Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. İLETİŞİMİN EKONOMİ POLİTİĞİNDE SAĞLIK SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA İLETİŞİMİ ÇELİŞKİSİ BESLENME ÜZERİNDEN BİR ÇALIŞMA (1) (1)

13. ULUSLARARASI YENİ DÜNYADA İLETİŞİM KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2024, cilt.1, ss.9-13, (Tam Metin Bildiri)

2. ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE’DE ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN TEMEL MOTİVASYON FAKTÖRLERİ

27. Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.527-540, (Tam Metin Bildiri)

3. Consumer Perceptions of User Experience and Risk: A Research on Online Shopping

15th International Strategic Management Conference, Poznan, Polonya, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.71, ss.45-60, (Tam Metin Bildiri)

4. İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

PPAD Pazarlama Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.229-251, (Tam Metin Bildiri)

5. Effect of Brand and Market Performance on Competitiveness in Mergers and Acquisitions

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, ss.44-58, (Tam Metin Bildiri) identifier

7. Marka Performansının Rekabet Gücüne Etkisi: Ulusal ve Uluslararası Birleşme ve Satın Almalar Açısından Bir Değerlendirme

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2019, ss.233-258, (Tam Metin Bildiri)

13. THE IMPACT OF MARKET AND BRAND ORIENTATION ONPERFORMANCE: AN EMPIRICAL STUDY

13th International Strategic Management Conference, 06 Temmuz 2016 - 09 Temmuz 2017, cilt.1, ss.115-124, (Tam Metin Bildiri)

14. The Impact of Market and Brand Orientation on Firm Performance: An Application in the Members of United Brand Association

13th INTERNATIONALSTRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.1, ss.115-124, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

15. The Determinants of Relationship Between Marketing Mix Strategy and Drivers of Export Performance in Foreign Markets: An Application on Turkish Clothing Industry

12th International Strategic Management Conference, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.727-735, (Tam Metin Bildiri)

16. Effects of customer brand perceptions on store image and purchase intention: An application in apparel clothing

11th International Strategic Management Conference, Viyana, Avusturya, 23 - 25 Temmuz 2015, cilt.2, ss.906-915, (Tam Metin Bildiri)

17. The role of foreign intermediary relationship quality on export performance: A survey on Turkish firms

10th International Strategic Management Conference, Roma, İtalya, 19 - 21 Temmuz 2014, cilt.1, ss.605-614, (Tam Metin Bildiri)

18. Strategic brand management based on sustainable-oriented view: an evaluation in Turkish home appliance industry

9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Temmuz 2013, cilt.1, ss.123-133, (Tam Metin Bildiri)

19. An analysis of internationalisation behavior of firms through activities and the case of Turkish firms

8th Inrernational Strategic Management Conferance, Barselona, İspanya, 21 - 23 Temmuz 2012, cilt.2, ss.1248-1255, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar

Masamızda Marka Sohbetleri 2, Fatma Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.235-259, 2018
Metrikler

Yayın

33

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

1449

H-İndeks (Scholar)

16

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

1

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları