Makaleler
11
Tümü (11)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
5. Türkiye nin 1993 94 Yılı İhracatı ve İhracata Dönük Büyümeye Öneriler
Öneri Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.103-110, 2005 (Hakemli Dergi)
7. Pazarlama Faaliyetlerinin Toplumsal Açıdan İrdelenmesinde Sosyal ve Ahlaki Öğreti
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.15-164, 2000 (Hakemli Dergi)
8. Pazarlama Bilgi Sistemindeki Gelişmeler Işığında Tanımlanabilecek Yeni Roller
Öneri Dergisi
, cilt.2, sa.7, ss.25-32, 1997 (Hakemli Dergi)
9. Türkiye de Olgunluk Döneminde olan ihracatın Artması İçin Farklılaştırılmış Uluslararası Stratejiler
Öneri Dergisi
, cilt.1, sa.6, ss.129-136, 1997 (Hakemli Dergi)
10. Siyasal İletişim ve Seçim Kampanyaları
İktisat Dergisi
, cilt.30, sa.353-354, ss.76-80, 1994 (Hakemli Dergi)
11. Pazarlama Faaliyetlerinde Satış Gücünün Temini ve İlaç Sanayi Sektöründeki Uygulamalar
Öneri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.107-117, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
2. ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE’DE ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN TEMEL MOTİVASYON FAKTÖRLERİ
27. Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.527-540, (Tam Metin Bildiri)
4. İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
PPAD Pazarlama Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.229-251, (Tam Metin Bildiri)
6. MARKA PERFORMANSININ REKABET GÜCÜNE ETKİSİ: ULUSAL ve ULUSLARARASI BİRLEŞME ve SATIN ALMALAR AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.233-258, (Tam Metin Bildiri)
7. Marka Performansının Rekabet Gücüne Etkisi: Ulusal ve Uluslararası Birleşme ve Satın Almalar Açısından Bir Değerlendirme
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2019, ss.233-258, (Tam Metin Bildiri)
9. Marka Odaklılığın ve İmajın Marka Performansına Etkisi: Birleşik Markalar Derneği Üyeleri Üzerine Bir Araştırma
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.463-484, (Tam Metin Bildiri)
12. İnovasyon, Ar- Ge ve Tasarım Faaliyetlerinin İşletmelerin Birleşik Rekabet Gücü Üzerine Etkisi, Türk İşletmeleir Üzerine Bir Araştırma
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, cilt.1, ss.1112-1132, (Tam Metin Bildiri)
13. THE IMPACT OF MARKET AND BRAND ORIENTATION ONPERFORMANCE: AN EMPIRICAL STUDY
13th International Strategic Management Conference, 06 Temmuz 2016 - 09 Temmuz 2017, cilt.1, ss.115-124, (Tam Metin Bildiri)
15. The Determinants of Relationship Between Marketing Mix Strategy and Drivers of Export Performance in Foreign Markets: An Application on Turkish Clothing Industry
12th International Strategic Management Conference, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.727-735, (Tam Metin Bildiri)
16. Effects of customer brand perceptions on store image and purchase intention: An application in apparel clothing
11th International Strategic Management Conference, Viyana, Avusturya, 23 - 25 Temmuz 2015, cilt.2, ss.906-915, (Tam Metin Bildiri)
17. The role of foreign intermediary relationship quality on export performance: A survey on Turkish firms
10th International Strategic Management Conference, Roma, İtalya, 19 - 21 Temmuz 2014, cilt.1, ss.605-614, (Tam Metin Bildiri)
18. Strategic brand management based on sustainable-oriented view: an evaluation in Turkish home appliance industry
9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Temmuz 2013, cilt.1, ss.123-133, (Tam Metin Bildiri)
19. An analysis of internationalisation behavior of firms through activities and the case of Turkish firms
8th Inrernational Strategic Management Conferance, Barselona, İspanya, 21 - 23 Temmuz 2012, cilt.2, ss.1248-1255, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar
Masamızda Marka Sohbetleri 2, Fatma Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.235-259, 2018
2. Marka kavramı ve tanımlar, marka değeri, marka imajı ve marka algısı, küresel markalar...
Marka Olmak, , Editör, Beta, İstanbul, ss.1-523, 2010
