-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2017 - 2024 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2007 - 2017 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Temel Eğitim Doktora Yeterlilik Komitesi Üyesi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Anabilim Dalı
-
2018 - Devam Ediyor Fakülte Akreditasyon Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2007 - Devam Ediyor Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2009 - 2013 Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
1995 - 1999 Biyoloji Öğretmeni
Bayrampaşa Tuna Lisesi, Biyoloji Öğretmeni
-
Doktora
İlkokul Fen Bilimleri Öğretiminde Temel Sorunlar ve Çözümleri
Eğitimde İleri İstatistik
Eğitimde Ölçekleme Teknikleri
Eğitimde İleri İstatistik
-
Yüksek Lisans
İlkokul Fen ve Teknoloji Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik
Eğitimde Araştırma Yöntem ve Teknikleri
Eğitim Araştırmalarında İstatistik
Eğitim Araştırmalarında İstatistik
Halk Eğitimde Proje Geliştirme
-
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması II
İlkokulda Temel Fen Bilimleri
Eğitimde Proje Hazırlama
Fen Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması I
Sınıf Öğretmenliğinde Öğretmenlik Uygulaması II
Sınıf Öğretmenliğinde Okul Deneyimi
Sınıf Öğretmenliğinde Öğretmenlik Uygulaması I
Özdüzenlemeli Öğrenme
Fen Bilgisi Öğretimi
Eğitim Psikolojisi
Fen ve Teknoloji Öğretimi II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması I
Eğitim Psikolojisi
Fen ve Teknoloji Öğretimi I
Öğrenmede Motivasyon
-
İlkokul Fen Bilimleri Dersinde Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğrenciler Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Sakız G. (Danışman)
S.YILDIZ(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
Eğitsel nörobilim temelli öğretim yaklaşımının öğretmen farkındalık ve tutumları üzerindeki etkisi
Sakız G. (Danışman)
B.MELİS(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde biyomimikriye dayalı öğretim uygulamalarının öğrenci çıktılarına etkisinin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
G.SUBAŞI(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde sınıf dışı öğrenme etkinliklerinin öğrenciler üzerindeki etkilerinin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
B.OKUR(Öğrenci), Doktora, 2025 -
İlkokul düzeyinde 3D yazıcı İle zenginleştirilmiş fen öğretiminin öğrenci çıktıları üzerindeki etkilerinin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
M.BERKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde STEAM yaklaşımına dayalı öğretimin öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerine, sanatsal yaratıcılık düzeylerine ve akademik başarılarına etkisinin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
A.KALKAN(Öğrenci), Doktora, 2025 -
Fen bilimleri ve matematik eğitiminde tasarım odaklı düşünme temelli öğrenme modelinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin tasarım odaklı düşünme ve bilimsel yaratıcılık becerilerine etkisi
Sakız G. (Danışman)
Ç.KARAKOÇ(Öğrenci), Doktora, 2025 -
Mathematics learning difficulties among immigrant primary school students: A meta-synthesis study
-
STEM eğitiminin ilkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde öğrencilerin bilimsel yaratıcılık, girişimcilik ve 21. yüzyıl öğrenme ve yenilenme becerileri üzerindeki etkisi
Sakız G. (Danışman)
E.TOPRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
İlkokul öğrencilerinin teknoloji bağımlılığı düzeyleri ile problem çözme becerileri, akran zorbalığı ve sosyal kaygı düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
S.DEMİREL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Stem eğitiminin fen bilimleri dersinde dördüncü sınıf öğrencilerinin bilimsel yaratıcılıklarına, problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerine ve stem eğitimine ilişkin görüşlerine etkisi
Sakız G. (Danışman)
Ü.ATABAŞ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Ödev Özdüzenlemesi Eğitiminin Öğrencilerin Akademik Özyeterlik, Problem Çözme Becerileri ve Ders Başarıları Üzerindeki Etkileri
B.CEYLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde bilim defteri kullanılmasının etkilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
N.ARIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf öğretmeni adaylarının psikolojik iyi oluş halleri, mesleki kaygı düzeyleri ve özyeterlik inançlarının incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
-
İlkokul öğrencilerinde algılanan öğretmen yakınlık davranışları ile okul doyumu ve akran zorbalığı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
-
3.-6. sınıf öğrencilerinin bilişim teknolojilerini kullanma alışkanlıkları ile sosyal-duygusal uyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
-
Fen bilimleri öğretiminde kuantum öğrenme modeli kullanmanın ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik merak, kaygı, özyeterlik ve başarı düzeylerine etkisi
Sakız G. (Danışman)
-
Özdüzenlemeli fen öğretiminin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin özdüzenleme becerilerine, bilimsel süreç becerilerine ve başarılarına etkisi
Doğan M. C., Sakız G. (Eş Danışman)
H.ÇOKÇALIŞKAN(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Çeşitli Ülkelerdeki Sınıf Öğretmenlerinin Temel Özlük Haklarının Karşılaştırılarak Bu Haklara İlişkin Türkiye’deki Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Sakız G., Baysal Z. N. (Eş Danışman)
-
Türkiye'de yetişkinlerin informel ortamlarda bilim öğrenimine yönelik durum çalışması
Sakız G. (Danışman)
-
Özdüzenlemeli fen öğretiminin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin özdüzenleme becerilerine, bilimsel süreç becerilerine ve başarılarına etkisi (the effect of self-regulation based science teaching on primary school fourth-grade students’ self-regulated learning skills, scientific processing skills and achievement)
DOĞAN M. C. (Eş Danışman), SAKIZ G. (Eş Danışman)
-
POZİTİF PSİKOLOJİ BAĞLAMINDA SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ DÜZEYLERİ İLE ÖZYETERLİK İNANÇLARI VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Sakız G. (Danışman)
-
İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde özdüzenlemeli öğrenme stratejileri kullanmanın öğrencilerin problem çözme becerileri, akademik kaygı, akademik özyeterlik, fen motivasyonu ve ders başarılarına etkisi
Sakız G. (Danışman)
-
Yetişkinler, çevresel faktörler ve bilimsel bilgiye ulaşma araçları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
A.GÜRER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde beyin temelli öğrenme modelinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
-
İlkokul öğrencilerinin duygusal zekâ düzeyleri ile akran zorbalığı ve okula aidiyet duyguları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Sakız G. (Danışman)
-
İlköğretim beşinci sınıf fen ve teknoloji dersinde portfolyo uygulamasının öğrenci başarısı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi
Sakız G. (Danışman)
-
Yabancı dil öğretiminde kültür destekli programın üniversite öğrencisi genç yetişkinlerin tutum ve motivasyonu üzerindeki etkisi
Sakız G. (Danışman)
P.PAKYÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İlköğretim birinci sınıf hayat bilgisi dersindeki fen kavramlarının drama yöntemiyle öğretiminin öğrenmedeki başarı ve kalıcılığa etkisi
Sakız G. (Danışman)
-
Özel gereksinimli çocuğa sahip ebeveynlere yönelik olarak düzenlenen aile eğitimi etkinliklerinin değerlendirilmesi
Sakız G. (Danışman)
