Publications & Works

Articles Published in Other Journals
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences

İlkokul 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programı ile 2024 Fen Bilimleri Öğretim Programının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (X. International TURKCESS Education and Social Sciences Congress), Prizren, Serbia, 11 - 13 July 2024, (Summary Text)

İlköğretim öğrencilerine yönelik tasarım odaklı düşünme ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması

2nd International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Turkey, 25 - 27 April 2024, (Unpublished)

Doğadan İlham Alan Biyomimikri Uygulamalarının Fen Eğitimine Yansımaları

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 9 - 12 November 2023, (Summary Text)

İlkokulda Fen Bilimleri Öğretiminde Uluslararası Öğretim Programlarına Dayalı Değerlendirme ve Öneriler

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 9 - 12 November 2023, (Summary Text)

STEM Applications in Science Classrooms and Reflective Thinking

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Turkey, 14 - 17 November 2022, (Unpublished) Sustainable Development

Problems Encountered in Science Teaching and Potential Solutions (Fen Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri)

VI. International Teacher Education and Accreditation Congress (VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi), Çanakkale, Turkey, 16 - 18 June 2022, pp.25-37, (Full Text) Sustainable Development

FİZİKSEL AKTİVİTE TEMELLİ OYUN TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 9 - 10 May 2020, pp.319-330, (Full Text)

Investigation of Teacher’ Views Related to Personel Rights of Primary School Teachers

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 27 October 2019, pp.254-264, (Full Text)

İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç beceri düzeylerinin yıl içinde değişiminin incelenmesi

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Turkey, 23 - 27 October 2019, vol.9786057754448, pp.58, (Summary Text)

İlkokul öğrencilerinin sınıf önünde konuşma kaygısı ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Turkey, 23 - 27 October 2019, vol.9786057754448, pp.1346-1353, (Full Text)

Fen Bilimleri Dersinde Özdüzenlemeli Öğrenmenin İlkokul Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine ve Akademik Özyeterlik İnançlarına Etkisi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 27 October 2019, pp.1, (Summary Text)

Sınıf öğretmenlerinin psikolojik iyi oluş düzeylerinin incelenmesi

Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Turkey, 11 - 12 May 2018, pp.415-417, (Summary Text)

The effects of emotional intelligence and belonging on peer bullying tendencies of elementary school students

2018 Annual Meeting of American Educational Research Association, New York, United States Of America, 13 - 17 April 2018, (Unpublished)

The effect of brain-based teaching and learning on elementary school students’s science achievement and attitudes

2018 Annual Meeting of American Educational Research Association, New York, United States Of America, 13 - 17 April 2018, (Unpublished)

Examination of the Effect of Brain-Based Learning Model on Students' Academic Achievement and Achievement Emotions in Relation to Gender Factor

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.658-659, (Summary Text)

Akreditasyon sürecine girerken: Bir sınıf eğitimi programının öğrenci perspektifinden değerlendirilmesi

International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Turkey, 19 - 21 May 2017, pp.22-24, (Summary Text)

Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi

International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Turkey, 19 - 21 May 2017, pp.143-145, (Summary Text)

Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına etkisi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Turkey, 29 - 31 May 2014, pp.146-147, (Summary Text)

Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Turkey, 29 - 31 May 2014, pp.544-552, (Full Text)

How do positive teacher factors relate to achievement related outcomes of students in elementary school science classrooms

International Journal of Arts and Sciences Conference, Massachusetts, United States Of America, 25 - 30 May 2013, (Unpublished)

Erken dönem ilkokul öğrencilerinin doğaya ilişkin bilgi tutum ve davranışlarında ailenin rolü

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Turkey, 23 - 25 May 2013, pp.158, (Summary Text)

Fen ve Teknoloji dersinde portfolyo kullanımının öğrenci başarısı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Turkey, 23 - 25 May 2013, pp.56, (Summary Text)

Associations among achievement goal orientations emotions and self efficacy

14th Biannual EARLI Conference, Exeter, United Kingdom, 30 August - 03 September 2011, (Unpublished)

Does instructor affective support matter for undergraduate students?

14th Biannual EARLI Conference, Exeter, United Kingdom, 30 August - 03 September 2011, (Unpublished)

Does perceived teacher affective support matter for elementary school students A structural analysis in science and technology classrooms?

119th Annual Convention of American Psychological Association, District-Of-Columbia, United States Of America, 4 - 07 August 2011, (Unpublished)

Turkish students construal of physiological test anxiety

European Conference on Educational Research, Vienna, Austria, 28 - 30 September 2009, (Unpublished)

Does teacher affective support matter The role of affective support in middle school mathematics classrooms?

Annual Meeting of American Educational Research Association, New-York, United States Of America, 24 - 28 March 2008, (Unpublished)

Teacher affective support and its impact on early adolescents

115th Annual Convention of the American Psychological Association, California, United States Of America, 17 - 20 August 2007, (Unpublished)

The influence of perceived teacher affective support on early adolescents motivational emotional academic outcomes

Mid-Western Educational Research Association Conference, Ohio, United States Of America, 16 - 18 April 2006, (Unpublished)
Books

Decision making: Skill, process, and applications from science education

in: Higher order thinking skills: Theory and application, Ömer ACAR; Sedat KARAÇAM, Editor, Palme Yayınevi, İstanbul, pp.115-134, 2024 Sustainable Development

Fen bilimlerinin diğer bilimler arasındaki yeri ve tarihi gelişimi

in: İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı, Hakan Şevki, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.44-84, 2018

Keşfetmenin keyfi

in: İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editor, Nobel, Ankara, pp.3-12, 2016

Kuvvet ve hareket

in: İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editor, Nobel, Ankara, pp.330-350, 2016

Sağlık ve yaşam kalitesi

in: İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editor, Nobel, Ankara, pp.245-265, 2016

Özdüzenleme ve özdüzenlemeli öğrenme: Kuramsal bakış

in: Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler, G. Sakız, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.1-27, 2014

Özdüzenlemeli öğrenmede duyuşsal bir boyut: Akademik duygular

in: Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler, G. Sakız, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.81-128, 2014

Yansıtmalı öğrenme ve öğretme yaklaşımları

in: Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme ve öğretim yaklaşımları I, Ekici, Gülay, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.521-560, 2014

Erken çocukluk döneminde değerlendirme: Süregelen bir çalışma

in: Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.1-9, 2012

Değerlendirmede yasal, etik ve profesyonel sorumluluklar

in: Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.11-17, 2012

Bilgiyi derleme ve özetleme

in: Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.96-119, 2012
Metrics

Publication

78

Citation (WoS)

263

H-Index (WoS)

4

Citation (Scopus)

314

H-Index (Scopus)

4

Citation (Scholar)

1535

H-Index (Scholar)

17

Citiation (TrDizin)

42

H-Index (TrDizin)

3

Citiation (Sum Other)

95

Project

11

Thesis Advisory

27

Open Access

18
UN Sustainable Development Goals