Makaleler
84
Tümü (84)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (31)
Diğer Yayınlar (49)
6. Devlet Okullarındaki Kadın Öğretmenlerin Kadın Okul Yöneticisi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Akdeniz Kadın Çalışmaları ve Toplumsal Cinsiyet Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.468-502, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Ücretli Öğretmenlik: Bir Metafor Çalışması
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.53-71, 2022 (Hakemli Dergi)
18. ÇOCUK CİNSEL İSTİSMARI EBEVEYN KAYGI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
The Journal of Academic Social Sciences
, cilt.111, sa.111, ss.417-432, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Investigation of Middle School Students’xx Attitudes towards Mathematics
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.294-322, 2020 (Hakemli Dergi)
22. Kitle İletişim Araçlarıyla Verilen Sağlık Eğitimi Haberlerine Yönelik Bir Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Sağlık ve Sosyal Refah Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.51-64, 2020 (Hakemli Dergi)
23. Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Öğrenme Amaçları ve Yeterliliklerine Yönelik Düşünceleri: Marmara Üniversitesi Örneği
International Journal of Languages Education
, cilt.8, sa.2, ss.361-378, 2020 (Hakemli Dergi)
27. Sosyal Medya Kuşaklarının Sosyal Medya Kullanım Seviyeleri ve Tercihleri
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.22, ss.1289-1319, 2020 (Hakemli Dergi)
28. The Comparison of Work Values of Social Media Generations in terms of Giving Importance to Work and Obeying the Rules in Turkey
Azerbaijan Journal of Educational Studies
, cilt.690, sa.1, ss.199-215, 2020 (Hakemli Dergi)
29. Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderliği Rollerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.351-373, 2020 (Hakemli Dergi)
36. Çevrimiçi Öğrenme Topluluklarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişimine Etkisine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.10-44, 2018 (Hakemli Dergi)
42. Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.154-175, 2017 (Hakemli Dergi)
43. Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışları ve sosyal medya kullanımları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.772-788, 2017 (Hakemli Dergi)
49. Development of the Social Media Addiction Scale
Online Academic Journal of Information Technology
, cilt.6, sa.21, ss.51-70, 2015 (Hakemli Dergi)
54. Internet addiction among Turkish primary school students
Journal of Instructional Psychology
, cilt.40, ss.101-103, 2013 (Hakemli Dergi)
56. Öğretmenlerin İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.32, ss.123-139, 2010 (Hakemli Dergi)
57. Excessive Internet use and loneliness among secondary school students
Journal of Instructional Psychology
, cilt.36, ss.20-23, 2010 (Hakemli Dergi)
58. Özel gereksinimli bir öğrenciye toplama ve çıkarma işlem süreçlerinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Dergisi.
, cilt.10, ss.49-68, 2010 (Hakemli Dergi)
61. Factors that Influence Academic Achievement and Attitudes in Web based Education
International Journal of Instruction
, cilt.1, ss.31-47, 2008 (ESCI)
62. Eğitim tarihine ilişkin süreli yayınlar
Türkiye Araştırmaları Literatür Dergisi
, cilt.6, ss.539-552, 2008 (Hakemli Dergi)
64. Web tabanlı öğretim tutum ölçeği Açıklayıcı ve doğrulayıcı faktör analizi çalışması
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.4, ss.1-14, 2007 (Hakemli Dergi)
71. Öğretmen adaylarının bilgisayar yaşantıları ve bilgisayar tutumları arasındaki ilişkiler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.18, ss.39-64, 2003 (Hakemli Dergi)
72. Öğretmen liderlik stillerini belirlemeye yönelik bir ölçek çalışması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.17, ss.55-62, 2003 (Hakemli Dergi)
73. Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının birbirlerine yönelik algıları Transaksiyonel analiz açısından bir değerlendirme
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
, cilt.3, sa.2, ss.263-293, 2003 (Scopus)
75. Öğretmen adaylarının bilgisayar yaşantıları ve bilgisayar tutumları
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, ss.135-166, 2000 (Hakemli Dergi)
77. Sanal bilgi yollarında psikolojiye yolculuk
Çağdaş Eğitim
, cilt.22, ss.23-24, 1997 (Hakemli Dergi)
78. Hekim adaylarının sürekli eğitimlerine yeni bir yaklaşım
Toplum ve Hekim
, cilt.11, ss.63-64, 1996 (Hakemli Dergi)
80. Öğretmen adaylarının bilgisayar tutumları
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, ss.51-60, 1995 (Hakemli Dergi)
81. Mikroöğretim Öğretme becerilerini kazandırmada bir yöntem
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, ss.31-46, 1993 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
2. Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Yaşantıları: Marmara Üniversitesi Örneği
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
3. İşle İlgili Akış Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. Eğitimde dolma kalem kullanımının yansımaları: Almanya’xxda eğitim görmüş Türk öğrencilerin görüşleri
I. Uluslararası Eğitimde Yeni Araşyışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
14. Evaluation of the Elementary school social studies classes’xx learning environments from the constructivist viewpoint: Students’xx perceptions
International Scientific Conference, Gabrovo, Bulgaristan, 20 - 21 Kasım 2009, cilt.3, ss.284-293, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
2. Kuramdan Uygulamaya Bir Köprü Olarak Eylem Araştırması: Tarihsel Süreç Tanım Kapsam ve İlkeler
Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretiminde Eylem Araştırması, Yücel Kabapınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-44, 2021
3. Haydi Çocuklar Söyleyelim Piyano Eşlikli CD li Çocuk Şarkıları Kitabı
Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, 2015
