-
2023 - 2026 Fen bilimleri dersi müfredatına entegre bir müdahale programının ortaokul öğrencilerinin üst düzey bilişsel becerilerine etkisinin örtük büyüme modelleriyle izlenmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Acar Ö.(Yürütücü), Karaçam S., Bilican Demir S., Topçu M. S., Sakız G., Çokçalışkan H.
-
2023 - 2024 Uzayda neler oluyor? İlkokul 3. sınıf öğrencileri ile Uzayı Keşfediyorum etkinliklerinin öğrencilerin uzaya ilişkin kazanımları ve mesleki yönelimleri üzerindeki etkilerinin incelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2018 - 2019 Duygusal zeka ve aidiyetin ilkokul öğrencilerinin akran zorbalık eğilimleri üzerindeki etkileri
-
2017 - 2017 International Teacher Education and Accreditation Congress (Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi) Düzenleme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Öztürk C. (Yürütücü), Özdemir A. Ş., Sakız G.
-
2016 - 2017 İlkokul dördüncü sınıf düzeyinde okuma okuryazarlığı ile dijital okuryazarlık becerilerinin sosyal-bilişsel öğrenme kuramı bağlamında bütünleştirilmesine dair etkinlik uygulamaları
-
2013 - 2014 İlkokul fen derslerinde pozitif öğretmen faktörü öğrencilerin başarı çıktıları ile nasıl ilişkilenir?
-
2012 - 2013 İlköğretim sınıflarında öğretmen yapıcı duygusal desteği duygusal ve güdüsel değişkenler arası ilişkiler: Cinsiyet ve sınıf seviyesinin önemi
-
2011 - 2012 Öğretim elemanı yapıcı duygusal desteği üniversite öğrencileri için önemli midir?
-
2009 - 2012 Öğretmen merkezli yapıcı duygusal desteğin ilköğretim birinci kademe fen ve teknoloji derslerinde öğrenci akademik tutum ve başarısı üzerindeki etkileri
-
2010 - 2011 Başarı amaç oryantasyonu akademik öz yeterlik ve akademik yardım arama arasındaki ilişkilerin incelenmesi: Üniversite üçüncü sınıf Türk öğrencilerini kapsayan bir yapısal analiz
-
2009 - 2011 Öğretmenlik uygulamalarında akıllı tahta kullanımının öğretmen adaylarının tutumlarına öğrenci başarı ve tutumlarına etkisinin incelenmesi: Fen ve Teknoloji dersi örneği