-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2013 - 2018 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2001 - 2013 Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1989 - 2001 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2018 - 2023 Bakan Yardımcısı
Bakanlık, İÇİŞLERİ BAKANLIĞI, İÇİŞLERİ BAKANLIĞI, Bakan Yardımcısı
-
2017 - 2018 Müsteşar Yardımcısı
İÇİŞLERİ BAKANLIĞI, Müsteşar Yardımcısı
-
2016 - 2017 Bakan Danışmanı
İÇİŞLERİ BAKANLIĞI, Bakan Danışmanı
-
2016 - 2017 Bakan Danışmanı
ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, Bakan Danışmanı
-
2008 - 2017 Genel Başkan Yardımcısı
DEMOKRAT PARTİ, Genel Başkan Yardımcısı
-
1997 - 2017 Kurucu Temsilciliği
ERDİL KOLEJİ, Kurucu Temsilciliği
-
1982 - 1987 Dış Pazar Uzmanı
Batı Pazarlama A.Ş., Dış Pazar Uzmanı
-
Türkiye'deki Uluslararası Öğrencilerin Yükseköğrenime Devam Etme Niyetlerine İlişkin Belirleyici Faktörler
ERDİL T. S. (Danışman)
A.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2025 -
Kişiselleştirilmiş reklam algısının satın alma davranışına etkisinde güven, arayüz ve kullanım kolaylığının rolü: Hazır giyim sektörü üzerine bir araştırma
ERDİL T. S. (Danışman)
A.KADAKAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Narsistik kişilik eğilimi, gösterişçi tüketim ve taklit marka tercihi arasındaki ilişkinin incelenmesi üzerine bir araştırma
ERDİL T. S. (Danışman)
Ö.ORCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Reklamda izleyici algısının tutum ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi ve bir uygulama
ERDİL T. S. (Danışman)
S.TAŞER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketici tutumunun marka değeri üzerinde etkisi: Profesyonel futbol kulüpleri üzerine bir araştırma
ERDİL T. S. (Danışman)
T.MASHADİHASANLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin helal ürün satın alma tutumlarının incelenmesi: Planlı davranış teorisi bağlamında pilot bir araştırma
ERDİL T. S. (Danışman)
E.TUNAHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketici satın alma tutumunda yeniliğin ve öğrenmenin etkisi: Teknolojik ürünlerin satın alınması üzerine bir uygulama
ERDİL T. S. (Danışman)
C.BAYIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Online satın almada kişiselleştirilmiş bilgi iletişiminin güven tutumu üzerine etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama
ERDİL T. S. (Danışman)
N.BURCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Marka topluluğu motivasyonlarının algılanan risk ve satın alma tutumuna etkisi: Africa Twin Türkiye facebook grubu üzerinde bir uygulama
ERDİL T. S. (Danışman)
A.ŞEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Marka bilinirliğinin tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisinde satış elemanının özelliklerinin aracı rolü: Akıllı telefon kullanıcıları üzerine bir araştırma
ERDİL T. S. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Algılanan hizmet kalitesi ve tekrar satın alma niyeti arasındaki ilişki havayolu sektöründe bir araştırma
ERDİL T. S. (Danışman)
E.İŞSEVER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Şirket birleşme ve satın almaların marka değeri üzerine etkisi: İlaç sektöründe bir uygulama
ERDİL T. S. (Danışman)
Ö.GÜVENDİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Katma değerin ihracat performansına etkisinin ölçümlenmesi ve Türk işletmeleri üzerine bir uygulama
ERDİL T. S. (Danışman)
B.AYAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Tüketicilerin mağaza atmosferi faktörlerinden renk, müzik ve kokuya karşı tutmumları
ERDİL T. S. (Danışman)
R.BAYKALDI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Tekafül sigortacılığında ürün geliştirme
ERDİL T. S. (Danışman)
S.YAZICI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Türkiyede bireysel emeklilik sigortası pazarının gelişim süreci ve OECD ülkeleri karşılaştırılması
ERDİL T. S. (Danışman)
S.HEİDARPOUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014