benlik Algılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Polat Ö. (Yürütücü)
2011 - 2013
2011 - 2013Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Polat Ö., Unıcef U.(Yürütücü)
2011 - 2013
2011 - 2013Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Polat Ö., Milli Eğitim Bakanlığı M.(Yürütücü)
2006 - 2013
2006 - 2013Eğitsel Kültürel Değişim Projesi
Diğer Uluslararası Fon Programları
Polat Ö., Üniversitesi M.(Yürütücü)
2012 - 2012
2012 - 2012Geleceğimizin Sağlıklı Olması için Çocukluk
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Polat Ö., Körfez Kaymakamlığı K. B.(Yürütücü)
2011 - 2012
2011 - 2012Geleceğimizi Yetiştiriyoruz
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Polat Ö., Kartepe Kaymakamlığı K. B.(Yürütücü)
2009 - 2010
2009 - 20100-18 Yaş Aile Eğitim Programı
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Polat Ö., Unıcef M. A.(Yürütücü)
2007 - 2008
2007 - 2008'Minik Eller Birleşsin' Ülkedeki ihtiyacı olan tüm anaokullarına Oyuncak ve Kırtasiye Yardımı Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Polat Ö., Milli Eğitim Bakanlığı M.(Yürütücü)
2004 - 2007
2004 - 2007'TESSLA İkinci Dil Kazanımını Desteklemek için Öğretmen Eğitimi' Comenius 2 1 Project Nr 119030 DE 2004 C21
AB Destekli Diğer Projeler
Polat Ö., Avrupa Birliği A.(Yürütücü)
2002 - 2006
2002 - 2006Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş
Diğer Uluslararası Fon Programları
Polat Ö., Marmara Üniversitesi M. U.(Yürütücü)
2003 - 2005
2003 - 2005Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş
Diğer Uluslararası Fon Programları
Tıraş S., Küçükoğlu E., Ramazan M. O., Polat Ö., Sakin A., Aydın O., et al.
1997 - 1998
1997 - 1998
Küçükçekmece Belediyesi Çok Amaçlı Okul Okul Öncesi Eğitimi Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Polat Ö., Belediyesi B.(Yürütücü)
Kontrata Dayalı Araştırmalar
2019 - 2020
2019 - 2020
0-3 Yaş Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı: Mersin Yenişehir Belediyesi Örneği
Mersin Yenişehir Belediyesi
Ural O., Polat Ö., Küçükoğlu E., Bilgin Köse N. H., Ünsal F. Ö., Çelik B., et al.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam Ediyor
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorÇocuk ve Gelişim Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
1999 - Devam Ediyor
1999 - Devam Ediyor
Türkiye Okul Öncesi Eğitimi Geliştirme Derneği
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2022
Eylül 2022Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
ESCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2020
Kasım 2020Hayef:journal of education (Online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
ESCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Mart 2021
Mart 2021TÜBİTAK Projesi
2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye
Ekim 2020
Ekim 2020TÜBİTAK Projesi
2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye
Ekim 2020
Ekim 2020TÜBİTAK Projesi
2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı, Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Ekim 2020
Ekim 2020TÜBİTAK Projesi
2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı, Akdeniz Üniversitesi, Türkiye
Eylül 2020
Eylül 2020TÜBİTAK Projesi
2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Türkiye
Bilimsel Danışmanlıklar
2011 - 2013
2011 - 2013Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2011 - 2013
2011 - 2013Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2009 - 2010
2009 - 2010Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, ÇIRAKLIK VE YAYGIN EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2000 - 2009
2000 - 2009Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, OKUL ÖNCESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2005 - 2005
2005 - 2005Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
06 Eylül 2022 - 06 Eylül 2022
06 Eylül 2022 - 06 Eylül 2022İstanbul Öğretmen Akademileri
Davetli Konuşmacı
İstanbul-Türkiye
24 Kasım 2021 - 26 Kasım 2021
24 Kasım 2021 - 26 Kasım 20217. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
Oturum Başkanı
İstanbul-Türkiye
15 Ekim 2021 - 15 Ekim 2021
15 Ekim 2021 - 15 Ekim 2021C.19 Pandemisinin ve Uzaktan Okul Öncesi Eğitimin Sonuçları
Davetli Konuşmacı
Ankara-Türkiye
10 Eylül 2021 - 10 Eylül 2021
10 Eylül 2021 - 10 Eylül 2021İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ ADAY ÖĞRETMEN ORYANTASYON PROGRAMI
Davetli Konuşmacı
İstanbul-Türkiye
27 Mart 2021 - 28 Mart 2021
27 Mart 2021 - 28 Mart 2021Eğitim Araştırmaları Kongresi
Davetli Konuşmacı
İstanbul-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Aralık 2018
Aralık 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
2K FUARCILIK- BENİM OKULUM EĞİTİM FUARI-Türkiye
Kasım 2018
Kasım 2018ANNE-BABA BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
2K FUARCILIK-BENİM OKULUM EĞİTİM FUARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
İSKENDERUN-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
DİYARBAKIR TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
KAHRAMANMARAŞ- TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
MALATYA-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018OKULA BAŞLANGIÇ, İLKOKULA HAZIR OLUŞ, İLKOKULA HAZIR OLMAK İÇİN GEREKEN TEMEL BECERİLER NELERDİR? ÇOCUKLARIMIZI İLKOKULA HAZIRLARKEN NELER YAPMALIYIZ? AİLELER NASIL DESTEK OLMALIDIR? SORULARININ CEVAP BULDUĞU AİLE EĞİTİM SEMİNERİ
Seminer
ATAŞEHİR- YA-PA YAŞAM PAYLAŞIM ANAOKULLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
ERZURUM-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
SAMSUN-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
ORDU-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
TARSUS-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
VAN-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
GAZİANTEP-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
TRABZON-TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Eylül 2018
Eylül 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
ŞANLIURFA TESTFEN YAINLARI-Türkiye
Ağustos 2018
Ağustos 2018ANNE- BABA BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
FETHİYE- ÖZEL ATA OKULLARI-Türkiye
Ağustos 2018
Ağustos 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
İSTANBUL EUROPE KIDS ACADEMY-Türkiye
Ağustos 2018
Ağustos 2018ÖĞRETMENİM BEN DE EINSTEIN OLABİLİRİM
Seminer
BURSA KAVRAM EĞİTİM KOLEJİ-Türkiye
Temmuz 2018
Temmuz 2018ADIM ADIM İLKOKULA BAŞLAMAK
Seminer
FETHİYE- YA-PA YAŞAM PAYLAŞIM OKULLARI YAZ EĞİTİM KAMPI -Türkiye
Mayıs 2018
Mayıs 2018OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE KAPASİTE GELİŞTİRME ”UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE''
Seminer
ADANA TESTFEN YAYINLARI-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 42
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Ocak-2022
Ocak 2022Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Doktor Öğretim Üyesi Atama Jürisi, Ocak, 2022 - Biruni Üniversitesi
Eylül-2021
Eylül 2021