Eğitim Bilgileri
2000 - 2004
2000 - 2004Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye
1998 - 2000
1998 - 2000Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
1994 - 1997
1994 - 1997Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Marka değerini oluşturan faktörlerin müşteri odaklı ölçümlenmesi ve süt ürünleri sektörüne yönelik bir araştırma
Marmara Üniversitesi
2000
2000Yüksek Lisans
Konumlandırma, marka stratejileri ve cep telefonu markalarına yönelik bir araştırma
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2012 - 2018
2012 - 2018Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2006 - 2012
2006 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2004 - 2006
2004 - 2006Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
1999 - 2004
1999 - 2004Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Mobil Reklamlara Yönelik Tutumlar ve Telekomünikasyon Sektörü Üzerine Bir Araştırma
Erdem Ş. (Danışman)
Y.BÖYÜK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Pazarlama iletişiminde kullanılan şöhret figürünün tüketici davranışları üzerindeki etkisi : hazır giyim sektörü üzerine bir uygulama
ERDEM Ş. (Danışman)
T.Abadan(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sürdürülebilir tüketici davranışı ve İstanbul ili üzerine bir uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
A.JAVADOVA(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Deneyimsel pazarlama yaklaşımı ve kurumsal itibar ile ilişkisi: Operatör şirketleri üzerine bir araştırma
Erdem Ş. (Danışman)
O.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Sosyal medya odaklı marka topluluklarının marka güven ve sadakatine etkisi
Erdem Ş. (Danışman)
Y.EREN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Tüketicilerin online alışveriş davranışları ve bir uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
B.CAN(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Müşteri sadakati açısından müşteri eğitimi, katılımı ve problem yönetiminin önemi: Finansal hizmet sektöründe bir uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
U.ÖĞÜT(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Tüketici pazarlarına yönelik yaşam tarzı bölümlendirmesi ve cep telefonu sektöründe bir araştırma
Erdem Ş. (Danışman)
S.TUNCER(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Elektronik ortamda tüketici davranışları ve yüksek teknolojik ürünler üzerine araştırma
Erdem Ş. (Danışman)
L.CEYDA(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Bütünleşik pazarlama iletişimi açısından ürün yerleştirme ve sinema filmleri üzerine bir araştırma
Erdem Ş. (Danışman)
E.ANIK(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Pazarlama yönetiminde marka bilinirliği'nin önemi ve yazılı basın sektörü üzerine uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
B.NAŞİDE(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Ülke menşeinin algılanan kalite unsuru açısından değerlendirilmesi ve beyaz eşya sektörü üzerine bir uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
D.YILMAZOĞLU(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Marka değerinin marka genişlemesine etkisi ve çay sektöründe bir uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
H.NEYLAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
2024
20241. YAPAY ZEKA TABANLI CHATBOT HİZMETİNİN KULLANICI ALIŞKANLIK VE DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR UYGULAMA
YILDIRAN Y. D., ERDEM Ş.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.46, sa.1, ss.20-43, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. A STUDY ON CONSUMERS' INTENTIONS TO REUSE MOBILE APPAREL APPLICATIONS
ERDEM Ş., GÜLÖZ G. E., ÇELİK Z.
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.907-918, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. TÜKETİCİLERİN ORGANİK GIDA ÜRÜNLERİNE YÖNELİK SATIN ALMA NİYETİNİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER: İSTANBUL İLİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
gür d., ERDEM S.
Journal of research in business (online)
, cilt.8, sa.1, ss.114-152, 2023 (Hakemli Dergi)
2018
20184. Web Sitesi İçeriğinin E-Perakendeciliğin Kullanıcı Kabulüne Etkisi
ÇELİK Z., ERDEM Ş.
TURKISH JOURNAL OF MARKETING , cilt.3, ss.108-126, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20185. The Relationship between Experiential Marketing and Corporate Reputation: A Research on Turkish Operator Companies
ÖZDEMİR O., ERDEM Ş.
European Journal of Interdisciplinary Studies , cilt.4, ss.7-14, 2018 (Scopus)
2017
20176. The Relationship with Ad Clicks and Purchase Intention: An Empiricial Study of Online Consumer Behaviour
ERDEM Ş., DURMUŞ B., ÖZDEMİR O.
European Journal of Economics and Business Studies
, cilt.9, ss.25-33, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20167. Influence of Social Media Based Brand Communities on Brand Trust
Ulusu Y., ERDEM Ş., DURMUŞ B.
Europian Journal of Business and Management , cilt.8, ss.67-74, 2016 (SCI-Expanded)
2015
20158. ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ HAZCI ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARI İLE AÇIKLAMASI: HAZIR GİYİM ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ERDEM Ş., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., KIRGIZ A. C.
Beykoz Akademi Dergisi , cilt.3, ss.55, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. A Study on Consumers' Intentions to Reuse Mobile Apparel Applications
GÜLÖZ G. E., ERDEM Ş., ÇELİK Z.
39th EBES CONFERENCE - ROME, Rome, İtalya, 6 - 08 Nisan 2022, ss.73, (Özet Bildiri)
2017
20172. The research on the impact of service quality and perceived service value on customer satisfaction and loyalty : Case of Healthcare Institution
YOLDEMİR A. T., ERDEM Ş., PİRTİNİ S., USLU A.
3rd Annual International Conference on Social Sciences, 26 - 28 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20173. On The İmpact Of Service Quality And Perceived Service Value On Customer Satisfaction And Loyalty
YOLDEMİR A. T., ERDEM Ş., USLU A., PİRTİNİ S.
Case Of Healthcare Institution 3rd Annual Internatıonal Conference On Socıal Scıences Aıcss, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
20164. The research on the relationship between internal marketing strategies and internal service quality through the perspectiveof five factor personality traits among employees
YOLDEMİR A. T., ERDEM Ş., USLU A., PİRTİNİ S.
2nd ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 02 Haziran 2016 - 02 Haziran 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
20165. The research on the relationship between internal marketing strategies and internal service quality through organizational commitment among employees
YOLDEMİR A. T., ERDEM Ş., USLU A., PİRTİNİ S.
2nd Annual Internatıonal Conference On Socıal Scıences Aicss, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2014
20146. Are private shopping sites really satisfied customers?
DURMUŞ B., ULUSU Y., ERDEM Ş., Yalcin Y. E.
Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Madrid, İspanya, 1 - 04 Eylül 2014, cilt.175, ss.84-89, (Tam Metin Bildiri)
2014
20147. The Effects of Personality Traits and Website Quality on Online Impulse Buying
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., ERDEM Ş., USLU A.
Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Madrid, İspanya, 1 - 04 Eylül 2014, cilt.175, ss.98-105, (Tam Metin Bildiri)
2013
20138. Which dimensions affect private shopping e-customer loyalty?
DURMUŞ B., ULUSU Y., ERDEM Ş.
9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.420-427, (Tam Metin Bildiri)
2010
20109. The Role of Social Media in Strengthening The Brand Image of Firms: Global Practices in the Telecom Sector
ERDEM Ş., TÜZEL URALTAŞ K. N.
International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
2006
200610. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in The Turkey
TIĞLI M., ERDEM Ş., BAŞCI A.
1st Annual, International Conference on Communication, Mass Media and Culture -Freedom and Prejudice, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2006, ss.59-60, (Özet Bildiri)
2006
200611. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in Turkey
TIĞLI M., ERDEM Ş., BAŞCI A.
), International Conference on Communication, Mass MediaCulture, Bahçeşehir University and Kent State University, 5 - 07 Ekim 2006, (Tam Metin Bildiri)
2006
200612. Gender Differences In Beliefs, Attitudes And Behaviours Of Turkish Internet Users Through The Web Advertising
TÜZEL URALTAŞ K. N., ERDEM Ş.
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.506-515, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2010
20102. Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Müşteri Davranışları Üzerine Etkisi
Erdem Ş.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2010
2008
20085. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in Turkey
TIĞLI M., ERDEM Ş., BAŞCI A.
Freedom and Prejudice Approaches to Media and Culture, Süheyla Kırca Schroeder, LuEtt Hanson, Editör, Bahçeşehir University Press, İstanbul, ss.323-346, 2008
2006
20066. İSTANBUL TİCARET ODASI İŞLETMELERİN TÜKETİCİ ODAKLI MARKA STRATEJİSİ
Erdem Ş.
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2006