-
2014 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2009 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2000 - 2009 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
2018 - 2021 Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
-
Yüksek Lisans Avrupa Birliği Medya ve Yayıncılık Politikaları
-
Lisans Bilgi Toplumu
-
Doktora Medya Çalışanlarının Yasal Hakları
-
Lisans Ekonomi ve Finans Haberciliği
-
Yüksek Lisans Ekonomi ve Finans Gazeteciliği
-
Yüksek Lisans Medya İşletmelerinin Finansal Yapısı
-
Doktora Medya İşletmelerinin Finansal Yönetimi
-
Lisans Ekonomi
-
Lisans Vatandaş Gazeteciliği
-
Yüksek Lisans Yayınevi İşletmeciliği
-
Lisans Alternatif Medya
-
Yüksek Lisans Medya Ekonomisi
-
Yüksek Lisans Yayınevi İşletmeciliği
-
SOSYAL AĞ PLATFORMLARINDA KULLANICI SÖZLEŞMELERİNİN VERİ GÜVENLİĞİ AÇISINDAN İNCELENMESİ:FACEBOOK VE GOOGLE ÖRNEĞİ
Baytar O. (Danışman)
-
TÜRKİYE'DE YEREL BASININ GELİŞİMİ, SORUNLARI VE GELECEĞİNE YÖNELİK ÖNGÖRÜLER BİNGÖL YEREL BASIN ÖRNEĞİ
Baytar O. (Danışman)
-
Türkiye'de medya sektörünün rekabet yapısı
Baytar O. (Danışman)
-
Sansasyonel haberciliğin spor gazetelerinin tirajları üzerine etkisi
Baytar O. (Danışman)
-
Medya İşletmelerinde Konsolidasyon ve Birleşme Politikaları
BAYTAR O. (Danışman)
C.MURATOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yeni medyanın ekonomi politiği
Baytar O. (Danışman)
-
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK PERSPEKTİFİNDEN MARKA ALGISI YARATILMASI VE SOSYAL MEDYA KULLANIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAYTAR O. (Danışman)
-
Türkiye’de medya sektörünün rekabet yapısı
BAYTAR O. (Danışman)
-
Türkiye'de Haber Sitelerinin Reklam Yönetimi Açısından İncelenmesi
Baytar O. (Danışman)
-
Medyaya yönelik söylemlerin gazete çalışanlarının motivasyonu ve iş tatmini üzerine etkileri
Baytar O. (Danışman)
-
Geleneksel medyadan dijital medyaya geçiş sürecinde Türkiye'de medya ve reklam yatırımlarının değişen yapısı
BAYTAR O. (Danışman)
H.COŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal medya okuryazarlığı: Facebook ve instagram örneği
BAYTAR O. (Danışman)
Y.SEMİRAMİS(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Kamusal güce bağlı medya politikalarının medya ekonomisine etkileri
BAYTAR O. (Danışman)
G.ARSLANTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Medya ekonomisinde reklam: Çocuk kanalları örneği
BAYTAR O. (Danışman)
-
Küreselleşmenin medya işletmelerine etkisi
BAYTAR O. (Danışman)
-
Türkiye'de haber ajanslarının rekabet yapısı: Anadolu Ajansı ve Cihan Haber Ajansı örneği
BAYTAR O. (Danışman)