Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlkokulda Fen Bilimleri Öğretiminde Uluslararası Öğretim Programlarına Dayalı Değerlendirme ve Öneriler

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023

Doğadan İlham Alan Biyomimikri Uygulamalarının Fen Eğitimine Yansımaları

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023

Fen Bilimleri Dersinde STEM Uygulamaları ve Yansıtıcı Düşünme

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Problems Encountered in Science Teaching and Potential Solutions (Fen Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri)

VI. International Teacher Education and Accreditation Congress (VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi), Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, ss.25-37 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmenlerinin Temel Özlük Haklarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.254-264

İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç beceri düzeylerinin yıl içinde değişiminin incelenmesi

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, cilt.9786057754448, ss.58

İlkokul öğrencilerinin sınıf önünde konuşma kaygısı ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, cilt.9786057754448, ss.1346-1353

Sınıf öğretmenlerinin psikolojik iyi oluş düzeylerinin incelenmesi

Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.415-417

The effect of brain-based teaching and learning on elementary school students’s science achievement and attitudes

2018 Annual Meeting of American Educational Research Association, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2018

The effects of emotional intelligence and belonging on peer bullying tendencies of elementary school students

2018 Annual Meeting of American Educational Research Association, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2018

İlkokul Dördüncü Sinif Düzeyinde İnternette Arama-Anlama Stratejileri Öğretiminin Yeni Okuryazarlik Becerilerine Etkisi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.224-226

Akreditasyon sürecine girerken: Bir sınıf eğitimi programının öğrenci perspektifinden değerlendirilmesi

International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.22-24

Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi

International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.143-145

Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına etkisi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.146-147

Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.544-552

How do positive teacher factors relate to achievement related outcomes of students in elementary school science classrooms

International Journal of Arts and Sciences Conference, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 30 Mayıs 2013

Erken dönem ilkokul öğrencilerinin doğaya ilişkin bilgi tutum ve davranışlarında ailenin rolü

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.158

Fen ve Teknoloji dersinde portfolyo kullanımının öğrenci başarısı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.56

Associations among achievement goal orientations emotions and self efficacy

14th Biannual EARLI Conference, Exeter, Birleşik Krallık, 30 Ağustos - 03 Eylül 2011

Does instructor affective support matter for undergraduate students?

14th Biannual EARLI Conference, Exeter, Birleşik Krallık, 30 Ağustos - 03 Eylül 2011

Does perceived teacher affective support matter for elementary school students A structural analysis in science and technology classrooms?

119th Annual Convention of American Psychological Association, District-Of-Columbia, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 07 Ağustos 2011

Turkish students construal of physiological test anxiety

European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009

Does teacher affective support matter The role of affective support in middle school mathematics classrooms?

Annual Meeting of American Educational Research Association, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008

Teacher affective support and its impact on early adolescents

115th Annual Convention of the American Psychological Association, California, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Ağustos 2007

The influence of perceived teacher affective support on early adolescents motivational emotional academic outcomes

Mid-Western Educational Research Association Conference, Ohio, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Nisan 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Fen bilimlerinin diğer bilimler arasındaki yeri ve tarihi gelişimi

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı, Hakan Şevki, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.44-84, 2018

Sağlık ve yaşam kalitesi

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.245-265, 2016

Kuvvet ve hareket

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.330-350, 2016

Keşfetmenin keyfi

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Eğitimi, TÜRKMEN HAKAN, SAĞLAM MURAT, ŞAHİN PEKMEZ ESİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.3-12, 2016

Özdüzenlemeli öğrenmede duyuşsal bir boyut: Akademik duygular

Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler, G. Sakız, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.81-128, 2014

Özdüzenleme ve özdüzenlemeli öğrenme: Kuramsal bakış

Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler, G. Sakız, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-27, 2014

Yansıtmalı öğrenme ve öğretme yaklaşımları

Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme ve öğretim yaklaşımları I, Ekici, Gülay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.521-560, 2014

Bilgiyi derleme ve özetleme

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.96-119, 2012

Erken çocukluk döneminde değerlendirme: Süregelen bir çalışma

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-9, 2012

Değerlendirmede yasal, etik ve profesyonel sorumluluklar

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Birsen GÜZEL, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.11-17, 2012

Metrikler

Yayın

75

Atıf (WoS)

221

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

260

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

11

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları