Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Consumer Perceptions of User Experience and Risk: A Research on Online Shopping

15th International Strategic Management Conference, Poznan, Polonya, 27 - 29 Haziran 2019, ss.345-355

Effect of Brand and Market Performance on Competitiveness in Mergers and Acquisitions

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.44-58 identifier

THE IMPACT OF MARKET AND BRAND ORIENTATION ON PERFORMANCE: AN EMPIRICAL STUDY

13th International Strategic Management Conference (ISMC), Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.34, ss.49-63 identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Bölümlendirme, Hedefleme ve Konumlandırma

Pazarlama, Fatma Müge Arslan,Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-482, 2023

Cinsellik ve Toplumsal Cinsiyet

Tüketici Psikolojisi, Volkan Doğan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.285-304, 2021

Metrikler

Yayın

15

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Proje

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları