Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2018 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2004 - 2006 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1999 - 2004 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Mobil Reklamlara Yönelik Tutumlar ve Telekomünikasyon Sektörü Üzerine Bir Araştırma
Erdem Ş. (Danışman)
Y.BÖYÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Pazarlama iletişiminde kullanılan şöhret figürünün tüketici davranışları üzerindeki etkisi : hazır giyim sektörü üzerine bir uygulama
ERDEM Ş. (Danışman)
-
Sürdürülebilir tüketici davranışı ve İstanbul ili üzerine bir uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
-
Deneyimsel pazarlama yaklaşımı ve kurumsal itibar ile ilişkisi: Operatör şirketleri üzerine bir araştırma
Erdem Ş. (Danışman)
O.ÖZDEMİR(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Sosyal medya odaklı marka topluluklarının marka güven ve sadakatine etkisi
Erdem Ş. (Danışman)
-
Tüketicilerin online alışveriş davranışları ve bir uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
-
Müşteri sadakati açısından müşteri eğitimi, katılımı ve problem yönetiminin önemi: Finansal hizmet sektöründe bir uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
-
Tüketici pazarlarına yönelik yaşam tarzı bölümlendirmesi ve cep telefonu sektöründe bir araştırma
Erdem Ş. (Danışman)
-
Elektronik ortamda tüketici davranışları ve yüksek teknolojik ürünler üzerine araştırma
Erdem Ş. (Danışman)
-
Bütünleşik pazarlama iletişimi açısından ürün yerleştirme ve sinema filmleri üzerine bir araştırma
Erdem Ş. (Danışman)
-
Pazarlama yönetiminde marka bilinirliği'nin önemi ve yazılı basın sektörü üzerine uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
-
Ülke menşeinin algılanan kalite unsuru açısından değerlendirilmesi ve beyaz eşya sektörü üzerine bir uygulama
Erdem Ş. (Danışman)
-
Marka değerinin marka genişlemesine etkisi ve çay sektöründe bir uygulama
Erdem Ş. (Danışman)