Biyografi
Gönül SAKIZ, lisans eğitimini Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Biyoloji Eğitimi Anabilim Dalı'nda tamamladıktan sonra İstanbul'da biyoloji öğretmeni olarak dört yıl çalıştı. Ardından, Milli Eğitim Bakanlığı Yurtdışı Lisansüstü Eğitim Bursu ile Amerika Birleşik Devletleri'nde Ohio Eyalet Üniversitesi'nde İlköğretim alanında yüksek lisans ve doktora eğitimini tamamladı. Şu anda Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı’nda öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. Aynı zamanda, Anabilim Dalı Erasmus+ koordinatörü (2007-de), Fakülte Akreditasyon Koordinatörü (2018-de) ve Fakülte Kalite Kurulu Üyesi (2022-de) görevlerini yürütmektedir. Sakız, çok sayıda TÜBİTAK projesi, WoS dergi makalesi ve uluslararası proje için hakemlik yapmıştır. Educational Psychology dergisine Editoryal Değerlendirme Komitesi Üyesi (2013-2016) ve Danışman Editör (2016-2024) olarak katkıda bulunmuştur. Araştırma alanları, fen eğitimi, özdüzenlemeli öğrenme, hizmet öncesi ve hizmetiçi öğretmen yetiştirme, öğretmen-öğrenci ilişkileri, akademik özyeterlik, akademik duygular, akademik motivasyon ve temel eğitimde öğretim yöntemleridir.
Eğitim Bilgileri
2002 - 2007
2002 - 2007Doktora
Ohio State University, School of Education, Integrated Teaching and Learning, Amerika Birleşik Devletleri
2000 - 2002
2000 - 2002Yüksek Lisans
Ohio State University, School of Education, Integrated Teaching and Learning, Amerika Birleşik Devletleri
1991 - 1995
1991 - 1995Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Does teacher affective support matter? An investigation of the relationship among perceived teacher affective support, sense of belonging, academic emotions, academic self-efficacy beliefs, and academic effort in middle school mathematics classrooms
Ohio State University, Integrated Teaching And Learning/Early And Middle Childhood Education/Elementary Education
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2024
2024Eğitimde Üretken Yapay Zeka ve Önlenemez Paradigma Değişimi
Mesleki Eğitim
SOBİAD
2019
2019Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Kurumsal Dış Değerlendirici Eğitimi
Kalite Yönetimi
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK)
2019
2019Avrupa Birliği Destekli Proje Hazırlama Etkinliği
Proje Yönetimi
Marmara Üniversitesi
2018
2018Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Kurumsal Dış Değerlendirici Eğitimi
Kalite Yönetimi
Yükseköğretim Kalite Kurulu
2018
2018Yeterlilik Temelli Program Çıktılarının Kalite Güvencesi Çalıştayı
Kalite Yönetimi
Yükseköğretim Kalite Kurulu
2017
2017Springer Nature Yazar Çalıştayı
Mesleki Eğitim
Marmara Üniversitesi
2016
2016Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği Değerlendirici Eğitimi
Kalite Yönetimi
Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Psikoloji
Davranış Bilimleri
Eğitim
Eğitim Bilimleri
İlköğretim
Fen Bilimleri Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2017 - 2024
2017 - 2024Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2007 - 2017
2007 - 2017Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorTemel Eğitim Doktora Yeterlilik Komitesi Üyesi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Anabilim Dalı
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorFakülte Akreditasyon Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2007 - Devam Ediyor
2007 - Devam EdiyorErasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2009 - 2013
2009 - 2013Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Akademi Dışı Deneyim
1995 - 1999
1995 - 1999Biyoloji Öğretmeni
Bayrampaşa Tuna Lisesi, Biyoloji Öğretmeni
Verdiği Dersler
Doktora
İlkokul Fen Bilimleri Öğretiminde Temel Sorunlar ve Çözümleri
Eğitimde İleri İstatistik
Eğitimde Ölçekleme Teknikleri
Eğitimde İleri İstatistik
Yüksek Lisans
İlkokul Fen ve Teknoloji Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik
Eğitimde Araştırma Yöntem ve Teknikleri
Eğitim Araştırmalarında İstatistik
Eğitim Araştırmalarında İstatistik
Halk Eğitimde Proje Geliştirme
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması II
İlkokulda Temel Fen Bilimleri
Eğitimde Proje Hazırlama
Fen Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması I
Sınıf Öğretmenliğinde Öğretmenlik Uygulaması II
Sınıf Öğretmenliğinde Okul Deneyimi
Sınıf Öğretmenliğinde Öğretmenlik Uygulaması I
Özdüzenlemeli Öğrenme
Fen Bilgisi Öğretimi
Eğitim Psikolojisi
Fen ve Teknoloji Öğretimi II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması I
Eğitim Psikolojisi
Fen ve Teknoloji Öğretimi I
Öğrenmede Motivasyon
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
İlkokul Fen Bilimleri Dersinde Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğrenciler Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Sakız G. (Danışman)
S.YILDIZ(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Eğitsel nörobilim temelli öğretim yaklaşımının öğretmen farkındalık ve tutumları üzerindeki etkisi
Sakız G. (Danışman)
B.MELİS(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde biyomimikriye dayalı öğretim uygulamalarının öğrenci çıktılarına etkisinin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
G.SUBAŞI(Öğrenci)
2025
2025Doktora
İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde sınıf dışı öğrenme etkinliklerinin öğrenciler üzerindeki etkilerinin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
B.OKUR(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
İlkokul düzeyinde 3D yazıcı İle zenginleştirilmiş fen öğretiminin öğrenci çıktıları üzerindeki etkilerinin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
M.BERKTAŞ(Öğrenci)
2025
2025Doktora
İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde STEAM yaklaşımına dayalı öğretimin öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerine, sanatsal yaratıcılık düzeylerine ve akademik başarılarına etkisinin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
A.KALKAN(Öğrenci)
2025
2025Doktora
Fen bilimleri ve matematik eğitiminde tasarım odaklı düşünme temelli öğrenme modelinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin tasarım odaklı düşünme ve bilimsel yaratıcılık becerilerine etkisi
Sakız G. (Danışman)
Ç.KARAKOÇ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Mathematics learning difficulties among immigrant primary school students: A meta-synthesis study
Sakız G., Kertil M. (Eş Danışman)
H.M.(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
STEM eğitiminin ilkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde öğrencilerin bilimsel yaratıcılık, girişimcilik ve 21. yüzyıl öğrenme ve yenilenme becerileri üzerindeki etkisi
Sakız G. (Danışman)
E.TOPRAK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlkokul öğrencilerinin teknoloji bağımlılığı düzeyleri ile problem çözme becerileri, akran zorbalığı ve sosyal kaygı düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
S.DEMİREL(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Stem eğitiminin fen bilimleri dersinde dördüncü sınıf öğrencilerinin bilimsel yaratıcılıklarına, problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerine ve stem eğitimine ilişkin görüşlerine etkisi
Sakız G. (Danışman)
Ü.ATABAŞ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Ödev Özdüzenlemesi Eğitiminin Öğrencilerin Akademik Özyeterlik, Problem Çözme Becerileri ve Ders Başarıları Üzerindeki Etkileri
Sakız G., Taş Y.(Eş Danışman)
B.CEYLAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde bilim defteri kullanılmasının etkilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
N.ARIK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sınıf öğretmeni adaylarının psikolojik iyi oluş halleri, mesleki kaygı düzeyleri ve özyeterlik inançlarının incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
S.SARITAŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İlkokul öğrencilerinde algılanan öğretmen yakınlık davranışları ile okul doyumu ve akran zorbalığı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
H.ÖZÇELİK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
3.-6. sınıf öğrencilerinin bilişim teknolojilerini kullanma alışkanlıkları ile sosyal-duygusal uyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aydın O., Sakız G. (Eş Danışman)
D.ER(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Fen bilimleri öğretiminde kuantum öğrenme modeli kullanmanın ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik merak, kaygı, özyeterlik ve başarı düzeylerine etkisi
Sakız G. (Danışman)
M.YALÇINTAŞ(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Özdüzenlemeli fen öğretiminin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin özdüzenleme becerilerine, bilimsel süreç becerilerine ve başarılarına etkisi
Doğan M. C., Sakız G. (Eş Danışman)
H.ÇOKÇALIŞKAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Çeşitli Ülkelerdeki Sınıf Öğretmenlerinin Temel Özlük Haklarının Karşılaştırılarak Bu Haklara İlişkin Türkiye’deki Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Sakız G., Baysal Z. N. (Eş Danışman)
H.BAYDAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Türkiye'de yetişkinlerin informel ortamlarda bilim öğrenimine yönelik durum çalışması
Sakız G. (Danışman)
Ö.YAŞAR(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Özdüzenlemeli fen öğretiminin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin özdüzenleme becerilerine, bilimsel süreç becerilerine ve başarılarına etkisi (the effect of self-regulation based science teaching on primary school fourth-grade students’ self-regulated learning skills, scientific processing skills and achievement)
DOĞAN M. C. (Eş Danışman), SAKIZ G. (Eş Danışman)
H.Çokçalışkan(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
POZİTİF PSİKOLOJİ BAĞLAMINDA SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ DÜZEYLERİ İLE ÖZYETERLİK İNANÇLARI VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Sakız G. (Danışman)
P.MERVE(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde özdüzenlemeli öğrenme stratejileri kullanmanın öğrencilerin problem çözme becerileri, akademik kaygı, akademik özyeterlik, fen motivasyonu ve ders başarılarına etkisi
Sakız G. (Danışman)
B.CENGİZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Yetişkinler, çevresel faktörler ve bilimsel bilgiye ulaşma araçları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
A.GÜRER(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde beyin temelli öğrenme modelinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Ada S., Sakız G. (Eş Danışman)
G.ÜÇÜNCÜ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İlkokul öğrencilerinin duygusal zekâ düzeyleri ile akran zorbalığı ve okula aidiyet duyguları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
D.BALAK(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlköğretim beşinci sınıf fen ve teknoloji dersinde portfolyo uygulamasının öğrenci başarısı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi
Sakız G. (Danışman)
M.ASLI(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Yabancı dil öğretiminde kültür destekli programın üniversite öğrencisi genç yetişkinlerin tutum ve motivasyonu üzerindeki etkisi
Sakız G. (Danışman)
P.PAKYÜZ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlköğretim birinci sınıf hayat bilgisi dersindeki fen kavramlarının drama yöntemiyle öğretiminin öğrenmedeki başarı ve kalıcılığa etkisi
Sakız G. (Danışman)
Ç.AKKUŞ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Özel gereksinimli çocuğa sahip ebeveynlere yönelik olarak düzenlenen aile eğitimi etkinliklerinin değerlendirilmesi
Sakız G. (Danışman)
E.ŞEKER(Öğrenci)
Makaleler
2022
20221. SELF-REGULATED LEARNING STRATEGIES IMPACT FOURTH-GRADE STUDENTS' POSITIVE OUTCOMES IN SCIENCE CLASS
Cengiz-Istanbullu B., SAKIZ G.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.21, sa.2, ss.192-206, 2022 (SSCI)
2021
20212. Development of Perceived Social Justice in Education Scale for Primary School Students (İlkokul Öğrencileri için Eğitimde Sosyal Adalet Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi)
Karakoç Ç., Sakız G.
International Journal of New Approaches in Social Studies , cilt.5, sa.2, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20213. İlkokul Düzeyinde Zaman Yönetimi Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kesebir G., Sakız G.
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.148-162, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20204. Başarı Testi Geliştirme Süreci: İlkokul Dördüncü Sınıf Maddeyi Tanıyalım Ünitesi Örneği
Üçüncü G., Sakız G.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.82-94, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20195. İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik özdüzenlemeli öğrenme envanterinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
ÇOKÇALIŞKAN H., SAKIZ G., DOĞAN M. C.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.28, ss.324-346, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20196. Beyin Temelli Öğrenmenin Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Başarıya Yönelik Duyguları Üzerine Etkisi
Üçüncü G., Sakız G.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.32, sa.1, ss.345-378, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20197. Development Of Digital Literacy Skills Rubric at Primary School Level
AYDEMİR Z., SAKIZ G., Cihangir Doğan M.
Milli Egitim
, cilt.48, sa.1, ss.617-638, 2019 (Scopus)
2018
20188. Yetişkinlerin küresel ısınma ile ilgili bilgi düzeyleri ve geri dönüşüm farkındalıkları
Gürer A., Sakız G.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.1364-1391, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20179. KADEMELİ SORUMLULUK AKTARIMI MODELİ KULLANILARAK ÖĞRETİLEN İNTERNETTE ARAMA-ANLAMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN YANSITICI DÜŞÜNME EYLEMLERİ
AYDEMİR Z., SAKIZ G., DOĞAN M. C., AŞICI M.
Journal of International Social Research , cilt.10, ss.629-640, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201710. Perceived teacher affective support in relation to emotional and motivational variables in elementary school science classrooms in Turkey
Sakız G.
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION
, cilt.35, ss.108-129, 2017 (SSCI)
2016
201611. A task development process The case of fourth grade introduction to matter unit
Üçüncü G., Sakız G., Ada S.
The Turkish Online Journal of Educational Technology , cilt.1, ss.155-164, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201612. Etkili öğretmenlik ve öğretmen niteliğinin geliştirilmesi (Effective teaching and improving teaching quality)
SAKIZ G.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (Journal of Theoretical Science) , cilt.9, sa.2, ss.214-244, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201513. Perceived teacher factors in relation to students achievement related outcomes in science classrooms in elementary school
Sakız G.
European Journal of Science and Mathematics Education , cilt.3, sa.2, ss.115-129, 2015 (Scopus)
2014
201414. Fen ve Teknoloji dersinde portfolyo kullanımının öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi
Turan M. A., Sakız G.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.3, ss.48-63, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201415. Fen ve Teknoloji dersinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına ve dersin işlenişine yönelik tutuma etkisi
Sakız G., Özden B., Aksu D., Şimşek Ö.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, ss.257-274, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201316. Başarıda anahtar kelime: Öz-yeterlik
SAKIZ G.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.26, ss.185-209, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201217. Does perceived teacher affective support matter for middle school students in mathematics classrooms?
Sakız G., Pape S. J., Hoy A. W.
JOURNAL OF SCHOOL PSYCHOLOGY
, cilt.50, ss.235-255, 2012 (SSCI)
2012
201218. Perceived instructor affective support in relation to academic emotions and motivation in college
Sakiz G.
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
, cilt.32, ss.63-79, 2012 (SSCI)
2011
201119. Mastery and performance approach goal orientations in relation to academic self efficacy beliefs and academic help seeking behaviors of college students in Turkey
Sakız G.
Educational Research , cilt.2, sa.1, ss.771-778, 2011 (Hakemli Dergi)
2008
200820. An Interview with Dale Schunk
Sakiz G.
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY REVIEW
, cilt.20, ss.485-491, 2008 (SSCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Biyomimikri Tutum ve Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi / Development Of The Biomimicry Attitude And Awareness Scale
Karakoç Ç., SUBAŞI G., SAKIZ G.
5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FGMTEK), Balıkesir, Türkiye, 19 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2024
20242. İlkokul 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programı ile 2024 Fen Bilimleri Öğretim Programının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
SUBAŞI G., SAKIZ G.
X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (X. International TURKCESS Education and Social Sciences Congress), Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. İlköğretim öğrencilerine yönelik tasarım odaklı düşünme ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Karakoç Ç., Sakız G.
2nd International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, (Yayınlanmadı)
2023
20234. Doğadan İlham Alan Biyomimikri Uygulamalarının Fen Eğitimine Yansımaları
SUBAŞI G., SAKIZ G.
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. İlkokulda Fen Bilimleri Öğretiminde Uluslararası Öğretim Programlarına Dayalı Değerlendirme ve Öneriler
SUBAŞI G., SAKIZ G.
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20236. Genel Kullanıma Uygun Derse Yönelik Haftalık Yansıtma Raporu’nun Geliştirilmesi / Development Of Weekly Course Reflection Report For General Use
Sakız G., Kalkan Cingi A., Okur B.
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2023
20237. Ilkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aydınlatma Ve Ses Teknolojileri Ünitesine Ilişkin Başarı Testi Geliştirme Çalışması / Achievement Test Development Study For Primary School 4th Grade Science Lesson Lighting And Sound Technologies Uni
KALKAN CİNGİ A., SAKIZ G.
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2022
20228. Fen Bilimleri Dersinde STEM Uygulamaları ve Yansıtıcı Düşünme
Atabaş Ü., Sakız G.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Yayınlanmadı)
2022
20229. Examination of the 2018 Undergraduate Elementary Teacher Education Program Based on its First Graduating Teacher Candidates’ Opinions (2018 Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının İlk Mezun Olacak Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İncelenmesi)
Bağdiken M., Sakız G.
VI. International Teacher Education and Accreditation Congress (VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi), Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, ss.38-49, (Tam Metin Bildiri)
2022
202210. Problems Encountered in Science Teaching and Potential Solutions (Fen Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri)
Açıkgöz G., Sakız G.
VI. International Teacher Education and Accreditation Congress (VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi), Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, ss.25-37, (Tam Metin Bildiri)
2020
202011. FİZİKSEL AKTİVİTE TEMELLİ OYUN TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yılmaz D., Sakız G., İnan M.
FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.319-330, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Sınıf Öğretmenlerinin Temel Özlük Haklarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Baydar H., Sakız G., Baysal Z. N.
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.254-264, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç beceri düzeylerinin yıl içinde değişiminin incelenmesi
Çokçalışkan H., Sakız G.
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, cilt.9786057754448, ss.58, (Özet Bildiri)
2019
201914. Özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin ilkokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik kaygı düzeylerine ve ders başarılarına etkisi
Cengiz B., Sakız G.
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.295, (Özet Bildiri)
2019
201915. İlkokul öğrencilerinin sınıf önünde konuşma kaygısı ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Uysal H., Sakız G., Zelal Birkan G., Akman A.
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, cilt.9786057754448, ss.1346-1353, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. Sınıf öğretmenlerinin ilkokul üçüncü ve dördüncü sınıf fen bilimleri öğretim programı kazanımlarının 21. yüzyıl becerilerine uyumluluğu hakkındaki görüşleri
Üçüncü G., Sakız G.
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.131, (Özet Bildiri)
2019
201917. Fen Bilimleri Dersinde Özdüzenlemeli Öğrenmenin İlkokul Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine ve Akademik Özyeterlik İnançlarına Etkisi
Cengiz B., Sakız G.
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201818. Sınıf öğretmenlerinin psikolojik iyi oluş düzeylerinin incelenmesi
AĞAÇBACAK P. M., SAKIZ G.
Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.415-417, (Özet Bildiri)
2018
201819. Kuantum öğrenme modeline dayalı fen bilimleri dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik özyeterlik ve akademik başarı düzeylerine etkisi
YALÇINTAŞ M., SAKIZ G.
Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.225-227, (Özet Bildiri)
2018
201820. İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin kullanımının öğrencilerin fen motivasyonu ve ders başarı düzeylerine etkisi
Cengiz B., Sakız G.
Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.185-187, (Özet Bildiri)
2018
201821. The effect of brain-based teaching and learning on elementary school students’s science achievement and attitudes
Sakız G., Üçüncü G.
2018 Annual Meeting of American Educational Research Association, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2018, (Yayınlanmadı)
2018
201822. The effects of emotional intelligence and belonging on peer bullying tendencies of elementary school students
Sakız G., Balak D.
2018 Annual Meeting of American Educational Research Association, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2018, (Yayınlanmadı)
2018
201823. İlkokul Dördüncü Sinif Düzeyinde İnternette Arama-Anlama Stratejileri Öğretiminin Yeni Okuryazarlik Becerilerine Etkisi
Aydemir Z., Sakız G.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.224-226, (Özet Bildiri)
2018
201824. Beyin temelli öğrenme modelinin öğrencilerin akademik başarıları ve başarıya yönelik duyguları üzerine etkisinin cinsiyet faktörü açısından incelenmesi
Üçüncü G., Sakız G.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.658-659, (Özet Bildiri)
2017
201725. Çeşitli ülkelerde ve Türkiye’de sınıf öğretmenlerinin özlük haklarının karşılaştırılması ve Türkiye’deki sınıf öğretmenlerinin özlük haklarına ilişkin görüşlerin incelenmesi
Baydar H., Sakız G., Baysal Z. N.
The 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.108, (Özet Bildiri)
2017
201726. Akreditasyon sürecine girerken: Bir sınıf eğitimi programının öğrenci perspektifinden değerlendirilmesi
SAKIZ G.
International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.22-24, (Özet Bildiri)
2017
201727. Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi
BALAK D., SAKIZ G.
International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.143-145, (Özet Bildiri)
2016
201628. A task teaching and learning material development process The case of fourth grade Introduction to Matter Unit in brain based learning model
ÜÇÜNCÜ G., SAKIZ G., ADA S.
International Conference on New Horizons in Education (INTE), Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
2014
201429. Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına etkisi
Sakız G., Özden B., Aksu D., Şimşek Ö.
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.146-147, (Özet Bildiri)
2014
201430. Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi
Üçüncü G., Sakız G., Ada S.
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.544-552, (Tam Metin Bildiri)
2013
201331. How do positive teacher factors relate to achievement related outcomes of students in elementary school science classrooms
Sakız G.
International Journal of Arts and Sciences Conference, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 30 Mayıs 2013, (Yayınlanmadı)
2013
201332. Fen ve Teknoloji dersinde portfolyo kullanımının öğrenci başarısı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi
Turan M. A., Sakız G.
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.56, (Özet Bildiri)
2013
201333. Erken dönem ilkokul öğrencilerinin doğaya ilişkin bilgi tutum ve davranışlarında ailenin rolü
Akkuş Ç., Sakız G.
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.158, (Özet Bildiri)
2012
201234. Akademik özyeterlik ve başarı arasındaki ilişkinin ilköğretim I kademe fen derslerinde cinsiyet ve öğretmen değişkenlerine göre incelenmesi
SAKIZ G.
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.292, (Özet Bildiri)
2012
201235. İlköğretim I kademe Fen ve Teknoloji derslerinde öğretmen yapıcı duygusal desteği akademik duygular akademik özyeterlik ve ders katılımı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Sakız G.
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.226, (Özet Bildiri)
2012
201236. Associations among perceived teacher affective support emotional and motivational variables in elementary school classrooms The role of gender and grade level
Sakız G.
International Conference on Motivation 2012, Frankfurt, Almanya, 28 - 30 Ağustos 2012, (Yayınlanmadı)
2011
201137. Perceived instructor affective support in relation to achievement approach goal orientations academic enjoyment and motivation in college classrooms
Sakız G.
European Conference on Educational Research, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, (Yayınlanmadı)
2011
201138. Does instructor affective support matter for undergraduate students?
Sakız G.
14th Biannual EARLI Conference, Exeter, Birleşik Krallık, 30 Ağustos - 03 Eylül 2011, (Yayınlanmadı)
2011
201139. Associations among achievement goal orientations emotions and self efficacy
Sakız G.
14th Biannual EARLI Conference, Exeter, Birleşik Krallık, 30 Ağustos - 03 Eylül 2011, (Yayınlanmadı)
2011
201140. Does perceived teacher affective support matter for elementary school students A structural analysis in science and technology classrooms?
Sakız G.
119th Annual Convention of American Psychological Association, District-Of-Columbia, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 07 Ağustos 2011, (Yayınlanmadı)
2010
201041. Exploring the relationships among achievement goal orientations academic self efficacy and academic help seeking: A structural analysis involving Turkish junior college students
Sakız G.
European Conference on Educational Research, Helsinki, Finlandiya, 25 - 27 Ağustos 2010, (Yayınlanmadı)
2009
200942. Turkish students construal of physiological test anxiety
Ciani K., Sakız G.
European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009, (Yayınlanmadı)
2009
200943. Improving middle school students academic enjoyment academic self efficacy and academic effort in mathematics Teacher affective support effect
Sakız G., Woolfolk Hoy A.
European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009, (Yayınlanmadı)
2008
200844. Does teacher affective support matter The role of affective support in middle school mathematics classrooms?
Sakız G.
Annual Meeting of American Educational Research Association, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Yayınlanmadı)
2007
200745. Teacher affective support and its impact on early adolescents
Sakız G., Pape S. J., Woolfolk Hoy A.
115th Annual Convention of the American Psychological Association, California, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Ağustos 2007, (Yayınlanmadı)
2006
200646. The influence of perceived teacher affective support on early adolescents motivational emotional academic outcomes
Sakız G., Pape S. J.
Mid-Western Educational Research Association Conference, Ohio, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Nisan 2006, (Yayınlanmadı)
Kitaplar
2025
20251. Karar verme: Beceri, süreç ve fen eğitiminden örnek uygulamalar
Sakız G., Subaşı G.
Üst düzey düşünme becerileri: Teori ve uygulama, Ömer ACAR; Sedat KARAÇAM, Editör, Palme Yayınevi, İstanbul, ss.115-134, 2025
2025
20252. Küresel iklim değişikliği ve eğitim üzerindeki etkileri
Atabaş Ü., Sakız G.
Güncel Eğiitm Bilimleri, BAKİOĞLU AYŞEN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.395-409, 2025
2018
20183. Fen bilimlerinin diğer bilimler arasındaki yeri ve tarihi gelişimi
SAKIZ G.
İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı, Hakan Şevki, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.44-84, 2018
2016
20164. Keşfetmenin keyfi
SAKIZ G.
İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.3-12, 2016
2016
20165. Sağlık ve yaşam kalitesi
SAKIZ G.
İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.245-265, 2016
2016
20166. Kuvvet ve hareket
SAKIZ G.
İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.330-350, 2016
2014
20147. Özdüzenleme: Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi, Stratejiler ve Öneriler
Sakız G. (Editör)
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2014
2014
20148. Özdüzenlemeli öğrenmede duyuşsal bir boyut: Akademik duygular
Sakız G.
Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler, G. Sakız, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.81-128, 2014
2014
20149. Özdüzenleme ve özdüzenlemeli öğrenme: Kuramsal bakış
Sakız G., Yetkin Özdemir İ. E.
Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler, G. Sakız, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-27, 2014
2014
201410. Yansıtmalı öğrenme ve öğretme yaklaşımları
SAKIZ G., ÖZDEN B.
Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme ve öğretim yaklaşımları I, Ekici, Gülay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.521-560, 2014
2012
201211. Bilgiyi derleme ve özetleme
Sakız G.
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.96-119, 2012
2012
201212. Değerlendirmede yasal, etik ve profesyonel sorumluluklar
Sakız G.
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.11-17, 2012
2012
201213. Erken çocukluk döneminde değerlendirme: Süregelen bir çalışma
Sakız G.
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-9, 2012
Desteklenen Projeler
2023 - 2026
2023 - 2026Fen bilimleri dersi müfredatına entegre bir müdahale programının ortaokul öğrencilerinin üst düzey bilişsel becerilerine etkisinin örtük büyüme modelleriyle izlenmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Acar Ö.(Yürütücü), Karaçam S., Bilican Demir S., Topçu M. S., Sakız G., Çokçalışkan H.
2023 - 2024
2023 - 2024Uzayda neler oluyor? İlkokul 3. sınıf öğrencileri ile Uzayı Keşfediyorum etkinliklerinin öğrencilerin uzaya ilişkin kazanımları ve mesleki yönelimleri üzerindeki etkilerinin incelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Esen M.(Yürütücü), Uygunpolat K., Er N., Sakız G.
2018 - 2019
2018 - 2019Duygusal zeka ve aidiyetin ilkokul öğrencilerinin akran zorbalık eğilimleri üzerindeki etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sakız G. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017International Teacher Education and Accreditation Congress (Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi) Düzenleme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Öztürk C. (Yürütücü), Özdemir A. Ş., Sakız G.
2016 - 2017
2016 - 2017İlkokul dördüncü sınıf düzeyinde okuma okuryazarlığı ile dijital okuryazarlık becerilerinin sosyal-bilişsel öğrenme kuramı bağlamında bütünleştirilmesine dair etkinlik uygulamaları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Doğan M. C. (Yürütücü), Aydemir Z., Sakız G.
2013 - 2014
2013 - 2014İlkokul fen derslerinde pozitif öğretmen faktörü öğrencilerin başarı çıktıları ile nasıl ilişkilenir?
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sakız G. (Yürütücü)
2012 - 2013
2012 - 2013İlköğretim sınıflarında öğretmen yapıcı duygusal desteği duygusal ve güdüsel değişkenler arası ilişkiler: Cinsiyet ve sınıf seviyesinin önemi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sakız G. (Yürütücü)
2011 - 2012
2011 - 2012Öğretim elemanı yapıcı duygusal desteği üniversite öğrencileri için önemli midir?
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sakız G. (Yürütücü)
2009 - 2012
2009 - 2012Öğretmen merkezli yapıcı duygusal desteğin ilköğretim birinci kademe fen ve teknoloji derslerinde öğrenci akademik tutum ve başarısı üzerindeki etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sakız G. (Yürütücü)
2010 - 2011
2010 - 2011Başarı amaç oryantasyonu akademik öz yeterlik ve akademik yardım arama arasındaki ilişkilerin incelenmesi: Üniversite üçüncü sınıf Türk öğrencilerini kapsayan bir yapısal analiz
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sakız G. (Yürütücü)
2009 - 2011
2009 - 2011Öğretmenlik uygulamalarında akıllı tahta kullanımının öğretmen adaylarının tutumlarına öğrenci başarı ve tutumlarına etkisinin incelenmesi: Fen ve Teknoloji dersi örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sakız G. (Yürütücü), Özden B., Aksu D.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorEurasian Journal of Teacher Education
Yayın Kurul Üyesi
2022 - 2024
2022 - 2024EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Editörler Kurulu Üyesi
2020 - 2022
2020 - 2022Educational Psychology
Editörler Kurulu Üyesi
2018 - 2020
2018 - 2020Educational Psychology
Editörler Kurulu Üyesi
2016 - 2018
2016 - 2018Educational Psychology
Editörler Kurulu Üyesi
2013 - 2016
2013 - 2016Educational Psychology
Değerlendirme Kurul Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorEğitim Fakülteleri Eğitim Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği
Üye
2018 - 2018
2018 - 2018American Educational Research Association
Üye
2011 - 2011
2011 - 2011European Association for Research on Learning and Instruction
Üye
2008 - 2008
2008 - 2008American Educational Research Association
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Temmuz 2025
Temmuz 2025BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2025
Mayıs 2025EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2025
Nisan 2025BMC PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2024
Aralık 2024LEARNING AND MOTIVATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2024
Aralık 2024SCIENTIFIC REPORTS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023EDUCATIONAL STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Psychology In The Schools
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Political Psychology
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021NORDIC PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2021
Ağustos 2021LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2020
Aralık 2020CANADIAN JOURNAL OF BEHAVIOURAL SCIENCE-REVUE CANADIENNE DES SCIENCES DU COMPORTEMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020Educational Psychology
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2020
Nisan 2020LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020Educational Psychology
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2019
Ağustos 2019Educational Psychology
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2019
Nisan 2019EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2019
Nisan 2019BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2019
Mart 2019APPLIED RESEARCH IN QUALITY OF LIFE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2019
Şubat 2019EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2018
Kasım 2018EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2018
Eylül 2018APPLIED RESEARCH IN QUALITY OF LIFE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2018
Ağustos 2018EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018STUDIES IN HIGHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2018
Nisan 2018EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2018
Ocak 2018EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2017
Ekim 2017EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2017
Ekim 2017LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2017
Ekim 2017STUDIES IN HIGHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2017
Temmuz 2017STUDIES IN HIGHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2017
Temmuz 2017EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2017
Mayıs 2017INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2017
Nisan 2017EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2017
Ocak 2017EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2016
Ağustos 2016EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2016
Ağustos 2016EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2016
Haziran 2016EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2016
Nisan 2016EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016STUDIES IN HIGHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2015
Kasım 2015LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2015
Ekim 2015EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2014
Ağustos 2014EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2014
Temmuz 2014EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2014
Mayıs 2014EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2014
Şubat 2014EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2013
Kasım 2013EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2013
Haziran 2013EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2012
Aralık 2012Annual Convention of American Psychological Association
Bildiri (Tam Metin)
Haziran 2012
Haziran 2012EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Kasım 2025
Kasım 2025Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAP Araştırma Projesi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Türkiye
Ekim 2025
Ekim 2025Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAP Araştırma Projesi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Türkiye
Mart 2025
Mart 2025TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Marmara Üniversitesi, Türkiye
Mart 2025
Mart 2025TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Marmara Üniversitesi, Türkiye
Ağustos 2023
Ağustos 2023TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Ağustos 2023
Ağustos 2023TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Eylül 2021
Eylül 2021TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Eylül 2021
Eylül 2021TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Eylül 2021
Eylül 2021TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Eylül 2021
Eylül 2021TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Eylül 2021
Eylül 2021TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Haziran 2021
Haziran 2021TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Haziran 2021
Haziran 2021TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Haziran 2021
Haziran 2021TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Haziran 2021
Haziran 2021TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mayıs 2021
Mayıs 2021TÜBİTAK Projesi
2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Eylül 2020
Eylül 2020TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Eylül 2020
Eylül 2020TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Eylül 2020
Eylül 2020TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Eylül 2020
Eylül 2020TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mayıs 2020
Mayıs 2020TÜBİTAK Projesi
2223 - Yurt İçi Bilimsel Etkinlikleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Ocak 2020
Ocak 2020TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Ocak 2020
Ocak 2020TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Ocak 2020
Ocak 2020TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mart 2019
Mart 2019TÜBİTAK Projesi
1003 - Öncelikli Alanlar Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mart 2019
Mart 2019TÜBİTAK Projesi
1003 - Öncelikli Alanlar Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mart 2019
Mart 2019TÜBİTAK Projesi
1003 - Öncelikli Alanlar Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mart 2019
Mart 2019TÜBİTAK Projesi
1003 - Öncelikli Alanlar Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Nisan 2018
Nisan 2018Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje
NWO Innovational Research Incentives Scheme-Veni Grant, Hollanda
Kasım 2017
Kasım 2017TÜBİTAK Uluslararası İkili İşbirliği Projesi
2550 - Research Councils United Kingdom (RCUK) İkili İşbirliği Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Bilimsel Danışmanlıklar
2022 - 2025
2022 - 2025Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2021 - 2023
2021 - 2023Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Haziran 2022
Haziran 2022VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G.
Çanakkale, Türkiye
Kasım 2019
Kasım 2019III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G.
Ankara, Türkiye
Ekim 2019
Ekim 20192. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G., Özdemir A. Ş., Akbulut U., Doğan Ö. K., Ümmet D., Saraç F., et al.
İstanbul, Türkiye
Ekim 2019
Ekim 2019
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G.
Muğla, Türkiye
Ekim 2018
Ekim 2018II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G.
Rize, Türkiye
Ekim 2018
Ekim 2018Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G.
Balıkesir, Türkiye
Mayıs 2018
Mayıs 2018Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G.
İstanbul, Türkiye
Nisan 2018
Nisan 2018Education, Society & Reform Research
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G.
Ankara, Türkiye
Eylül 2017
Eylül 2017Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G., İbrahimoğlu Z., Berk Ş.
İstanbul, Türkiye
Eylül 2012
Eylül 2012
21. Ulusal Eğitim Bilileri Kongresi .21.Yüzyılda Okuryazarlık ve Geleceği
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akbağ M., Aykaç V., Çamlıbel Acar Z. C., Canel A. N., Erden Çınar S., Katılmış A., et al.
İstanbul, Türkiye
Eylül 2012
Eylül 201221. Eğitim Bilimleri Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Sakız G.
İstanbul, Türkiye
Ocak 2012
Ocak 2012Eğitim Fakülteleri İnisiyatif Geliştirme ve Değerlendirme Çalıştayı
Çalıştay Organizasyonu
Sakız G.
İstanbul, Türkiye
Aralık 2010
Aralık 2010II. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı
Çalıştay Organizasyonu
Sakız G., Kartal S. G.
İstanbul, Türkiye
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2023 - 2023
2023 - 2023Erasmus Programı
Ders Verme
Pädagogische Hochschule Oberösterreich, Linz, Avusturya
2013 - 2013
2013 - 2013Erasmus Programı
Ders Verme
Pädagogische Hochschule Oberösterreich, Linz, Avusturya
2011 - 2011
2011 - 2011Erasmus Programı
Personel Hareketliliği
Freie Universitaet Berlin, Almanya
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
06 Ekim 2021 - 09 Ekim 2021
06 Ekim 2021 - 09 Ekim 2021Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi ve Aday Öğretmenlik Programlarının Güçlendirilmesi ve Kapsayıcılık Açısından Yeniden Yapılandırılması Çalıştayı (MEB, UNICEF ve YÖK İşbirliğiyle)- Eğitici Eğitimi
Katılımcı
Gaziantep-Türkiye
03 Mart 2021 - 04 Mart 2021
03 Mart 2021 - 04 Mart 2021Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi ve Aday Öğretmenlik Programlarının Güçlendirilmesi ve Kapsayıcılık Açısından Yeniden Yapılandırılması Çalıştayı (MEB, UNICEF ve YÖK İşbirliğiyle)
Moderatör
Ankara-Türkiye
21 Şubat 2020 - 21 Şubat 2020
21 Şubat 2020 - 21 Şubat 2020EURIE - Eurasia Higher Education Summit
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
08 Şubat 2020 - 09 Şubat 2020
08 Şubat 2020 - 09 Şubat 2020EPDAD Sürekli Gelişim Çalıştayı II
Çalışma Grubu
Ankara-Türkiye
26 Ekim 2019 - 28 Ekim 2019
26 Ekim 2019 - 28 Ekim 2019II. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi
Oturum Başkanı
İstanbul-Türkiye
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019EPDAD Sürekli Gelişim Çalıştayı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019
01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019YÖKAK Kurumsal Dış Değerlendirici Eğitimi Çalıştayı
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018YÖKAK Kurumsal Dış Değerlendirici Eğitimi Çalıştayı
Katılımcı
Ankara-Türkiye
19 Mayıs 2018 - 21 Mayıs 2018
19 Mayıs 2018 - 21 Mayıs 2018I. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi
Moderatör
İstanbul-Türkiye
11 Mayıs 2018 - 12 Mayıs 2018
11 Mayıs 2018 - 12 Mayıs 2018I. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi
Moderatör
İstanbul-Türkiye
01 Mart 2018 - 01 Mart 2018
01 Mart 2018 - 01 Mart 2018Yeterlilik Temelli Program Çıktılarının Kalite Güvencesi Çalıştayı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016Öğretmen Yetiştirmede Değişim ve Dönüşümler Ulusal Çalıştayı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Kasım 2015 - 01 Kasım 2015
01 Kasım 2015 - 01 Kasım 2015EPDAD Değerlendirici Eğitimi Çalıştayı
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014
01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014V. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı
Çalışma Grubu
İzmir-Türkiye
01 Ocak 2012 - 01 Ocak 2012
01 Ocak 2012 - 01 Ocak 2012Eğitim Fakülteleri İnisiyatif Geliştirme ve Değerlendirme Çalıştayı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Aralık 2011 - 01 Aralık 2011
01 Aralık 2011 - 01 Aralık 2011III. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı
Çalışma Grubu
Antalya-Türkiye
01 Kasım 2011 - 01 Kasım 2011
01 Kasım 2011 - 01 Kasım 2011Ulusal Öğretmen Stratejisi Çalıştayı
Çalışma Grubu
Antalya-Türkiye
01 Aralık 2010 - 01 Aralık 2010
01 Aralık 2010 - 01 Aralık 2010II. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
Burslar
2009 - 2009
2009 - 2009Yurtdışı Bilimsel Etkinliklere Katılım Bursu
TÜBİTAK
2006 - 2007
2006 - 2007The Maribelle Seely Baker Memorial Scholarship
Üniversite
2006 - 2007
2006 - 2007Alumni Grants for Graduate Research and Scholarships
Üniversite
1999 - 2007
1999 - 20071416 Yurtdışı Lisansüstü Eğitim Bursu
Milli Eğitim Bakanlığı
2004 - 2005
2004 - 2005Dr. Lowry W. Harding Scholarship
Üniversite
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 203
h-indeksi (WOS): 4
Jüri Üyelikleri
Aralık-2024
Aralık 2024Tez Savunma (Doktora)
Benzegül DURAK (Fen Bilgisi Öğretmenliği) - Yıldız Teknik Üniversitesi
Aralık-2024
Aralık 2024Doktora Yeterlik Sınavı
Özlem Özbey Demir (Graduate Program in Learning Sciences) - Boğaziçi Üniversitesi
Eylül-2024
Eylül 2024Tez Savunma (Doktora)
Musa KAHRİMAN - Bursa Uludağ Üniversitesi
Eylül-2024
Eylül 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Devrim AKGÜNDÜZ - İstanbul Aydın Üniversitesi
Temmuz-2024
Temmuz 2024Tez Savunma (Doktora)
Aslıhan KOÇULU - Yıldız Teknik Üniversitesi
Temmuz-2024
Temmuz 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Esranur KARAKUŞ - Yıldız Teknik Üniversitesi
Şubat-2024
Şubat 2024Tez Savunma (Doktora)
Aydan AYTEKİN - Yıldız Teknik Üniversitesi
Ağustos-2023
Ağustos 2023Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi - Marmara Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Doktora)
Süleyman TIRAŞ-Sınıf Öğretmenliği - Marmara Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Kübra Bütün-Sınıf Öğretmenliği - Marmara Üniversitesi
Eylül-2022
Eylül 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Nihan ULUSOY - Marmara Üniversitesi
Eylül-2022
Eylül 2022Tez Savunma (Doktora)
Hümeyra UYSAL - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2022
Ağustos 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Songül Bildirir-Sınıf Öğretmenliği - İstanbul Medeniyet Üniversitesi
Nisan-2022
Nisan 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Sevda Çekim-Uygulamalı Psikoloji Anabilim Dalı - Üsküdar Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Doktora Yeterlik Sınavı
Jale GÜNBAK- Learning Sciences PhD Program - Boğaziçi Üniversitesi
Mart-2021
Mart 2021Doktora Yeterlik Sınavı
Gülcenur KESEBİR-Sınıf Öğretmenliği - Marmara Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Doktora Yeterlik Sınavı
Melek PESEN-Learning Sciences PhD Program - Boğaziçi Üniversitesi
Ekim-2020
Ekim 2020Tez Savunma (Doktora)
Buket KARADAĞ - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2020
Ağustos 2020Doktora Yeterlik Sınavı
Meryem Demir GÜLDAL - İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Haziran-2020
Haziran 2020Doktora Yeterlik Sınavı
Gökhan ÇALGICI - Fen Bilgisi Öğretmenliği - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2020
Mayıs 2020Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Gülsen Zelal BİRKAN - Marmara Üniversitesi
Şubat-2020
Şubat 2020Doktora Yeterlik Sınavı
Gülsen Zelal BİRKAN - Marmara Üniversitesi
Aralık-2019
Aralık 2019Doktora Yeterlik Sınavı
Burçin OKUR - Marmara Üniversitesi
Aralık-2019
Aralık 2019Doktora Yeterlik Sınavı
Çiğdem KARAKOÇ - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Özay YAŞAR - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Zeynep TUNAY GÜL - Marmara Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Büşra CENGİZ - Marmara Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
GÜLNUR AVŞAROĞLU - Marmara Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Ogün ÇAKIR - Marmara Üniversitesi
Nisan-2019
Nisan 2019Doktora Yeterlik Sınavı
Ayşe KALKAN CİNGİ - Marmara Üniversitesi
Mart-2019
Mart 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Murat YALÇINTAŞ - Marmara Üniversitesi
Aralık-2018
Aralık 2018Tez Savunma (Doktora)
Emel ÇİLİNGİR ALTINER - Marmara Üniversitesi
Aralık-2018
Aralık 2018Doktora Yeterlik Sınavı
Cavide ÇİFTÇİ - İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Aralık-2018
Aralık 2018Doktora Yeterlik Sınavı
Aslı ELGÜN - İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Ağustos-2018
Ağustos 2018Tez Savunma (Doktora)
Alper YORULMAZ - Marmara Üniversitesi
Ocak-2018
Ocak 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
ONUR OYMAK - Marmara Üniversitesi
Aralık-2017
Aralık 2017Doktora Yeterlik Sınavı
Esat YILDIRIM - İstanbul Üniversitesi
Aralık-2017
Aralık 2017Doktora Yeterlik Sınavı
Halime CİHAN - İstanbul Üniversitesi
Haziran-2016
Haziran 2016