SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Toplumsal Cinsiyetin Temsili: İstanbul Sözleşmesi Öncesi ve Sonrası
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.896-928, 2024 (Hakemli Dergi)
Devlet Okullarındaki Kadın Öğretmenlerin Kadın Okul Yöneticisi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Akdeniz Kadın Çalışmaları ve Toplumsal Cinsiyet Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.468-502, 2022 (Hakemli Dergi)

Perceptions of Turkish and Foreign Faculty in a Foreign Private School Regarding Their School's Organizational Reputation Management
International Journal of Educational Spectrum
, cilt.4, sa.2, ss.1-18, 2022 (Hakemli Dergi)
Ücretli Öğretmenlik: Bir Metafor Çalışması
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.53-71, 2022 (Hakemli Dergi)
Biyoloji Öğretmeni Mesleki Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
the Journal of Academic Social Sciences
, cilt.10, sa.127, ss.370-381, 2022 (Hakemli Dergi)
VAKIF ÜNİVERSİTESİNDE AKADEMİSYEN OLMAK: BİR METAFOR ANALİZİ
the Journal of Academic Social Sciences
, cilt.19, sa.123, ss.420-441, 2021 (Hakemli Dergi)
A Study of Developing an Organizational Reputation Management Scale for Schools
International Journal of Progressive Education
, cilt.17, sa.5, ss.33-47, 2021 (Hakemli Dergi)
Belçika'daki Türkçe ve Türk Kültürü Dersinin Sorunları ve Çözüm Önerileri
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.9, sa.1, ss.240-262, 2021 (Hakemli Dergi)

TÜRKİYE’DE CAM TAVAN ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERE YÖNELİK BİR META-DEĞERLENDİRME
ÇOCUK CİNSEL İSTİSMARI EBEVEYN KAYGI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
The Journal of Academic Social Sciences
, cilt.111, sa.111, ss.417-432, 2020 (Hakemli Dergi)
Bilim Tarihi Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Kitle İletişim Araçlarıyla Verilen Sağlık Eğitimi Haberlerine Yönelik Bir Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Sağlık ve Sosyal Refah Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.51-64, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigation of Middle School Students’xx Attitudes towards Mathematics
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.294-322, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Öğrenme Amaçları ve Yeterliliklerine Yönelik Düşünceleri: Marmara Üniversitesi Örneği
International Journal of Languages Education
, cilt.8, sa.2, ss.361-378, 2020 (Hakemli Dergi)
Development of the Mathematics Teaching Self-efficacy Belief Scale
SDU International Journal of Educational Studies
, cilt.7, sa.1, ss.82-98, 2020 (Hakemli Dergi)

The Comparison of Work Values of Social Media Generations in terms of Giving Importance to Work and Obeying the Rules in Turkey
Azerbaijan Journal of Educational Studies
, cilt.690, sa.1, ss.199-215, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Kuşaklarının Sosyal Medya Kullanım Seviyeleri ve Tercihleri
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.22, ss.1289-1319, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderliği Rollerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.351-373, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Çağında Kuşakların Sosyal Medya Kullanımı ve Değerlerine Yönelik Bir Dizi Ölçek Geliştirme Çalışması
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, ss.1025-1057, 2019 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM AMAÇLARININ İNCELENMESİ
YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARININ TÜRKİYE YÜKSEKÖĞRETİM YÜKSEK LİSANS YETERLİLİKLERİ ÇERÇEVESİ KAPSAMINDAKİ KAZANIMLARA KATKISININ DEĞERLENDİRİLMESİ: MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖRNEĞİ
Çevrimiçi Öğrenme Topluluklarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişimine Etkisine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.10-44, 2018 (Hakemli Dergi)
High School Students’ Social Media Addiction
Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışları ve sosyal medya kullanımları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.772-788, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.154-175, 2017 (Hakemli Dergi)
Prospective special education teachers metaphorical perceptions on the concept of special education teacher
Üniversite öğrencilerinin sosyal medya bağımlılığının incelenmesi
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.3, sa.2, ss.155-181, 2016 (Hakemli Dergi)
Genelleştirimiş Problemli İnternet Kullanımı Ölçeği 2 GPİKÖ2 nin Türkçeye Uyarlanması Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışmaları
the Journal of Academic Social Sciences
, cilt.4, sa.23, ss.7-20, 2016 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı ve Siber Zorbalık
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.2, sa.7, ss.399, 2015 (Hakemli Dergi)
Development of the Social Media Addiction Scale
Online Academic Journal of Information Technology
, cilt.6, sa.21, ss.51-70, 2015 (Hakemli Dergi)
Internet addiction among Turkish primary school students
Journal of Instructional Psychology
, cilt.40, ss.101-103, 2013 (Hakemli Dergi)
Özel gereksinimli bir öğrenciye toplama ve çıkarma işlem süreçlerinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Dergisi.
, cilt.10, ss.49-68, 2010 (Hakemli Dergi)
Excessive Internet use and loneliness among secondary school students
Journal of Instructional Psychology
, cilt.36, ss.20-23, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.32, ss.123-139, 2010 (Hakemli Dergi)
Factors that Influence Academic Achievement and Attitudes in Web based Education
International Journal of Instruction
, cilt.1, ss.31-47, 2008 (ESCI)
Eğitim tarihine ilişkin süreli yayınlar
Türkiye Araştırmaları Literatür Dergisi
, cilt.6, ss.539-552, 2008 (Hakemli Dergi)
Web tabanlı öğretim tutum ölçeği Açıklayıcı ve doğrulayıcı faktör analizi çalışması
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.4, ss.1-14, 2007 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının internet kullanımına yönelik yaşantıları
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, ss.39-52, 2004 (Hakemli Dergi)
Öğretmen liderlik stillerini belirlemeye yönelik bir ölçek çalışması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.17, ss.55-62, 2003 (Hakemli Dergi)
Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının birbirlerine yönelik algıları Transaksiyonel analiz açısından bir değerlendirme
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
, cilt.3, sa.2, ss.263-293, 2003 (Scopus)
Öğretmen adaylarının bilgisayar yaşantıları ve bilgisayar tutumları arasındaki ilişkiler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.18, ss.39-64, 2003 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının bilgisayar yaşantıları ve bilgisayar tutumları
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, ss.135-166, 2000 (Hakemli Dergi)
Sanal bilgi yollarında psikolojiye yolculuk
Çağdaş Eğitim
, cilt.22, ss.23-24, 1997 (Hakemli Dergi)
Hekim adaylarının sürekli eğitimlerine yeni bir yaklaşım
Toplum ve Hekim
, cilt.11, ss.63-64, 1996 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının bilgisayar tutumları
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, ss.51-60, 1995 (Hakemli Dergi)
Mikroöğretim Öğretme becerilerini kazandırmada bir yöntem
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, ss.31-46, 1993 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar yazılımlarının değerlendirilmesi Eğitsel yazılımlar
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, ss.44-48, 1989 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Yaşantıları: Marmara Üniversitesi Örneği
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019
İşle İlgili Akış Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019
Eğitimde dolma kalem kullanımının yansımaları: Almanya’xxda eğitim görmüş Türk öğrencilerin görüşleri
I. Uluslararası Eğitimde Yeni Araşyışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018
Evaluation of the Elementary school social studies classes’xx learning environments from the constructivist viewpoint: Students’xx perceptions
International Scientific Conference, Gabrovo, Bulgaristan, 20 - 21 Kasım 2009, cilt.3, ss.284-293
Kitaplar
Kuramdan Uygulamaya Bir Köprü Olarak Eylem Araştırması: Tarihsel Süreç Tanım Kapsam ve İlkeler
Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretiminde Eylem Araştırması, Yücel Kabapınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-44, 2021
Haydi Çocuklar Söyleyelim Piyano Eşlikli CD li Çocuk Şarkıları Kitabı
Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, 2015