Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Resource Scarcity and Psychological Well-Being: Is Less Really More?

Academy of Marketing Science World Marketing Congress 2024, Bel Ombre, MAURİTUS, 25 - 29 Haziran 2024, ss.121-132, (Tam Metin Bildiri)

2. Consumer Perceptions of User Experience and Risk: A Research on Online Shopping

15th International Strategic Management Conference, Poznan, Polonya, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.71, ss.45-60, (Tam Metin Bildiri)

3. İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

PPAD Pazarlama Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.229-251, (Tam Metin Bildiri)

4. Effect of Brand and Market Performance on Competitiveness in Mergers and Acquisitions

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.44-58, (Tam Metin Bildiri) identifier

5. Marka Performansının Rekabet Gücüne Etkisi: Ulusal ve Uluslararası Birleşme ve Satın Almalar Açısından Bir Değerlendirme

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2019, ss.233-258, (Tam Metin Bildiri)

8. THE IMPACT OF MARKET AND BRAND ORIENTATION ON PERFORMANCE: AN EMPIRICAL STUDY

13th International Strategic Management Conference (ISMC), Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.34, ss.49-63, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 2

1. Bölümlendirme, Hedefleme ve Konumlandırma

Pazarlama, Fatma Müge Arslan,Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-482, 2023

2. Cinsellik ve Toplumsal Cinsiyet

Tüketici Psikolojisi, Volkan Doğan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.285-304, 2021
Metrikler

Yayın

18

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

119

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

2

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları