Doç. Dr. HÜSEYİN EKİZLER


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Sayısal Yöntemler Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Operasyon Araştırma ve Yönetim Bilimi, Sosyal Bilimler Matematik Yöntemler


Avesis Araştırma Alanları: Davranış Bilimleri, Yöneylem, Pazarlama, Yönetim ve Organizasyon, Sayısal Yöntemler, İnsan Kaynakları Yönetimi, İşletme Yönetimi

E-posta: hekizler@marmara.edu.tr
Web: https://avesis.marmara.edu.tr/hekizler
Ofis: İ2-311
Posta Adresi: Marmara Üniversitesi Maltepe Yerleşkesi İşletme Fakültesi - İ2 Blok Maltepe - İstanbul

Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

52

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

41

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

200

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

49

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

107

Toplam Atıf Sayısı

232

Proje

4

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Dr. Hüseyin Ekizler, Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümü Sayısal Yöntemler Anabilim Dalı’nda öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. Lisans eğitimini Endüstri Mühendisliği alanında tamamlamış, ardından Endüstri Mühendisliği ve Sayısal Yöntemler alanlarında iki yüksek lisans derecesi elde etmiştir. 2016 yılında İstanbul Üniversitesi’nden Sayısal Yöntemler alanında doktora unvanını almıştır.


Akademik ilgi alanları arasında karar bilimleri, davranışsal çalışmalar, yöneylem araştırması ve veri analizi yer almaktadır. Tüketici davranışları, liderlik ve dijital ekonomi gibi konularda çeşitli akademik yayınlar yapmıştır. Yüksek lisans düzeyinde birçok tez çalışmasına danışmanlık yapmış; teknoloji ile örgütsel davranışın kesiştiği alanlarda disiplinlerarası araştırmalarda aktif olarak yer almıştır.

Duyurular & Dokümanlar

Duyuru

Pearson Access Code and Registration Details for MATH1045/1047 Business Mathematics
Duyuru
25.09.2025

Students who enrolled to MATH1045/1047 Business Mathematics for 25-26 Fall Semester,

You can access homeworks, additional materials and e-book for the 25-26 Fall semester through the following code. There are two options:

1. Access code + hard cover of the book
https://www.caglayan.com/urundetay/751751/MAR1292413020#sthash.UVvaOz43.dpbs
2. Only the access code
https://www.caglayan.com/urundetay/751752/MAR1292413198#sthash.6xR28WYS.dpbs


After getting the code, follow the instructions below to register for MATH1045/1047 Business Mathematics - Fall 2025

1. Go to https://mlm.pearson.com/enrollment/ekizler19369

2. Sign in with your Pearson student account or create your account. While creating your account do not forget to write your full name! (Name, Middle name-if any, Last name)

3. Enter the access code that came with your textbook or from the bookstore.

4. Select Go to my course.

5. Select MATH1045/1047 Business Mathematics - Fall 2025 from My Courses.

To sign in later:

1. Go to  https://mlm.pearson.com

2. Sign in with the same Pearson account you used before.

3. Select MATH1045/1047 Business Mathematics - Fall 2025 from My Courses.

*If you contact Pearson Support, give them the course ID: ekizler19369
**If you have already had a code (i.e. repeating the course), you don't need to buy a new one. These students should fill out the form below, adding my name (Doç. Dr. Hüseyin Ekizler) and writing the course ID: ekizler19369 to re-register the new course.
https://form.jotform.com/210621725489054
***You can contact Pearson Support via Whatsapp for any technical problems. 0532 139 82 81

****You can access all the materials (also the ebook in offline setting) from your mobile phones via Pearson+ application listed in either AppleStore or GoogleStore.

***** You can watch the tutorial video about Pearson+ Channels where you can access relevant materials for different topics with your account. https://www.youtube.com/watch?v=w3JZrINRouk

***** If you have any financial difficulties in purchasing the Access code, please let me know via email before October 3, as I mentioned in the class.

Pearson Access Code and Registration Details for STAT2011 Business Statistics I
Duyuru
25.09.2025

Students who enrolled to STAT2011 Business Statistics I for 25-26 Fall Semester,

You can access homeworks, additional materials and e-book for the 25-26 Fall semester through the following code. There are two options:

1. Access code + hard cover of the book
https://www.caglayan.com/urundetay/760043/MAR1292413396#sthash.GlPWfqjq.sDSyxnpf.dpbs
2. Only the access code
https://www.caglayan.com/urundetay/760047/MAR1292413570#sthash.ch1ascry.bE7aRqq3.dpbs


After getting the code, follow the instructions below to register for STAT2011 Business Statistics I - Fall 25

1. Go to https://mlm.pearson.com/enrollment/ekizler37918

2. Sign in with your Pearson student account or create your account. While creating your account do not forget to write your full name! (Name, Middle name-if any, Last name)

3. Enter the access code that came with your textbook or from the bookstore.

4. Select Go to my course.

5. Select STAT2011 Business Statistics I - Fall 25 from My Courses.

To sign in later:

1. Go to  https://mlm.pearson.com

2. Sign in with the same Pearson account you used before.

3. Select STAT2011 Business Statistics I - Fall 25 from My Courses.

*If you contact Pearson Support, give them the course ID: ekizler37918
**If you have already had a code (i.e. repeating the course), you don't need to buy a new one. These students should fill out the form below, adding my name (Doç. Dr. Hüseyin Ekizler) and writing the course ID: ekizler37918 to re-register the new course.
https://form.jotform.com/210621725489054
***You can contact Pearson Support via Whatsapp for any technical problems. 0532 139 82 81

****You can access all the materials (also the ebook in offline setting) from your mobile phones via Pearson+ application listed in either AppleStore or GoogleStore.

***** You can watch the tutorial video about Pearson+ Channels where you can access relevant materials for different topics with your account. https://www.youtube.com/watch?v=w3JZrINRouk

***** If you have any financial difficulties in purchasing the Access code, please let me know via email before October 3, as I mentioned in the class.

Eğitim Bilgileri

2012 - 2016

2012 - 2016

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sayısal Yöntemler (Dr), Türkiye

2010 - 2015

2010 - 2015

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (İngilizce), Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

B1 Orta

B1 Orta

Almanca

Araştırma Alanları

Davranış Bilimleri

Yöneylem

Pazarlama

Yönetim ve Organizasyon

Sayısal Yöntemler

İnsan Kaynakları Yönetimi

İşletme Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2018 - 2021

2018 - 2021

Dr. Öğr. Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2017 - 2018

2017 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2016 - 2017

2016 - 2017

Öğretim Görevlisi Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü

2009 - 2016

2009 - 2016

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Fakülte Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi

2023 - 2024

2023 - 2024

Bölüm Başkan Yardımcısı

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2021 - 2024

2021 - 2024

Program Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2018 - 2021

2018 - 2021

Fakülte Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2018 - 2021

2018 - 2021

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Marketing Research

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uygulamalı İstatistik

Statistical Data Analysis

Data Analysis

Operations Management

Multicriteria Decision Making

Araştırma Yöntemleri

Proje Hazırlama

Numerical Analysis

Marketing Research

Quantitative Research

Decision Theory and Practice

Araştırma Atölyesi

Business Data Analysis

Operations Research Applications

Statistical Analysis & Decision Making

Pazarlama Araştırmalarında Veri Analizi

Academic Research Methods and Ethics

Academic Research Methods and Business Ethics

Uygulamalı Pazarlama Araştırmaları I

Lisans

Lisans

Simulation Theory

Operations Research Applications

Business Mathematics

Computer Applications in Operations Research

Statistics II

Business Mathematics II

Statistics I

Operations Research II

Business Mathematics I

Operation Research I

Üretim Planlama ve Kontrol

Statistics

Yönetilen Tezler

2024

2024

Yüksek Lisans

Amblemlerin Marka Değerine Etkisi

Ekizler H. (Danışman)

H.HİLAL(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans

Avatar Influencerların Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi

Ekizler H. (Danışman)

C.Acar(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans

The Effect of Future Anxiety on Entrepreneurial Intention

Ekizler H. (Danışman)

A.ATAOĞLU(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans

Blockchain, Non-Fungible Tokens, Web3, Metaverse: Opportunities for Brands

Ekizler H. (Danışman)

F.Kılıçaslan(Öğrenci)

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

The Power of Loyalty Programs: Their Impact on Consumer Behavior and Applications in the Retail Sector

Ekizler H. (Danışman)

F.Orkun(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

Performans Değerlendirme Yaklaşımlarının Evrimi: Klasik ve Modern Sistemlerin Örgüt Kültürüne Yansımaları

Ekizler H. (Danışman)

S.Kurtçu(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

İşveren Markasının Örgütsel Bağlılığa Etkisi

Ekizler H. (Danışman)

N.Toplaoğlu(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

Hızlı Tüketim Ürünlerinde Kampanya Stratejilerinin Tüketici Satın Alma Kararlarına Etkisi: Kampanya Dönemleri Üzerine Bir Analiz

Ekizler H. (Danışman)

M.Buğra(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

Aile Şirketlerinin Kurumsallaşma Süreçlerinde İnsan Kaynakları Yönetiminin Stratejik Ortak Rolünü Üstlenmesinin Önündeki Engeller: Yapısal, Kültürel, Yönetsel Faktörlerin İncelenmesi

Ekizler H. (Danışman)

Y.Gültekin(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

Vardiyalı Çalışmanın Çalışanlar Üzerindeki Etkileri: Otel Çalışanları Üzerinde Bir İnceleme

Ekizler H. (Danışman)

U.Karamanoğlu(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

İşe Alım Süreçlerinde Beş Faktör Kişilik Envanterinin Uygulanması

Ekizler H. (Danışman)

K.Önalan(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

Y ve Z Kuşaklarının İş Tatmini Farklılıkları Üzerine Bir İnceleme

Ekizler H. (Danışman)

Y.Kapağan(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

Yetenek ve Kariyer Yönetiminde Terfi Değerlendirmesinin rolü

Ekizler H. (Danışman)

H.Dağlar(Öğrenci)

2024

2024

Yüksek Lisans-Tezsiz

İnsan Kaynakları İşe Alım Sürecinde Yapay Zekanın Kullanımı

Ekizler H. (Danışman)

Ş.Karaman(Öğrenci)

2024

2024

Yüksek Lisans-Tezsiz

İşletmelerde Örgütsel Bağlılık ve İş Tatmini: Perakende Sektöründe Bir Uygulama

Ekizler H. (Danışman)

İ.Erdal(Öğrenci)

2024

2024

Yüksek Lisans-Tezsiz

İnsan Kaynakları Yönetiminde Oryantasyon Eğitimmi

Ekizler H. (Danışman)

S.Piliç(Öğrenci)

2024

2024

Yüksek Lisans-Tezsiz

Sports Marketing from a Global Perspective

Ekizler H. (Danışman)

M.Kerem(Öğrenci)

2024

2024

Yüksek Lisans-Tezsiz

İşveren Markası Çalışmalarının İş Tutumları Üzerine Etkisi

Ekizler H. (Danışman)

R.Özçelik(Öğrenci)

2024

2024

Yüksek Lisans-Tezsiz

Decoding The Digital Shopper: Unveiling Purchase Intentions, Trust Dynamics, and Theoretical Frameworks in Online Commerce

Ekizler H. (Danışman)

A.Kıyak(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

360 Derece Performans Değerlendirmesi ve Geri Bildirim Kültürü Oluşturma: Bir Vakıf Üniversitesi ve Hastanesi Örneği

Ekizler H. (Danışman)

S.Örenbaş(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Measuring Factors in Students’ Decision Making Process when Selecting Private Universities in Uzbekistan: Word of Mouth Marketing vs Traditional Marketing

Ekizler H. (Danışman)

M.Abdurakhmonova(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

İşe Alım Süreçlerinde Ücret Algısı

Ekizler H. (Danışman)

S.Kopuz(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

21. yy Çalışma Hayatında Yetenek Yönetimi Uygulamalarında Genç Yeteneklerin Rolü

Ekizler H. (Danışman)

B.Topal(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

İş Tatmini ve İletişim İlişkisi, İş Tatmini Sağlanmasında İletişimin Gücüne Tekstil Sektöründeki İdari Çalışanları Baz Alan Bir Uygulama: Kadifeteks Mensucat Sanayi A.Ş.

Ekizler H. (Danışman)

O.Kerim(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

The Effect of Distruptive Technologies on Garment Online Shopping

Ekizler H. (Danışman)

M.Yasser(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Emergence of E-Commerce and Digitalization amid the Pandemic of COVID-19: The Triggers and Barriers

Ekizler H. (Danışman)

O.Zouitne(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

CRM in Banking: Comparison of the Satisfaction of Foreign & Turkish Customers in Turkey

Ekizler H. (Danışman)

W.Benjemaa(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

International Student Mobility: A Case in Turkey

Ekizler H. (Danışman)

O.Ben(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Automated Solution for Sorting (Distribution Center)

Ekizler H. (Danışman)

M.Arbaz(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Oil Price Fluctuations in Times of Financial and Geopolitical Uncertainty: A Predictive Study

Ekizler H. (Danışman)

S.Sadık(Öğrenci)

Tasarladığı Kurs ve Eğitimler

Ekim 2022

Ekim 2022

Kolay İstatistik ve Veri Analizine Giriş

Akademik Birimler - Eğitim

Ekizler H.

Nisan 2020

Nisan 2020

Büyük Veri Analitiği

Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim

Ekizler H.

Makaleler

Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Eğitimde Dijitalleşme ve Yapay Zekâ ile Kişiselleştirilmiş Öğrenme: Mobil Uygulama Önerisi

Uluer H. F., Ekizler H.

İstanbul Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ocak 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. I Do Not Consume: Examining Determinants of Voluntary Simplicity

Ekizler H., Kurşun Ş.

V. International Applied Statistics Congress (UYIK - 2024), İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

3. Effect of Emblems on Brand Value

Kılıç H. H., EKİZLER H.

5. International Mediterranean Congress, Azerbaycan, 13 Ocak 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. Avatar Influencerların Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi

Acar C., EKİZLER H.

2. Uluslararası Ege Sosyal Bilimler Lisansüstü Öğrenci Kongresi, İzmir, Türkiye, 29 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

2020

2020

5. Mental İyi Oluşun COVID-19 ile ilgili Kaygılar Üzerindeki Etkisi

Ekizler H.

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Aralık 2020, ss.433-444, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

6. The Role of Perceived Risk and Service Quality on Purchase Intention through Consumer Trust in E-Commerce

Ekizler H.

International Congress of Management, Economy and Policy, 5 - 06 Aralık 2020, ss.352-362, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

8. Investigating Performance of Manufacturing Industry Firms Traded in BİST

EKİZLER H.

Istanbul Finance Congress (IFC - 2017), İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Türk Denizcilik Sektöründe Deniz Bulut Sistemine Geçiş Sürecinin Değerlendirilmesi: GZFT Analizi

Cebecioğlu E., AKGÜN İ., EKİZLER H.

37. Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2015

2015

10. Multi Criteria Decision Analysis of the Impact of Financial Crisis on Economic Performances of EU Countries

NİŞEL R. N., EKİZLER H.

23rd International Conferenceon Multiple Criteria Decision Making, Hamburg, Almanya, 2 - 07 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Brand-Related Solutions for the Vulnerability of Marginal Consumers in a Time of Crisis

Ekizler H., Ferikoğlu B., Kınış M.

Marketing and Branding Paradigms in the Era of Sustainability, SANJE GRESİ, BAŞAR ENES EMRE, Editör, Nova Science Publishers, Inc, New York, ss.1-16, 2025

2022

2022

2. The Future of Consumer Behavior Post COVID-19

Ekizler H., Ertan E., Kınış M.

Pandemics and Consumer Behavior, Gresi Sanje,Enes Emre Başar, Editör, NOVA Science Publishers Inc. , New York, ss.209-224, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

3. Performance Evaluation of Airline Companies from Consumers’ Perspective: MCDM Approach

Çetinkaya S., Ekizler H.

International Research in Social, Human and Administrative Science IV, Mustafa Kara, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.43-68, 2022 Creative Commons License

2020

2020

4. OECD Avrupa Ülkelerinde İyi Oluşun Cinsiyet Farklılıkları Bağlamında Entropi ve MAUT Yöntemleriyle İncelenmesi

Ekizler H., Bolelli M.

İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler/2, Selim Demez, Editör, IVPE, Cetinje, ss.349-365, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

5. Karanlık Üçlünün Tükenmişlik Üzerindeki Etkisinde Öz Denetimin Düzenleyici Rolü

Bolelli M., Ekizler H.

İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar Cilt 2, Mustafa Mete, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.55-82, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

7. Dijital Çağın Anahtarı: Büyük Veri

Ekizler H.

Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.79-95, 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2025 - 2026

2025 - 2026

Yapay Zekâ Destekli Sosyal Medya Yönetim Ve Veri Analiz Platformu Geliştirilmesi

TÜBİTAK Projesi , 1507 - TÜBİTAK KOBİ Ar-Ge Başlangıç Destek Programı

Ekizler H., Durmuş B., Kan Ö. D.(Yürütücü)

2018 - 2023

2018 - 2023

Sosyal Medya Pazarlamasında Yatırımın Geri Dönüşünün Gözlemlenmesi, Ölçümlenmesi ve Hesaplanması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Ekizler H. (Yürütücü), Durmuş B.

2020 - 2021

2020 - 2021

Brand Equity of Istanbul in Benelux CountriesSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

(Proje Özeti)
Sanje G.(Yürütücü), Ekizler H., Çarboğa O. S.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mayıs 2024

Mayıs 2024

AURUM Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2024

Mayıs 2024

Journal of research in business (online)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2023

Ekim 2023

Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2023

Eylül 2023

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2023

Eylül 2023

JOURNAL OF DECISION SYSTEMS

ESCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

Yaşar Üniversitesi E-Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2022

Haziran 2022

AURUM Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

Journal of Transportation and Logistics

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2020

Mayıs 2020

Alphanumeric Journal

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2020

Ocak 2020

Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2020

Ocak 2020

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2019

Mayıs 2019

Gazi Mühendislik Bilimleri Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2019

Nisan 2019

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2019

Mart 2019

Journal of research in business (online)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 12

h-indeksi (WOS): 2