Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
3. İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
PPAD Pazarlama Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.229-251, (Tam Metin Bildiri)
5. Marka Performansının Rekabet Gücüne Etkisi: Ulusal ve Uluslararası Birleşme ve Satın Almalar Açısından Bir Değerlendirme
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2019, ss.233-258, (Tam Metin Bildiri)
7. Marka Odaklılığın ve İmajın Marka Performansına Etkisi: Birleşik Markalar Derneği Üyeleri Üzerine Bir Araştırma
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.463-484, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
2. Cinsellik ve Toplumsal Cinsiyet
Tüketici Psikolojisi, Volkan Doğan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.285-304, 2021
