Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (7)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (5)
3. İlkokul Düzeyinde Zaman Yönetimi Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.148-162, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Beyin Temelli Öğrenmenin Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Başarıya Yönelik Duyguları Üzerine Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.345-378, 2019 (Hakemli Dergi)
11. A task development process The case of fourth grade introduction to matter unit
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.1, ss.155-164, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Etkili öğretmenlik ve öğretmen niteliğinin geliştirilmesi (Effective teaching and improving teaching quality)
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (Journal of Theoretical Science)
, cilt.9, sa.2, ss.214-244, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Fen ve Teknoloji dersinde portfolyo kullanımının öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.48-63, 2014 (Hakemli Dergi)
16. Başarıda anahtar kelime: Öz-yeterlik
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.185-209, 2013 (Hakemli Dergi)
19. Mastery and performance approach goal orientations in relation to academic self efficacy beliefs and academic help seeking behaviors of college students in Turkey
Educational Research
, cilt.2, sa.1, ss.771-778, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
1. Biyomimikri Tutum ve Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi / Development Of The Biomimicry Attitude And Awareness Scale
5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FGMTEK), Balıkesir, Türkiye, 19 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
3. İlköğretim öğrencilerine yönelik tasarım odaklı düşünme ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
2nd International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, (Yayınlanmadı)
6. Genel Kullanıma Uygun Derse Yönelik Haftalık Yansıtma Raporu’nun Geliştirilmesi / Development Of Weekly Course Reflection Report For General Use
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
7. Ilkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aydınlatma Ve Ses Teknolojileri Ünitesine Ilişkin Başarı Testi Geliştirme Çalışması / Achievement Test Development Study For Primary School 4th Grade Science Lesson Lighting And Sound Technologies Uni
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
13. İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç beceri düzeylerinin yıl içinde değişiminin incelenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, cilt.9786057754448, ss.58, (Özet Bildiri)
18. Sınıf öğretmenlerinin psikolojik iyi oluş düzeylerinin incelenmesi
Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.415-417, (Özet Bildiri)
19. Kuantum öğrenme modeline dayalı fen bilimleri dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik özyeterlik ve akademik başarı düzeylerine etkisi
Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.225-227, (Özet Bildiri)
23. İlkokul Dördüncü Sinif Düzeyinde İnternette Arama-Anlama Stratejileri Öğretiminin Yeni Okuryazarlik Becerilerine Etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.224-226, (Özet Bildiri)
26. Akreditasyon sürecine girerken: Bir sınıf eğitimi programının öğrenci perspektifinden değerlendirilmesi
International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.22-24, (Özet Bildiri)
31. How do positive teacher factors relate to achievement related outcomes of students in elementary school science classrooms
International Journal of Arts and Sciences Conference, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 30 Mayıs 2013, (Yayınlanmadı)
32. Fen ve Teknoloji dersinde portfolyo kullanımının öğrenci başarısı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.56, (Özet Bildiri)
34. Akademik özyeterlik ve başarı arasındaki ilişkinin ilköğretim I kademe fen derslerinde cinsiyet ve öğretmen değişkenlerine göre incelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.292, (Özet Bildiri)
35. İlköğretim I kademe Fen ve Teknoloji derslerinde öğretmen yapıcı duygusal desteği akademik duygular akademik özyeterlik ve ders katılımı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.226, (Özet Bildiri)
36. Associations among perceived teacher affective support emotional and motivational variables in elementary school classrooms The role of gender and grade level
International Conference on Motivation 2012, Frankfurt, Almanya, 28 - 30 Ağustos 2012, (Yayınlanmadı)
37. Perceived instructor affective support in relation to achievement approach goal orientations academic enjoyment and motivation in college classrooms
European Conference on Educational Research, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, (Yayınlanmadı)
38. Does instructor affective support matter for undergraduate students?
14th Biannual EARLI Conference, Exeter, Birleşik Krallık, 30 Ağustos - 03 Eylül 2011, (Yayınlanmadı)
39. Associations among achievement goal orientations emotions and self efficacy
14th Biannual EARLI Conference, Exeter, Birleşik Krallık, 30 Ağustos - 03 Eylül 2011, (Yayınlanmadı)
40. Does perceived teacher affective support matter for elementary school students A structural analysis in science and technology classrooms?
119th Annual Convention of American Psychological Association, District-Of-Columbia, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 07 Ağustos 2011, (Yayınlanmadı)
41. Exploring the relationships among achievement goal orientations academic self efficacy and academic help seeking: A structural analysis involving Turkish junior college students
European Conference on Educational Research, Helsinki, Finlandiya, 25 - 27 Ağustos 2010, (Yayınlanmadı)
43. Improving middle school students academic enjoyment academic self efficacy and academic effort in mathematics Teacher affective support effect
European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009, (Yayınlanmadı)
44. Does teacher affective support matter The role of affective support in middle school mathematics classrooms?
Annual Meeting of American Educational Research Association, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Yayınlanmadı)
45. Teacher affective support and its impact on early adolescents
115th Annual Convention of the American Psychological Association, California, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Ağustos 2007, (Yayınlanmadı)
46. The influence of perceived teacher affective support on early adolescents motivational emotional academic outcomes
Mid-Western Educational Research Association Conference, Ohio, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Nisan 2006, (Yayınlanmadı)
Kitaplar
13
3. Fen bilimlerinin diğer bilimler arasındaki yeri ve tarihi gelişimi
İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı, Hakan Şevki, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.44-84, 2018
4. Keşfetmenin keyfi
İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.3-12, 2016
5. Sağlık ve yaşam kalitesi
İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.245-265, 2016
6. Kuvvet ve hareket
İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.330-350, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
7
Atıf (WoS)
277
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
326
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
1587
H-İndeks (Scholar)
17
Atıf (TrDizin)
42
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Diğer Toplam)
95
Toplam Atıf Sayısı
340
Proje
11
Tez Danışmanlığı
31