Akademik Unvanlar
-
2013 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2007 - 2013 Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2001 - 2007 Yrd.Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
1999 - 2001 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2014 - Devam Ediyor Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
-
2009 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Perakende alımlarında X, Y ve Z kuşaklarının satın alma lokasyonlarını tercih etme sebeplerinin incelenmesi
UYDACI M. (Danışman)
-
Lokasyon bazlı pazarlamada kullanılan mobil uygulamaların tüketici davranışı açısından incelenmesi
UYDACI M. (Danışman)
-
Yurtdışı eğitim ve danışmanlık hizmetlerinde teknoloji destekli satış yöntemlerinin müşteriler üzerindeki rolü
UYDACI M. (Danışman)
-
Hastanelerde iş yüküne dayalı personel ihtiyacını belirleme : Kocaeli örneği
UYDACI M. (Danışman)
-
Avrupa Birliği sağlık politikaları ve Avrupa Birliği’ne üyelik sürecinde gerçekleştirilen uyum mevzuatlarının aday ülkelerin sağlık sistemleri üzerindeki etkileri
UYDACI M. (Danışman)
-
Sağlık hizmetlerinin pazarlanmasında markanın önemi
UYDACI M. (Danışman)
-
Hastane hizmetlerinde pazarlama stratejileri ve Akdeniz Üniversitesi Hastanesi’nde bir uygulama
UYDACI M. (Danışman)
-
Yaşam tarzına göre pazar bölümlendirme ve bireysel emeklilik sektörü üzerine bir uygulama
UYDACI M. (Danışman)