Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (7)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

1. Biyomimikri Tutum ve Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi / Development Of The Biomimicry Attitude And Awareness Scale

5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FGMTEK), Balıkesir, Türkiye, 19 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2. İlkokul 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programı ile 2024 Fen Bilimleri Öğretim Programının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (X. International TURKCESS Education and Social Sciences Congress), Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

3. İlköğretim öğrencilerine yönelik tasarım odaklı düşünme ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması

2nd International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, (Yayınlanmadı)

4. Doğadan İlham Alan Biyomimikri Uygulamalarının Fen Eğitimine Yansımaları

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

5. İlkokulda Fen Bilimleri Öğretiminde Uluslararası Öğretim Programlarına Dayalı Değerlendirme ve Öneriler

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

6. Genel Kullanıma Uygun Derse Yönelik Haftalık Yansıtma Raporu’nun Geliştirilmesi / Development Of Weekly Course Reflection Report For General Use

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

8. Fen Bilimleri Dersinde STEM Uygulamaları ve Yansıtıcı Düşünme

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Examination of the 2018 Undergraduate Elementary Teacher Education Program Based on its First Graduating Teacher Candidates’ Opinions (2018 Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının İlk Mezun Olacak Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İncelenmesi)

VI. International Teacher Education and Accreditation Congress (VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi), Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, ss.38-49, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Problems Encountered in Science Teaching and Potential Solutions (Fen Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri)

VI. International Teacher Education and Accreditation Congress (VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi), Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, ss.25-37, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. FİZİKSEL AKTİVİTE TEMELLİ OYUN TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.319-330, (Tam Metin Bildiri)

12. Sınıf Öğretmenlerinin Temel Özlük Haklarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.254-264, (Tam Metin Bildiri)

13. İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç beceri düzeylerinin yıl içinde değişiminin incelenmesi

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, cilt.9786057754448, ss.58, (Özet Bildiri)

15. İlkokul öğrencilerinin sınıf önünde konuşma kaygısı ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, cilt.9786057754448, ss.1346-1353, (Tam Metin Bildiri)

18. Sınıf öğretmenlerinin psikolojik iyi oluş düzeylerinin incelenmesi

Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.415-417, (Özet Bildiri)

19. Kuantum öğrenme modeline dayalı fen bilimleri dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik özyeterlik ve akademik başarı düzeylerine etkisi

Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.225-227, (Özet Bildiri)

21. The effect of brain-based teaching and learning on elementary school students’s science achievement and attitudes

2018 Annual Meeting of American Educational Research Association, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2018, (Yayınlanmadı)

22. The effects of emotional intelligence and belonging on peer bullying tendencies of elementary school students

2018 Annual Meeting of American Educational Research Association, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2018, (Yayınlanmadı)

23. İlkokul Dördüncü Sinif Düzeyinde İnternette Arama-Anlama Stratejileri Öğretiminin Yeni Okuryazarlik Becerilerine Etkisi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.224-226, (Özet Bildiri)

26. Akreditasyon sürecine girerken: Bir sınıf eğitimi programının öğrenci perspektifinden değerlendirilmesi

International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.22-24, (Özet Bildiri)

27. Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi

International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.143-145, (Özet Bildiri)

28. A task teaching and learning material development process The case of fourth grade Introduction to Matter Unit in brain based learning model

International Conference on New Horizons in Education (INTE), Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

29. Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına etkisi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.146-147, (Özet Bildiri)

30. Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.544-552, (Tam Metin Bildiri)

31. How do positive teacher factors relate to achievement related outcomes of students in elementary school science classrooms

International Journal of Arts and Sciences Conference, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 30 Mayıs 2013, (Yayınlanmadı)

32. Fen ve Teknoloji dersinde portfolyo kullanımının öğrenci başarısı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.56, (Özet Bildiri)

33. Erken dönem ilkokul öğrencilerinin doğaya ilişkin bilgi tutum ve davranışlarında ailenin rolü

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.158, (Özet Bildiri)

38. Does instructor affective support matter for undergraduate students?

14th Biannual EARLI Conference, Exeter, Birleşik Krallık, 30 Ağustos - 03 Eylül 2011, (Yayınlanmadı)

39. Associations among achievement goal orientations emotions and self efficacy

14th Biannual EARLI Conference, Exeter, Birleşik Krallık, 30 Ağustos - 03 Eylül 2011, (Yayınlanmadı)

40. Does perceived teacher affective support matter for elementary school students A structural analysis in science and technology classrooms?

119th Annual Convention of American Psychological Association, District-Of-Columbia, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 07 Ağustos 2011, (Yayınlanmadı)

42. Turkish students construal of physiological test anxiety

European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009, (Yayınlanmadı)

44. Does teacher affective support matter The role of affective support in middle school mathematics classrooms?

Annual Meeting of American Educational Research Association, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Yayınlanmadı)

45. Teacher affective support and its impact on early adolescents

115th Annual Convention of the American Psychological Association, California, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Ağustos 2007, (Yayınlanmadı)

46. The influence of perceived teacher affective support on early adolescents motivational emotional academic outcomes

Mid-Western Educational Research Association Conference, Ohio, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Nisan 2006, (Yayınlanmadı)
Kitaplar 13

1. Karar verme: Beceri, süreç ve fen eğitiminden örnek uygulamalar

Üst düzey düşünme becerileri: Teori ve uygulama, Ömer ACAR; Sedat KARAÇAM, Editör, Palme Yayınevi, İstanbul, ss.115-134, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Küresel iklim değişikliği ve eğitim üzerindeki etkileri

Güncel Eğiitm Bilimleri, BAKİOĞLU AYŞEN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.395-409, 2025

3. Fen bilimlerinin diğer bilimler arasındaki yeri ve tarihi gelişimi

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı, Hakan Şevki, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.44-84, 2018

4. Keşfetmenin keyfi

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.3-12, 2016

5. Sağlık ve yaşam kalitesi

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.245-265, 2016

6. Kuvvet ve hareket

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.330-350, 2016

8. Özdüzenlemeli öğrenmede duyuşsal bir boyut: Akademik duygular

Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler, G. Sakız, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.81-128, 2014

9. Özdüzenleme ve özdüzenlemeli öğrenme: Kuramsal bakış

Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler, G. Sakız, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-27, 2014

10. Yansıtmalı öğrenme ve öğretme yaklaşımları

Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme ve öğretim yaklaşımları I, Ekici, Gülay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.521-560, 2014

11. Bilgiyi derleme ve özetleme

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.96-119, 2012

12. Değerlendirmede yasal, etik ve profesyonel sorumluluklar

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.11-17, 2012

13. Erken çocukluk döneminde değerlendirme: Süregelen bir çalışma

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-9, 2012
Metrikler

Yayın

80

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

277

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

326

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1587

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

42

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

95

Toplam Atıf Sayısı

340

Proje

11

Tez Danışmanlığı

31

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları