Doç. Dr. ZEYNEP YELDA KADIOĞLU


İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Ekonomi ve İş, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Davranış Bilimleri, Kitle İletişimi ve Araçları


Yayınlardaki İsimler: Zeynep Kaban Kadıoğlu, Zeynep Kadıoğlu

Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

2

Atıf (Scholar)

157

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

23

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1995 - 2001

1995 - 2001

Doktora

Marmara Üniversitesi, Türkiye

1993 - 1995

1993 - 1995

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

1987 - 1993

1987 - 1993

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Maliye Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2001

2001

Doktora

Küresel medya sermayesinin hareketliliği ve Türk medyasına etkileri

Marmara Üniversitesi

1995

1995

Yüksek Lisans

Türkiye’xxde araştırma şirketleri, yaptıkları kamuoyu araştırmaları ve seçmen tercihi üzerine etkileri

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Araştırma Alanları

Davranış Bilimleri

Kitle İletişimi ve Araçları

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

2001 - 2021

2001 - 2021

Dr. Öğr. Üyesi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

1994 - 2001

1994 - 2001

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Genel Ekonomi

İletişimde İkna ve Algı

Yönetilen Tezler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Türkiye’de Kadın Basketbolunun Sosyal Medya Görünürlüğü Üzerinden Sporda Toplumsal Cinsiyet Eşitsizliği

Kadıoğlu Z. Y., Buharalı Ö.

3. Uluslararası Akdeniz Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Ağustos 2023, ss.199-220, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. Dallas Smythe’nin İzleyici Metası Yaklaşımını Dijital Medya Ortamları Üzerinde Yeniden Düşünmek: İzleyici Metasından Kullanıcı Metasına

Kadıoğlu Z. Y.

5. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Kasım 2022, ss.268-289, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

3. Bir Hediye Türü Olarak Gazete Promosyonları ve Türk Basınında Yaşanan Promosyon Savaşları Dönemi (Sempozyum kitabında makale ismi ’Gazete Promosyonları’ olarak yazılmıştır)

KADIOĞLU Z. Y.

Marmara Üniversitesi Türkiyat Araştırma ve Uygulama Merkezi Hediye Sempozyumu, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2005, ss.507-514, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

4. Halkla İlişkilerde Yeni Medya Yaklaşımı Olarak E-Mail Kullanımının Sürecin İşleyişine Etkisi

ÖZGEN E., KADIOĞLU Z. Y.

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, 3 - 05 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

5. Medya Sektöründeki Birleşmeler ve Etkileri

ÖZGEN E., KADIOĞLU Z. Y.

Yeni İletişm Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, 3 - 05 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

6. Medya Sektörüne Eleman Yetiştirmede İletişim Fakültelerinin Yeterlilik Analizi ve İletişim Eğitiminde Kullanılan Teknolojiler

KADIOĞLU Z. Y., ÖZGEN E.

IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 26 - 29 Kasım 2004, ss.600-604, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

7. Medya Sektörüne Eleman Yetisştirmede İletişim Fakültelerinin Yeterlilik Analizi ve İletişim Eğitiminde Kullanılan Teknolojiler

ÖZGEN E., KADIOĞLU Z. Y.

4. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 1 - 05 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)

Ansiklopedide Bölümler