Prof. Dr. ŞAKİR ERDEM


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Pazarlama Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

E-posta: serdem@marmara.edu.tr
İş Telefonu: +90 021 644 9504 Dahili: 51448
Fax Telefonu: +90 0216 405 2921
Web: serdem@marmara.edu.tr
Ofis: 653
Posta Adresi: Eğitim Mh. Fahrettin Kerim Gökay Cd. MÜ Göztepe Kampüsü, İşletme Fakültesi, Göztepe, Kadıköy, İstanbul

Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

59

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Diğer Toplam)

1

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2000 - 2004

2000 - 2004

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye

1998 - 2000

1998 - 2000

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

1994 - 1997

1994 - 1997

Lisans

Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2004

2004

Doktora

Marka değerini oluşturan faktörlerin müşteri odaklı ölçümlenmesi ve süt ürünleri sektörüne yönelik bir araştırma

Marmara Üniversitesi

2000

2000

Yüksek Lisans

Konumlandırma, marka stratejileri ve cep telefonu markalarına yönelik bir araştırma

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2012 - 2018

2012 - 2018

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2006 - 2012

2006 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2004 - 2006

2004 - 2006

Öğretim Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

1999 - 2004

1999 - 2004

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Dijital Pazarlama

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar

Elektronik Pazarlama

Mağaza Yönetimi

Dijital Pazarlama

Lisans

Lisans

Elektronik Pazarlama

Dağıtım Kanalları ve Lojistik

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. A Study on Consumers' Intentions to Reuse Mobile Apparel Applications

GÜLÖZ G. E., ERDEM Ş., ÇELİK Z.

39th EBES CONFERENCE - ROME, Rome, İtalya, 6 - 08 Nisan 2022, ss.73, (Özet Bildiri)

2017

2017

3. On The İmpact Of Service Quality And Perceived Service Value On Customer Satisfaction And Loyalty

YOLDEMİR A. T., ERDEM Ş., USLU A., PİRTİNİ S.

Case Of Healthcare Institution 3rd Annual Internatıonal Conference On Socıal Scıences Aıcss, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

6. Are private shopping sites really satisfied customers?

DURMUŞ B., ULUSU Y., ERDEM Ş., Yalcin Y. E.

Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Madrid, İspanya, 1 - 04 Eylül 2014, cilt.175, ss.84-89, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

7. The Effects of Personality Traits and Website Quality on Online Impulse Buying

AYSUNA TÜRKYILMAZ C., ERDEM Ş., USLU A.

Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Madrid, İspanya, 1 - 04 Eylül 2014, cilt.175, ss.98-105, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

8. Which dimensions affect private shopping e-customer loyalty?

DURMUŞ B., ULUSU Y., ERDEM Ş.

9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.420-427, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2010

2010

9. The Role of Social Media in Strengthening The Brand Image of Firms: Global Practices in the Telecom Sector

ERDEM Ş., TÜZEL URALTAŞ K. N.

International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

10. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in The Turkey

TIĞLI M., ERDEM Ş., BAŞCI A.

1st Annual, International Conference on Communication, Mass Media and Culture -Freedom and Prejudice, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2006, ss.59-60, (Özet Bildiri)

2006

2006

11. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in Turkey

TIĞLI M., ERDEM Ş., BAŞCI A.

), International Conference on Communication, Mass MediaCulture, Bahçeşehir University and Kent State University, 5 - 07 Ekim 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

12. Gender Differences In Beliefs, Attitudes And Behaviours Of Turkish Internet Users Through The Web Advertising

TÜZEL URALTAŞ K. N., ERDEM Ş.

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.506-515, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2010

2010

3. İkinci Medya Çağında İnternet

Erdem Ş.

Alfa Basım Yayım, İstanbul, 2010

2009

2009

4. Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri

Erdem Ş.

Yaprak Yayınları, İstanbul, 2009

2008

2008

5. The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in Turkey

TIĞLI M., ERDEM Ş., BAŞCI A.

Freedom and Prejudice Approaches to Media and Culture, Süheyla Kırca Schroeder, LuEtt Hanson, Editör, Bahçeşehir University Press, İstanbul, ss.323-346, 2008


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 59

h-indeksi (WOS): 2