Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. Sınıf öğretmenlerinin mesleğe uyum sürecinde yaşadıkları sorunlara ilişkin görüşlerinin incelenmesi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2. ADOLESANLARIN OBEZITEDEN KORUNMADA MEDYA OKURYAZARLIKLARI, KARAR ALMA VE KRITIK (ELEŞTIREL) DÜŞÜNME BECERILERI

5. Uluslararası 23. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Türkiye, 13 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

3. Hemşirelikte Kanıt Dersinin Pandemi Yönetim Sürecine Etkisi

2. Uluslararası 3. Ulusal Halk Sağlığı Hemşireliği Kongresi, 08 Ocak 2021, (Özet Bildiri)

4. Yetenekleri avlıyoruz! Stratejinizi biliyor musunuz?

İlkokulda Özgün Eğitici Etkinlikler 1. Ulusal Atölye Çalışmaları, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2019, ss.74-94, (Tam Metin Bildiri)

5. Beykoz bilim şenliğinin katılımcı görüşlerine göre incelenmesi

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.536-542, (Tam Metin Bildiri)

6. Geçici koruma altındaki mülteci öğrencilere hece yöntemi ile ilkokuma yazma öğretimi

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Disleksili öğrencilerin arkadaşlık ilişkisinin incelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Hayat Bilgisi Dersine Müze Eğitimini Eklemlemek: ”Bak-Gör-Geç”i Aşabilmek İçin Uygulamalı Bir Araştırma

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.313-320, (Tam Metin Bildiri)

9. İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin yazım hatalarının incelenmesi

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Okul Öncesi Dönemde Kalem Tutma Etkinlikleri

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. Bal Filminin Eğitimde Kavramlar Açısından İncelenmesi

VIII. Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. Müze eğitimi ile değişimi ve sürekliliği algılamak: Oyuncaklarla öğreniyoruz. Okulumuzda müzemizi kuruyoruz

lnternational Symposium on Multidisciplinary Studies, Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2018, ss.268, (Özet Bildiri)

13. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sosyal Gelişiminin İncelenmesi

I. International Education Research and Teacher Education Congres, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

14. Özel öğrenme güçlüğü olan çocukların sosyal gelişiminin incelenmesi

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 Eylül 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

15. Sınıf Öğretmenlerinin Arabuluculuk Rolü

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.22, (Özet Bildiri)

16. Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkileri

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.22, (Özet Bildiri)

17. Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri İle Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.35, (Özet Bildiri)

18. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersine Yönelik utumları

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.206, (Özet Bildiri)

19. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stilleriyle Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.43, (Özet Bildiri)

20. Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Aile Görüşlerinin İncelenmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

21. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin İncelenmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

22. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Stilleri ile Seçilmiş Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkiler

International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 Mayıs 2017, ss.208, (Özet Bildiri)

23. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi dersi tutumlarının belirlenmesine yönelik bir ölçeğin geliştirilmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

24. İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

25. Altı Dakika Yönteminin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Gelişimine Etkisi

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

28. İlkokullarda Oyun ve Fiziki Etkinliklerin İletişimeEtkisi

ULUSLARARASI OYUN VE OYUNCAK KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

29. İlkokullarda Müze Eğitimi Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

30. İlk Okuma ve Yazma Sürecine Açık ya da Kapalı Hece ile Başlamak

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

31. Sosyal Bilgiler Dersinde Çoklu Zekâ Temelli Uygulamalar Öğretmenler Ne Söylüyor Ne Uyguluyorlar

9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)

32. Ortaöğretim Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı Bir Sorun mu

YICER -YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

33. Ortaöğretim öğrencilerinde internet bağımlılığı bir sorun mu?

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies., İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.55, (Özet Bildiri)

34. Correlation Between Symptom Levels Of Depression And Illogical Beliefs In Students At Secondary Stage Of Primary Schools

Transforming Community Health: The Nursing Impact, Edinburgh, Birleşik Krallık, 13 - 14 Mart 2013, (Özet Bildiri)

36. The ways of handling stress and the attachment forms to parents of university students

Cyprus International Conference On Educational Research 2012, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Şubat 2012, cilt.47, ss.470-476, (Özet Bildiri) identifier

37. The beliefs of teachers toward mental illness

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.1146-1152, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

38. The Ways of Handling Stress and The Attachment Forms to Parents of University Students

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), 8 - 10 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

39. Öğretmenlerin Ruhsal Durumları Ve Baş Etme Yöntemleri

I Uluslararası, V. Ulusal Psikiyatri Hemşireliği Kongresi, Konya, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

40. Kentsel ve Kırsal Bölgede Öğrenim Gören 2 Kademe Öğrencilerinin Ana Baba Tutumları

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

41. Eğitimde Kayıt Dışılığın Ekonomiye Etkileri

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar 18

2. EĞİTİM, BECERİLERİ NASIL GELİŞTİRİR? SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖRNEK UYGULAMALAR

Güncel Alan Eğİtİmİ Araştırmaları VI, Bilge BAĞCI AYRANCI,Tuğrul Gökmen ŞAHİN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.65-86, 2024 Creative Commons License

3. HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEN NİTELİKLİ İNSAN OLMAYA: DOĞAYA VE CANLILARA SAYGI

Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler, , Editör, Platanus Publishing, ss.127-156, 2024

4. 2024 İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI BAĞLAMINDA TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİNİN ANALİZİ

TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINA GENEL BAKIŞ, , Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.303-326, 2024

5. Kültürlerarası Öğrrenme

İBER STK Yayınları, İstanbul, 2023

6. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEN HAYATIN İÇİNE: ALTERNATİF OKURYAZARLIK ÖNERİLERİ

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler Cilt 2, ERDAL BAY, Editör, Serüven Yayınevi, ss.214-240, 2023

7. Sosyal Bilgilerde Çoklu Okuryazarlıklar

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları V, Akın EFENDİOĞLU, Sedat EROL, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.222-223, 2023

8. SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM SÜRECİNDE AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMLERİNİN ETKİN KULLANIMI

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, GÜLBAHAR BAHADIR, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.197-216, 2022

9. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE EĞİTSEL OYUNLAR

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIII, Akdemir Selçuk Ahmet, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.181-195, 2022

10. Öğretim Programları Kapsamında Düşünmeyi Öğretmek

Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.286-302, 2022

11. İLKOKUL 4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİ BAĞLAMINDA DEĞERLER EĞİTİMİ VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIII, Akdemir Selçuk Ahmet, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.21-46, 2022

13. Birleştirilmiş Sınıflarda Sınıf Yönetimi

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Yılmaz Yıldız NİHAL, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.195-218, 2021

14. İlkokulda Kaynaştırma Öğrencisi Olmak

İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, BAYSAL Z. Nurdan, SARICAN Elif, ŞENER Nurcan, Editör, Pegem Akademi Yayınevi, Ankara, ss.263-288, 2021

15. Okul Dışı Öğrenme Örneği: Müze Eğitimi

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları III, DOĞANAY Ahmet, KUTLU M. Oğuz, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.129-150, 2021

16. İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF SOSYAL BİLGİLERDERS KİTAPLARININ VE SINIF İÇİ ÖĞRETMENUYGULAMALARININ ÇOKLU ZEKÂ BAĞLAMINDAİNCELENMESİ

GÜNCEL ALAN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI II, KARA, Ömer Tuğrul, Erol, Sedat, Editör, Akademisyen Kitabevi Yayıncılık, Ankara, ss.27-49, 2020

18. Empati Bağlamında Çoklu Zekaya Yeniden Bakmak

Empatiyle Gelişmek Empatiyi Geliştirmek Çocuk ve Empati, Yücel Kabapınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.424-447, 2015
Metrikler

Yayın

88

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

70

Proje

3

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları