Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Using Google Trends as a Big Data Tool in Digital Journalism

The 16th Annual Conference of The Global Communication Association, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024

Sosyal Medyada Kendini İfade, Teşhir ve Gözetim (Gözetimin Sayısal Bilgiyle Dönüşümü Üzerine Nitel Bir Çalışma)

Digital Communication Impact International Academic Conference, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2014, ss.186-209 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Medya ve Gazetecilik

International Conference of New Media and Interactivity (Yeni iletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı), İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.59-67 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Kitap & Kitap Bölümleri

Marka Gazeteciliği

Dijital Çağda Uzman Gazetecilik II, Bayrakçı Serkan, Özay Seçil, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.177-200, 2022

Marka Gazeteciliği

Dijital Çağda Uzman Gazetecilik 2, Bayrakcı,Serkan - Özay,Seçil, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.177-200, 2022 Creative Commons License

Gender Discrimination in Turkish Sporting Press: Examples of Fotomaç and Fanatik Newspapers

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu,Nihan - Apak,Dilhan, Editör, PETER LANG, Berlin, ss.113-143, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

35

Atıf (Scholar)

13

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

57

Tez Danışmanlığı

46

Açık Erişim

42
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları